BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV aankopen? Ajax zorgen maken?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Wopper
 Wopper - donderdag 30 juni 2011 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 13:57 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Ook dit zou intern op te lossen zijn door Boilesen daar neer te zetten. Dit is voor Boilesen toch de ideale en toekomstige positie. Het is dan wel zo dat je naar een nieuwe linksback moet gaan kijken, want Blind is m.i. niet goed genoeg voor deze positie.
Ik weet niet of dat zo handig is dan heb je in het geval als der wiel en vertongen verkocht zijn deze verdediging...
boilesen - 19
blind - 21
alderweireld - 22
toivomaki - 20
ktotheb
 ktotheb - donderdag 30 juni 2011 - 14:20   quote  deeplink  
van der Wiel heeft aangegeven dat hij niet gaat en nog minstens een jaar blijft. Vertonghen zie ik ook nog niet zomaar vertrekken. Die houdt van Amsterdam en Ajax en ze laten hem niet voor een zacht prijsje gaan. Bovendien heb ik er alle vertrouwen in dat ze dan een plan B hebben. Eventueel hebben we ook Ooijer nog achter de hand.
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 30 juni 2011 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 11:33 schreef Jeffreykoi het volgende:
Voor alle lampjes op dit forum die nu met een harde plasser zitten te genieten en zich al rijk rekenen. Ik denk dat Mertens, Strootman en Wijnaldum niet veel betere aanwinsten zijn als Janssen (beste speler eredivisie), Boerrighter (beste speler eerste divisie) en Serero (beste speler Zuid Afrika). Als ik eerlijk ben denk ik dat de laatste 3 beter zijn en in ieder geval 14 miljoen goedkoper!!!
Ik heb altijd een harde plasser :P, maar reken me zeker niet rijk. Garanties zijn er niet, maar ik ben wel tevreden met de aankopen. Jij mag de Ajax aankopen best beter vinden, maar het is onmogelijk voor jou om dat te onderbouwen. Boerrigter en Serero zijn grotere vraagtekens dan de PSV-aankopen. Simpelweg omdat die twee zich in veel mindere competities hebben laten zien. We hebben totaal geen idee hoe ze het in de eredivisie zullen doen. Ik zie Boerrigter en Serero daarom ook als breedteaankopen. Serero is toch aanvallende middenvelder (corrigeer me maar als ik er naast zit), hij gaat nooit van zijn leven Eriksen uit de basis spelen. Volgens De Boer is Ajax druk op zoek naar één of zelfs twee aanvallers, geeft toch ook de positie van Boerigter aan.

Janssen is zeker een directe versterking, maar ook al op leeftijd en voor iemand die niet als prof heeft geleefd kan het héél snel achteruit gaan. Kan hij op 30-jarige leeftijd week in week uit top presteren zonder dat zijn knie weer gaat opspelen. Dat geld ben je ook kwijt en krijg je nooit meer terug (3mln + bijna 2mln salaris voor de komende 2 of 3 jaar).
Jeffreykoi
 Jeffreykoi - donderdag 30 juni 2011 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 15:11 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik heb altijd een harde plasser :P, maar reken me zeker niet rijk. Garanties zijn er niet, maar ik ben wel tevreden met de aankopen. Jij mag de Ajax aankopen best beter vinden, maar het is onmogelijk voor jou om dat te onderbouwen. Boerrigter en Serero zijn grotere vraagtekens dan de PSV-aankopen. Simpelweg omdat die twee zich in veel mindere competities hebben laten zien. We hebben totaal geen idee hoe ze het in de eredivisie zullen doen. Ik zie Boerrigter en Serero daarom ook als breedteaankopen. Serero is toch aanvallende middenvelder (corrigeer me maar als ik er naast zit), hij gaat nooit van zijn leven Eriksen uit de basis spelen. Volgens De Boer is Ajax druk op zoek naar één of zelfs twee aanvallers, geeft toch ook de positie van Boerigter aan.

