BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV aankopen? Ajax zorgen maken?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 29 juni 2011 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 15:45 schreef MR L het volgende:
en de zeeuw verkoop ik liever niet maar hij gaat naar spartak dus praat niet
En ik maak heus zelf wel uit of ik praat of niet. (Technisch gezien is het post, maarja..)
Stanley
 Stanley - woensdag 29 juni 2011 - 15:56   quote  deeplink  
Ik lees een aantal zaken waar ik me vraagtekens bijzet...
De verdediging van psv zou slecht zijn....Het was niet bepaald een schiettent in de onderlinge partijen.

Ik heb een ongelovelijke hekel aan psv nog meer dan aan Feijenoord. Al hen successen hebben ze behaald met oudspelers van Ajax...

Maar hen doeltreffendheid in transfers met spelers is gewoon beter dan die van Ajax.

Het is de gemoedelijkheid dat Rutten mag blijven lijkt wel en hij is nu juist de persoon die al die mooie transfers de das omdoet. Want ook nu weer weten ze wel weer de pareltjes te strikken.

Ook ik had vele malen liever Mertens zien komen. En geld is er genoeg volgens mij.

Nee ik moet alle hosanna dat we wel weer even kampioen worden nog zien.

Dat gedoe om de spitspositie op te vullen....
MR L
 MR L - woensdag 29 juni 2011 - 16:03   quote  deeplink  
hahaha denk je nou echt dat ik wil dat maarten en jan weggaan?
MR L
 MR L - woensdag 29 juni 2011 - 16:03   quote  deeplink  
zeg alleen de kans is er hoop t niet
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - woensdag 29 juni 2011 - 16:11   quote  deeplink  
Is Jonathan Reis dan niets voor Ajax. Las net dat hij vanaf volgende week transfer vrij is. Kun je voor een prikkie ophalen. Wordt het niets kun je hem altijd nog verkopen. Denk at hij Amsterdam el ziet zitten
gewoondre
 gewoondre - woensdag 29 juni 2011 - 16:36   quote  deeplink  
hamlap nooit verkopen aan pisvee voetballen verleerd hij niet paste alleen niet bij ajax ....
gewoondre
 gewoondre - woensdag 29 juni 2011 - 16:43   quote  deeplink  
hamlap niet verkopen aan pisvee blijft toch een goede voetballer ondanks dat hij niet bij ajax paste concurrent moet je niet sterker maken toch?
Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 29 juni 2011 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 15:56 schreef Stanley het volgende:
Ik lees een aantal zaken waar ik me vraagtekens bijzet...
De verdediging van psv zou slecht zijn....Het was niet bepaald een schiettent in de onderlinge partijen.

Ik heb een ongelovelijke hekel aan psv nog meer dan aan Feijenoord. Al hen successen hebben ze behaald met oudspelers van Ajax...

Maar hen doeltreffendheid in transfers met spelers is gewoon beter dan die van Ajax.

Het is de gemoedelijkheid dat Rutten mag blijven lijkt wel en hij is nu juist de persoon die al die mooie transfers de das omdoet. Want ook nu weer weten ze wel weer de pareltjes te strikken.

Ook ik had vele malen liever Mertens zien komen. En geld is er genoeg volgens mij.

Nee ik moet alle hosanna dat we wel weer even kampioen worden nog zien.

Dat gedoe om de spitspositie op te vullen....
Tja, als je verdedigend speelt krijg je natuurlijk minder doelpunten tegen. Zie Ajax 2 seizoenen geleden onder Jol.
joduh
 joduh - woensdag 29 juni 2011 - 16:47   quote  deeplink  
jammer van mertens,had hem graag naar amsterdam zien komen......maar wij zorgen maken????no way man.....maak me meer zorgen om de datum van aanstaande kanpioenschap hahahah
thomASS
 thomASS - woensdag 29 juni 2011 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 16:11 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:
Is Jonathan Reis dan niets voor Ajax. Las net dat hij vanaf volgende week transfer vrij is. Kun je voor een prikkie ophalen. Wordt het niets kun je hem altijd nog verkopen. Denk at hij Amsterdam el ziet zitten
Nee dan krijg je weer zo'n elhamdoei verhaal.
remco k
 remco k - woensdag 29 juni 2011 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 16:11 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:
Als er 1 spits is die ik hier extreem graag zou willen zien, dan is het inderdaad Reis wel, ik denk dat hij in potentie een wereldtopper is, en dat meen ik ook serieus.

