BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord en PSV naderen een akkoord over de transfer van Wijnaldum.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
kale co
 kale co - dinsdag 28 juni 2011 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 20:59 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

nog leuke plannetjes om hem te verrassen dan?
nee ik zie alleen een wijnaldum die het shirt kust en wordt toegezongen teken nu maar bij! en dan dit ...............

van mij mag ie de aankomende jaren elke dag stinkende roti vreten ben klaar met die bling bling rappende,typus honden
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 28 juni 2011 - 21:04   quote  deeplink  
Ach jongens zoals Blokland zegt:
Gewoon rustig blijven, Komt allemaal goed.
Waar spelers gaan zullen altijd nieuwe spelers opstaan.
Dat is altijd zo geweest.


Nou ik kan hier gvd niet rustig van blijven
JanM
 JanM - dinsdag 28 juni 2011 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 20:57 schreef MMM het volgende:

[..]

Precies, dit bedoelde ik! Wat loopt JanM nou te zeiken?
En met alles afscheuren bedoelde je warschijnlijk ook het behang op de logeerkamer bij zijn oma ;-p
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 28 juni 2011 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:04 schreef kale co het volgende:

[..]

ben klaar met die bling bling rappende,typus hond
Dat is die klote Leroy Fer.

Die mag van mij overigens wel weg, maar Wijnaldum niet
D-010
 D-010 - dinsdag 28 juni 2011 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:04 schreef kale co het volgende:

[..]

nee ik zie alleen een wijnaldum die het shirt kust en wordt toegezongen teken nu maar bij! en dan dit ...............

van mij mag ie de aankomende jaren elke dag stinkende roti vreten ben klaar met die bling bling rappende,typus honden
van mij mag die ( als die getekend heb bij die boeren ) stikken in die roti
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 28 juni 2011 - 21:07   quote  deeplink  
Hij is nog niet weg.
MMM
 MMM - dinsdag 28 juni 2011 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:05 schreef JanM het volgende:

[..]

En met alles afscheuren bedoelde je warschijnlijk ook het behang op de logeerkamer bij zijn oma ;-p
Haha, precies!
D-010
 D-010 - dinsdag 28 juni 2011 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:07 schreef FR-Henk het volgende:
Hij is nog niet weg.
Kan niet wachten tot hij weg is
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 28 juni 2011 - 21:08   quote  deeplink  
Trouwens waarom zou Wijnaldum naar Psv willen?
Hij zal daar de Opvolger van Doedelzak moeten worden.
Ik denk niet dat Wijnaldum erop zit te wachten om links op de vleugel te gaan spelen.
En Fredje Rutten gebruikt geen nummer 10 want dan heeft die veelste weinig controle op het middenveld de schijtluis
En al zal die een nummer 10 gebruiken dan is dat zonder twijfel Toivonen
Jooppie
 Jooppie - dinsdag 28 juni 2011 - 21:08   quote  deeplink  
Ben bang dat we geen 7 miljoen krijgen, en helemaal jammer dat psv hem dalijk voor het dubbele verkoopt. Clubliefde dit dat, rot toch gauw op man. Ben je een Rotterdammer of niet? Als die hondezak maar goed beseft dat er elke week 40.000 man hem heeft gesteund toen die elke week zwaar klote speelde. En hij zal net als fer zeggen dat die anderen nodig heeft om zich aan op te trekken, maar je bent pas een goede speler als je je team beter laat spelen, en dat deed hij zeker niet. Bij Feyenoord had die als volwassen speler behandeld geworden en met druk leren om gaan. Daar kunnen ze nog genoeg van leren.

Maar goed, die gasten weten niet wat wij als supporters mee maken op dit moment, zij worden toch wel overal waar ze komen aan hun reet gelikt. Nou als je niet wilt, rot je maar op.
kale co
 kale co - dinsdag 28 juni 2011 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:07 schreef FR-Henk het volgende:
Hij is nog niet weg.
hij was verleden week al persoonlijk rond met pisvee had ik geplaats geloof ik toen maar goed nu zijn de clubs er ook op een haar na uit bron(vi)
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 28 juni 2011 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:10 schreef kale co het volgende:

[..]