Janssen is zeker een directe versterking, maar ook al op leeftijd en voor iemand die niet als prof heeft geleefd kan het héél snel achteruit gaan. Kan hij op 30-jarige leeftijd week in week uit top presteren zonder dat zijn knie weer gaat opspelen. Dat geld ben je ook kwijt en krijg je nooit meer terug (3mln + bijna 2mln salaris voor de komende 2 of 3 jaar).
Inderdaad is het afwachten wat Boerrighter en Serero doen en ze zullen zeker een periode moeten wennen/aanpassen maar in potentie zijn het 2 goede en hele goedkope aankopen. Je wordt niet voor niks uitgeroepen tot voetballer van zuid Afrika en de eerste divisie! Bij Strootman zul je ook moeten afwachten, die heeft ook nog redelijk weinig gepresteerd en Mertens is een leuke speler maar ook nog niet top. Wijnaldum is een goede voetballer maar wisselvallig en als hij speelt krijg je weer problemen met anderen die op de bank moeten plaatsnemen! Ajax is niet op zoek naar aanvallers in het algemeen maar naar echte nummer 9's! Dus echte centrumspitsen en daar valt Boerrighter niet onder, die zal moeten concurreren met Ebicilio voor de linkerkant! Over Janssen heb je gelijk dat je de transfer volledig moet afschrijven maar voor zo'n speler is 3 miljoen niet veel! 1 goede pass in de CL en hij heeft zich alweer terug verdient! En door zijn komst gaat Demy waarschijnlijk weg voor een bedrag van ongeveer 7 miljoen, daar heb je de transfersom en salaris van Janssen er al uit!

Maar nogmaals als ik kon kiezen voor deze 3 voor ongeveer 4 milj of de drie die jullie halen voor 18 miljoen dan denk ik dat Ajax het helemaal niet slecht gedaan heeft!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juni 2011 door Jeffreykoi --
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 30 juni 2011 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 07:21 schreef AFC M&M het volgende:
PSV heeft met Dries Mertens en Kevin Strootman 2 goede spelers binnengehaald en ook Wijnaldum lijkt als je verschillende bronnen geloofd hen na te gaan en ook naar PSV te verkassen. Heeft Ajax hier niet een kans gemist om toch mertens te halen.. Maken deze aankopen PSV nu titelfavoriet 1...

Wat denken jullie
Wat ben jij voor nep-pis-afca-er...

Wij zijn altijd titelfavoriet 1.. al kopen die pisboeren heel Barca leeg.
Die gappies moeten dan alsnog in die kutstad in dat kutstadion met dat kutpubliek onder die kuttrainer op het veld staan.

Nu weet je wat ik denk...

pisboeren.. stinkt al als ik een topictitel op ons gedeelte zie met die 3 letters..
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 30 juni 2011 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 15:31 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Wat ben jij voor nep-pis-afca-er...

Wij zijn altijd titelfavoriet 1.. al kopen die pisboeren heel Barca leeg.
Die gappies moeten dan alsnog in die kutstad in dat kutstadion met dat kutpubliek onder die kuttrainer op het veld staan.

Nu weet je wat ik denk...

pisboeren.. stinkt al als ik een topictitel op ons gedeelte zie met die 3 letters..
Whahahaha! And he's back!
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 30 juni 2011 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 15:27 schreef Jeffreykoi het volgende:

[..]

Inderdaad is het afwachten wat Boerrighter en Serero doen en ze zullen zeker een periode moeten wennen/aanpassen maar in potentie zijn het 2 goede en hele goedkope aankopen. Je wordt niet voor niks uitgeroepen tot voetballer van zuid Afrika en de eerste divisie! Bij Strootman zul je ook moeten afwachten, die heeft ook nog redelijk weinig gepresteerd en Mertens is een leuke speler maar ook nog niet top. Wijnaldum is een goede voetballer maar wisselvallig en als hij speelt krijg je weer problemen met anderen die op de bank moeten plaatsnemen! Ajax is niet op zoek naar aanvallers in het algemeen maar naar echte nummer 9's! Dus echte centrumspitsen en daar valt Boerrighter niet onder, die zal moeten concurreren met Ebicilio voor de linkerkant! Over Janssen heb je gelijk dat je de transfer volledig moet afschrijven maar voor zo'n speler is 3 miljoen niet veel! 1 goede pass in de CL en hij heeft zich alweer terug verdient! En door zijn komst gaat Demy waarschijnlijk weg voor een bedrag van ongeveer 7 miljoen, daar heb je de transfersom en salaris van Janssen er al uit!

