BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord en PSV naderen een akkoord over de transfer van Wijnaldum.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 28 juni 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:43 schreef kale co het volgende:

[..]

wat een grote klootzak is dat zeg!
gozert! mee eens!
kale co
 kale co - dinsdag 28 juni 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:43 schreef craven het volgende:
of loop ik op de zaken vooruit?
nee hij was al een week zelf rond (vakantie ja ja ja )
Emile
 Emile - dinsdag 28 juni 2011 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:32 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

oke Emile ;)
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:33 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
uitleg??? ja had de rest niet gelezen dus kan zijn dat t al gezegd werd
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 28 juni 2011 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:46 schreef Emile het volgende:

[..]

[..]

uitleg??? ja had de rest niet gelezen dus kan zijn dat t al gezegd werd
Ik had een stuk of 10 post voor jou een link neer gezet met dat verhaal ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juni 2011 door RedDevil1990 --
craven
 craven - dinsdag 28 juni 2011 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:45 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

get a life
deed me hier aan denken

chris_elliott_get_a_life.jpg
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 28 juni 2011 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:45 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

get a life
Mee eens,want in dit geval lijkt het op een doorbraak dus niks mis met dit topic...
Emile
 Emile - dinsdag 28 juni 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:47 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Ik had een stuk of 10 post voor jou een link neer gezet met dat verhaal ;)
oke sorry ben er niet bij :P las de laatste post's alleen en toen zag ik het op teletext
evh112
 evh112 - dinsdag 28 juni 2011 - 21:51   quote  deeplink  
Weet je waar ik zo ziek van word is dat ik PSV help met het aantrekken van Wijnaldum, het is godver belastinggeld van ons wat die transfer financiert.
En Feyenoord mag niemand kopen omdat we zelf uit te shit proberen te komen, en die klootviolen krijgen gewoon overheidsgeld en kopen nota bene de spelers die wij niet een fatsoenlijk contract kunnen voorschotelen vanwege onze financiën.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juni 2011 door evh112 --
EdjeNL
 EdjeNL - dinsdag 28 juni 2011 - 21:56   quote  deeplink  
Pisvee heeft 49mil binnen en gaan meteen shoppen, Mertens en Strootman hebben ze al bijna rond, nu ook nog bijna met Wijnaldum.
-----------------------------------------------------------------------

Wijnaldum: JE KAN NU JE PISVEE-LOGO KUSSEN... Clubliefde ken je niet, alleen bling bling.
D-010
 D-010 - dinsdag 28 juni 2011 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:10 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Hij zit toch in het buitenland op vakantie?
Athans vorige week dan
in Eindhoven op vakantie bedoel je ?
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 28 juni 2011 - 21:58   quote  deeplink  
Toch leuk dat zo'n jongen bankzitter wil worden. Met die 2 nieuwe aankopen bij psv zal ie het niet redden.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 28 juni 2011 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:57 schreef D-010 het volgende:

[..]

in Eindhoven op vakantie bedoel je ?
Is voor mij al buitenland
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 juni 2011 - 22:01   quote  deeplink  
Als ie t doet, is ie voor mij dood.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 28 juni 2011 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 22:01 schreef Stylzz het volgende:
Als ie t doet, is ie voor mij dood.
+1
EdjeNL
 EdjeNL - dinsdag 28 juni 2011 - 22:06   quote  deeplink  
4,9 miljoen voor die gup denk ik!
craven
 craven - dinsdag 28 juni 2011 - 22:09   quote  deeplink  
nieuw logo voor wijnaldum zijn shirt:

618599-96f62b0222bf93b983cf005110b2af7a.gif
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 28 juni 2011 - 22:10   quote  deeplink  
Als hij gaat dan is dat een bevrijding.
craven
 craven - dinsdag 28 juni 2011 - 22:11   quote  deeplink  
Wijnaldum//Hoer!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 28 juni 2011 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 22:11 schreef craven het volgende:
Wijnaldum//Hoer!
.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 juni 2011 - 22:12   quote  deeplink  
Ik hoop dat ie alles afscheurt tijdens de eerste training
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 28 juni 2011 - 22:13   quote  deeplink  
Ik wil best ff gaan provoceren als 'ie zijn eerste training heeft. Leuk man.
craven
 craven - dinsdag 28 juni 2011 - 22:14   quote  deeplink  
Bitch ass flikkert
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 28 juni 2011 - 22:14   quote  deeplink  
Hij is nog steeds niet weg...
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 juni 2011 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 22:14 schreef FR-Henk het volgende:
Hij is nog steeds niet weg...
maar tis wel al een lul
EdjeNL
 EdjeNL - dinsdag 28 juni 2011 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 22:13 schreef Bosifyable het volgende:
Ik wil best ff gaan provoceren als 'ie zijn eerste training heeft. Leuk man.
Hij valt in een groot gat, niet verzekerd en alleen maar Feyenoord TV in het ziekenhuis..;)
craven
 craven - dinsdag 28 juni 2011 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 22:15 schreef Stylzz het volgende:

[..]

maar tis wel al een lul
eens!
FR-girl
 FR-girl - dinsdag 28 juni 2011 - 22:16   quote  deeplink  
Wijndaldum zal wel vertrekken en van mij mag hij! Zo iemand is het niet waard om het mooie feyenoordshirt te spelen. een ding is zeker bij zijn afscheid mag hij flink uitgefloten en uitgejouwd worden! maja hij zal zich wel niet meer durven vertonen in het stadion van de mooiste club van nederland!
off-topic: Fer zegt dat hij van niemand meer kan leren bij feyenoord. Nou fer ga is wat meer met De Vrij om van deze jongen kan hij meer dan genoeg leren!
craven
 craven - dinsdag 28 juni 2011 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 22:16 schreef FR-girl het volgende:
Wijndaldum zal wel vertrekken en van mij mag hij! Zo iemand is het niet waard om het mooie feyenoordshirt te spelen. een ding is zeker bij zijn afscheid mag hij flink uitgefloten en uitgejouwd worden! maja hij zal zich wel niet meer durven vertonen in het stadion van de mooiste club van nederland!
off-topic: Fer zegt dat hij van niemand meer kan leren bij feyenoord. Nou fer ga is wat meer met De Vrij om van deze jongen kan hij meer dan genoeg leren!
Fer kan zat leren, bijv dat hij niet naar de grond moet kijken als hij poogt te rennen...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 28 juni 2011 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 22:16 schreef FR-girl het volgende:
Wijndaldum zal wel vertrekken en van mij mag hij! Zo iemand is het niet waard om het mooie feyenoordshirt te spelen. een ding is zeker bij zijn afscheid mag hij flink uitgefloten en uitgejouwd worden! maja hij zal zich wel niet meer durven vertonen in het stadion van de mooiste club van nederland!
off-topic: Fer zegt dat hij van niemand meer kan leren bij feyenoord. Nou fer ga is wat meer met De Vrij om van deze jongen kan hij meer dan genoeg leren!
Zo is het meid,oprotten en die 5 miljoen geod besteden...
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 28 juni 2011 - 22:19   quote  deeplink  
Wijnaldum redt het daar toch niet. Heeft ie niet genoeg mentaliteit voor.
FR-girl
 FR-girl - dinsdag 28 juni 2011 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 22:17 schreef craven het volgende:

[..]

Fer kan zat leren, bijv dat hij niet naar de grond moet kijken als hij poogt te rennen...
Klopt! Het probleem met deze 2 is dat ze denken dat ze HET helemaal zijn. maar ze hebben nog genoeg te leren. Een jaartje bij feyenoord kan geen kwaad voor ze! maar op deze manier hoeft het van mij niet meer!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 28 juni 2011 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 22:17 schreef craven het volgende:

[..]

Fer kan zat leren, bijv dat hij niet naar de grond moet kijken als hij poogt te rennen...
hahahahahaha of een spagaatsprong van 4 meter om nog bij de bal te kunnen komen..
die-lange
 die-lange - dinsdag 28 juni 2011 - 22:20   quote  deeplink  
Het kan aan mij liggen hoor maar als ik een contract bespreking(zaakwaarnemer of niet) heb ben ik daar bij aanwezig en volgens mij is wijnaldum nog op vakantie!!!
Rovert
 Rovert - dinsdag 28 juni 2011 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 22:15 schreef Stylzz het volgende:

[..]

