BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord en PSV naderen een akkoord over de transfer van Wijnaldum.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Marsco
 Marsco - woensdag 29 juni 2011 - 16:07   quote  deeplink  
Duurt niet lang meer. Van Geel heeft er al op gereageerd (zie VI.nl).
Kwestie van details.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 29 juni 2011 - 16:13   quote  deeplink  
'Ik had Wijnaldum liever aan het buitenland verkocht'
29/06/2011 15:45

De transfer van Georginio Wijnaldum naar PSV bevindt zich in de afrondende fase en dat bezorgt Martin van Geel een 'dubbel gevoel'. Het liefste had de technisch directeur van Feyenoord Wijnaldum in De Kuip gehouden, al maakt de transfersom van vijf miljoen euro toch het een en ander goed.

'Het is een mooie som', zegt Van Geel, maar toch: liever hadden we hem aan een buitenlandse club verkocht. Maar als de speler dan zelf niet wil, moet je als club proberen het maximale eruit te halen. Dat lijkt te lukken, want nogmaals: op dit moment is de overgang van Wijnaldum naar PSV nog steeds niet officieel beklonken.'

Het aanstaande vertrek van Wijnaldum kan consequenties hebben voor Leroy Fer. De middenvelder staat in de belangstelling van FC Twente, maar Feyenoord lijkt nu minder geneigd tot zaken te willen komen. Van Geel is helder. 'De drempel voor een transfer van Fer wordt hoger. Ik heb vaker gezegd: allebei verkopen is te veel van het goede. Wij willen Leroy graag houden. Ook hem gaan we een 'ultieme aanbieding' doen. Leroy zegt daarop te wachten, nou eind deze week kan hij die tegemoet zien', aldus van Geel.

Van Geel kan zich namens Feyenoord niet melden op de markt. De club staat onder curatele en mag geen spelers kopen. Wel hopen de Rotterdammers op clementie van de KNVB, zodat de technisch directeur binnenkort toch de selectie enigszins kan gaan versterken.

'Maar dan praat je over een proces dat nog wel even wat tijd in beslag kan nemen', zegt Van Geel. 'Deze club is bezig snel gezond te worden, maar wat mij betreft gaat dat samen met sportieve groei. Tot op dit moment mogen we niks, dus doen we niks. Zo is de situatie nu eenmaal.'

Zonder zich er hardop over uit te spreken baart het vertrek van Wijnaldum de technisch directeur zorgen. De binnenlandse transfer zegt iets over de status van Feyenoord: spelers kunnen blijkbaar buiten De Kuip beter worden. Van Geel wil terug naar de situatie van vroeger, toen de enige transfer van spelers van Feyenoord richting een buitenlandse club was. Daar ligt voor de td van de Rotterdammers een uitdaging.

http://www.vi.nl/Nieuws-item/202783/Ik-had-Wijnaldum-liever-aan-het-buitenland-verkocht.htm

Stukje van 15:45
JanM
 JanM - woensdag 29 juni 2011 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 16:13 schreef Stylzz het volgende:
'Ik had Wijnaldum liever aan het buitenland verkocht'
29/06/2011 15:45

De transfer van Georginio Wijnaldum naar PSV bevindt zich in de afrondende fase en dat bezorgt Martin van Geel een 'dubbel gevoel'. Het liefste had de technisch directeur van Feyenoord Wijnaldum in De Kuip gehouden, al maakt de transfersom van vijf miljoen euro toch het een en ander goed.

'Het is een mooie som', zegt Van Geel, maar toch: liever hadden we hem aan een buitenlandse club verkocht. Maar als de speler dan zelf niet wil, moet je als club proberen het maximale eruit te halen. Dat lijkt te lukken, want nogmaals: op dit moment is de overgang van Wijnaldum naar PSV nog steeds niet officieel beklonken.'