Enige nadeel is dat hij een groot deel van dit seizoen nog steeds niet inzetbaar is door zijn zware knieblessure, en dat PSV nu alles voor hem betaald en hij al aangegeven heeft PSV hiervoor op sportieve wijze terug te betalen.

Helaas dus niet haalbaar voor Ajax denk ik, al is hij wel echt heel erg goed..
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - woensdag 29 juni 2011 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 17:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Als er 1 spits is die ik hier extreem graag zou willen zien, dan is het inderdaad Reis wel, ik denk dat hij in potentie een wereldtopper is, en dat meen ik ook serieus.

Enige nadeel is dat hij een groot deel van dit seizoen nog steeds niet inzetbaar is door zijn zware knieblessure, en dat PSV nu alles voor hem betaald en hij al aangegeven heeft PSV hiervoor op sportieve wijze terug te betalen.

Helaas dus niet haalbaar voor Ajax denk ik, al is hij wel echt heel erg goed..
PSV lijkt op zeer korte termijn afscheid te nemen van Jonathan Reis. De verbintenis van de Braziliaan loopt morgen af en de Eindhovenaren hebben vooralsnog geen gebruik gemaakt van de optie om het contract te lichten. Zaakwaarnemer Renato Moura van de spits heeft de uitnodiging voor een gesprek met technisch directeur Marcel Brands bovendien in de wind geslagen.

Brands nodigde Moura vorige week uit om in Eindhoven te praten over Reis, maar ook over de mogelijkheid om Heurelho Gomes terug te halen, zo meldt Voetbal International. Moura zit echter niet te wachten op een gesprek met Brands. Hij zegt dat Reis pas een beslissing zal maken over de toekomst wanneer zijn cliënt helemaal fit is.

'Ten aanzien van het nieuwe contract is er even niet helemaal goed gecorrespondeerd met elkaar', reageert trainer Fred Rutten op de berichtgeving over zijn aanvaller, die voorlopig nog wel even zoet is met zijn revalidatie. In december scheurde Reis alle banden in zijn knie af.

'Het is een nobele gedachte ervan uit te gaan dat hij PSV dankbaar is. Ik zit zelf zo wel een beetje in elkaar, maar in de voetballerij is dat niet altijd bij iedereen het geval. Mijn gevoel zegt dat Jonathan nog steeds graag bij PSV wil spelen. Er zijn echter altijd andere belangen. De basis is voor Jonathan om fit te worden. Als zijn lichamelijke status het toelaat om weer helemaal voetbalfit te worden, dan gaat hij het redden. Er zit namelijk karakter in bij hem
Bron AD

Lijkt er niet op dat hij Psv sportief wil terug betalen.
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 29 juni 2011 - 17:53   quote  deeplink  
Reis wel, dat heeft hij Rutten laten weten. Zijn zaakwaarnemer denkt er anders over. Overigens lijkt het me sterk dat clubs voor Reis in de rij staan gezien zijn zware blessure en verleden.