maar tis wel al een lul
en een lelijke ook nog
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 juni 2011 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 22:18 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Zo is het meid,oprotten en die 5 miljoen geod besteden...
ja, lekker saneren!
craven
 craven - dinsdag 28 juni 2011 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 22:20 schreef die-lange het volgende:
Het kan aan mij liggen hoor maar als ik een contract bespreking(zaakwaarnemer of niet) heb ben ik daar bij aanwezig en volgens mij is wijnaldum nog op vakantie!!!
waar is mabel?
MMM
 MMM - dinsdag 28 juni 2011 - 22:25   quote  deeplink  
1314923771_5_OhiW.jpeg

...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 28 juni 2011 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 22:25 schreef MMM het volgende:
[ afbeelding ]

...
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr eng man..
craven
 craven - dinsdag 28 juni 2011 - 22:28   quote  deeplink  
zal wel ff een rap voor die nicht in elkaar flansen kan die evt met Lerra op swingen...
D-010
 D-010 - dinsdag 28 juni 2011 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 22:19 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hahahahahaha of een spagaatsprong van 4 meter om nog bij de bal te kunnen komen..
Een goede penalty nemen ...
sevillana
 sevillana - dinsdag 28 juni 2011 - 22:36   quote  deeplink  
eigenlijk best wel jammer dat we bij Feyenoord geen types meer hebben zoals de Wolf, Fräser of Heus. dan hadden we nog een keer plezier aan Gini kunnen beleven . . . . . . :)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 28 juni 2011 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 22:36 schreef sevillana het volgende:
eigenlijk best wel jammer dat we bij Feyenoord geen types meer hebben zoals de Wolf, Fräser of Heus. dan hadden we nog een keer plezier aan Gini kunnen beleven . . . . . . :)
Dwars over de werkvloer loopt een diepe generatiekloof. En die blijkt niet zo gemakkelijk te overbruggen.

Voor de nieuwe generatie professionals is werk een onderdeel van het totale pretpakket dat leven heet, terwijl ouderen hun leven nog steeds in dienst stellen van hun baas.

Albert-Jan van Maren (35) ziet de twee generaties dagelijks botsen. Met zijn negen dienstjaren bij de brandweer in Ede zit hij er precies tussenin. Hij ziet de 50-plussers, die leven voor de brandweer. Als hen buiten diensttijd wordt gevraagd om bij te springen tijdens een ramp, is dat voor hen geen probleem. Natuurlijk doen ze dat. Hij ziet ook de jonkies, de twintigers die net bij de brandweer komen kijken. Voor hen is het op zijn minst een vraag of ze komen opdraven, zegt Van Maren. Zij hebben andere prioriteiten naast hun baan.

Het valt hem op dat zijn jongste collegas heel onbevangen in hun werk staan. Zij denken: De wereld is groot en mijn mogelijkheden zijn eindeloos. Nu zit ik bij de brandweer, want dit kwam op mijn pad. Maar over twee jaar doe ik misschien weer iets heel anders. Tegelijkertijd durven ze zich snel ferm over dingen uit te spreken. Dat is wennen, en levert regelmatig levendige discussies op.

Minder loyaal

Jongeren zijn minder loyaal dan de oudere generatie, blijkt uit onderzoek van prof. dr. Lidewey van der Sluis, hoogleraar strategisch talentmanagement aan universiteit Nyenrode. Nieuwe professionals hebben daarentegen een grote integriteit, zegt zij. Hun werk is een voortdurende zoektocht naar toegevoegde waarde. Ze willen wat betekenen voor de organisatie, voor collegas en voor klanten, eigenlijk voor de hele wereld om hen heen.

Van een balans tussen werk en privé kun je bij de nieuwe professionals eigenlijk niet eens meer spreken. Die scheidslijn is volledig vervaagd. Zij zien werk als deel van het leven als geheel. De oudere generatie wil gewoon haar werk goed doen.

Die twee verschillende manieren van werken botsen. Dat ondervindt ook rijkstrainee Sander Franse (27). Tijdens een van zijn projecten werkte hij nauw samen met een 50-plusser. Mijn prioriteit lag bij het snel opstarten van het programma, zodat het maatschappelijke effect groter was. De primaire focus van mijn collega lag bij de procedures, bij de beleidsstukken die op tijd bij de top van het ministerie moesten liggen.

Ook merkt de rijkstrainee dat hij, meer dan zijn oudere collegas, naar the big picture zoekt. Ik vraag regelmatig: waarom doen we dit? En waarom op deze manier? Dan krijg ik als antwoord dat het nou eenmaal ooit zo besloten is, en dat die discussie al eens is gevoerd. Dat is soms best demotiverend.