Maar nogmaals als ik kon kiezen voor deze 3 voor ongeveer 4 milj of de drie die jullie halen voor 18 miljoen dan denk ik dat Ajax het helemaal niet slecht gedaan heeft!
Jij bepaalt jouw mening voor het grootste deel op het prijskaartje. Maar dat kun je niet 1 op 1 vergelijken. Je moet ook kijken wat een elftal nodig heeft. Bij PSV zijn gedurende het seizoen zo een 5 spelers vertrokken, waarvan 4 basisspelers. Bij Ajax in principe maar 1 speler. Dat heeft natuurlijk wel invloed op het beleid.
Jeffreykoi
 Jeffreykoi - donderdag 30 juni 2011 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 16:14 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Jij bepaalt jouw mening voor het grootste deel op het prijskaartje. Maar dat kun je niet 1 op 1 vergelijken. Je moet ook kijken wat een elftal nodig heeft. Bij PSV zijn gedurende het seizoen zo een 5 spelers vertrokken, waarvan 4 basisspelers. Bij Ajax in principe maar 1 speler. Dat heeft natuurlijk wel invloed op het beleid.
Daar heb je gelijk in, ik vergelijk voor zover mogelijk 3 aankopen van jullie tegen 3 van ons en dan zowel de prijs als kwaliteit! Maar als P$V echt gericht zou aankopen kunnen ze beter kijken voor een spits! En eventueel een goede verdediger! Want voor de nummer 10 (wijnaldum) hadden ze al Toivonen! En voor de plek van Strootman heb je Engelaar!
lereeeen
 lereeeen - donderdag 30 juni 2011 - 16:45   quote  deeplink  
Wat doen die stinkboeren op ons Ajax forum! Is zeker stil op jullie forum!

En ik maak mn geen zorgen want ajax wordt met gemak kampioen.
Vorige seizoen vond ik ze niet geweldig. Wat ik van psv vind ze maken van elke speler die komt een griezel! Kijk naar barbie en Doedelzak. Gelukkig is die griezel weg.

Wij zijn Ajax !
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 30 juni 2011 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 16:24 schreef Jeffreykoi het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, ik vergelijk voor zover mogelijk 3 aankopen van jullie tegen 3 van ons en dan zowel de prijs als kwaliteit! Maar als P$V echt gericht zou aankopen kunnen ze beter kijken voor een spits! En eventueel een goede verdediger! Want voor de nummer 10 (wijnaldum) hadden ze al Toivonen! En voor de plek van Strootman heb je Engelaar!
Engelaar mag weg. Dat kan echt niet meer. Dat zien ze gelukkig ook wel in bij PSV. Vergeleken met Engelaar zal Strootman toch echt een verademing zijn, alleen al qua inzet en werklust. Engelaar liep er het afgelopen seizoen voor het grootste deel verloren bij. Straalde echt niets uit. Afellay compenseerde veel op het middenveld, dat werd na zijn vertrek wel duidelijk. Ik verwacht dat Toivonen max nog 1 seizoen bij PSV zal blijven. Vorig jaar was Liverpool concreet voor hem, maar toen wilde hij niet. Ik denk dat als er nu serieuze interesse is hij wel zal vertrekken. PSV is overigens nog steeds op zoek naar een spits. Overige aanwinsten zijn afhankelijk van wie er nog gaat vertrekken. We zien het wel.
joduh
 joduh - donderdag 30 juni 2011 - 17:50   quote  deeplink  
het forum is naar de klotuh ................
flithje
 flithje - donderdag 30 juni 2011 - 18:09   quote  deeplink  
Wij zijn Ajax wij zijn de beste.
Wij gaan uit van onze eigen krachten niet die van de tegenstanders.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 30 juni 2011 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 08:38 schreef Harm de Graaf het volgende:

[..]

