BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord en PSV naderen een akkoord over de transfer van Wijnaldum.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 30 juni 2011 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 17:34 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Er is geen sprake van schuld. Psv lost de schulden af, en het geld wat wij zelf hebben gemaakt zijn inkomsten die we gebruiken om nieuwe spelers te kopen. Dit doen we tot het budget miniem is.
Bullshit, elke euro is van psv dus uit welk potje het geld komt maakt geen fuck uit. Feit is dat ze 49 miljoen van de gemeente krijgen voor dat stukkie strontgrond onder die vliegende schotel. Ze kopen nu voor bijna 20 miljoen aan spelers. Dat is bijna de helft!! Belachelijk. De knvb zou daar wat aan moeten doen!! Categorie 1, Feyenoord heeft ene veel beter financieel plan op dit moment maar mag niks. pisvee vult het ene gat met het andere en koopt zich suf!!
piet de paler
 piet de paler - donderdag 30 juni 2011 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 12:29 schreef patrickpsv15 het volgende:
Dit is een prachtige aankoop! Hopelijk scoort hij dit jaar weer in de kuip.
Ik vraag mij steeds af wat jij nu wil bereiken op deze site ?
Ga lekker naar Guus Meeuwis luisteren of zo.
En ga lekker je kleurloze ploeg aanmoedigen.
En als je zo graag mee wil praten doe dat eens op een andere manier.
Of een ander logo
MauricioAros
 MauricioAros - donderdag 30 juni 2011 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 16:29 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Ik vraag mij steeds af wat jij nu wil bereiken op deze site ?
Ga lekker naar Guus Meeuwis luisteren of zo.
En ga lekker je kleurloze ploeg aanmoedigen.
En als je zo graag mee wil praten doe dat eens op een andere manier.
Of een ander logo
Vergelijk de fora eens... Bij feyenenoord stikt het van de leden en topic-reacties.
Bij psv is het zo dood als het maar kan, dus komen ze graag hier even snuffelen.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 30 juni 2011 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 15:09 schreef Stylzz het volgende:

[..]

nee Heuvel galerie is serieus goed shoppen.
Goeie terrassen ook enzo. Stratum is goed te doen
Daar is niets mis mee, jammer dat er brabo's wonen, maar das wat anders.
The Rambler is ook wel aardig, hebben vaak goeie bands en de ppv (prijs-pret-verhouding) van de alcoholische versnaperingen is zeer acceptabel.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 30 juni 2011 - 16:50   quote  deeplink  
Inderdaad,zou hij nu al veel eisen gaan stellen onze topperrrrrrr ?
Of gaat hij wel naar het buitenland (alhoewel brabant is ook al een beetje buitenland)
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 30 juni 2011 - 16:52   quote  deeplink  
Mwah, kom vaak zat in Eindhoven; maar ben niet echt ondersteboven van het centrum. Heuvel Gallerie is oke, maar ook niet echt spectaculair.

Stratum is wel top! Leuk met Carnaval zo'n lange strip kroegen; Valkenswaard hetzelfde, alleen kleiner.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 30 juni 2011 - 16:54   quote  deeplink  
zelfs de Duitsers waren er eerder weg in 44,dus zo gezellig was het niet daar.
En een Duitser heeft het toch snel naar zijn zin toch ?
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 30 juni 2011 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 16:49 schreef hotjumper het volgende:

[..]