Frank Metsemakers (31), ambtenaar bij de gemeente Eindhoven, herkent de preoccupatie van oudere medewerkers met regels en richtlijnen. Als iets niet tot hun takenpakket behoort, zeggen ze: U zit hier verkeerd. Ik zou met de klant meedenken en uitzoeken bij wie hij wel terechtkan. Dat vind ik logisch; ik snap niet dat anderen dat niet vinden.

Metsemakers ergert zich ook aan oudere collegas die zijn klussen uit handen nemen. Ik houd liever zelf de touwtjes in handen. Ik wil al doende leren. Daarbij wil ik best af en toe een tip krijgen of gecoacht worden.

Vuist op tafel

Ook die zaken zijn volgens Van der Sluis kenmerkend voor nieuwe professionals. Ze durven met hun vuist op tafel te slaan. Ze eisen dat er naar hen geluisterd wordt en dat ze zich kunnen ontwikkelen. Maar vooral eisen ze aandacht. Die vitamine A, zoals ik dat noem, kun je ze niet genoeg toedienen. En dat valt hen ook niet kwalijk te nemen, vindt de hoogleraar. Een generatie is immers het product van de samenleving waarin zij is opgegroeid. De twintigers van nu zijn met veel aandacht grootgebracht, in een tijd van grote welvaart en weinig problemen. En nu ze zijn afgestudeerd, staan werkgevers weer met open armen klaar.

Volgens de professor worstelt de nieuwe generatie met een dubbele moraal. De funfactor staat voor hen voorop. Het bedrijf moet leuk zijn, het werk uitdagend en de collegas gezellig. Maar werk is niet vrijblijvend, waarschuwt Van der Sluis. Ze hebben ook plichten. En daar hebben ze moeite mee. Leren werken is een vak apart.
JanM
 JanM - dinsdag 28 juni 2011 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 22:45 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dwars over de werkvloer loopt een diepe generatiekloof. En die blijkt niet zo gemakkelijk te overbruggen.

Voor de nieuwe generatie professionals is werk een onderdeel van het totale pretpakket dat leven heet, terwijl ouderen hun leven nog steeds in dienst stellen van hun baas.

Albert-Jan van Maren (35) ziet de twee generaties dagelijks botsen. Met zijn negen dienstjaren bij de brandweer in Ede zit hij er precies tussenin. Hij ziet de 50-plussers, die leven voor de brandweer. Als hen buiten diensttijd wordt gevraagd om bij te springen tijdens een ramp, is dat voor hen geen probleem. Natuurlijk doen ze dat. Hij ziet ook de jonkies, de twintigers die net bij de brandweer komen kijken. Voor hen is het op zijn minst een vraag of ze komen opdraven, zegt Van Maren. Zij hebben andere prioriteiten naast hun baan.

Het valt hem op dat zijn jongste collegas heel onbevangen in hun werk staan. Zij denken: De wereld is groot en mijn mogelijkheden zijn eindeloos. Nu zit ik bij de brandweer, want dit kwam op mijn pad. Maar over twee jaar doe ik misschien weer iets heel anders. Tegelijkertijd durven ze zich snel ferm over dingen uit te spreken. Dat is wennen, en levert regelmatig levendige discussies op.

Minder loyaal

Jongeren zijn minder loyaal dan de oudere generatie, blijkt uit onderzoek van prof. dr. Lidewey van der Sluis, hoogleraar strategisch talentmanagement aan universiteit Nyenrode. Nieuwe professionals hebben daarentegen een grote integriteit, zegt zij. Hun werk is een voortdurende zoektocht naar toegevoegde waarde. Ze willen wat betekenen voor de organisatie, voor collegas en voor klanten, eigenlijk voor de hele wereld om hen heen.

Van een balans tussen werk en privé kun je bij de nieuwe professionals eigenlijk niet eens meer spreken. Die scheidslijn is volledig vervaagd. Zij zien werk als deel van het leven als geheel. De oudere generatie wil gewoon haar werk goed doen.