Ik wil niet lullig doen hoor, maar PSV is geen stad toch?
Whahahaha +1
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 30 juni 2011 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 11:30 schreef Jeffreykoi het volgende:

[..]

Waar haal jij de schatting vandaan dat we 10milj te besteden hebben? We hebben Luis verkocht voor veel geld, urby voor een paar miljoen en straks Demy voor ongeveer 7 milj! Verder zijn er een hoop (dure) contracten afgelopen! Daarbij spelen we CL dus zeker 12 milj aan inkomsten! Verder willen ze nog Hamdoei verkopen voor een kleine 5 miljoen! Ik denk dat er veel meer te besteden is alleen denken de Boer en het bestuur er nu anders over en geven ze liever niet teveel uit en geven de voorkeur aan jeugd en niet aan risicovolle aankopen!
FYI
Ajax heeft nog een eigen vermogen van: 42m op dit moment en ze hebben 16m geld in de kas. Hierbij is het geld dat we krijgen van de verkoop van Suarez nog niet meegenomen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 30 juni 2011 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 11:33 schreef Jeffreykoi het volgende:
Voor alle lampjes op dit forum die nu met een harde plasser zitten te genieten en zich al rijk rekenen. Ik denk dat Mertens, Strootman en Wijnaldum niet veel betere aanwinsten zijn als Janssen (beste speler eredivisie), Boerrighter (beste speler eerste divisie) en Serero (beste speler Zuid Afrika). Als ik eerlijk ben denk ik dat de laatste 3 beter zijn en in ieder geval 14 miljoen goedkoper!!!
HAha zo had ik het nog niet bekeken, dan hebben we wel hele goede spelers binnengehaald en dat voor maar 4,2m. Als ik hun was zou ik echt huilen om het verlies van doedelzak, die bracht echt iets extra's.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 30 juni 2011 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 15:11 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik geef wel toe dat jullie het goed hebben gedaan, want het zijn wel geweldige spelers. Persoonlijk had ik graag Mertens naar Ajax zien komen ipv Boerrigther. De rest mag wel bij jullie blijven, maar het is en blijft wel veel geld 18m voor 3 spelers, maarja wij mogen niet zeiken, want wij kochten er ooit 1 voor 18m.

Toch heb ik wel het gevoel dat wij (Ajax) nu de sterkste/beste ploeg heeft, zolang de groep zo blijft,

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juni 2011 door Ajax we love you --
remco k
 remco k - donderdag 30 juni 2011 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 01:12 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

dorpsgek
Zijn er echt maar zo weinig mensen uit Brabant die normaal Nederlands kunnen typen hier??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juni 2011 door remco k --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 30 juni 2011 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 18:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Zijn er echt maar zo weinig mensen uit Brabant die normaal Nederlands kunnen typen hier??
Of spreken,heb je Rutten wel eens horen lullen?
Ik zet gelijk het geluid uit
remco k
 remco k - donderdag 30 juni 2011 - 21:00   quote  deeplink  
Eens
joduh
 joduh - donderdag 30 juni 2011 - 21:03   quote  deeplink  
ik luister alleen maar naar geert......
remco k
 remco k - donderdag 30 juni 2011 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 21:03 schreef joduh het volgende:
ik luister alleen maar naar geert......
Geert Nenam_Til???
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 30 juni 2011 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 21:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Geert Nenam_Til???
Whahahahhah pas op go(o)re Remco
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 30 juni 2011 - 21:08   quote  deeplink  
Die Goor,wat een griezelnicht
remco k
 remco k - donderdag 30 juni 2011 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 21:07 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Whahahahhah pas op go(o)re Remco
Dit is wel erg hoor, dat moet je terugnemen, ik word liever Geert genoemd..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 30 juni 2011 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 21:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Dit is wel erg hoor, dat moet je terugnemen, ik word liever Geert genoemd..
Sorry lieverd er zijn grenzen en ik ging erover heen,nogmaals sorry
Biertje dan maar??een HJ
remco k
 remco k - donderdag 30 juni 2011 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 21:24 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Sorry lieverd er zijn grenzen en ik ging erover heen,nogmaals sorry
Biertje dan maar??een HJ
Tegen een Hertogje kan ik nooit nee zeggen..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 30 juni 2011 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 21:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Tegen een Hertogje kan ik nooit nee zeggen..
ff off topic(ben eigenlijk nooit on topic,maar goed) Remco,21.35 Andy Sleck op Ned 3
remco k
 remco k - donderdag 30 juni 2011 - 22:24   quote  deeplink  
En daar kom je nu mee??
remco k
 remco k - donderdag 30 juni 2011 - 22:26   quote  deeplink  
Zit nu wel te kijken hoor.. Thanks..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 30 juni 2011 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 22:24 schreef remco k het volgende:
En daar kom je nu mee??
?? was ruim op tijd vriend,kijk maar naar de tijd
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 30 juni 2011 - 22:27   quote  deeplink  
Als je wat minder tijd nam om je vriend Joduh te behagen had je het gezien!! Geert
remco k
 remco k - donderdag 30 juni 2011 - 22:30   quote  deeplink  
Whahahah, laatste 10 minuutjes half gezien..
remco k
 remco k - donderdag 30 juni 2011 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 22:26 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

