BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV aankopen? Ajax zorgen maken?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 02 juli 2011 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 11:00 schreef joduh het volgende:
KUTTOPIC
Eens!
+1
alibabba
 alibabba - zaterdag 02 juli 2011 - 19:55   quote  deeplink  
Waarom zouden wij ons zorgen moeten maken wat Psv doet?? AJAX heeft het altijd in eigen hand! Dat Psv de laatste jaren zo vaak kampioen is geworden heeft te maken met het mismanegement van Ajax. Ajax is de maatstaaf en niet Psv of wie dan ook. Ajax wil op een manier voetballen wat het beste is voor Nederland en als dat gewoon goed word uitgevoerd met de juiste spelers is er geen vuiltje aan de lucht. Als het intern klopt, staat er een elftal op de been wat in 5 jaar minimaal 3x kampioen word.

Psv heeft nu Mertens ipv Balzak en ik zie dat niet als een verzwakking. Strootman moet het nog maar waarmaken maar ik denk dat hij beter is/word dan Engelaar. Als ze met Wijnaldum komen, moet ik lachen want ik vind hem een overschatte voetballer die het zeer lastig gaat krijgen in Eindhoven. Afellay en Reis zijn weg, dus daar leveren ze veel mee in. Nee..als alles zo blijft word AJAX makkelijk kampioen :)
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 02 juli 2011 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 19:55 schreef alibabba het volgende:
Waarom zouden wij ons zorgen moeten maken wat Psv doet?? AJAX heeft het altijd in eigen hand! Dat Psv de laatste jaren zo vaak kampioen is geworden heeft te maken met het mismanegement van Ajax. Ajax is de maatstaaf en niet Psv of wie dan ook. Ajax wil op een manier voetballen wat het beste is voor Nederland en als dat gewoon goed word uitgevoerd met de juiste spelers is er geen vuiltje aan de lucht. Als het intern klopt, staat er een elftal op de been wat in 5 jaar minimaal 3x kampioen word.

Psv heeft nu Mertens ipv Balzak en ik zie dat niet als een verzwakking. Strootman moet het nog maar waarmaken maar ik denk dat hij beter is/word dan Engelaar. Als ze met Wijnaldum komen, moet ik lachen want ik vind hem een overschatte voetballer die het zeer lastig gaat krijgen in Eindhoven. Afellay en Reis zijn weg, dus daar leveren ze veel mee in. Nee..als alles zo blijft word AJAX makkelijk kampioen :)
Eens!
remco k
 remco k - zaterdag 02 juli 2011 - 22:12   quote  deeplink  
Wat Ali zegt
amsterdam123
 amsterdam123 - maandag 04 juli 2011 - 13:30   quote  deeplink  
ajax hoeft zig nergus zorgen om te maaken
punt 1 psv heeft un angst haas van un trainer
punt 2 Mertens en Strootman en Wijnaldum moet het eerst maar is laate zien om met de druk om kampieon te worden om te gaan want by hun eigen club hadden ze nou ook niet echt hun beste spel de laaste tijd ik denk dat psv blij mag zijn als ze dit jaar weer 3 de worden want die 3 kune goed zijn maar wat er om heen loopt is nog steets bagger
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 04 juli 2011 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 00:51 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

sulimani 16mil dat was hij zeker wel waard laat me niet lachen
Ik geloof niet helemaal dat je mijn stukje goed gelezen hebt. Pure frustratie, maar dat gebeurt wel meer hier. Men leest wat ze willen lezen.
Cyprioot
 Cyprioot - maandag 04 juli 2011 - 15:39   quote  deeplink  
Dszudszak weg, Mertens ervoor in de plaats; da's per saldo een verzwakking.
Engelaar weg, Strootman in de plaats. Alles anders dan Engelaar is al gauw een versterking.
Wijnaldum vind ik een zaalvoetballer.
Ze hebben nog steeds geen spits, hoe langer ze wachten hoe lastiger dat wordt.