Die twee verschillende manieren van werken botsen. Dat ondervindt ook rijkstrainee Sander Franse (27). Tijdens een van zijn projecten werkte hij nauw samen met een 50-plusser. Mijn prioriteit lag bij het snel opstarten van het programma, zodat het maatschappelijke effect groter was. De primaire focus van mijn collega lag bij de procedures, bij de beleidsstukken die op tijd bij de top van het ministerie moesten liggen.

Ook merkt de rijkstrainee dat hij, meer dan zijn oudere collegas, naar the big picture zoekt. Ik vraag regelmatig: waarom doen we dit? En waarom op deze manier? Dan krijg ik als antwoord dat het nou eenmaal ooit zo besloten is, en dat die discussie al eens is gevoerd. Dat is soms best demotiverend.

Frank Metsemakers (31), ambtenaar bij de gemeente Eindhoven, herkent de preoccupatie van oudere medewerkers met regels en richtlijnen. Als iets niet tot hun takenpakket behoort, zeggen ze: U zit hier verkeerd. Ik zou met de klant meedenken en uitzoeken bij wie hij wel terechtkan. Dat vind ik logisch; ik snap niet dat anderen dat niet vinden.

Metsemakers ergert zich ook aan oudere collegas die zijn klussen uit handen nemen. Ik houd liever zelf de touwtjes in handen. Ik wil al doende leren. Daarbij wil ik best af en toe een tip krijgen of gecoacht worden.

Vuist op tafel

Ook die zaken zijn volgens Van der Sluis kenmerkend voor nieuwe professionals. Ze durven met hun vuist op tafel te slaan. Ze eisen dat er naar hen geluisterd wordt en dat ze zich kunnen ontwikkelen. Maar vooral eisen ze aandacht. Die vitamine A, zoals ik dat noem, kun je ze niet genoeg toedienen. En dat valt hen ook niet kwalijk te nemen, vindt de hoogleraar. Een generatie is immers het product van de samenleving waarin zij is opgegroeid. De twintigers van nu zijn met veel aandacht grootgebracht, in een tijd van grote welvaart en weinig problemen. En nu ze zijn afgestudeerd, staan werkgevers weer met open armen klaar.

Volgens de professor worstelt de nieuwe generatie met een dubbele moraal. De funfactor staat voor hen voorop. Het bedrijf moet leuk zijn, het werk uitdagend en de collegas gezellig. Maar werk is niet vrijblijvend, waarschuwt Van der Sluis. Ze hebben ook plichten. En daar hebben ze moeite mee. Leren werken is een vak apart.
Kun je 'm ff samenvatten?
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 28 juni 2011 - 22:47   quote  deeplink  
Dit is de samenvatting
MMM
 MMM - dinsdag 28 juni 2011 - 22:47   quote  deeplink  
Schijnt 5 miljoen te zijn..
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 28 juni 2011 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 22:47 schreef MMM het volgende:
Schijnt 5 miljoen te zijn..
Dat dacht ik al
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 28 juni 2011 - 22:49   quote  deeplink  
Treffend stuk!
Laatste alinea is helemaal waar. Weet ik uit hele lange ervaring.
FEY-Esm
 FEY-Esm - dinsdag 28 juni 2011 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 22:47 schreef JanM het volgende:

[..]

Kun je 'm ff samenvatten?
Albert-jan, Sander en Frank waren vrienden.. Meneer van der Sluis vond dat niet leuk. Toen waren ze geen vrienden meer..
kale co
 kale co - dinsdag 28 juni 2011 - 22:51   quote  deeplink  
5 miljoen en gouden tand met rap cd ! joh hij is zelfs al gekeurd flikker!
markw3
 markw3 - dinsdag 28 juni 2011 - 22:51   quote  deeplink  
Laat hem gewoon lekker voor 5 milj. + 40a50% van het bedrag bij verkoop naar het buitenland naar psv gaan... Indien je Hadouir/Schöne (indien knvb een keer aardig doet) en Dost weet te halen, ben je er komend seizoen echt niet slechter op.
En mocht hij zich goed ontwikkelen, krijg je er later nog een leuke stuiver voor ook.

Als hij dit seizoen nog blijft, heb je een niet gemotiveerde speler, die ook nog eens uitgekotst wordt door het Legioen en volgend jaar gratis de deur uit loopt...

Ik zeg, als de juiste voorwaarden er zijn, grote strik er om en een warm welkom 04-12-2011...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord en PSV naderen een akkoord over de transfer van Wijnaldum.









0.0099301