?? was ruim op tijd vriend,kijk maar naar de tijd
Ja, maar ik las het veel te laat.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 30 juni 2011 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 22:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja, maar ik las het veel te laat.
Omdat je met je neus in de kont van Joduh zat heheheheehe
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 30 juni 2011 - 22:33   quote  deeplink  
oeps verkeerde topic,sorry mannen
remco k
 remco k - donderdag 30 juni 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 22:33 schreef Nenam_tiL het volgende:
oeps verkeerde topic,sorry mannen
In welk topic hoort het Joduh zijn reet dan..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 30 juni 2011 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 22:36 schreef remco k het volgende:

[..]

In welk topic hoort het Joduh zijn reet dan..
Die ga ik nog openen,maar niet vanavond.
Het grote Ajacieden Justi supporters topic had ik in gedachte
remco k
 remco k - donderdag 30 juni 2011 - 22:43   quote  deeplink  
Zou niet verkeerd zijn, maar Joduh hoort daar niet thuis hoor, eerder de randdebielen van dit forum..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 30 juni 2011 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 22:43 schreef remco k het volgende:
Zou niet verkeerd zijn, maar Joduh hoort daar niet thuis hoor, eerder de randdebielen van dit forum..
Hehehehe ken er wel een paar
verbrande harry
 verbrande harry - donderdag 30 juni 2011 - 23:05   quote  deeplink  
jemig gaan we ons druk msken over psv...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 30 juni 2011 - 23:16   quote  deeplink  
Ik niet,zal me worst wezen dat psv
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - vrijdag 01 juli 2011 - 00:47   quote  deeplink  
maak jullie borstjes maar nat
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - vrijdag 01 juli 2011 - 00:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 23:16 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ik niet,zal me worst wezen dat psv
zullen we nog wel een zien aan het einde van het seizoen, piepte wel anders
psv op zijn sloffe kampioen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 juli 2011 door eindhovenpsv1 --
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - vrijdag 01 juli 2011 - 00:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 20:20 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Of spreken,heb je Rutten wel eens horen lullen?
Ik zet gelijk het geluid uit
ik ook met zijn gebrabbel
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - vrijdag 01 juli 2011 - 00:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 18:47 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik geef wel toe dat jullie het goed hebben gedaan, want het zijn wel geweldige spelers. Persoonlijk had ik graag Mertens naar Ajax zien komen ipv Boerrigther. De rest mag wel bij jullie blijven, maar het is en blijft wel veel geld 18m voor 3 spelers, maarja wij mogen niet zeiken, want wij kochten er ooit 1 voor 18m.