hij was verleden week al persoonlijk rond met pisvee had ik geplaats geloof ik toen maar goed nu zijn de clubs er ook op een haar na uit bron(vi)
Hij zit toch in het buitenland op vakantie?
Athans vorige week dan
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 28 juni 2011 - 21:11   quote  deeplink  
Lekker al dat gemeentegeld in nieuwe spelers. Mertens en Strootman van Utrecht ook al naar Eindhoven. En nog een nieuwe spits daar hoor ik ook. pffff...
kale co
 kale co - dinsdag 28 juni 2011 - 21:12   quote  deeplink  
kijk fc update ook mertens en strootman naar pisvee
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 28 juni 2011 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Lekker al dat gemeentegeld in nieuwe spelers. Mertens en Strootman van Utrecht ook al naar Eindhoven. En nog een nieuwe spits daar hoor ik ook. pffff...
Ja die spits zal wel nodig zijn.
Vorig jaar hadden ze er 6 waarvan er 5 weg zijn.
En ze hadden nog steeds niks nieuws
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 28 juni 2011 - 21:12   quote  deeplink  
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/64774/kevin-strootman-en-dries-mertens-naar-psv
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 28 juni 2011 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Lekker al dat gemeentegeld in nieuwe spelers. Mertens en Strootman van Utrecht ook al naar Eindhoven. En nog een nieuwe spits daar hoor ik ook. pffff...
nee van philips kregen ze ook 20 miljoen en nog eens 10 van 2 plaatselijke bedrijfen...
78 miljoen,daar neem ik toch mijn petje voor af..
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 28 juni 2011 - 21:14   quote  deeplink  
Ik wacht het nog even af!
Piwi
 Piwi - dinsdag 28 juni 2011 - 21:15   quote  deeplink  
Hie is het mogelijk dat Pisvee mertens, strootman en Wijnaldum kan kopen terwijl ze 48 milj. van de gemeente stelen. Wij worden door de koninklijke Jodenbond gelijk aangepakt maar ja, het is Feyenoord niet natuurlijk. NSB praktijken!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 28 juni 2011 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:14 schreef hotjumper het volgende:
Ik wacht het nog even af!
Feyenoord heeft zo`n beetje de hoop uitgesproken voor een vertrek van Wijnaldum??
Alleen weet ik niet meer welke verhalen ik geloven moet...
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 28 juni 2011 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:15 schreef Piwi het volgende:
Hie is het mogelijk dat Pisvee mertens, strootman en Wijnaldum kan kopen terwijl ze 48 milj. van de gemeente stelen. Wij worden door de koninklijke Jodenbond gelijk aangepakt maar ja, het is Feyenoord niet natuurlijk. NSB praktijken!!
Calimero.jpg
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 28 juni 2011 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:13 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

nee van philips kregen ze ook 20 miljoen en nog eens 10 van 2 plaatselijke bedrijfen...
78 miljoen,daar neem ik toch mijn petje voor af..
krijgen ze nog zoveel erbij??? het is me ontgaan dat dat om tientallen miljoen zou gaan.

Desalniettemin is het grootste gedeelte (kleine 50miljoen) nog steeds afkomstig van de gemeente.
MMM
 MMM - dinsdag 28 juni 2011 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:15 schreef Piwi het volgende:
Hie is het mogelijk dat Pisvee mertens, strootman en Wijnaldum kan kopen terwijl ze 48 milj. van de gemeente stelen. Wij worden door de koninklijke Jodenbond gelijk aangepakt maar ja, het is Feyenoord niet natuurlijk. NSB praktijken!!
JanM, kom er maar in!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 28 juni 2011 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:16 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Feyenoord heeft zo`n beetje de hoop uitgesproken voor een vertrek van Wijnaldum??
Alleen weet ik niet meer welke verhalen ik geloven moet...
Geloof wat je hart je ingeeft mijn lief.

Dat zal mijn oma zeggen
prins
 prins - dinsdag 28 juni 2011 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 20:59 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

nog leuke plannetjes om hem te verrassen dan?
koop een goud tand bij.....
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 28 juni 2011 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:16 schreef MMM het volgende:

[..]