Dit topic lijkt mij een beetje voorbarig. Eind augustus weten we pas hoe de selecties van de titelkandidaten eruit zien.
bird
 bird - woensdag 29 juni 2011 - 18:05   quote  deeplink  
diegene die zich zorgen maken moeten ff bob marley luisteren three little birds
AFCAKAMPEN
 AFCAKAMPEN - woensdag 29 juni 2011 - 18:46   quote  deeplink  
strootman en mertens goede aankopen, maar komen van een kleinere club , waar mertens zelfs nog een poosje op de bank heeft gezeten omdat hij niet constant was. wel een hele goede voetballer. die wijnaldum hoeft niemand zich druk om te maken, die kut kakkerlak zal het nergens maken echt een dikke prutser.
Per4manc
 Per4manc - woensdag 29 juni 2011 - 19:10   quote  deeplink  
Het lijkt mij simpel. Als Ajax deze 2 spelers had willen kopen had Utrecht 24 miljoen gevraagd ipv 14 miljoen. Maar waarom ons zorgen maken. Je moet altijd uitgaan van je eigen kracht. Van het kampioens-team gaat, tot nu toe, alleen de Zeeuw weg.
corvermeer
 corvermeer - woensdag 29 juni 2011 - 19:29   quote  deeplink  
kom op wij hebben het beste elftal als vertongen blijft en let op frank komt met n spits waar we allemaal veel plezier aan gaan beleven en wat psv betreft ik vind het pure competitie vervalsing
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 29 juni 2011 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 19:29 schreef corvermeer het volgende:
kom op wij hebben het beste elftal als vertongen blijft en let op frank komt met n spits waar we allemaal veel plezier aan gaan beleven en wat psv betreft ik vind het pure competitie vervalsing
Kun je ook onderbouwen waarom het volgens jou competitievervalsing is?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 juni 2011 door PSVMocro --
thomASS
 thomASS - woensdag 29 juni 2011 - 19:34   quote  deeplink  
Ach met deze aankopen zullen ze met twente een goede kans maken op de 2e plaats.
Love-Ajax.
 Love-Ajax. - woensdag 29 juni 2011 - 19:50   quote  deeplink  
We hoeven ons geen zorgen te maken zolang wij maar slim zijn op de transfermarkt. Zo als ik meerdere malen zei moeten we Matavz maar snel gaan halen voordat PSV ook deze speler weg plukt. Bij Sigthorsson zet ik me vraagtekens. Bij hem moet je niet hoger gaan dan 3 miljoen.

Dat PSV deze spelers kan halen komt niet alleen door de 49 miljoen euro die ze kregen van de gemeente, maar ook door Philips. Philips heeft de hele schulden van PSV betaald plus nog eens 20 miljoen extra gegeven voor aankopen. Bij elkaar dus ongeveer 37 miljoen euro betaald.

Corvermeer, het is absoluut geen competitievervalsing. PSV is gewoon slim en heeft geluk met de gemeente.
baco74
 baco74 - woensdag 29 juni 2011 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 16:47 schreef joduh het volgende:
jammer van mertens,had hem graag naar amsterdam zien komen......maar wij zorgen maken????no way man.....maak me meer zorgen om de datum van aanstaande kanpioenschap hahahah
Is vastgesteld op zondag 29 april 2012 om 16.15 uur, is helaas wel uit!!
Per4manc
 Per4manc - woensdag 29 juni 2011 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 19:33 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Kun je ook onderbouwen waarom het volgens jou competitievervalsing is?
Tja, als de gemeente (wij dus als belasting betalers) 49 mlj euro gaat lenen om de grond onder het stadion te kopen waarvoor PSV 2,3 mlj huur per jaar moet gaan betalen dan zou je dat competitievervalsing kunnen noemen. Naast een schuldsanering hebben ze ook gelijk een tiental miljoen over om aankopen te doen.
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 29 juni 2011 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 20:04 schreef Per4manc het volgende:

[..]