Toch heb ik wel het gevoel dat wij (Ajax) nu de sterkste/beste ploeg heeft, zolang de groep zo blijft,
sulimani 16mil dat was hij zeker wel waard laat me niet lachen
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 01 juli 2011 - 00:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 00:48 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

?? snap er niks van,Dit bedoelde Remco dus,niet schrijven en ..............het lullen is helemaal triest
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 01 juli 2011 - 00:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 00:47 schreef eindhovenpsv1 het volgende:
maak jullie borstjes maar nat
hehehehe jij hebt helemaal geen recht van spreken dude
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 01 juli 2011 - 01:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 00:48 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

Enne jij moet van die rotzooi afblijven,want je lult alweer poep,weten je vader en moeder het wel dat je bullshit naar binnen werkt??
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - vrijdag 01 juli 2011 - 12:18   quote  deeplink  
Een leuk stukje satire door Thijs Zonneveld op nu.nl

Beste meneren en mevrouwen van de gemeente Eindhoven,

Hier nog een brief van Ad en Jos. U weet wel, van de Post Duiven Vereniging Eindhoven. We wilden u even bedanken voor die smak geld die u naar ons heeft overgemaakt. Hartstikke fijn zo.

Doen jullie eindelijk eens wat nuttigs met al dat belastinggeld. Je kunt als gemeente wel geld in scholen en ziekenhuizen blijven pompen, maar op een gegeven moment wil je toch iets wat een beetje sexier is.

Wij zitten hier te koeren van geluk. Al dat geld; we weten van gekkigheid niet meer wat we er mee moeten doen. U had het ooit over schuld saneren. En sparen. En zo. Nou, dat is er niet helemaal van gekomen.

Ad rijdt sinds kort in een Ferrari en Jos heeft zijn vrouw een borstvergroting gegeven. En de rest van de 'lening' hebben we meteen verbrast door vijftig miljoen ton luxe duivenvoer (met extra linolzuur voor een gegarandeerd glanzend veerdek) te kopen. En o ja, we hebben meteen maar drie nieuwe duiven voor een godsvermogen aangeschaft. Je moet toch wat.

Ter informatie: we hebben een klein duifje gekocht dat Dries heet, samen met een middenafstandsdoffer met de naam Kevin. Veels te veel geld voor betaald, maar dat maakt niet uit; centen hebben we toch zat dankzij jullie.

Daarom hebben we meteen ook maar een talentvolle roodwithalsjuffer uit Rotterdam gehaald. Georginio heet ie. Daar gaan we hier in Eindhoven met z'n allen nog veel plezier van beleven. Gemeenschapsgeld maakt gelukkig, dat weet iedereen.

Er zijn een paar andere Nederlandse duivenclubs die mekkeren over competitievervalsing, maar dat slaat als appelgebak op een drumstel. Die clubs hebben ook wel eens een zak geld van hun plaatselijke gemeente gekregen.

In Arnhem schijnen de wethouders nog steeds spontaan in huilen uit te barsten als iemand de naam van de plaatselijke postduivenvereniging noemt. En in de zuidelijke helft van het land steken de gemeentes zo veel in de edele duivensport dat er op iedere straathoek een postduivenclub zit. Zonder lokale postduiventrots tel je nu eenmaal niet mee als stad of dorp.

Het is een hebbedingetje, zo'n duivenclub. Ja toch? Vooral omdat al die verveelde inwoners dan tenminste af en toe wat te doen hebben in het weekend. Geef het volk brood en duiven en je zit geramd als wethouder of burgemeester. Zeker als de plaatselijke duivenclub ook nog een beetje presteert.

Wij hebben grootse plannen met de PDV Eindhoven, beste meneren en mevrouwen van de gemeente. We kopen gewoon nog meer goede duiven en dan rollen de bekers vanzelf binnen. Kampioen van Nederland, kampioen van Europa, kampioen van de wereld. Alles kan. U hoeft alleen maar te dokken. U kent het rekeningnummer.

Houdoe,

Ad en Jos
PDV Eindhoven

P.S. Eindhoven de gekste!
joduh
 joduh - zaterdag 02 juli 2011 - 11:00   quote  deeplink  
KUTTOPIC

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV aankopen? Ajax zorgen maken?

0.0083448