The Rambler is ook wel aardig, hebben vaak goeie bands en de ppv (prijs-pret-verhouding) van de alcoholische versnaperingen is zeer acceptabel.
Rambler heeft zeker leuke muziek, Dynamo ook. Jammer dat Dynamo Open Air niet meer is, geweldig metal festival!
piet de paler
 piet de paler - donderdag 30 juni 2011 - 16:57   quote  deeplink  
de Philips harmonie is ook heel mooi
hotjumper
 hotjumper - donderdag 30 juni 2011 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 16:23 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Bullshit, elke euro is van psv dus uit welk potje het geld komt maakt geen fuck uit. Feit is dat ze 49 miljoen van de gemeente krijgen voor dat stukkie strontgrond onder die vliegende schotel. Ze kopen nu voor bijna 20 miljoen aan spelers. Dat is bijna de helft!! Belachelijk. De knvb zou daar wat aan moeten doen!! Categorie 1, Feyenoord heeft ene veel beter financieel plan op dit moment maar mag niks. pisvee vult het ene gat met het andere en koopt zich suf!!
Ze gaan straks wel meer dan 2 miljoen huur betalen per jaar, dat gaat ze een keer opbreken.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 30 juni 2011 - 17:00   quote  deeplink  
Ik denk dat als we sentiment opzij zetten,en de kuip laten gebruiken door Sparta en Excelsior.De gemeente ook zou helpen.
Alleen tja ????
Let it Snoo
 Let it Snoo - donderdag 30 juni 2011 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 16:57 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ze gaan straks wel meer dan 2 miljoen huur betalen per jaar, dat gaat ze een keer opbreken.
Als ze sportief succes halen met deze aankopen en ze dik door weten te verkopen, stelt die 2 mln op jaarbasis geen reet voor. Hebben ze nu in ieder geval dik de ruimte om te investeren.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 30 juni 2011 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 17:23 schreef Let it Snoo het volgende:

[..]

Als ze sportief succes halen met deze aankopen en ze dik door weten te verkopen, stelt die 2 mln op jaarbasis geen reet voor. Hebben ze nu in ieder geval dik de ruimte om te investeren.
De huur van de Kuip heeft ons ook als een molensteen om de nek gehangen, PSV moet eerst nog maar de CL zien te halen.....
Let it Snoo
 Let it Snoo - donderdag 30 juni 2011 - 17:28   quote  deeplink  
Daarom ook 'als'. Mocht het sportief gezien tegenvallen gaan ze het zwaar krijgen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 30 juni 2011 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 17:25 schreef hotjumper het volgende:

[..]

De huur van de Kuip heeft ons ook als een molensteen om de nek gehangen, PSV moet eerst nog maar de CL zien te halen.....
dat stemt me dan ook vrolijk :)
Emile
 Emile - donderdag 30 juni 2011 - 23:46   quote  deeplink  
gaan we nog iets zingen als gino voor t eerst weer ons veld betreed in dat andere rood witte shirt?
Pancho
 Pancho - donderdag 30 juni 2011 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 19:37 schreef Royaal het volgende:
Wijnaldum gaat moeten verhuizen
Pancho
 Pancho - donderdag 30 juni 2011 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 19:25 schreef GeenGelul het volgende:
Bron:Getweet door Martijn Krabbedam.
Emile
 Emile - vrijdag 01 juli 2011 - 00:12   quote  deeplink  
?
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 01 juli 2011 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 16:57 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ze gaan straks wel meer dan 2 miljoen huur betalen per jaar, dat gaat ze een keer opbreken.
2 miljoen per jaar huur betalen, maar 4 tot 5 miljoen rentelasten besparen door de herstructurering en aflossen van dure leningen.
Emile
 Emile - vrijdag 01 juli 2011 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 00:13 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

2 miljoen per jaar huur betalen, maar 4 tot 5 miljoen rentelasten besparen door de herstructurering en aflossen van dure leningen.
bron
Emile
 Emile - vrijdag 01 juli 2011 - 00:23   quote  deeplink  
of heb je dat gedroomd vannacht
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 01 juli 2011 - 00:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 00:23 schreef Emile het volgende:

[..]

bron
Onder andere de PSV-watcher van VI.