Tja, als de gemeente (wij dus als belasting betalers) 49 mlj euro gaat lenen om de grond onder het stadion te kopen waarvoor PSV 2,3 mlj huur per jaar moet gaan betalen dan zou je dat competitievervalsing kunnen noemen. Naast een schuldsanering hebben ze ook gelijk een tiental miljoen over om aankopen te doen.
Ik zie niet in hoe het verkopen van eigendom competitievervalsing is. Er is ook geen sprake van subsidie. Het zou pas competitievervalsing zijn als andere clubs hun grond niet mogen verkopen, alleen zijn er geen club die eigen grond hebben. Er zijn zelfs nog maar weinig club die het stadion in eigen beheer hebben. De schuldsanering moet je los zien van de aankopen. Dat zijn twee verschillende geldstromen.
sanderafca1986
 sanderafca1986 - woensdag 29 juni 2011 - 20:33   quote  deeplink  
als ik eerlijk mag zijn mag psv alles kopen wat ze kunnen kopen.
maar met al die nieuwe spelers word je niet kampioen kijk naar chelsea en real madrid enz,pisvee heeft nu spelers gekocht die eigenlijk allemaal niet zo goed zijn. 1:wijnaldum deed het wel goed bij feyenoord viel op omdat de rest slecht was.
2:mertens kan het niveau niet aan kijk maar naar de laatste wedstrijden en hij gaat vaak over de scheef let maar op.
3:strootman heb ik niet veel van gezien en heeft het te hoog in zijn bol.
eigenlijk maakt het niet uit wat pisvee koopt,wij zijn ajax en wij hebben nog steeds dezelfde selectie eigenlijk dus ik verwacht niet veel van psv
infamous psv
 infamous psv - woensdag 29 juni 2011 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 14:46 schreef Robinho het volgende:
Zorgen maken? Is toch heerlijk dat ze er weer 18 miljoen tegenaan gooien. Straks weer geld op betekent einde psv.
einde v/d rit moet je je praten flapdrolinho
remco k
 remco k - woensdag 29 juni 2011 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 23:27 schreef infamous psv het volgende:

[..]

einde v/d rit moet je je praten flapdrolinho
En dan oordelen over een ander dat ie moet oprotten van jullie forum?? Wat doe jij hier dan??
infamous psv
 infamous psv - donderdag 30 juni 2011 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 23:30 schreef remco k het volgende:

[..]

En dan oordelen over een ander dat ie moet oprotten van jullie forum?? Wat doe jij hier dan??
is vrij land jonguh heb nooit gezegd dat je op moest rotten
infamous psv
 infamous psv - donderdag 30 juni 2011 - 00:08   quote  deeplink  
maar kan geen kwaad al je toevallig oprot
baco74
 baco74 - donderdag 30 juni 2011 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 00:06 schreef infamous psv het volgende:

[..]

is vrij land jonguh heb nooit gezegd dat je op moest rotten
Maar wel iemand op zijn eigen forum flapdrolinho noemen(jullie nwe sits of zo?).
Gek he dat je dan niet welkom bent.
Van mij mogen fans van andere clubs best hun mening geven op het Ajax forum,
dat doen veel Ajax-forum-leden ook bij andere club-fora.
Maar als je dan dit soort benamingen gaat gebruiken
dan hoef je geen heldere discussie te verwachten.
infamous psv
 infamous psv - donderdag 30 juni 2011 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 00:13 schreef baco74 het volgende:

[..]

Maar wel iemand op zijn eigen forum flapdrolinho noemen(jullie nwe sits of zo?).
Gek he dat je dan niet welkom bent.
Van mij mogen fans van andere clubs best hun mening geven op het Ajax forum,
dat doen veel Ajax-forum-leden ook bij andere club-fora.
Maar als je dan dit soort benamingen gaat gebruiken
dan hoef je geen heldere discussie te verwachten.
wil best normale discussie voeren mr wie bullshit geeft krijgt t ook terug. basta
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - donderdag 30 juni 2011 - 00:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 00:23 schreef infamous psv het volgende:

[..]

wil best normale discussie voeren mr wie bullshit geeft krijgt t ook terug. basta
hij gaf gewoon zijn mening en jij reageert daarop alsof je een 10 jarig kind bent. wie is er dan degene die bullshit geeft?
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - donderdag 30 juni 2011 - 01:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 07:21 schreef AFC M&M het volgende:
PSV heeft met Dries Mertens en Kevin Strootman 2 goede spelers binnengehaald en ook Wijnaldum lijkt als je verschillende bronnen geloofd hen na te gaan en ook naar PSV te verkassen. Heeft Ajax hier niet een kans gemist om toch mertens te halen.. Maken deze aankopen PSV nu titelfavoriet 1...

