BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord en PSV naderen een akkoord over de transfer van Wijnaldum.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
crnal
 crnal - dinsdag 28 juni 2011 - 22:51   quote  deeplink  
Lees net dat pisvee rond is met Mertens en strootman, dan Wijnaldum als derde middenvelder?
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 28 juni 2011 - 22:51   quote  deeplink  
Lees dan die laatste alinea.
kale co
 kale co - dinsdag 28 juni 2011 - 22:52   quote  deeplink  
en dan tegen legioen zeggen wegens extra weekje vakantie traint ie nog niet mee! ja hoor .... sterker fer tekent deze week bij twente let op!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 28 juni 2011 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 22:51 schreef kale co het volgende:
5 miljoen en gouden tand met rap cd ! joh hij is zelfs al gekeurd flikker!
Ohja?
FEY-Esm
 FEY-Esm - dinsdag 28 juni 2011 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 22:53 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Ohja?
Mja, is nederlands.. homo's.. (uit het land homofilië) die burgeren over het algemeen slecht in.. Hier vind de PVV wat van.. vandaar de keuring van de flikker..
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 28 juni 2011 - 22:54   quote  deeplink  
Fer boeit niet, Die is slecht en is zoieso niet productief.
Wijnaldum bezorgde nog doelpunten voor ons ipv tegen ons zoals Fer met zn slaap momentjes
kale co
 kale co - dinsdag 28 juni 2011 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 22:53 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Ohja?
ja zeker ! en hij was al persoonlijk rond verleden week heb ik toen ook gemeld bron; ikke
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 28 juni 2011 - 22:55   quote  deeplink  
Dan kunnen we alleen maar afwachten en kijken of jij goed ben ingelicht
kale co
 kale co - dinsdag 28 juni 2011 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 22:55 schreef RedDevil1990 het volgende:
Dan kunnen we alleen maar afwachten en kijken of jij goed ben ingelicht
idd we komen erop terug red devill! zou het liever anders zien maar het zij zo
kale co
 kale co - dinsdag 28 juni 2011 - 23:00   quote  deeplink  
weg is open voor hadouir let maar op transfer vrij en nog nergens getekend is al lang besproken vermoed ik(weet ik nog niet zeker ) he
ljl
 ljl - dinsdag 28 juni 2011 - 23:00   quote  deeplink  
Wat ik nou te bizar voor woorden vind is dat PSV bijna 50 miljoen van de gemeente "krijgt" om schulden af te lossen en vrolijk rond de 18 miljoen uitgeven om spelers te halen!?
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 28 juni 2011 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 22:57 schreef kale co het volgende:

[..]

idd we komen erop terug red devill! zou het liever anders zien maar het zij zo
Ik hoop idd dat je slecht geinformeert ben ;)
Op Fer na dan. Er moet tenslotte toch 1 lucratieve transfer gemaakt worden
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 28 juni 2011 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 23:00 schreef ljl het volgende:
Wat ik nou te bizar voor woorden vind is dat PSV bijna 50 miljoen van de gemeente "krijgt" om schulden af te lossen en vrolijk rond de 18 miljoen uitgeven om spelers te halen!?
Kampioenschap willen kopen----Om zo CL te gaan spelen en op die manier je geld terug verdienen
kale co
 kale co - dinsdag 28 juni 2011 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 23:00 schreef ljl het volgende:
Wat ik nou te bizar voor woorden vind is dat PSV bijna 50 miljoen van de gemeente "krijgt" om schulden af te lossen en vrolijk rond de 18 miljoen uitgeven om spelers te halen!?
ja maar psv stond nog niet onder toezicht van knjvb dus ja
kale co
 kale co - dinsdag 28 juni 2011 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 23:01 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Kampioenschap willen kopen----Om zo CL te gaan spelen en op die manier je geld terug verdienen
wilden ze bij ons ook ! mislukt (onno) dus moet je dat willen?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 28 juni 2011 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 23:01 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Kampioenschap willen kopen----Om zo CL te gaan spelen en op die manier je geld terug verdienen
ja en een verschil met ons destijds,deze spelers hebben wel een restwaarde..
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 28 juni 2011 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 23:03 schreef kale co het volgende:

[..]

wilden ze bij ons ook ! mislukt (onno) dus moet je dat willen?
Ik als Feyenoorder heb daar geen probleem mee als Pisvee dat wil proberen :P
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 28 juni 2011 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 23:03 schreef kale co het volgende:

[..]