#PSV op jaarbasis naar verluidt 2 à 3 miljoen euro wijzer na handreiking van gemeente #Eindhoven. Zie VI.nl over enkele minuten

Dat is dus de besparing van 4 a 5 miljoen door de herfinanciering - huur van 2.4 miljoen om op die 2 a 3 miljoen te komen. Daarnaast komt er 88 miljoen euro aan geld binnen, waardoor het eigen vermogen en de liquiditeit flink zal toenemen. Als het goed is komt PSV hiermee over 1 of 2 seizoenen in categorie 3.

quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 00:23 schreef Emile het volgende:
of heb je dat gedroomd vannacht
haha nee, ik ben niet het type die dingen gaat verzinnen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 juli 2011 - 08:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 00:53 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

[..]
boeiend. ik heb liever dat ze failliet gaan.

Heeft dat zwijn nu al getekend?
Ono
 Ono - vrijdag 01 juli 2011 - 10:45   quote  deeplink  
jongens bij feyenoord zijn niet meer loyaal. als ze naar ajax kunnen gaan ze ook nog denk ik. ga dan naar het buitenland. gaat toch niet tegen je club voetballen! smeerlappen!
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 01 juli 2011 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 00:53 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Onder andere de PSV-watcher van VI.

#PSV op jaarbasis naar verluidt 2 à 3 miljoen euro wijzer na handreiking van gemeente #Eindhoven. Zie VI.nl over enkele minuten

Dat is dus de besparing van 4 a 5 miljoen door de herfinanciering - huur van 2.4 miljoen om op die 2 a 3 miljoen te komen. Daarnaast komt er 88 miljoen euro aan geld binnen, waardoor het eigen vermogen en de liquiditeit flink zal toenemen. Als het goed is komt PSV hiermee over 1 of 2 seizoenen in categorie 3.
Ach meneer de Mocro
de publieke opinie is nu tegen jullie,dus je kan rekenen wat je wil.
Ik denk dat 60% van de NL bevolking PSV uitkotst.Lees de ingezonden stukken maar eens.
AD/Telegraaf/de dorps omroeper in Eindhoven denk ik niet.
Jullie hebben nu als schade geleden niet financieel maar wel in de ogen (misschien onwetende)Nederlands bevolking dag Mocro

[..]

haha nee, ik ben niet het type die dingen gaat verzinnen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 01 juli 2011 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 08:01 schreef Stylzz het volgende:

[..]

boeiend. ik heb liever dat ze failliet gaan.

Heeft dat zwijn nu al getekend?
eens
Rovert
 Rovert - vrijdag 01 juli 2011 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 15:02 schreef Stylzz het volgende:
Duurt lang he, met die zWijnaldum
ik heb een aantal benamingen afgelopen week voorbij zien komen maar ik vind zwijnaldum nog de beste
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 juli 2011 - 13:46   quote  deeplink  
Wat t meest voor de hand ligt is vaak t leukst.
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 01 juli 2011 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 12:47 schreef piet de paler het volgende:

[..]
de publieke opinie is nu tegen jullie,dus je kan rekenen wat je wil.
Ik denk dat 60% van de NL bevolking PSV uitkotst.Lees de ingezonden stukken maar eens.
AD/Telegraaf/de dorps omroeper in Eindhoven denk ik niet.
Jullie hebben nu als schade geleden niet financieel maar wel in de ogen (misschien onwetende)Nederlands bevolking dag Mocro
Dat zal best, maar PSV heeft alles toch netjes gedaan. Het financieel plan is volgens de regels gelopen. Simpele transactie waarbij er eigendom is verkocht.

Ook inzake Wijnaldum heeft PSV zich netjes gedragen. Ze hebben zich eerst bij Feyenoord gemeld. Er kon gepraat worden met Wijnaldum. Vervolgens zijn de onderhandelingen netjes gelopen itt Munsterman die blijkbaar een beledigend bod heeft neergelegd voor Fer. Ik vind 5 miljoen + doorverkooppercentage voor een speler met een 1-jarig contract een hele royale vergoeding. Er is geen arbitragezaak aan te pas gekomen, de speler is niet opgenaaid door PSV, alles is respectvol verlopen tussen Van Geel en Brands.

