BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord en PSV naderen een akkoord over de transfer van Wijnaldum.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
de flh
 de flh - dinsdag 05 juli 2011 - 22:57   quote  deeplink  
Wacht ff met dat slotje:

Weet iemand of Feyenoord nog een percentage krijgt zodra PSV hem aan het buitenland DOORVERKOOPT
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 05 juli 2011 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 22:57 schreef de flh het volgende:
Wacht ff met dat slotje:

Weet iemand of Feyenoord nog een percentage krijgt zodra PSV hem aan het buitenland DOORVERKOOPT
de geruchten zijn er wel maar officieel niets gelezen.
Jeli
 Jeli - dinsdag 05 juli 2011 - 23:28   quote  deeplink  
Tenslotte nog even mijn reactie: Ik snap de negatieve reacties op het vertrek van Wijnaldum niet zo goed.

Wijnaldum heeft het niet slecht gedaan bij Feyenoord. Hij wil echter een stap omhoog maken, maar liever nog niet naar het buitenland. Nu kunnen wij dat misschien ongewenst vinden, maar in Nederland zijn er m.i. maar twee clubs die structureel meedoen om de prijzen en dat zijn A. en PSV (FC Twente en AZ is m.i. tijdelijke glorie, daarom moet Fer daar ook niet heen gaan!) Bovendien hebben zij wel de financiele middelen om het team te versterken.

Als ik zijn vader en/of zaakwaarnemer was zou ik hem ook adviseren om naar PSV te gaan. Naar het buitenland is op die leeftijd een te grote gok (Castaignos, Drenthe). Bovendien vangt zijn oude club nu nog 5 mln. en daarmee hoort hij bij de top 10 transfers aller tijden bij Feyenoord.

Kortom, Wijnaldum bedankt en veel succes bij PSV. (mooie afsluiting van dit topic)
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 05 juli 2011 - 23:56   quote  deeplink  
Hij is weg, gelukkig.
infamous psv
 infamous psv - woensdag 06 juli 2011 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 23:28 schreef Jeli het volgende:
Tenslotte nog even mijn reactie: Ik snap de negatieve reacties op het vertrek van Wijnaldum niet zo goed.

Wijnaldum heeft het niet slecht gedaan bij Feyenoord. Hij wil echter een stap omhoog maken, maar liever nog niet naar het buitenland. Nu kunnen wij dat misschien ongewenst vinden, maar in Nederland zijn er m.i. maar twee clubs die structureel meedoen om de prijzen en dat zijn A. en PSV (FC Twente en AZ is m.i. tijdelijke glorie, daarom moet Fer daar ook niet heen gaan!) Bovendien hebben zij wel de financiele middelen om het team te versterken.

Als ik zijn vader en/of zaakwaarnemer was zou ik hem ook adviseren om naar PSV te gaan. Naar het buitenland is op die leeftijd een te grote gok (Castaignos, Drenthe). Bovendien vangt zijn oude club nu nog 5 mln. en daarmee hoort hij bij de top 10 transfers aller tijden bij Feyenoord.

Kortom, Wijnaldum bedankt en veel succes bij PSV. (mooie afsluiting van dit topic)
Mooi gesproken
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 06 juli 2011 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 23:28 schreef Jeli het volgende:
Tenslotte nog even mijn reactie: Ik snap de negatieve reacties op het vertrek van Wijnaldum niet zo goed.

Wijnaldum heeft het niet slecht gedaan bij Feyenoord. Hij wil echter een stap omhoog maken, maar liever nog niet naar het buitenland. Nu kunnen wij dat misschien ongewenst vinden, maar in Nederland zijn er m.i. maar twee clubs die structureel meedoen om de prijzen en dat zijn A. en PSV (FC Twente en AZ is m.i. tijdelijke glorie, daarom moet Fer daar ook niet heen gaan!) Bovendien hebben zij wel de financiele middelen om het team te versterken.