wilden ze bij ons ook ! mislukt (onno) dus moet je dat willen?
.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 28 juni 2011 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 23:03 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Ik als Feyenoorder heb daar geen probleem mee als Pisvee dat wil proberen :P
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 28 juni 2011 - 23:04   quote  deeplink  
Mag hopen dat psv veeeel geld gaat uitgeven. Krijgen zijn ons oude scenrario voor de kuezen...Schulden, gokken, verliezen.
kale co
 kale co - dinsdag 28 juni 2011 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 23:04 schreef FR-Henk het volgende:
Mag hopen dat psv veeeel geld gaat uitgeven. Krijgen zijn ons oude scenrario voor de kuezen...Schulden, gokken, verliezen.
stiekem hoop ik dat zo!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 28 juni 2011 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 23:03 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

ja en een verschil met ons destijds,deze spelers hebben wel een restwaarde..
.
kale co
 kale co - dinsdag 28 juni 2011 - 23:07   quote  deeplink  
maar ik ben net teurig hierom eigenlijk; let op! wij krijgen hadour/schone... hebben mokotjo/van haaren dus zwaker worden we niet want eerlijk is eerlijk die gasten speelde 4 a 5 wedstrijden aardig maar niet meer hoor
sevillana
 sevillana - dinsdag 28 juni 2011 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 22:47 schreef JanM het volgende:

[..]

Kun je 'm ff samenvatten?
tsja, . . 't valt idd niet mee om zo'n verhaal zo laat op de avond door te laten dringen :)
kale co
 kale co - dinsdag 28 juni 2011 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 23:03 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

ja en een verschil met ons destijds,deze spelers hebben wel een restwaarde..
daar heb je zeker een punt
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 28 juni 2011 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 23:07 schreef kale co het volgende:
maar ik ben net teurig hierom eigenlijk; let op! wij krijgen hadour/schone... hebben mokotjo/van haaren dus zwaker worden we niet want eerlijk is eerlijk die gasten speelde 4 a 5 wedstrijden aardig maar niet meer hoor
Fer heb ik nog nooit een aardige wedstrijd zien spelen
Ronneke
 Ronneke - dinsdag 28 juni 2011 - 23:10   quote  deeplink  
Zal goed zijn dat hij gaat en fer naar twente, dan kunnen wij ook nog wat shoppen als het mag van de knvb. Die 2 zijn toch al niet meer met hun hart bij feyenoord. Nu leveren ze geld op, straks transfervrij weg. Strik erom en dag heeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 28 juni 2011 - 23:10   quote  deeplink  
Psv'ers zijn homosexuele kinderverkrachters.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 28 juni 2011 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 23:10 schreef hotjumper het volgende:
Psv'ers zijn homosexuele kinderverkrachters.
Nu pas?
sevillana
 sevillana - dinsdag 28 juni 2011 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 23:10 schreef hotjumper het volgende:
Psv'ers zijn homosexuele kinderverkrachters.
vandaar dus? hahahahahahahahaha
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 28 juni 2011 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 23:10 schreef hotjumper het volgende:
Psv'ers zijn homosexuele kinderverkrachters.
Potver!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 28 juni 2011 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 23:11 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Nu pas?
Altijd geweest, vanaf de directie naar beneden
DY
 DY - woensdag 29 juni 2011 - 00:24   quote  deeplink  
Mooi kan hofs op 10 kunnen we een keer een echte vrije trap en steekpass verwachten al zie ik liever bruins op 10.
F.L.E
 F.L.E - woensdag 29 juni 2011 - 08:19   quote  deeplink  
Sommigen willen het blijkbaar niet begrijpen. PSV verkoopt grond en huurt deze vervolgens terug. Heeft niets met subsidie of steun te maken. Voor het bedrag wat ze ontvangen herfinancieren ze de hypotheek op het stadion tegen een gunstigere rente. Verder lenen ze 20 miljoen van Philips en 5 miljoen van ASML en 5 miljoen van VDL. Verder leverde de verkoop van dudelzak 13 miljoen op, appelvlaai 3 miljoen en amrabat 1.5 miljoen Dit investeren ze in jonge nederlandse voetballers met in ieder geval een restwaarde.
Wordt dus duidelijk heel wat slimmer zakengedaan dan door die prutsers bij ons.
Ontopic, Wijnaldum meer dan 100 wedstrijden , 23 goals geen assists. Lekker laten gaan voor 5 miljoen.
En hem helemaal de tering schelden als hij terug in de Kuip komt, dat dan weer wel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 juni 2011 door F.L.E --
FR-Han
 FR-Han - woensdag 29 juni 2011 - 08:22   quote  deeplink  
beginnen met de figo varkenskop voor zijn lampekappekop te leggen
G-child
 G-child - woensdag 29 juni 2011 - 08:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 00:24 schreef DY het volgende:
Mooi kan hofs op 10 kunnen we een keer een echte vrije trap en steekpass verwachten al zie ik liever bruins op 10.
HOFS???? Ben jij wel goed??
Ga lekker op het Kasteel zitten maffie, op dit Forum zitten zoals het al aangeeft Feyenoord supporters die het beste willen voor Feyenoord... dan kom je niet met Hofs aan.
FR-Han
 FR-Han - woensdag 29 juni 2011 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 08:22 schreef G-child het volgende:

[..]