PSV kan er ook niets aan doen dat er mensen op het Internet zijn die uit frustratie of afgunst reageren.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 juli 2011 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 15:26 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Dat zal best, maar PSV heeft alles toch netjes gedaan. Het financieel plan is volgens de regels gelopen. Simpele transactie waarbij er eigendom is verkocht.

Ook inzake Wijnaldum heeft PSV zich netjes gedragen. Ze hebben zich eerst bij Feyenoord gemeld. Er kon gepraat worden met Wijnaldum. Vervolgens zijn de onderhandelingen netjes gelopen itt Munsterman die blijkbaar een beledigend bod heeft neergelegd voor Fer. Ik vind 5 miljoen + doorverkooppercentage voor een speler met een 1-jarig contract een hele royale vergoeding. Er is geen arbitragezaak aan te pas gekomen, de speler is niet opgenaaid door PSV, alles is respectvol verlopen tussen Van Geel en Brands.

PSV kan er ook niets aan doen dat er mensen op het Internet zijn die uit frustratie of afgunst reageren.
Het is wel volgens de regels wat de gemeente en PSV gedaan hebben.
Maar netjes en sportief is t allerminst.
Een BVO moet zelf zijn broek ophouden en moet geld uit sponsorts en adverteerders, investeerders en exploitatie halen.
Niet aankloppen bij de staat. Het is gewoon zielig dat t nodig is.
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 01 juli 2011 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 15:30 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Het is wel volgens de regels wat de gemeente en PSV gedaan hebben.
Maar netjes en sportief is t allerminst.
Een BVO moet zelf zijn broek ophouden en moet geld uit sponsorts en adverteerders, investeerders en exploitatie halen.
Niet aankloppen bij de staat. Het is gewoon zielig dat t nodig is.
Multinationals verkopen onderdelen van hun bedrijf om hun financiële positie te versterken. Is dat ook onsportief tov hun concurrenten? Het gaat er bij mij niet in dat het verkopen van eigendom als iets negatiefs gezien kan worden. Het komt alleen niet vaak voor, omdat weinig clubs onroerend goed als bezit hebben. PSV was de laatste club in Nederland met zoveel onroerend goed. Ik kan me herinneren dat Real Madrid een aantal jaren geleden hun sportcomplex voor honderden miljoen aan Madrid had verkocht. Daar is in mijn ogen niets onsportiefs aan. Het is hun goed recht om dat te doen. Maar we gaan hier denk ik niet uitkomen. Ieder zijn mening. ;)

Overigens heeft Feyenoord ook bij de gemeente aangeklopt voor de nieuwe Kuip. Ik las ergens bedragen van 150 miljoen euro. Dat gaat Feyenoord echt niet terugbetalen aan de gemeente, terwijl PSV wel de kosten van de gemeente voor eigen rekening gaat nemen. Mij hoor je echt niet zeuren als de nieuwe Kuip er komt. Beter dat de gemeente Rotterdam geld in een nieuwe Kuip stopt dan in die nutteloze projecten zoals de SS Rotterdam.
de.fan
 de.fan - vrijdag 01 juli 2011 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 16:16 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Multinationals verkopen onderdelen van hun bedrijf om hun financiële positie te versterken. Is dat ook onsportief tov hun concurrenten? Het gaat er bij mij niet in dat het verkopen van eigendom als iets negatiefs gezien kan worden. Het komt alleen niet vaak voor, omdat weinig clubs onroerend goed als bezit hebben. PSV was de laatste club in Nederland met zoveel onroerend goed. Ik kan me herinneren dat Real Madrid een aantal jaren geleden hun sportcomplex voor honderden miljoen aan Madrid had verkocht. Daar is in mijn ogen niets onsportiefs aan. Het is hun goed recht om dat te doen. Maar we gaan hier denk ik niet uitkomen. Ieder zijn mening. ;)