Het aanstaande vertrek van Wijnaldum kan consequenties hebben voor Leroy Fer. De middenvelder staat in de belangstelling van FC Twente, maar Feyenoord lijkt nu minder geneigd tot zaken te willen komen. Van Geel is helder. 'De drempel voor een transfer van Fer wordt hoger. Ik heb vaker gezegd: allebei verkopen is te veel van het goede. Wij willen Leroy graag houden. Ook hem gaan we een 'ultieme aanbieding' doen. Leroy zegt daarop te wachten, nou eind deze week kan hij die tegemoet zien', aldus van Geel.

Van Geel kan zich namens Feyenoord niet melden op de markt. De club staat onder curatele en mag geen spelers kopen. Wel hopen de Rotterdammers op clementie van de KNVB, zodat de technisch directeur binnenkort toch de selectie enigszins kan gaan versterken.

'Maar dan praat je over een proces dat nog wel even wat tijd in beslag kan nemen', zegt Van Geel. 'Deze club is bezig snel gezond te worden, maar wat mij betreft gaat dat samen met sportieve groei. Tot op dit moment mogen we niks, dus doen we niks. Zo is de situatie nu eenmaal.'

Zonder zich er hardop over uit te spreken baart het vertrek van Wijnaldum de technisch directeur zorgen. De binnenlandse transfer zegt iets over de status van Feyenoord: spelers kunnen blijkbaar buiten De Kuip beter worden. Van Geel wil terug naar de situatie van vroeger, toen de enige transfer van spelers van Feyenoord richting een buitenlandse club was. Daar ligt voor de td van de Rotterdammers een uitdaging.

http://www.vi.nl/Nieuws-item/202783/Ik-had-Wijnaldum-liever-aan-het-buitenland-verkocht.htm

Stukje van 15:45
Het is volgens mij alleen nog niet officieel omdat meneertje zelf nog in Suriname zit ...

En Fer gaat nu m.i. zeker ook lopen, alleen is de vraag of de Tukkers gaan betalen wat Van Geel inmiddels? eist. We'll see!
piet de paler
 piet de paler - woensdag 29 juni 2011 - 17:09   quote  deeplink  
Als we nu eens gaan kijken naar het afgelopen seizoen.Hebben deze jongens het vershil gemaakt tussen plaats 10 en 5 nee toch of zie ik het verkeerd.
De inbreng van Meeuwis en Myaichi vond ik een grotere boost voor Feyenoord.
hoeveel wedstrijden hebben deze jongens echt doen kantelen toen we achter stonden ?
Of heb ik dit ook verkeerd ?
Ik vind alleen dat je niet moet roepen ik ben een feyenoorder als je naar een club in Nederland gaat.Maar wie weet krijgen we straks een ploeg die kan en wil knokken.O ja Cabral als je nu al vervelend gaat doen effe uitrusten in het 2e.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 29 juni 2011 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 13:53 schreef Marsco het volgende:

[..]

Wees er maar trots op. Zielige club...
Sinds die gemeenteraad van jullie 50 miljoen heeft overgemaakt, hebben jullie 3 aankopen gedaan. Toeval is het niet, dat die allemaal in één dag zijn rond gekomen. Een grof schandaal is het.
Het is dat je al een clubbie hebt met de naam Eindhoven in die lampenstad... tis gewoon Feyenoord - FC Eindhoven volgend jaar.