Wat denken jullie
uiteraard maak je borst maar nat voor volgend jaar
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - donderdag 30 juni 2011 - 01:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 07:37 schreef ajax21 het volgende:
laten we eerst maar is afwachten wat ze daar gaan brengen, nu al paniek zaaien over het kampioenschap heeft toch geen nut :)
snap overigens wel wat je bedoeld, maar ajax heeft ook z'n aanwinsten al binnen
wat dan
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - donderdag 30 juni 2011 - 01:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 08:07 schreef Gruber het volgende:
Strootman, Mertens en nu ook Wijnaldum. geen slechte aankopen. Echter hun verdediging is nog steeds de slechtste linie, maar daar wordt niet in geïnvesteerd. Gaat wel echt nergens over dat ze noodlijdend zijn en nu wel even 17milj. kunnen trekken.
?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 augustus 2011 door eindhovenpsv1 --
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - donderdag 30 juni 2011 - 01:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 08:36 schreef Booya4Afca het volgende:
PSV neemt hiermee gewoon het risico om bij het missen van de CL volgend seizoen, nog eens af te zakken richting niveau Feijenoord.

Of ik me zorgen maak om PSV, never nooit niet. Al halen ze Messi.

Doet PSV mee om de titel? Uiteraard, dat is elk jaar zo, en zal nu niets anders zijn. Maar ze hebben een kwetsbaar punt, en dat is niet de aanval, het middenveld of de verdediging, maar Rutten zelf.
wat denk je nu zelf
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - donderdag 30 juni 2011 - 01:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 08:43 schreef thomASS het volgende:
Mertens is wel goed. Strootman nog niks laten zien en wijnaldum is te wisselvallig. Dit gaat psv nog problemen opleveren. Kampioen worden ze iig niet met deze verdediging.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 augustus 2011 door eindhovenpsv1 --
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - donderdag 30 juni 2011 - 01:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 11:11 schreef ktotheb het volgende:
Oei oei oei, dit zijn wel goede aankopen. Maar in plaats van me zorgen maken, zie ik dit als een enorme kans om PSV uit te schakelen. Ze nemen met deze aankopen wederom enorme financiele risico's, ik vind het echt onverantwoord. Er is net een plan door waar best wel wat frictie over is geweest vanuit de gemeenschap en een dag nadat ze dat geld binnen hebben geven ze 18 miljoen uit, oef.
Maar zoals ik al zei, dit is voor ons een kans. Als wij nou de komende twee jaar zorgen dat we kampioen worden, speelt PSV geen directe champions league. Als ze zo doorgaan en twee jaar op rij geen kampioen worden gaan ze op financieel gebied feyenooit achterna. Daar hoop ik op. Maar ze hebben met deze drie spelers erbij wel een vrij sterke selectie.
komt allemaal goed wij gaan nooit als 010 eindigen, wij hebben tenminste bedrijfen
als het puntje bij paaltje komt elke keer inversteren in ons psv of wie of wat dan ook.
en a.s jaar gewoon weer kampioen of denk jij van niet . jullie worden er ook echt sterker
met boerigter not dus
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - donderdag 30 juni 2011 - 01:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 11:15 schreef You're Ajax het volgende:
ongelofelijk mooi dit als iedere speler gehaald word die rondgeroepen word dan hebben we eind van het jaar 2500 selectie spelers , hoe komen sommigemensen erbij dat we een mertens nodig hebben? we hebben meer body nodig niet nog meer kleine spelers in nederland kom je ermee weg maar niet in europa janssen is geen grote jongen maar als je de training zag leek het wel een reus in verhouding met de rest.
Kerels moet je er ook bij hebben. neemt niet weg dat mertens een goede speler is maar niet voor ons elftal op dit moment.