Overigens heeft Feyenoord ook bij de gemeente aangeklopt voor de nieuwe Kuip. Ik las ergens bedragen van 150 miljoen euro. Dat gaat Feyenoord echt niet terugbetalen aan de gemeente, terwijl PSV wel de kosten van de gemeente voor eigen rekening gaat nemen. Mij hoor je echt niet zeuren als de nieuwe Kuip er komt. Beter dat de gemeente Rotterdam geld in een nieuwe Kuip stopt dan in die nutteloze projecten zoals de SS Rotterdam.
Een bijdrage vragen voor een nieuw stadion is wat anders dan een schuld aflossen met gemeentegeld!
de.fan
 de.fan - vrijdag 01 juli 2011 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 15:26 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Dat zal best, maar PSV heeft alles toch netjes gedaan. Het financieel plan is volgens de regels gelopen. Simpele transactie waarbij er eigendom is verkocht.

Ook inzake Wijnaldum heeft PSV zich netjes gedragen. Ze hebben zich eerst bij Feyenoord gemeld. Er kon gepraat worden met Wijnaldum. Vervolgens zijn de onderhandelingen netjes gelopen itt Munsterman die blijkbaar een beledigend bod heeft neergelegd voor Fer. Ik vind 5 miljoen + doorverkooppercentage voor een speler met een 1-jarig contract een hele royale vergoeding. Er is geen arbitragezaak aan te pas gekomen, de speler is niet opgenaaid door PSV, alles is respectvol verlopen tussen Van Geel en Brands.

PSV kan er ook niets aan doen dat er mensen op het Internet zijn die uit frustratie of afgunst reageren.
Met de transfer van Wijnaldum is ook niks mis mee , alleen zijn er vele die liever hadden gezien dat ie naar het buitenland gaat ipv Pisvee.
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 01 juli 2011 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 16:16 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Multinationals verkopen onderdelen van hun bedrijf om hun financiële positie te versterken. Is dat ook onsportief tov hun concurrenten? Het gaat er bij mij niet in dat het verkopen van eigendom als iets negatiefs gezien kan worden. Het komt alleen niet vaak voor, omdat weinig clubs onroerend goed als bezit hebben. PSV was de laatste club in Nederland met zoveel onroerend goed. Ik kan me herinneren dat Real Madrid een aantal jaren geleden hun sportcomplex voor honderden miljoen aan Madrid had verkocht. Daar is in mijn ogen niets onsportiefs aan. Het is hun goed recht om dat te doen. Maar we gaan hier denk ik niet uitkomen. Ieder zijn mening. ;)

Overigens heeft Feyenoord ook bij de gemeente aangeklopt voor de nieuwe Kuip. Ik las ergens bedragen van 150 miljoen euro. Dat gaat Feyenoord echt niet terugbetalen aan de gemeente, terwijl PSV wel de kosten van de gemeente voor eigen rekening gaat nemen. Mij hoor je echt niet zeuren als de nieuwe Kuip er komt. Beter dat de gemeente Rotterdam geld in een nieuwe Kuip stopt dan in die nutteloze projecten zoals de SS Rotterdam.
wat doe je hier eigenlijk?
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 01 juli 2011 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 16:19 schreef de.fan het volgende:

[..]

Een bijdrage vragen voor een nieuw stadion is wat anders dan een schuld aflossen met gemeentegeld!
Een bijdrage vragen is subsidie. Het verkopen van grond om schuld af te lossen is dat niet.
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 01 juli 2011 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 16:21 schreef de.fan het volgende:

[..]

