Op woensdag 29 juni 2011 - 05:02 schreef lijdensweg het volgende:[..]
Dat is een verschil van beleid binnen een gemeente: Eindhoven vind nu eenmaal dat PSV veel betekend voor de regio Eindhoven en de bedrijven die daar gevestigd zijn!
Daar denken ze in Rotterdam helaas anders over en begin nu niet gelijk over het feit dat er meerdere voetbalclubs in Rotterdam zijn want daar hebben ze in Eindhoven ook mee te maken. Maar een ander essentieel verschil is dat er in Eindhoven meer mensen die binding met het bedrijfsleven hebben in de organisatie bij PSV zitten. Dus gewoon een verschil van beleid voeren. Nu loop iedereen te klagen maar als de gemeente Rotterdam de helpende hand zou toe steken dan loopt iedereen weg met de gemeente Rotterdam. Dat is precies hetzelfde met de FSV en VG , was Feyenoord bij de eerste 5 geeindigd dan hadden we nooit iets van de FSV en VG gehoord! Ja dat Feyenoord goed bezig is.
He ik hoor weer een bekend geluid. Zal ik een topic openen over het verzorgen van zeeleeuwen. Kun je daar ook ff op reageren dat de VG en FSV het helemaal verkeerd zien.
En ik weet niet of je het al hebt vernomen, Feyenoord is niet als vijfde geeindigd.
En als is de grootste dooddoener die er is. Maar ja maakt niet uit hoor, als je maar kunt zeiken op de VG en de FSV. Vanachter je computertje, dat dan weer wel.