O.T het zijn goede zaken die psv doet op de transfermarkt maar strootman mertens ipv affellay en doedelzak weet niet of ze daar sterker van zijn geworden ten opzichte van vorig seizoen. dus zorgen maken neej dat niet.
Ben benieuwd naar boerrigter/lodeiro/sereno laten we is afwachten hoe hun zich laten zien in de eredivisie denk namelijk uberhaupt niet da ze onder doen voor een mertens die 7 miljoen moest kostten wat een belachelijke prijs is in mijn ogen voor een jongen waar ok heel veel rek in zit maar na 70% van de wedstrijden 1 jaar leuk gespeeld te hebben in mijn ogen dat bedrag echt nog lang niet waard dus psv suc6 met ze van mijn part kopen ze wijnaldum ook nog ze zoeken het maar uit al kopen ze messi

WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE!
heb je ze weer wij poep wij zijn de beste ze winnen ook weer 1x na 7 jaar laat me niet lachen man. er is maar een voetbalhoofdstad en dat is ons PSV
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - donderdag 30 juni 2011 - 08:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 01:10 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

heb je ze weer wij poep wij zijn de beste ze winnen ook weer 1x na 7 jaar laat me niet lachen man. er is maar een voetbalhoofdstad en dat is ons PSV
Ik wil niet lullig doen hoor, maar PSV is geen stad toch?
Brandje
 Brandje - donderdag 30 juni 2011 - 08:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 01:05 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

bespeur ik hier eenige jaloezie huuhuhuh
Waarom?? In lampegat lopen ze allemaal met harde plassertjes omdat er een paar spelers komen maar ga nu eens kijken of je erop vooruit gaat!! Mertens is twee klasse minder dan Dsudzak. Mertens is een balverliefde dribbelaar met hele vervelende trekjes. Dus je gaat er op achteruit. Strootman is bijna een kopie van engelaar dus ook daar ben ik niet van onder de indruk. Wijnaldum?? Waar ga je hem neerzetten?? Op de bank of zou dat Zweedse flikkertje al verkocht zijn of gaat hij naar de spits en daar is van bekend dat hij tekort komt.
Dus voordat dat jullie vervroegd carnaval gaan vieren en al in de polonaise gaan lopen kijk eerst eens of je beter van wordt en ik zeg nee
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - donderdag 30 juni 2011 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 01:03 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

uiteraard maak je borst maar nat voor volgend jaar
Weet je wat het mooie is? Ieder jaar deed Ajax grootse aankopen en ieder jaar weer was iedereen het er over eens dat Ajax de titelfavoriet was. En ieder jaar weer bleek dat al die dure aankopen niet de titel konden brengen. Afgelopen seizoen is Frank een andere weg in geslagen en heeft hij de verbetering gezocht in het voetbaltechnische/ tactische in plaats van een lading nieuwe spelers. Ajax heeft tot nu toe voordelige aankopen gedaan, waar veel potentie in zit.
Bij PSV staat de druk er inmiddels vol op na een paar relatief magere jaren en dat zie je terug in de aankopen. Het komt op mij over als geforceerd transferbeleid. Ajax was al maanden bezig met Boerrigter, maar PSV moest na het vertrek van Dzsudzsak onder druk handelen en heeft daardoor een vrij forse prijs moeten betalen voor Mertens. En dan is het nog maar de vraag of deze jongen het gaat redden op dat niveau. Dat geldt uiteraard ook voor Boerrigter, maar daarbij is het risico veel lager, aangezien de transfersom een tiende van de transfersom van Mertens was.
Strootman ben ik ook nog niet zo zeker van, aangezien ik van mening ben dat hij redelijk wordt gehyped sinds hij in het Nederlands elftal is opgenomen. Natuurlijk is het voor de toekomst een interessante speler, maar op dit moment vind ik dat zijn handelingssnelheid te laag is. In mijn ogen is hij bij lange na nog niet op het niveau van Janssen of De Zeeuw.
Voor Wijnaldum geldt een beetje hetzelfde. Een leuke speler, maar geen schim van onze Eriksen. Zelfs geen schim van Eriksen zijn backup, Lodeiro. Bovendien is het afwachten hoe de samenwerking met Toivonen (er vanuitgaande dat Toivonen de nieuwe spits van PSV wordt) gaat uitpakken.

Kortom: ik word nog niet zo bang van dit PSV. Met Wijnaldum voor Affelay, Strootman voor Engelaar en Mertens voor Dzsudzsak zijn ze er in mijn ogen niet op vooruit gegaan t.o.v. vorig seizoen.
Booya4Afca
 Booya4Afca - donderdag 30 juni 2011 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 01:05 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

wat denk je nu zelf
Wat moet ik hiermee??