JanM, kom er maar in!
Onruststoker, Verklikker!! haha
Emile
 Emile - dinsdag 28 juni 2011 - 21:25   quote  deeplink  
als dit zo is dan is gino een vieze NSB'er idd
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 28 juni 2011 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:16 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Feyenoord heeft zo`n beetje de hoop uitgesproken voor een vertrek van Wijnaldum??
Alleen weet ik niet meer welke verhalen ik geloven moet...
ja in feite zou het niet heel slecht uitkomen, maar zo'n beetje iedereen bij Feyenoord (ook de supporters) willen dan dat ie naar het buitenland gaat. Heeft volgens mij Van Geel nog een paar dagen terug aangegeven.

Maar goed stel dat je Schöne ervoor terughaalt, dan lever je waarschijnlijk aardig wat doelpunten in, maar daar staat tegenover dat Wijnaldum nog nooit van zijn leven een assist heeft gegeven. Dat heeft Schöne dan weer wel. En een Clasie ook trouwens, wanneer er geen vervanger wordt aangetrokken (wat waarschijnlijk is).

Bovendien eerlijk is eerlijk, het zijn vooral zijn doelpunten die hem dit seizoen gered hebben, want voetballend heeft hij geen enkele goede wedsrijd gespeeld. Vooral omdat hij de kwaliteit ontbeert om een succesvolle nr 10 te zijn. Hij moet of tegen de spits aanspelen of aan de zijkanten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 28 juni 2011 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

krijgen ze nog zoveel erbij??? het is me ontgaan dat dat om tientallen miljoen zou gaan.

Desalniettemin is het grootste gedeelte (kleine 50miljoen) nog steeds afkomstig van de gemeente.
48 voor de grond onder en om het stadion ,wat overigens niet besteed mag worden in spelers.maar wel 20 miljoen van de meest hartvolle sponsor in Nederland,en dan nog
eens 2x 5 miljoen voor toch ook 2 hartvolle sponsoren uit hun regio...
Ik vind dat knap ,terwijl ze in 020 dachten dat Psv naar de klote ging versterken zij
zich nog het beste van allemal.Erg goed voor de competitie...
Nu wij nog en het word als van ouds..
Emile
 Emile - dinsdag 28 juni 2011 - 21:29   quote  deeplink  
trouwens strootman en mertens tekenen bij psv zie ik, ook wijnaldum nog?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 28 juni 2011 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:29 schreef Emile het volgende:
trouwens strootman en mertens tekenen bij psv zie ik, ook wijnaldum nog?
oke Emile ;)
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 28 juni 2011 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:29 schreef Emile het volgende:
trouwens strootman en mertens tekenen bij psv zie ik,
spuit11.jpg
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 28 juni 2011 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:29 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

48 voor de grond onder en om het stadion ,wat overigens niet besteed mag worden in spelers.maar wel 20 miljoen van de meest hartvolle sponsor in Nederland,en dan nog
eens 2x 5 miljoen voor toch ook 2 hartvolle sponsoren uit hun regio...
Ik vind dat knap ,terwijl ze in 020 dachten dat Psv naar de klote ging versterken zij
zich nog het beste van allemal.Erg goed voor de competitie...
Nu wij nog en het word als van ouds..
hoop doet leven!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 28 juni 2011 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

ja in feite zou het niet heel slecht uitkomen, maar zo'n beetje iedereen bij Feyenoord (ook de supporters) willen dan dat ie naar het buitenland gaat. Heeft volgens mij Van Geel nog een paar dagen terug aangegeven.

Maar goed stel dat je Schöne ervoor terughaalt, dan lever je waarschijnlijk aardig wat doelpunten in, maar daar staat tegenover dat Wijnaldum nog nooit van zijn leven een assist heeft gegeven. Dat heeft Schöne dan weer wel. En een Clasie ook trouwens, wanneer er geen vervanger wordt aangetrokken (wat waarschijnlijk is).

Bovendien eerlijk is eerlijk, het zijn vooral zijn doelpunten die hem dit seizoen gered hebben, want voetballend heeft hij geen enkele goede wedsrijd gespeeld. Vooral omdat hij de kwaliteit ontbeert om een succesvolle nr 10 te zijn. Hij moet of tegen de spits aanspelen of aan de zijkanten.
Van Persie begon bij Arsenal ook om Bergkamp en Henry heen te spelen.
Was toen ook geen echte 10
Jooppie
 Jooppie - dinsdag 28 juni 2011 - 21:36   quote  deeplink  
maar die had zichzelf volgens mij al wel wat meer bewezen
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 28 juni 2011 - 21:37   quote  deeplink  
http://www.depers.nl/sport/578612/Gemeenteraad-akkoord-met-PSV-deal.html

De gemeenteraad van Eindhoven heeft dinsdagavond ingestemd met het voorstel om PSV te helpen door 49 miljoen euro te lenen en met dat geld de grond onder het stadion en trainingscomplex van de club te kopen. Het plan kreeg steun van 29 van 43 raadsleden.