Feyenoord maar saneren, pisvee gewoon op zelfde voet verder. Met steun van Eindhovens volk.
PSV is een topclub en daarom belangrijk voor Eindhoven. Vandaar ook de Eindhovense steun. De nieuwe spelers worden gekocht met transfergeld en andere opbrengsten. Niet van het gemeentegeld.
aad 64
 aad 64 - woensdag 29 juni 2011 - 17:28   quote  deeplink  
Misschien een idee om babovic weer te halen als de nr 10
aad 64
 aad 64 - woensdag 29 juni 2011 - 17:30   quote  deeplink  
nee psv betaald geen spelers van t gemeente geld wat voornamelijk uit de Rotterdamse haven komt maar saneert daarmee de schulden weg zodat zij weer vrolijk kunnen gaan kopen en ieuwe schuld opbouwen toch?
piet de paler
 piet de paler - woensdag 29 juni 2011 - 17:32   quote  deeplink  
Let op er kan nog iets verrassends komen.
HIJ HEEFT ZELF NOG GEEN JA GEZEGD.
misschien vergissen we ons wel en wil hij alleen naar het buitenland.
Maar als hij dit flikt ga ik nu al mooie liederen componeren of een rap
met alle Hip/Hop R&B fuck en shit motherfucker woorden er in misschien begrijpt hij het dan (mits ik mij niet vergis en dat hij alleen maar naar het buitenland wil)
aad 64
 aad 64 - woensdag 29 juni 2011 - 17:34   quote  deeplink  
Hij gaat echt wel ja zeggen hoor, en begin maar vast aan de rap
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 29 juni 2011 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 17:30 schreef aad 64 het volgende:
nee psv betaald geen spelers van t gemeente geld wat voornamelijk uit de Rotterdamse haven komt maar saneert daarmee de schulden weg zodat zij weer vrolijk kunnen gaan kopen en ieuwe schuld opbouwen toch?
Er is geen sprake van schuld. Psv lost de schulden af, en het geld wat wij zelf hebben gemaakt zijn inkomsten die we gebruiken om nieuwe spelers te kopen. Dit doen we tot het budget miniem is.
aad 64
 aad 64 - woensdag 29 juni 2011 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 17:34 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Er is geen sprake van schuld. Psv lost de schulden af, en het geld wat wij zelf hebben gemaakt zijn inkomsten die we gebruiken om nieuwe spelers te kopen. Dit doen we tot het budget miniem is.
Oh dan heb ik het verkeerd gezien op tv dat psv van de ondergang is gered door de gemeente!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 29 juni 2011 - 17:57   quote  deeplink  
Ja het zal psv natuurlijk een x lukken om een Feyenoorder te kopen..

Psv probeerde eerst Vlaar bij AZ weg te kopen maar Vlaar koos Feyenoord.
Paar jaar geleden probeerde ze stiekem Salomon Kalou naar Eindhoven te halen omdat hun toen CL speelde en wij niet, Kalou bleef toch om vervolgens een jaar later naar Chelsea te gaan.
1 Jaar daarna hebben ze ook tevergeefs naar de diensten van de Guzman gevraagd, die weigerde ook en kwam uit bij Mallorca waar die blijkbaar goed heeft gespeeld zodat nu atletico Madrid hem wil.

In de gevallen van spelers die NIET van Feyenoord naar Psv zijn gegaan is het toch uitstekent afgelopen.
Marsco
 Marsco - woensdag 29 juni 2011 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 17:25 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

PSV is een topclub en daarom belangrijk voor Eindhoven. Vandaar ook de Eindhovense steun. De nieuwe spelers worden gekocht met transfergeld en andere opbrengsten. Niet van het gemeentegeld.
Je bekijkt het door een psv bril en daar heb ik begrip voor. Maar je verhaal slaat helemaal nergens op.
psv heeft al meer uitgegeven deze zomer, dan dat het gekregen heeft. 13 + 5 = 18 en daar staat de 14 van die Hongaar tegenover. Tel daarbij op dat ze geblunderd hebben met Reis en daar een spits voor terug willen halen en je club zal nooit een positieve balans bewerkstelligen deze zomer.
Feyenoord is ook een topclub (nee, idd geen topploeg momenteel). Maar die moeten het zelf rooien. En elke euro die binnenkomt (dus ook de 5 van Wijnaldum) zal gebruikt moeten worden om de schuldenlast weg te werken. Zoals onder normale omstandigheden bij psv die 14 miljoen ook direct aangewend had moeten worden om de schuldenlast te verlichten.