HOFS???? Ben jij wel goed??
Ga lekker op het Kasteel zitten maffie, op dit Forum zitten zoals het al aangeeft Feyenoord supporters die het beste willen voor Feyenoord... dan kom je niet met Hofs aan.
hij mag zijn mening toch wel geven? rustig maar. hahahaha. neem effe een bakkie koffie, adem in en uit. het leven moet leuk zijn...hahahaha
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 29 juni 2011 - 08:31   quote  deeplink  
volgens nu.nl is het al definitief dat Wijnaldum dus naar psv gaat. zoals ik eerder zei: als hij dat echt doet moge hij beide knien de vernieling indraaien en nooit meer kunnen lopen!!
DeJong11
 DeJong11 - woensdag 29 juni 2011 - 08:32   quote  deeplink  
kut wijnaldum,ik hoop gewoon zo erg dat hij faalt he, helemaal!
Glenn0904
 Glenn0904 - woensdag 29 juni 2011 - 08:34   quote  deeplink  
5 miljoen voor een speler die niet een constant niveau heeft gehad , en die niet een ploeg op sleeptouw kon nemen ,en 1 jaar contract goed gedaan van geel , maar hij blijft een engnek die wijnaldum shirtebleem kussen , ik hou van deze club , bullshit de echte die houden van de club, kuyt , hanegem ,enz enz praatjes vullen geen gaatjes veel succes daar loser
chrissie
 chrissie - woensdag 29 juni 2011 - 08:35   quote  deeplink  
wijnallul KLOOTZAK
El Jardinero
 El Jardinero - woensdag 29 juni 2011 - 08:38   quote  deeplink  
Ook Fer gaat Feyenoord verlaten voor hetzelfde bedrag, waardoor er in 1 x 10 miljoen minder schuldenlast is.
Dit seizoen is overleven en opbouwen voor een mooie toekomst helaas is het niet anders. Maar einde van dit jaar zijn we wel geheel schuldenvrij en kunnen we aan iets moois beginnen! Komend seizoen is toch echt WEDEROM in het teken van opbouwen!
chrissie
 chrissie - woensdag 29 juni 2011 - 08:46   quote  deeplink  
Opbouwen prima, accepteren dat het weer een seizoen overleven is prima, geld incasseren prima, maar je gaat als 'feyenoordtalent' toch niet naar eindhoven. sorry hoor maar wat is het voordeel voor wijndalum, welke historie heeft pisvee, dit is dus alleen maar geld.. ga dan naar het buitenland.
pfe83
 pfe83 - woensdag 29 juni 2011 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 20:04 schreef GeenGelul het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom iedereen zich zo boos maakt nu. Feyenoord kan het geld goed gebruiken en het verlies van speler is op te vangen.
Eens! Het is voor hem (helaas) een duidelijke stap vooruit, zowel sportief als financieel. Volgend jaar had hij gratis weggelopen. Clubliefde is prima, maar kan toch niet van die jongen verwachten dat hij deze stap niet maakt.....
salemi
 salemi - woensdag 29 juni 2011 - 08:51   quote  deeplink  
Ik denk dat Wijnaldum een verkeerde keus maakt. PSV is niet echt een verbetering tov. van Feyenoord. Misschien nu even een verschil op de ranglijst, maar in potentie is Feyenoord een veel grotere club. Hij was een overschatte speler, maar moest ook wel op heel jonge leeftijd de kar treken en dat valt niet mee bij Feyenoord. Vijf miljoen is een wereldbedrag voor iemand die nog een jaar contract te gaan heeft. Hulde voor van Geel. Ik hoop wel dat een speler als Lasse Schöne nu ons komt versterken. Alhoewel we nu al in huis al vervangers hebben (tweede kans voor Bruins?). Ik denk dat we nu het meest zitten t e springen om een spits. Laten we waardig afscheid nemen van Gini. Hij is een mens met recht op eigen keuzes. Maar wij moeten nu eens te meer op 4 december van Pisvlek winnen als zij komen, liefst met Wijnaldum in de basis.
El Jardinero
 El Jardinero - woensdag 29 juni 2011 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 08:46 schreef chrissie het volgende:
Opbouwen prima, accepteren dat het weer een seizoen overleven is prima, geld incasseren prima, maar je gaat als 'feyenoordtalent' toch niet naar eindhoven. sorry hoor maar wat is het voordeel voor wijndalum, welke historie heeft pisvee, dit is dus alleen maar geld.. ga dan naar het buitenland.
Je kan het ook zien als een geste naar Feyenoord toe! 5 miljoen hadden ze volgend jaar niet ontvangen.. Hij wil europees en in nederland blijven omdat ie volgend jaar naar het EK wil!
Dus idd denkt ie aan zichzelf en geeft Feyenoord een leuk bedrag van 5 miljoen... niks mis mee. Beter als dat ie niet had bijgetekend en volgend seizoen gratis de deur uit had gelopen toch?
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 29 juni 2011 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 08:49 schreef pfe83 het volgende:

[..]

Eens! Het is voor hem (helaas) een duidelijke stap vooruit, zowel sportief als financieel. Volgend jaar had hij gratis weggelopen. Clubliefde is prima, maar kan toch niet van die jongen verwachten dat hij deze stap niet maakt.....
Natuurlijk wel. Als je pretendeerd Feyenoorder te zijn in hart en nieren ga je niet bij de rivaal spelen. Zeker niet de club waar je weet dat je supporters een ontzettende hekel aan hebben (het meest na de joden). Naar het buitenland ok, maar p$v? Alsjeblieft zeg...
GeenGelul
 GeenGelul - woensdag 29 juni 2011 - 08:53   quote  deeplink  
En nu Schöne halen...
scarface1979
 scarface1979 - woensdag 29 juni 2011 - 09:03   quote  deeplink  
Wijnaldum: debuteerde op zn 16e bij Feyenoord. Werd het grootste talent genoemd. Speelde leuk onder Erwin Koeman. Kon weinig fout doen als 16jarige Mavoscholier. 2e jaar onder Bertus heeft hij niets gespeeld. 3e jr onder Verbeek was hij een oportunistische rechstbuiten zonder enig rendement. Met zogenaamde oogkleppen op. Onder Been hetzelfde verhaal. Been heeft hem constant beschermt om hem NOOIT te wisselen en ALTIJD op te stellen. Ondanks zijn slechte prestaties en zn oogkleppen. Gini wilde op 10. Voor de winterstop wa shet bagger. Oogkleppen, lopen met de bal, geen rendement. Toen kwam Myaichi en kreeg Diego het op zn heupen waardoor hij veel ruimte kreeg. En hij ging eindelijk het spelletje zien door zn oogkleppen af te doen, minder te lopen met de bal en simpel te spelen. Hij blonk uit met zn rendement, met zn voeten en zn hoofd. Prachtig gespeeld. Goed gedaan.
Nu wil hij zijn contract niet verlengen lees ik. ALS dat echt zo is, MOET Feyenoord hem verkopen. Als je dan 5 miljoen kan vangen en ook nog eens een doorverkoopclausule is dat super. Misschien zal hij zeggen dat hij Feyenoord een som geld gunt.. Gun ons ook eens wat meer dan die goede 4 maanden in de Kuip? Hebben wij je daarvoor opgeleid? Het is een moeilijke zaak. Maar hij heeft nog NIKS bewezen en hoort gewoon te verlengen. Maar als hij dat niet wil en naar PSV gaat? 5 miljoen cashen en hopen dat hij zijn ontwikkeling van de afgelopen 4 maanden niet doorzet en zn oogkleppen weer uit de kast haalt!
El Jardinero
 El Jardinero - woensdag 29 juni 2011 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 08:53 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Als je pretendeerd Feyenoorder te zijn in hart en nieren ga je niet bij de rivaal spelen. Zeker niet de club waar je weet dat je supporters een ontzettende hekel aan hebben (het meest na de joden). Naar het buitenland ok, maar p$v? Alsjeblieft zeg...
Kan me nog een jongen herinneren die voor 800.000 gulden de overstap maakte om vervolgens voor 18 miljoen naar Milaan te verkassen, zonder dat Feyenoord daar iets voor kreeg!
En jaren later werd ie hoofdcoach in Rotterdam en iedereen was alles weer vergeten.... dat is ook voetbal!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord en PSV naderen een akkoord over de transfer van Wijnaldum.









0.0095720