Onder meer coalitiepartij GroenLinks en enkele individuele leden van de coalitiepartijen PvdA en VVD stemden tegen.

Verschrikkelijk opgelucht

PSV-directeur Tiny Sanders heeft dinsdagavond ,,verschrikkelijk opgelucht'' gereageerd op het besluit van de Eindhovense gemeenteraad om de club te helpen. PSV ontvangt in totaal 49 miljoen euro van de gemeente voor de grond onder het stadion en het trainingscomplex.

Volgens Sanders is het laatste en belangrijkste stukje van een ingewikkelde puzzel waaraan een jaar is gewerkt dinsdagavond op zijn plaats gevallen. PSV kan behalve het geld van de gemeente nog 30 miljoen euro aan leningen uit het bedrijfsleven tegemoet zien.

Dat de gemeenteraad bepaalde dat 5 miljoen euro van het totale bedrag niet direct naar PSV gaat maar in een spaarpot komt, maakt de club niet uit. ,,Het bedrag komt uiteindelijke inclusief rente helemaal naar PSV. Het staat onze plannen niet in de weg.

Sanders legde uit dat dinsdag overeenstemming is bereikt met FC Utrecht over de overname van Kevin Strootman en Dries Mertens, op voorwaarde dat de gemeenteraad dinsdagavond met het reddingsplan akkoord zou gaan. De aankondiging van de komst van de twee spelers door technisch manager Marcel Brands zorgde onder de honderden PSV-supporters op het Stadhuisplein in Eindhoven voor nog meer vreugde
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 28 juni 2011 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

ja in feite zou het niet heel slecht uitkomen, maar zo'n beetje iedereen bij Feyenoord (ook de supporters) willen dan dat ie naar het buitenland gaat. Heeft volgens mij Van Geel nog een paar dagen terug aangegeven.

Maar goed stel dat je Schöne ervoor terughaalt, dan lever je waarschijnlijk aardig wat doelpunten in, maar daar staat tegenover dat Wijnaldum nog nooit van zijn leven een assist heeft gegeven. Dat heeft Schöne dan weer wel. En een Clasie ook trouwens, wanneer er geen vervanger wordt aangetrokken (wat waarschijnlijk is).

Bovendien eerlijk is eerlijk, het zijn vooral zijn doelpunten die hem dit seizoen gered hebben, want voetballend heeft hij geen enkele goede wedsrijd gespeeld. Vooral omdat hij de kwaliteit ontbeert om een succesvolle nr 10 te zijn. Hij moet of tegen de spits aanspelen of aan de zijkanten.
Helemaal mee eens,jammer dat ik niet al mijn berichten over hem van het afgelopen seizoen
hier op een rijthe kan neer zetten...
Mocht hij ze wel allemaal gelezen hebben is het waarschijnlijk mijn schuld dat die draaitol met balverlies naar Psv gaat...
En je weet het he,wat bij ons weggaat word briljant..
Jooppie
 Jooppie - dinsdag 28 juni 2011 - 21:39   quote  deeplink  
Maar wat we nu zien is ook een beetje het probleem met gasten die vroeg debuteren, na 4 jaar in het eerste vinden ze dat ze al weer hogerop kunnen, terwijl als ze 20 zijn en ze debuteren ze op hun 24ste wat meer opleveren en ze zich wat meer hebben bewezen.
craven
 craven - dinsdag 28 juni 2011 - 21:40   quote  deeplink  
wie is wijnaldum?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 28 juni 2011 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:37 schreef RedDevil1990 het volgende:
http://www.depers.nl/sport/578612/Gemeenteraad-akkoord-met-PSV-deal.html

De gemeenteraad van Eindhoven heeft dinsdagavond ingestemd met het voorstel om PSV te helpen door 49 miljoen euro te lenen en met dat geld de grond onder het stadion en trainingscomplex van de club te kopen. Het plan kreeg steun van 29 van 43 raadsleden.