Als ik zijn vader en/of zaakwaarnemer was zou ik hem ook adviseren om naar PSV te gaan. Naar het buitenland is op die leeftijd een te grote gok (Castaignos, Drenthe). Bovendien vangt zijn oude club nu nog 5 mln. en daarmee hoort hij bij de top 10 transfers aller tijden bij Feyenoord.

Kortom, Wijnaldum bedankt en veel succes bij PSV. (mooie afsluiting van dit topic)
Volkskrant gelezen?
de flh
 de flh - woensdag 06 juli 2011 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 22:57 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

de geruchten zijn er wel maar officieel niets gelezen.
Snap niet dat daarover niet op doorgevraagd is door journalisten..

Moeten we nou ook nog hun werk gaan doen? .. ;)
Els
 Els - woensdag 06 juli 2011 - 08:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 00:08 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Volkskrant gelezen?
Nee. Staat er iets interessants?
salemi
 salemi - woensdag 06 juli 2011 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 23:28 schreef Jeli het volgende:
Tenslotte nog even mijn reactie: Ik snap de negatieve reacties op het vertrek van Wijnaldum niet zo goed.

Wijnaldum heeft het niet slecht gedaan bij Feyenoord. Hij wil echter een stap omhoog maken, maar liever nog niet naar het buitenland. Nu kunnen wij dat misschien ongewenst vinden, maar in Nederland zijn er m.i. maar twee clubs die structureel meedoen om de prijzen en dat zijn A. en PSV (FC Twente en AZ is m.i. tijdelijke glorie, daarom moet Fer daar ook niet heen gaan!) Bovendien hebben zij wel de financiele middelen om het team te versterken.

Als ik zijn vader en/of zaakwaarnemer was zou ik hem ook adviseren om naar PSV te gaan. Naar het buitenland is op die leeftijd een te grote gok (Castaignos, Drenthe). Bovendien vangt zijn oude club nu nog 5 mln. en daarmee hoort hij bij de top 10 transfers aller tijden bij Feyenoord.

Kortom, Wijnaldum bedankt en veel succes bij PSV. (mooie afsluiting van dit topic)
Ik begrijp niet waarom je concludeert dat Wijnaldum het niet zo slecht heeft gedaan. Ik denk dat hij behoorlijk overschat wordt. Zelf heb ik namelijk helemaal niet zo'n hoge pet op van Wijnaldum. Vier jaar bij Feyenoord gespeeld. Heel veel wedstrijden de kans gehad van onder meer Mario Been. Hoe vaak wij vanaf vak Z niet naar Been hebben gegild om Wijnaldum te wisselen, en dan heb ik nog niet eens over de uitwedstrijden waarin hij altijd, maar dan ook altijd fysiek tekort kwam en geen enkele stempel op de wedstijd kon drukken. Misschien dat hij in een heel goed draaiend en spelend elftal ook zou kunnen exceleren, maar zelf kan hij niets afdwingen. Mentaal en fysiek gewoon niet sterk genoeg.
Daar veranderen vier doelpunten tegen Groningen (zelfs in die wedstrijd vond ik hem niet top en waren er veel betere spelers (Meeuwis) en een redelijke wedstrijd tegn Pisvlek niets aan. Strik erom en het geld aanpakken, dank U!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 06 juli 2011 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 08:23 schreef Els het volgende:

[..]

Nee. Staat er iets interessants?
Column waarin wordt toegelicht, uitgebreider dan door poster hierboven, dat de keuze van Wijnaldum een begrijpelijke is, hoe moeilijk ook te verteren voor Feyenoord-supporters.
Kortweg: logische stap in vervolg carriëre, grens verleggen naar hoger nivo, streven naar snellere ontwikkeling, ambitie vervullen door voor hoogste plaatsen willen spelen.
Feyenoord zelf deed ooit hetzelfde: kaapte W. bij Sparta weg. Verder belicht deze columnist, overigens Feyenoord-watcher voor de krant, de groeiende aversie van mensen tegen het geschuif van miljoenen ten bate van voetbal, zeker als speculeren met voetballers gewoon doorgaat.