Geef dan op zn minst op een normale manier commentaar zodat ik weet was 'r in 't wereldbolletje van je omgaat.

Met slechts "wat denk je nu zelf" red je het niet.

Zoals ik al aangaf, het maakt me geen reet uit wie PSV haalt, zolang Rutten er zit is de kans dat PSV aan het langste eind trekt 20%.
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - donderdag 30 juni 2011 - 11:11   quote  deeplink  
Ja dat zou ik zeker wel doen. Vooral omdat Ajax weer helemaal NIKS serieus doet op de markt. Let op mijn woorden.....straks vertrekken er op het allerlaatste moment 3 basiskrachten (Steek, Vertonghen en vd Wiel) en dan staan ze weer te kijken en krijgen we weer huilie huilie dat ze zoveel pech hebben dat hun beste spelers op het laatste moment worden weggekocht! LEER VAN DE SITUATIE SNEIJDER EN IBRAHIMOVIC!!! Dan hoef je niet in paniek 4e rangs voetballers te kopen. En bied gewoon 5 milj op Sigthorsson. Je wil hem toch zo graag?? Ga dan niet op je centen zitten!
Booya4Afca
 Booya4Afca - donderdag 30 juni 2011 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 11:11 schreef echte ajaxfan! het volgende:
Ja dat zou ik zeker wel doen. Vooral omdat Ajax weer helemaal NIKS serieus doet op de markt. Let op mijn woorden.....straks vertrekken er op het allerlaatste moment 3 basiskrachten (Steek, Vertonghen en vd Wiel) en dan staan ze weer te kijken en krijgen we weer huilie huilie dat ze zoveel pech hebben dat hun beste spelers op het laatste moment worden weggekocht! LEER VAN DE SITUATIE SNEIJDER EN IBRAHIMOVIC!!! Dan hoef je niet in paniek 4e rangs voetballers te kopen. En bied gewoon 5 milj op Sigthorsson. Je wil hem toch zo graag?? Ga dan niet op je centen zitten!
Waar maak je je druk om, we hebben nog 2 maanden om een speler te halen. Om nu 5 miljoen neer te leggen voor een speler met nog 1 jaar contract...

Je doet net of we veel geld te besteden hebben. Ik schat dat we zo rond de 10 miljoen kunnen uitgeven aan transfers. Waarvan het grootste gedeelte is gereserveerd voor 2 spitsen. (aldus F de Boer)

Dus zolang er niemand vertrekt hebben we niet eens de middelen om op mogelijke vertrekken te anticiperen.

Overigens hoef je voor Stekelenburg en vd Wiel geen vervangers te halen, beide posities zijn intern op te lossen.

Pas als Vertonghen vertrekt, moet je je zorgen gaan maken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juni 2011 door Booya4Afca --
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - donderdag 30 juni 2011 - 11:23   quote  deeplink  
En wat is er met de 29 miljoen van Suarez gebeurd dan??
Booya4Afca
 Booya4Afca - donderdag 30 juni 2011 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 11:23 schreef echte ajaxfan! het volgende:
En wat is er met de 29 miljoen van Suarez gebeurd dan??
29 miljoen?

Volgens mij is hij voor 26.5 miljoen naar Liverpool gegaan, waarvan Ajax 22 miljoen heeft gekregen, en de overige 4,5 miljoen krijgt als hij een X aantal wedstrijden voor Liverpool heeft gespeeld. (geloof rond de 50)

Daarnaast moet je niet vergeten dat we de afgelopen jaren flink verliezen hebben gedraaid. Wat gevolgen heeft gehad op ons eigenvermogen (ons spaarpotje).

Een deel van de transferopbrengsten zullen gebruikt worden om ons spaarpotje iets bij te vullen.

F de Boer krijgt de mogelijkheid om 2 spitsen te contracteren. Plus hij heeft toezegging gekregen om het geld wat vanaf nu binnenkomt, dus vertrek de Zeeuw, Vertonghen, Stekelenburg of Van der Wiel, te mogen investeren in nieuwe aankopen.
Jeffreykoi
 Jeffreykoi - donderdag 30 juni 2011 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 11:17 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Waar maak je je druk om, we hebben nog 2 maanden om een speler te halen. Om nu 5 miljoen neer te leggen voor een speler met nog 1 jaar contract...