Alsof Feyenoord minder belangrijk voor Rotterdam zou zijn, dan PSV voor Eindhoven. Is natuurlijk belachelijk. Ik zou de steun van Rotterdam niet eens willen. Het einde zou zoek zijn.
Eindhoven maakt 50 miljoen over en zie boven. psv kan gewoon op zelfde voet verder gaan. Het is en blijft een schande. Ze hebben het leuk verpakt. 50 miljoen voor een beetje grond en psv 2.3 per jaar aan rente / aflossing overmaken. Het is gewoon een ordinaire lening, dus schuld. Maar zo zit het juridisch niet in elkaar. Maar praktisch heeft psv in één klap net zo'n grote schuld als waar Feyenoord twee jaar terug mee begonnen is. Een lening betaald door de burger.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 juni 2011 door Marsco --
hotjumper
 hotjumper - woensdag 29 juni 2011 - 19:21   quote  deeplink  
Laat ze lekker afsterven daar in dat kut Eindhoven.
Ronneke
 Ronneke - woensdag 29 juni 2011 - 19:27   quote  deeplink  
Eindhoven is een mooie stad hoor!!! ..... maar dan om te winkelen en gezellig een terrasje te pakken.
Rovert
 Rovert - woensdag 29 juni 2011 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 15:35 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik niet! Gullit altijd als geldwolf gezien. Gini nu dus blijkbaar ook.
Over 3 jaar speelt Wijnaldum in tsjetjenie
Stylzz
 Stylzz - woensdag 29 juni 2011 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 17:25 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

PSV is een topclub en daarom belangrijk voor Eindhoven. Vandaar ook de Eindhovense steun. De nieuwe spelers worden gekocht met transfergeld en andere opbrengsten. Niet van het gemeentegeld.
Dat is gelul want zonder dat geld was dat geld niet beschikbaar voor transfers.
craven
 craven - woensdag 29 juni 2011 - 20:18   quote  deeplink  
Slotje, Gini is nu een lampenjood en dus niet relevant!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 29 juni 2011 - 20:19   quote  deeplink  
Ok, alle lampen zijn hoerenzonen!
sevillana
 sevillana - woensdag 29 juni 2011 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 17:30 schreef aad 64 het volgende:
nee psv betaald geen spelers van t gemeente geld wat voornamelijk uit de Rotterdamse haven komt maar saneert daarmee de schulden weg zodat zij weer vrolijk kunnen gaan kopen en ieuwe schuld opbouwen toch?
't is gewoon een verkapte gemeente-sponsoring, . . maar 't blijft vreemd dat de knjb + gemeente geen bepaalde/duidelijke voorwaarden hebben gesteld aan deze kredietverstrekking
janu8s
 janu8s - woensdag 29 juni 2011 - 20:24   quote  deeplink  
jammer dat hij weg is ,hoe kun je pisvee boven feyenoord kiezen,kloothommelpisvlek ik hoop dat hij er nix van bakt gr
Stylzz
 Stylzz - woensdag 29 juni 2011 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 20:19 schreef Stylzz het volgende:
Ok, alle lampen zijn hoerenzonen!
.
GeenGelul
 GeenGelul - woensdag 29 juni 2011 - 20:53   quote  deeplink  
Ik heb ff op het PSV forum gekenen.
Daar lijken ze niet echt geïnteresseerd in Wijnaldum.
Els
 Els - woensdag 29 juni 2011 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 14:41 schreef Marsco het volgende:
Ik word ook een beetje moe van die propaganda: http://www.fr-fanatic.com/33036-ingezonden-vertrek-gini-gevolg-van-huidig-wanbeleid/

Ja hoor, het ligt allemaal aan het wanbeleid. Alles wordt er aan toegeschreven. Wijnaldum bedanken en goed ontvangen. DAAAAGGG. Wat een gezeik zeg.
Nee, ben ook niet blij met wanbeleid. Maar Wijnaldum gaat nu net naar een club die naar een zelfde positie aan het afglijden was... totdat de gemeente lampenstad de helpende hand toestak.

Er is hier maar één persoon die verantwoordelijk is voor deze stap. En dat is... vul maar in.
Het vertrek van Wijnaldum lijkt me idd eerder veroorzaakt door een dubieus karakter dan door een slecht beleid.
Els
 Els - woensdag 29 juni 2011 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 17:57 schreef RedDevil1990 het volgende:
Ja het zal psv natuurlijk een x lukken om een Feyenoorder te kopen..