Laatste zin: "Het is oneerlijk om al die overwegingen (w.o. ook verkochte grond aan stad Eindhoven) te laten rusten op het geweten van Wijnaldum, die iets van zijn voetballeven wil maken.
Dat kan momenteel beter bij PSV dan bij Feyenoord. Met dank ook aan de gemeente Eindhoven."
Fr 1908
 Fr 1908 - woensdag 06 juli 2011 - 11:23   quote  deeplink  
Eerst scoorde die tegen PSV gaat hij ze logo kussen en nu. Gaat hij naar die boeren
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 06 juli 2011 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 11:23 schreef Fr 1908 het volgende:
Eerst scoorde die tegen PSV gaat hij ze logo kussen en nu. Gaat hij naar die boeren
Ik geloof Wijnaldum wel in zijn verhaal. Hij is ook geen psv-er, hij zal dat logo ook niet kussen. Hij zal altijd Feyenoorder blijven. Het was een zakelijke beslissing. Ik vond hem erg doordacht en volwassen overkomen in dat interview.

Ik ben even van mijn emotie afgestapt en mijzelf afgevraagd wat ik zou doen. Bij Feyenoord geen exposure door europees voetbal, geen ervaren krachten die als mentor fungeren waardoor je een betere speler wordt, geen duidelijk perspectief voor de toekomst. Bij PSV heeft hij dit wel. Hij heeft duidelijk gezegd dat hij het ziet als een tussenstap voor het buitenland.

Ik denk dat ik het zelfde had gedaan, oh ja ik heb ook het zelfde gedaan... Ik ben ook een 6-tal jaren geleden van een bedrijf naar de grootste concurrent gegaan omdat ze mij een dikke worst voor hielden. Werd mij ook niet in dank afgenomen destijds. Inmiddels ben ik al lang weer op geode voet met de toenmalige directeur die vlak na mij ook weg ging, dus alles is relatief.
de flh
 de flh - woensdag 06 juli 2011 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 11:32 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

dus alles is relatief.
is ook zo. maar voor velen is het nog te vers om te relativeren..
hotjumper
 hotjumper - woensdag 06 juli 2011 - 12:28   quote  deeplink  
De emotie van de dolkstoot van Wijnaldum, begint inderdaad te zakken, voor mij blijft het gewoon een teleurstelling dat het gewoon een Broodvoetballer blijkt te zijn. Het verhaal van betere ontwikkelingsmogelijkheden bij PSV vind ik ook onzin, je speelt in dezelfde Mickey Mouse competitie en misschien 3 wedstrijden Europees. Ik denk juist dat hij bij Feyenoord zich meer in de kijker had kunnen spelen, omdat de grote Europese clubs ook weten dat onze jeugdopleiding één van de beste van de wereld is en er dus meer te halen dan bij een handelshuis als PSV of Twente.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 06 juli 2011 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 12:28 schreef hotjumper het volgende:
De emotie van de dolkstoot van Wijnaldum, begint inderdaad te zakken, voor mij blijft het gewoon een teleurstelling dat het gewoon een Broodvoetballer blijkt te zijn. Het verhaal van betere ontwikkelingsmogelijkheden bij PSV vind ik ook onzin, je speelt in dezelfde Mickey Mouse competitie en misschien 3 wedstrijden Europees. Ik denk juist dat hij bij Feyenoord zich meer in de kijker had kunnen spelen, omdat de grote Europese clubs ook weten dat onze jeugdopleiding één van de beste van de wereld is en er dus meer te halen dan bij een handelshuis als PSV of Twente.
Wijnaldum heeft niet de mentaliteit om zich bij een minder sterk team in de kijker te spelen. Niet bepaald een jongen die voorop gaat in de strijd.
Hij denkt aan succes = grote transfer = dik money scoren.
Laat 'm in die waan.
amsterdam123
 amsterdam123 - woensdag 06 juli 2011 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 19:51 schreef MauricioAros het volgende:
Wijnaldum bij zijn presentatie:
"De cirkel is nu rond... dit is een JONGENSDROOM die uitkomt"
-Wat was de duw in de rug om toch voor PSV te kiezen?
"PSV is mijn club, ik vond het echt fantastisch hoe ze vorig jaar gewoon met 10-0 wonnen... ik weet niet meer tegen wie dat was maar het was echt voetbal van een andere planeet!... dan is het toch een hele eer om voor zo'n club te mogen spelen of niet dan?"
man hy koos voor psv voor eu voetbal en sorry psv heeft toen allen geluk van de wereld gehat dat leerdam er toen wert uit gestuurt voor echt un lompen redden anders was het nooit 10 geweest en psv heeft dit seizoen gewoon heel vaak gewone door de scheidrechter wat gewoon te walgelijk was
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 06 juli 2011 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 23:48 schreef amsterdam123 het volgende:

[..]

man hy koos voor psv voor eu voetbal en sorry psv heeft toen allen geluk van de wereld gehat dat leerdam er toen wert uit gestuurt voor echt un lompen redden anders was het nooit 10 geweest en psv heeft dit seizoen gewoon heel vaak gewone door de scheidrechter wat gewoon te walgelijk was
wat?
Rovert
 Rovert - woensdag 06 juli 2011 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 23:48 schreef amsterdam123 het volgende:

[..]

man hy koos voor psv voor eu voetbal en sorry psv heeft toen allen geluk van de wereld gehat dat leerdam er toen wert uit gestuurt voor echt un lompen redden anders was het nooit 10 geweest en psv heeft dit seizoen gewoon heel vaak gewone door de scheidrechter wat gewoon te walgelijk was
geen touw aan vast te knopen
de flh
 de flh - donderdag 07 juli 2011 - 00:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 12:28 schreef hotjumper het volgende:
De emotie van de dolkstoot van Wijnaldum, begint inderdaad te zakken, voor mij blijft het gewoon een teleurstelling dat het gewoon een Broodvoetballer blijkt te zijn. Het verhaal van betere ontwikkelingsmogelijkheden bij PSV vind ik ook onzin, je speelt in dezelfde Mickey Mouse competitie en misschien 3 wedstrijden Europees. Ik denk juist dat hij bij Feyenoord zich meer in de kijker had kunnen spelen, omdat de grote Europese clubs ook weten dat onze jeugdopleiding één van de beste van de wereld is en er dus meer te halen dan bij een handelshuis als PSV of Twente.
Dat wel, maar hij heeft iig de club geld opgebracht itt de Guzman.. en misschien zelfs Fer.
Alleen Wijnaldum krijgt meer stront over zich heen dan de Guzmann z'n hele leven.. en daar zaten nog behoorlijke kut-wedstrijden tussen..
hotjumper
 hotjumper - donderdag 07 juli 2011 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 00:54 schreef de flh het volgende:

[..]

Dat wel, maar hij heeft iig de club geld opgebracht itt de Guzman.. en misschien zelfs Fer.
Alleen Wijnaldum krijgt meer stront over zich heen dan de Guzmann z'n hele leven.. en daar zaten nog behoorlijke kut-wedstrijden tussen..
De guzman ging niet naar een concurent.
de flh
 de flh - donderdag 07 juli 2011 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 13:21 schreef hotjumper het volgende:

[..]

De guzman ging niet naar een concurent.
Wijnaldum ook niet helaas..

Maar wat wil je liever op dit moment voor 5 miljoen naar een concurrent of gratis naar het buitenland.

Doe mij dan toch maar die concurrent.. dan zien we volgend jaar wel weer..
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 07 juli 2011 - 17:51   quote  deeplink  
Wijnaldum is weg. Punt erachter.
MMM
 MMM - zaterdag 09 juli 2011 - 12:39   quote  deeplink  
De middenvelder hoopt echter dat zijn vertrek niet lang meer voor rumoer zorgt en raadt ex-ploeggenoot Leroy Fer aan zijn gevoel te volgen. "Leroy moet zijn gevoel volgen, precies zoals ik heb gedaan met de stap die ik heb gezet", vindt de PSV'er.