Je doet net of we veel geld te besteden hebben. Ik schat dat we zo rond de 10 miljoen kunnen uitgeven aan transfers. Waarvan het grootste gedeelte is gereserveerd voor 2 spitsen. (aldus F de Boer)

Dus zolang er niemand vertrekt hebben we niet eens de middelen om op mogelijke vertrekken te anticiperen.

Overigens hoef je voor Stekelenburg en vd Wiel geen vervangers te halen, beide posities zijn intern op te lossen.

Pas als Vertonghen vertrekt, moet je je zorgen gaan maken.
Waar haal jij de schatting vandaan dat we 10milj te besteden hebben? We hebben Luis verkocht voor veel geld, urby voor een paar miljoen en straks Demy voor ongeveer 7 milj! Verder zijn er een hoop (dure) contracten afgelopen! Daarbij spelen we CL dus zeker 12 milj aan inkomsten! Verder willen ze nog Hamdoei verkopen voor een kleine 5 miljoen! Ik denk dat er veel meer te besteden is alleen denken de Boer en het bestuur er nu anders over en geven ze liever niet teveel uit en geven de voorkeur aan jeugd en niet aan risicovolle aankopen!
Jeffreykoi
 Jeffreykoi - donderdag 30 juni 2011 - 11:33   quote  deeplink  
Voor alle lampjes op dit forum die nu met een harde plasser zitten te genieten en zich al rijk rekenen. Ik denk dat Mertens, Strootman en Wijnaldum niet veel betere aanwinsten zijn als Janssen (beste speler eredivisie), Boerrighter (beste speler eerste divisie) en Serero (beste speler Zuid Afrika). Als ik eerlijk ben denk ik dat de laatste 3 beter zijn en in ieder geval 14 miljoen goedkoper!!!
Booya4Afca
 Booya4Afca - donderdag 30 juni 2011 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 11:30 schreef Jeffreykoi het volgende:

[..]

Waar haal jij de schatting vandaan dat we 10milj te besteden hebben? We hebben Luis verkocht voor veel geld, urby voor een paar miljoen en straks Demy voor ongeveer 7 milj! Verder zijn er een hoop (dure) contracten afgelopen! Daarbij spelen we CL dus zeker 12 milj aan inkomsten! Verder willen ze nog Hamdoei verkopen voor een kleine 5 miljoen! Ik denk dat er veel meer te besteden is alleen denken de Boer en het bestuur er nu anders over en geven ze liever niet teveel uit en geven de voorkeur aan jeugd en niet aan risicovolle aankopen!
Omdat een deel van de bedragen gebruikt zal worden om ons spaartpotje weer iets aan te vullen. Ons spaarpotje is binnen 10 jaar tijd van 110 miljoen (in 2000) naar 45-50 miljoen gegaan.

De afgelopen 3 jaar hebben we een verlies van 60+ miljoen geleden.

En dat we nu weer winst zullen boeken (verwacht men) betekent niet dat wij doodleuk onze bankrekening gaan plunderen. Ook wij staan nog onder toezicht van de KNVB.

Dat Frank de Boer meer met de jeugd werkt, is in dat opzicht een geschenk uit de Ajaxhemel. Want alleen op die manier zullen we in de toekomst weer onze clubkas kunnen vullen, om zo gerichte aankopen te doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juni 2011 door Booya4Afca --
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - donderdag 30 juni 2011 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 11:17 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

...Pas als Vertonghen vertrekt, moet je je zorgen gaan maken...
Ook dit zou intern op te lossen zijn door Boilesen daar neer te zetten. Dit is voor Boilesen toch de ideale en toekomstige positie. Het is dan wel zo dat je naar een nieuwe linksback moet gaan kijken, want Blind is m.i. niet goed genoeg voor deze positie.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV aankopen? Ajax zorgen maken?

0.0060460