Psv probeerde eerst Vlaar bij AZ weg te kopen maar Vlaar koos Feyenoord.
Paar jaar geleden probeerde ze stiekem Salomon Kalou naar Eindhoven te halen omdat hun toen CL speelde en wij niet, Kalou bleef toch om vervolgens een jaar later naar Chelsea te gaan.
1 Jaar daarna hebben ze ook tevergeefs naar de diensten van de Guzman gevraagd, die weigerde ook en kwam uit bij Mallorca waar die blijkbaar goed heeft gespeeld zodat nu atletico Madrid hem wil.

In de gevallen van spelers die NIET van Feyenoord naar Psv zijn gegaan is het toch uitstekent afgelopen.
En Tomek Iwan?
Gullit houden we uiteraard buiten de discussie, heeft als trainer zo opzichtig gefaald dat de reputatie als speler volledig naar de achtergrond is.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 29 juni 2011 - 22:59   quote  deeplink  
snel weg ermee!
Rovert
 Rovert - woensdag 29 juni 2011 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 19:27 schreef Ronneke het volgende:
Eindhoven is een mooie stad hoor!!! ..... maar dan om te winkelen en gezellig een terrasje te pakken.
Winkelen....???

Ben je goed bij je hoofd?
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 29 juni 2011 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 23:10 schreef Rovert het volgende:

[..]

Winkelen....???

Ben je goed bij je hoofd?
RonNEKE....
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 29 juni 2011 - 23:21   quote  deeplink  
Eindhoven, man, stad met de meeste jeugdoverlast, criminaliteit en drugshandel.
FEY-Esm
 FEY-Esm - woensdag 29 juni 2011 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 23:21 schreef FR-Henk het volgende:
Eindhoven, man, stad met de meeste jeugdoverlast, criminaliteit en drugshandel.
Noemen ze dat niet generaliseren?
Southside 1908
 Southside 1908 - woensdag 29 juni 2011 - 23:47   quote  deeplink  
Wat een domme reacties allemaal. Een speler van feyenoord mag niet naar een andere club? Hoeveel zijn er die hun leven lang bij 1 club spelen? dat zijn er maar heel erg weinig... 95% van de voetballers zou dan een NSB-er moeten zijn, tuurlijk joh..

Het doet mij ook pijn dat een rotterdamse jongen bij die kutboeren gaat spelen, eindhoven de bloedk..... maar ik snap zijn keuze wel, hij heeft zich ook niet ontwikkeld de laatste 3 jaar dus hij wil ook weleens een stap maken. Een profvoetballer kan maar een paar jaar 'pieken' dus moet hij keuzes en stappen maken. PSV heeft een hoger budget en doet mee om te titel (lees: champions league). Ik zie die jongen nog terugkomen bij Feyenoord, als hij tenminste niet jarenlang door de domme kuddedieren die thuis niks te vertellen hebben primitief hatelijk toegezongen gaat worden. Bovendien gaat Feyenoord zoals het er naar uitziet een aardig bedrag voor hem opstrijken. Wijnaldum heeft tenminste nog jaren gespeeld EN geld opgebracht. Dat kan je van Castaignos niet zeggen en menig andere speler die Feyenoord al veel eerder (transfervrij) verliet.

Naar welke club had hij wel 'gemogen' van jullie? fortuna sittard of harkemase boys ofzo?
kale co
 kale co - woensdag 29 juni 2011 - 23:49   quote  deeplink  
excelsior was goed genoeg joh hij is helemaal niet zo goed of heb ik ergens anders gezeten dit seizoen?
Els
 Els - donderdag 30 juni 2011 - 07:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 23:47 schreef Southside 1908 het volgende:
Wat een domme reacties allemaal. Een speler van feyenoord mag niet naar een andere club? Hoeveel zijn er die hun leven lang bij 1 club spelen? dat zijn er maar heel erg weinig... 95% van de voetballers zou dan een NSB-er moeten zijn, tuurlijk joh..