Onder meer coalitiepartij GroenLinks en enkele individuele leden van de coalitiepartijen PvdA en VVD stemden tegen.

Verschrikkelijk opgelucht

PSV-directeur Tiny Sanders heeft dinsdagavond ,,verschrikkelijk opgelucht'' gereageerd op het besluit van de Eindhovense gemeenteraad om de club te helpen. PSV ontvangt in totaal 49 miljoen euro van de gemeente voor de grond onder het stadion en het trainingscomplex.

Volgens Sanders is het laatste en belangrijkste stukje van een ingewikkelde puzzel waaraan een jaar is gewerkt dinsdagavond op zijn plaats gevallen. PSV kan behalve het geld van de gemeente nog 30 miljoen euro aan leningen uit het bedrijfsleven tegemoet zien.

Dat de gemeenteraad bepaalde dat 5 miljoen euro van het totale bedrag niet direct naar PSV gaat maar in een spaarpot komt, maakt de club niet uit. ,,Het bedrag komt uiteindelijke inclusief rente helemaal naar PSV. Het staat onze plannen niet in de weg.

Sanders legde uit dat dinsdag overeenstemming is bereikt met FC Utrecht over de overname van Kevin Strootman en Dries Mertens, op voorwaarde dat de gemeenteraad dinsdagavond met het reddingsplan akkoord zou gaan. De aankondiging van de komst van de twee spelers door technisch manager Marcel Brands zorgde onder de honderden PSV-supporters op het Stadhuisplein in Eindhoven voor nog meer vreugde
Zie je!Ik jok niet snel...
Wel mooi omdat in 1 verhaal te zien ;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 28 juni 2011 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:40 schreef craven het volgende:
wie is wijnaldum?
Een oma geloof ik,maar van wie?
kale co
 kale co - dinsdag 28 juni 2011 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:40 schreef craven het volgende:
wie is wijnaldum?
straathond die niks waard is shirt kusser en wegloper bedondert zijn fans dus zal niks van hem worden
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 28 juni 2011 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:41 schreef kale co het volgende:

[..]

straathond die niks waard is shirt kusser en wegloper bedondert zijn fans dus zal niks van hem worden
ben ik het alweer met je eens! moet niet gekker worden ;)
kale co
 kale co - dinsdag 28 juni 2011 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:42 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

ben ik het alweer met je eens! moet niet gekker worden ;)
wat een grote klootzak is dat zeg!
fer1971
 fer1971 - dinsdag 28 juni 2011 - 21:43   quote  deeplink  
Wat een klootzak. Feyenoord hart flikker op man.
Heeft veel aan Feyenoord te danken en nu deze overstap

En feyenoord wat een bedrag 5 miljoen euro schijntje.
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 28 juni 2011 - 21:43   quote  deeplink  
Joh, ik maak me er niet druk om, laat die Wijnaldum lekker oppleuren, kerel geeft de bal toch nooit af.

Voor jou tien anderen!
craven
 craven - dinsdag 28 juni 2011 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:43 schreef fer1971 het volgende:
Wat een klootzak. Feyenoord hart flikker op man.
Heeft veel aan Feyenoord te danken en nu deze overstap

En feyenoord wat een bedrag 5 miljoen euro schijntje.
wie is fer?
craven
 craven - dinsdag 28 juni 2011 - 21:43   quote  deeplink  
of loop ik op de zaken vooruit?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 28 juni 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:43 schreef craven het volgende:
of loop ik op de zaken vooruit?
Ik hoop van niet,geef mij die 5 miljoen maar...
Graag of niet ,anders bestaat niet!!!!
henkie1969
 henkie1969 - dinsdag 28 juni 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 20:04 schreef PieterBos het volgende:

[..]

Ik hoop dat ooit de meeste hier het kunnen nalaten om dubbele tot vijdubbele topics te plaatsen.
1 tweet van zo'n VI maffioso en het is Hot news.
Straks is het hot news als een Feyenoorder een scheet laat, als je maar een nieuw topic kan openen.
get a life

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord en PSV naderen een akkoord over de transfer van Wijnaldum.









0.0071330