BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ehmm wat klopt hier niet?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 29 juni 2011 - 05:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 22:22 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Feyenoord is tot nu toe nog de ENIGSTE nederlandse voetbal club zonder gemeente steun vergis ik me eigen?
Daar heb je helemaal gelijk in denk ik
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 29 juni 2011 - 05:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 22:31 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Das anders, dat stadion gaat voor meerdere doeleinden geƫxploiteerd worden.
Daar profiteert als het goed is een groot gedeelte van R'dam van.
Dat is niks anders! Ook belastinggeld.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 29 juni 2011 - 05:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 00:37 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

zal nooit gebeuren het bedrijsleven of wat dan ook staan voor €110 achter eindhoven
kunnen jullie inversteerders nog van leren. en doe niet zo afgunstig man jij zou willen
dat jullie geholpen zouden worden
Wij zijn niet afhankelijk van belastinggeld zoals jullie daar in Eindhoven en dat willen we graag zo houden. Dat is het verschil met PSV.
Geen woorden maar daden.
In Eindhoven is het: Geen geld dan pompen.
Piwi
 Piwi - woensdag 29 juni 2011 - 07:01   quote  deeplink  
Waar blijft de indeling van PSV in de risicozone KNJodeB????? 48 miljoen belatinggeld??? Moeten wij in Rotterdam toestemming krijgen voor aankoop mag PISVEE wel de 15 miljoen + 48 Miljoen belastinggeld zomaar uitgeven?? Met hoeveel maten gaan we nog meten hier?? Wrm gaat de politiek zich hier niet een keer in mengen. Bijstandmoeders en AOW gerechtigden moeten inleveren en dit kan wel? SCHANDALIG!!!
F.L.E
 F.L.E - woensdag 29 juni 2011 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 05:02 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat is een verschil van beleid binnen een gemeente: Eindhoven vind nu eenmaal dat PSV veel betekend voor de regio Eindhoven en de bedrijven die daar gevestigd zijn!
Daar denken ze in Rotterdam helaas anders over en begin nu niet gelijk over het feit dat er meerdere voetbalclubs in Rotterdam zijn want daar hebben ze in Eindhoven ook mee te maken. Maar een ander essentieel verschil is dat er in Eindhoven meer mensen die binding met het bedrijfsleven hebben in de organisatie bij PSV zitten. Dus gewoon een verschil van beleid voeren. Nu loop iedereen te klagen maar als de gemeente Rotterdam de helpende hand zou toe steken dan loopt iedereen weg met de gemeente Rotterdam. Dat is precies hetzelfde met de FSV en VG , was Feyenoord bij de eerste 5 geeindigd dan hadden we nooit iets van de FSV en VG gehoord! Ja dat Feyenoord goed bezig is.

He ik hoor weer een bekend geluid. Zal ik een topic openen over het verzorgen van zeeleeuwen. Kun je daar ook ff op reageren dat de VG en FSV het helemaal verkeerd zien.
En ik weet niet of je het al hebt vernomen, Feyenoord is niet als vijfde geeindigd.
En als is de grootste dooddoener die er is. Maar ja maakt niet uit hoor, als je maar kunt zeiken op de VG en de FSV. Vanachter je computertje, dat dan weer wel.
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 29 juni 2011 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 22:07 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Jup, Wij Feyenoord supporters (+ elk ander mens in NL)
Betaalt de transfersom van Wijnaldum naar Psv (mits dit doorgaat)
Nope, alleen de mensen die in Eindhoven wonen / werken of daar wel eens iets kopen cq parkeren.
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 29 juni 2011 - 08:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 00:37 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

zal nooit gebeuren het bedrijsleven of wat dan ook staan voor €110 achter eindhoven
kunnen jullie inversteerders nog van leren. en doe niet zo afgunstig man jij zou willen
dat jullie geholpen zouden worden
110 euro? oh dan valt het nog wel mee.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 29 juni 2011 - 09:09   quote  deeplink  
Hey gemeente Rotterdam, grond kopen??!?
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 29 juni 2011 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 09:09 schreef Stylzz het volgende:
Hey gemeente Rotterdam, grond kopen??!?
€10 miljoen
piet de paler
 piet de paler - woensdag 29 juni 2011 - 11:00   quote  deeplink  
Je kan de kuip en de grond verkopen als je al een planning hebt voor een nieuw stadion.echter dat zal al meegenomen zijn in de begroting van het nieuwe stadion.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ehmm wat klopt hier niet?









0.0056939