Het doet mij ook pijn dat een rotterdamse jongen bij die kutboeren gaat spelen, eindhoven de bloedk..... maar ik snap zijn keuze wel, hij heeft zich ook niet ontwikkeld de laatste 3 jaar dus hij wil ook weleens een stap maken. Een profvoetballer kan maar een paar jaar 'pieken' dus moet hij keuzes en stappen maken. PSV heeft een hoger budget en doet mee om te titel (lees: champions league). Ik zie die jongen nog terugkomen bij Feyenoord, als hij tenminste niet jarenlang door de domme kuddedieren die thuis niks te vertellen hebben primitief hatelijk toegezongen gaat worden. Bovendien gaat Feyenoord zoals het er naar uitziet een aardig bedrag voor hem opstrijken. Wijnaldum heeft tenminste nog jaren gespeeld EN geld opgebracht. Dat kan je van Castaignos niet zeggen en menig andere speler die Feyenoord al veel eerder (transfervrij) verliet.

Naar welke club had hij wel 'gemogen' van jullie? fortuna sittard of harkemase boys ofzo?
Wat een domme reactie. Ik heb er helemaal geen moeite mee als een Feyenoordspeler bij een andere, zelfs Nederlandse club gaat spelen. Maar het maakt uiteraard wel uit welke club. Ajax is no go, Twente eigenlijk ook, en PSV na de 10-0 is voorlopig ook no go. Zeker voor spelers die toen op het veld stonden. IK begrijp absoluut niet dat spelers zo weinig eerzucht hebben. Ik zou nooit willen spelen voor een club die mij en mijn team zo vernederd hadden. Aan de andere kant kan ik er prima mee leven dat Lurling bij NAC speelt, evenals Leonardo en dat JDT nu naar Excelsior gaat, hoor je me ook niet over.
Jouw bewering is dus een nogal zwaar vereenvoudigde weergave van de werkelijkheid.
GeenGelul
 GeenGelul - donderdag 30 juni 2011 - 07:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 15:54 schreef Stylzz het volgende:
Duurt lang met dat officiële bericht..
Ik denk dat ze nog ruzie maken over welke kleur auto Gini in mag rijden.
Gini zelf wil een Roze.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 30 juni 2011 - 07:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 23:28 schreef FEY-Esm het volgende:

[..]

Noemen ze dat niet generaliseren?
Nee, noemen ze feitenkennis.
salemi
 salemi - donderdag 30 juni 2011 - 08:13   quote  deeplink  
Het sentiment regeert, dat blijkt wel weer. Feitelijk zijn we Wijnaldum kwijt aan PSV. Iedereen kan wel zeggen: "pleur maar lekker op", maar hebben we al een volwaardige vervanger? Als Schöne zou komen, zou het verlies van Wijnaldum te dragen zijn. Komt er niet een speler van dat kaliber heb je echt een probleem op het middenveld. Clasie? Nog maar even afwachten in z'n eerst jaar bij Feyenoord. Bruins weer op de 10? Hmmm, ik weet het niet. Het eventuele vertrek van Fer zou minder hard aankomen. El Ahmadi zou dan de belangrijke man kunnen worden, aangevuld met Leerdam. Het kan mij niets schelen wie er speelt. Of ze nu Wijnaldum of Lutjebroek heten, of ze nu in R'dam of Groningen geboren zijn. Maar ik wil verdomme niet nog een keer zo'n grafseizoen meemaken.
Milo
 Milo - donderdag 30 juni 2011 - 09:01   quote  deeplink  
ik vind het vervelend dat patrickpsv15 zich weer meld hier op het forum nu die neppert richting die boeren gaat!
FR-Han
 FR-Han - donderdag 30 juni 2011 - 09:19   quote  deeplink  
komt omdat hij dan durft. dan heeft ie een stokje om mee te tikken en verdedigen. normaal heeft ie geen reet te melden idd.
cc-tje
 cc-tje - donderdag 30 juni 2011 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 12:29 schreef patrickpsv15 het volgende:
Dit is een prachtige aankoop! Hopelijk scoort hij dit jaar weer in de kuip.
... en breekt ie wat zodra hij de bus in gaat...Hoeft niet zijn been te zijn, mag ook de ruit zijn van de deur omdat hij niet ziet dat die al gesloten is...
Vind het nu al net zo'n kloothommel als die toivonen.
Heb een doelpunt van die eikel gezien, moest eerst in de zestien iemand tekkelen, is overduidelijk te zien op tv, wordt goedgekeurd dat doelpunt, net 020, komt er ook mee weg...
Conclusie, Pisvee en 020 zijn uit het zelfde hout gesneden, rottend hout!
Let it Snoo
 Let it Snoo - donderdag 30 juni 2011 - 09:34   quote  deeplink  
Laat Schöne nu maar komen dan :) Vind ik sowieso niet echt een achteruitgang tov Wijnaldum en daarnaast stukken goedkoper. Bas Dost ervoor, hebben we gewoon een team dat mee gaat doen voor Europees voetbal hoor.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 30 juni 2011 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 20:53 schreef GeenGelul het volgende:
Ik heb ff op het PSV forum gekenen.
Daar lijken ze niet echt geïnteresseerd in Wijnaldum.
tsja, niemand is meer geinteresseerd in Wijnaldum.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 30 juni 2011 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 20:19 schreef Stylzz het volgende:
Ok, alle lampen zijn hoerenzonen!
maar dat was al langer bekend.
jdeman
 jdeman - donderdag 30 juni 2011 - 10:16   quote  deeplink  
Toen oa Gullit en Nielsen naar Psv gingen ging ONS FEYENOORD OOK NIET TEN ONDER