Met de transfer van Wijnaldum is ook niks mis mee , alleen zijn er vele die liever hadden gezien dat ie naar het buitenland gaat ipv PSV.
Ja dat is ook begrijpelijk.
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 01 juli 2011 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 16:35 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

wat doe je hier eigenlijk?
Discussiëren met Feyenoorders die willen discussiëren. Hoezo?
Let it Snoo
 Let it Snoo - vrijdag 01 juli 2011 - 17:03   quote  deeplink  
Ben het eigenlijk wel eens met de Mocro van PSV, hoewel dat misschien vloeken in de kerk is. Als Feyenoord grond in eigen bezit had en met de gemeente overeen kan komen dat zij dit opkopen en terug verhuren tegen een vast bedrag, zou ik er geen moeite mee hebben wanneer hiermee de schulden afgelost worden en er versterkingen worden gehaald, komt de liquiditeitspositie alleen maar ten goede. Op dit moment zou ik er bij Feyenoord overigens geen voorstander van zijn (al was het mogelijk) om dit onroerend goed te verkopen; de schuldenlast is bijna weggewerkt, liever op eigen houtje verder dan.. Kun je dat onroerend goed mooi als buffer houden voor de toekomst. Onroerend goed is wat dat betreft ook alleen maar bevroren geld.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 01 juli 2011 - 17:10   quote  deeplink  
Er raken een hoop mensen hun baan bij de overheid kwijt,we moeten vechten voor ons pensioen,gemeente ambtenaren maken grote fouten
Gemeentes gaan hogere belastingen heffen op van alles en nog wat
en nu roepen de meeste het is een ander potje ....
ontwaakt volkeren der aarde.Of je nu door de hond (landelijke)of de Kat (gemeentelijke) belastingen wordt gepakt voor een uitgave het blijft niet correct ,ook al klopt het op papier.Zeg dat maar tegen ontslagen philips medewerkers.Waar de gemeente geen geld voor over had .
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 01 juli 2011 - 17:11   quote  deeplink  
Ik zeg gewoon plempen met z`n allen!!!
Let it Snoo
 Let it Snoo - vrijdag 01 juli 2011 - 17:13   quote  deeplink  
Gemeente had hier gewoon zelf belang bij ook. Die inkomsten die zij hieruit hebben overstijgen de kosten (op termijn). Vanuit dat oogpunt was het ook voor Eindhoven een goede deal, iets wat het bij Philips niet had geweest.. Daarnaast heeft de gemeente er belang bij dat PSV goed presteert (goed voor imago van de stad). PSV en Philips kun je daarom absoluut niet vergelijken, situatie is totaal anders.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 01 juli 2011 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 17:13 schreef Let it Snoo het volgende:
Gemeente had hier gewoon zelf belang bij ook. Die inkomsten die zij hieruit hebben overstijgen de kosten (op termijn). Vanuit dat oogpunt was het ook voor Eindhoven een goede deal, iets wat het bij Philips niet had geweest.. Daarnaast heeft de gemeente er belang bij dat PSV goed presteert (goed voor imago van de stad). PSV en Philips kun je daarom absoluut niet vergelijken, situatie is totaal anders.
O dus Philips staat dus niet in de afkorting van PSV maar dit terzijde.
Hoe kun je dit recht praten is mijn vraag,ik zou de europeese commisie wel eens willen horen over deze steun.Ik denk dat hoe je het ook noemt er toch mensen voor gaan bloeden.
Of komt het geld van een gevonden goud schat van de tubanten...............
Let it Snoo
 Let it Snoo - vrijdag 01 juli 2011 - 17:49   quote  deeplink  
PSV en Philips moet je gescheiden zien. Voetbalclub en een multinational. Kun je gewoon niet vergelijken. Financieel gezien is het voor beide partijen een goede deal, dus zie wat dat betreft het probleem niet. Als jij geld tekort hebt en je verkoopt een deel van je tuin aan de gemeente zodat je weer verder kunt, heb je er ook geen problemen mee toch?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 juli 2011 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 16:36 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Een bijdrage vragen is subsidie. Het verkopen van grond om schuld af te lossen is dat niet.
Niemand anders dan de gemeente had ooit die grond gekocht. Simpel omdat je er niets mee kan.
48 miljoen over een looptijd van 40 jaar! De gemeente noemt het zelf zelfs een lening!