De twintigjarige voetballer vindt dat Fer bij FC Twente een grotere kans maakt om voor het kampioenschap te spelen. "Het is de vraag of Feyenoord dit jaar om het kampioenschap zal voetballen", aldus Wijnaldum.
Rovert
 Rovert - zaterdag 09 juli 2011 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 17:51 schreef FR-Henk het volgende:
Wijnaldum is weg. Punt erachter.
Voor jou misschien, dwing ons niets op
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 09 juli 2011 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2011 - 12:40 schreef Rovert het volgende:

[..]

Voor jou misschien, dwing ons niets op
Ben jij ons?
Rovert
 Rovert - zaterdag 09 juli 2011 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2011 - 16:29 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ben jij ons?
Ik lees dit samen met de kat, dus ja
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 09 juli 2011 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2011 - 16:33 schreef Rovert het volgende:

[..]

Ik lees dit samen met de kat, dus ja
Wil dan graag dat de kat óók reageert.
Rovert
 Rovert - zaterdag 09 juli 2011 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2011 - 16:37 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Wil dan graag dat de kat óók reageert.
Wordt lastig, te dikke pootjes
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 09 juli 2011 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2011 - 16:39 schreef Rovert het volgende:

[..]

Wordt lastig, te dikke pootjes
Jammer.
Gelukkig hebben honden daar meer last van.

Wil graag kat mede bedanken voor deze discussie.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 09 juli 2011 - 17:22   quote  deeplink  
haat katten en honden, helemaal een discussie daarmee.
craven
 craven - zaterdag 09 juli 2011 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2011 - 17:22 schreef FR-Douwe het volgende:
haat katten en honden, helemaal een discussie daarmee.
haat?haat?
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 09 juli 2011 - 17:29   quote  deeplink  
beesten moeten me altijd hebben, rijen tegen mijn been op of bijten. van een vrouw kan ik het hebben maar beesten?
craven
 craven - zaterdag 09 juli 2011 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2011 - 17:29 schreef FR-Douwe het volgende:
beesten moeten me altijd hebben, rijen tegen mijn been op of bijten. van een vrouw kan ik het hebben maar beesten?
owww tsjaaa van genieten man hehehe
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 09 juli 2011 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2011 - 17:22 schreef FR-Douwe het volgende:
haat katten en honden, helemaal een discussie daarmee.
Discussies met katten verlies je altijd man.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 09 juli 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2011 - 18:12 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Discussies met katten verlies je altijd man.
hahahahaha
Anson
 Anson - dinsdag 23 juli 2013 - 15:27   quote  deeplink  
nou,ben geen fan van wijnaldum,gast raaakt het balletje te vaak kwijt enzo,blij eigelijk dat die weg is...maar dan niet bijtekenen en naar psv gaan,gaat mij ook te ver.. Dan nog liever bijtekenen,miss dat die ooit een keer doorbreek,, nu lekker in eindhoven op de bank want rutten stelt toivoinen op 10,en lens op recht,mertens op links,en er komt nog een spits daaro bij,,

ik dacht dat die jongen van rotterdam was..
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 23 juli 2013 - 15:32   quote  deeplink  
WTF!?!?!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 juli 2013 door hoogvliet010 --
JanM
 JanM - dinsdag 23 juli 2013 - 15:39   quote  deeplink  
Wat een lijdensweg met die oude verdwaalde posts ...
VVout
 VVout - dinsdag 23 juli 2013 - 15:42   quote  deeplink  
Ja man, parasol kwijt?
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 23 juli 2013 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juli 2013 - 15:27 schreef Anson het volgende:
nou,ben geen fan van wijnaldum,gast raaakt het balletje te vaak kwijt enzo,blij eigelijk dat die weg is...maar dan niet bijtekenen en naar psv gaan,gaat mij ook te ver.. Dan nog liever bijtekenen,miss dat die ooit een keer doorbreek,, nu lekker in eindhoven op de bank want rutten stelt toivoinen op 10,en lens op recht,mertens op links,en er komt nog een spits daaro bij,,

ik dacht dat die jongen van rotterdam was..
Misschien de BACARDI beter laten staan op een warme dag als deze!!!!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord en PSV naderen een akkoord over de transfer van Wijnaldum.









0.0137572