Vraag me wel af of 5 mlj wel een reeel bedrag is als ik zie wat Stootman en Mertens opbrengen. Misschien een doorverkoop percentage ?
hotjumper
 hotjumper - donderdag 30 juni 2011 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 10:16 schreef jdeman het volgende:
Toen oa Gullit en Nielsen naar Psv gingen ging ONS FEYENOORD OOK NIET TEN ONDER

Vraag me wel af of 5 mlj wel een reeel bedrag is als ik zie wat Stootman en Mertens opbrengen. Misschien een doorverkoop percentage ?
er schijnt inderdaad sprake te zijn van een % bij door verkoop. Wat mij vooral stoort is dat ze oa de mogelijkheid om europees te spelen aanvoeren om naar psv te gaan, als ze van VVV hadden gewonnen hadden ze die kans ook gehad, maarja dat zal wel teveel moeite geweest zijn.
de kromme2
 de kromme2 - donderdag 30 juni 2011 - 14:16   quote  deeplink  
ik vind 5 mio een jodenfooi.
MMM
 MMM - donderdag 30 juni 2011 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 14:16 schreef de kromme2 het volgende:
ik vind 5 mio een jodenfooi.
Of een jaar wachten en niks krijgen..
Marco12345
 Marco12345 - donderdag 30 juni 2011 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 10:16 schreef jdeman het volgende:
Toen oa Gullit en Nielsen naar Psv gingen ging ONS FEYENOORD OOK NIET TEN ONDER
Nee.... toen duurde het 10 jaar eer we weer kampioen werden...
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 juni 2011 - 15:02   quote  deeplink  
Duurt lang he, met die zWijnaldum
prins
 prins - donderdag 30 juni 2011 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 19:27 schreef Ronneke het volgende:
Eindhoven is een mooie stad hoor!!! ..... maar dan om te winkelen en gezellig een terrasje te pakken.
wibra, blokker, hema, lidl,aldi..ect...
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 juni 2011 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 15:08 schreef prins het volgende:

[..]

wibra, blokker, hema, lidl,aldi..ect...
nee Heuvel galerie is serieus goed shoppen.
Goeie terrassen ook enzo. Stratum is goed te doen
Daar is niets mis mee, jammer dat er brabo's wonen, maar das wat anders.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5876
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord en PSV naderen een akkoord over de transfer van Wijnaldum.









0.0109770