Het contract met PSV voor het gebruik van de grond loopt veertig jaar. Omdat de gemeente zelf 2,1 miljoen euro per jaar aan rentelasten kwijt is, levert de transactie de gemeente nauwelijks of geen geld op!
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 01 juli 2011 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 16:37 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Discussiëren met Feyenoorders die willen discussiëren. Hoezo?
niets, vind het alleen bijzonder dat pisveeers nu ineens op dit forum komen, komen er ook Feyenoorders bij jullie?
PieterBos
 PieterBos - vrijdag 01 juli 2011 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 19:01 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

niets, vind het alleen bijzonder dat pisveeers nu ineens op dit forum komen, komen er ook Feyenoorders bij jullie?
Nee want daar komen amper PSV-ers.
Laat staan Feyenoorders.
de.fan
 de.fan - vrijdag 01 juli 2011 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 18:44 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Niemand anders dan de gemeente had ooit die grond gekocht. Simpel omdat je er niets mee kan.
48 miljoen over een looptijd van 40 jaar! De gemeente noemt het zelf zelfs een lening!

Het contract met PSV voor het gebruik van de grond loopt veertig jaar. Omdat de gemeente zelf 2,1 miljoen euro per jaar aan rentelasten kwijt is, levert de transactie de gemeente nauwelijks of geen geld op!
PSV gaat voor een bedrag van € 48.000.000,= aan de gemeente over een periode van 40 jaar een bedrag van € 92.000.000,= terug betalen!! Want ik dacht dat PSV met de gemeente heeft afgesproken een bedrag van € 2.300.000,= per jaar aan de gemeente te betalen. De gemeente betaal dan over de periode van 40 €84.000.000,= voor de lening dus heeft de gemeente dan een winst van €8.000.000,=. Ik vind het en voor PSV en de gemeente een risico! De toekomst zal het uitwijzen! PSV gaat voor een lening bijna 2 keer zo veel terug betalen!
Als dat een gezong beleid is? Niet dat ik het erg vind hoor, voor mijn part gaan ze falliet
MMM
 MMM - vrijdag 01 juli 2011 - 19:07   quote  deeplink  
Zal maandag wel rondkomen.. Klootzak

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 juli 2011 door MMM --
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 01 juli 2011 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 19:04 schreef de.fan het volgende:

[..]

PSV gaat voor een bedrag van € 48.000.000,= aan de gemeente over een periode van 40 jaar een bedrag van € 92.000.000,= terug betalen!! Want ik dacht dat PSV met de gemeente heeft afgesproken een bedrag van € 2.300.000,= per jaar aan de gemeente te betalen. De gemeente betaal dan over de periode van 40 €84.000.000,= voor de lening dus heeft de gemeente dan een winst van €8.000.000,=. Ik vind het en voor PSV en de gemeente een risico! De toekomst zal het uitwijzen! PSV gaat voor een lening bijna 2 keer zo veel terug betalen!
Als dat een gezong beleid is? Niet dat ik het erg vind hoor, voor mijn part gaan ze falliet
Dit klopt niet. Er is vanuit PSV perspectief geen sprake van een lening, maar van eigendomsoverdracht. Die 2.3 miljoen is gewoon huur, geen aflossing. Ik zal het je proberen uit te leggen aan de hand van Feyenoord. Feyenoord betaald volgens de jaarrekening van 07/08 iets meer dan 4 miljoen huur voor het stadion. In 40 jaar tijd is dat 160 miljoen euro. Zie jij dat ook als ongezond beleid? Of als een te groot risico?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord en PSV naderen een akkoord over de transfer van Wijnaldum.









0.0107049