Ongetwijfeld gaat PSV weer meedoen om de titel, maar we hoeven ons geen zorgen te maken. Ajax staat er beter voor, zowel in als buiten het veld.
Ajax_fan
 Ajax_fan - maandag 04 juli 2011 - 16:15   quote  deeplink  
Tot nu toe vind ik eigenlijk alleen Strootman een versterking. Mertens is een dribbeljongen die teveel naar binnen trekt en eigenlijk te weinig scoort. Wij hebben Boerrigter die gevaarlijk is met zn snelheid en veel mooie voorzetten aflevert en zelf ook doelgerichter is dan Mertens. Wijnaldum.....Moet je daar bang van worden? Leuk talentje maar niet meer dan dat. Wij hebben Eriksen! En Lodeiro is bovendien ook een prachtige voetballer. En wij hebben de beste speler uit de eredivisie... Waar moeten wij bang voor zijn.
Frank V.
 Frank V. - maandag 04 juli 2011 - 18:32   quote  deeplink  
Wat een tam tam om Pisvee. Alsof ze met dit elftal en zo ie zo deze trainer uberhaupt kampioen kunnen worden! Echt ophef om HELEMAAL NIKS op dit topic.
freakie
 freakie - maandag 04 juli 2011 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 13:30 schreef amsterdam123 het volgende:
ajax hoeft zig nergus zorgen om te maaken
punt 1 psv heeft un angst haas van un trainer
punt 2 Mertens en Strootman en Wijnaldum moet het eerst maar is laate zien om met de druk om kampieon te worden om te gaan want by hun eigen club hadden ze nou ook niet echt hun beste spel de laaste tijd ik denk dat psv blij mag zijn als ze dit jaar weer 3 de worden want die 3 kune goed zijn maar wat er om heen loopt is nog steets bagger
Nou nederlands
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 04 juli 2011 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 16:15 schreef Ajax_fan het volgende:
Tot nu toe vind ik eigenlijk alleen Strootman een versterking. Mertens is een dribbeljongen die teveel naar binnen trekt en eigenlijk te weinig scoort. Wij hebben Boerrigter die gevaarlijk is met zn snelheid en veel mooie voorzetten aflevert en zelf ook doelgerichter is dan Mertens. Wijnaldum.....Moet je daar bang van worden? Leuk talentje maar niet meer dan dat. Wij hebben Eriksen! En Lodeiro is bovendien ook een prachtige voetballer. En wij hebben de beste speler uit de eredivisie... Waar moeten wij bang voor zijn.
Scoort Mertens te weinig? 10 goals is toch niet verkeerd, dat zijn er meer dan Sulejmani er heeft gemaakt. Boerrigter vind ik wel een goede speler (goed schot). Het is voor jullie te hopen dat hij zich moeiteloos aanpast zoals Chadli bij Twente heeft gedaan. Eriksen is technisch gezien jullie beste speler, maar hij moet werken aan zijn scorend vermogen. 6 goals voor de nummer 10 van Ajax is in mijn ogen te weinig. Je kan Wijnaldum wel een leuk talentje vinden, maar hij scoorde op positie 10 meer goals dan jullie topscorer van het afgelopen seizoen. En uiteindelijk gaat het toch om de goals.
Loetje
 Loetje - maandag 04 juli 2011 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 19:55 schreef alibabba het volgende:

eens!!! het beste team wordt al jaren geen kampioen meer, gaat voort om degelijk zijn mertens vind ik wel aardige voetballer al heeft tie het de laatste tijd echt niet goed gedaan! strootman gaat veel te snel vrees ik en wijnaldum moet ik maar zien, daarin tegen hebben wij ook goed ingekocht tot nu toe! en met hop talenten erbij, dat vind ik veel interresanter, wij weten als geen ander uit het verleden dat je met dure spelers niet altijd succes haalt of niet?
danniepsv
 danniepsv - donderdag 07 juli 2011 - 12:01   quote  deeplink  
Jullie hoeven jullie geen zorgen te maken, Psv word gewoon kampioen en ajax word Ca. 3de
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 07 juli 2011 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 12:01 schreef danniepsv het volgende:
Jullie hoeven jullie geen zorgen te maken, Psv word gewoon kampioen en ajax word Ca. 3de
Dacht eerder andersom..
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 07 juli 2011 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Doen we ook niet, We zorgen heel goed voor ons zelf. Als ik jullie was zou ik me zorgen maken om jullie bankrekening. Gaan jullie ook nog jullie stadion binnenkort verkopen?
freakie
 freakie - donderdag 07 juli 2011 - 12:21   quote  deeplink  
En met het vliegtuig eufa league spelen.. Met een mannetje met een lichaamsbom... Maar t is dat de gemeente anders nog wel een keer helpt als psv dit jaar geen kampioenschap haalt.. Auww.. Ajax zo lang geen kampioen maar toch financieel niet fout gaan.. Hoe doen ze het toch.. Als enige waarschijnlijk cl groepsfase spelen.. Lekker geld incasseren.. En bijna de hele selectie zijn internationals.. Geweldig..
Jeffreykoi
 Jeffreykoi - donderdag 07 juli 2011 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
HaHaHaHa, die lampen zijn echt om te lachen!!!! Op het randje net gered door de verkoop van de grond aan gemeente en daardoor waren aankopen mogelijk. Eerst zien hoe de aankopen uitpakken en dan praten! Nogmaals zet de aankopen tegen elkaar weg!
Eriksen => Wijnaldum (Duidelijke zaak ondanks dat wijnaldum misschien iets meer scoort)
Boerrighter => Mertens (Denk dat iedereen Mertens kiest maar eerst maar eens kijken of hij gaat slagen, vergeet niet dat Boerrighter de beste speler van de eerstedivisie was)
Janssen => Strootman (Strootman is een aardig talent maar gaat erg snel en is afwachten hoe hij zich doorontwikkelt! Janssen is de beste speler van de Eredivisie en een echte leider en een super traptechniek)

Daarbij wordt jullie elftal gecoacht door een zak aardappelen/zachtgekookt ei! Dus zorgen maken wij ons echt niet!!!
joduh
 joduh - zondag 10 juli 2011 - 22:10   quote  deeplink  
ik maak me zorgen om dit topic man???
remco k
 remco k - maandag 11 juli 2011 - 10:11   quote  deeplink  
+1 voor Joduh, wat hij zegt dus
ajax degradeert n
 ajax degradeert n - maandag 11 juli 2011 - 12:19   quote  deeplink  
Wat ik al zei: Alleen zorgen maken als ze swerts kopen
infamous psv
 infamous psv - maandag 11 juli 2011 - 18:51   quote  deeplink  
Wel bedankt voor de topic in ieder geval.
remco k
 remco k - maandag 11 juli 2011 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 18:51 schreef infamous psv het volgende:
Wel bedankt voor de topic in ieder geval.
Hey, het is direct het best bekeken PSV topic of all time, jullie hebben ons gewoon nodig.
infamous psv
 infamous psv - maandag 11 juli 2011 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 19:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Hey, het is direct het best bekeken PSV topic of all time, jullie hebben ons gewoon nodig.
Vandaar mijn dank nogmaals
busje440
 busje440 - maandag 11 juli 2011 - 20:32   quote  deeplink  
dat word toch niks met die pisveeeeeeeeeee
infamous psv
 infamous psv - maandag 11 juli 2011 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 20:32 schreef busje440 het volgende:
dat word toch niks met die pisveeeeeeeeeee
Heb je boerderijdieren met zwakke blaas.
joduh
 joduh - maandag 11 juli 2011 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 22:59 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Heb je boerderijdieren met zwakke blaas.
rot op man,tyfus boer.....
infamous psv
 infamous psv - maandag 11 juli 2011 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 23:32 schreef joduh het volgende:

[..]

rot op man,tyfus boer.....
Niet schelden jonguh.. denk om je hart
joduh
 joduh - maandag 11 juli 2011 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 23:41 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Niet schelden jonguh.. denk om je hart
pleur ff op naar je eigen dooie forum kansloze......
infamous psv
 infamous psv - maandag 11 juli 2011 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 23:43 schreef joduh het volgende:

[..]

pleur ff op naar je eigen dooie forum kansloze......
Kalm blijven..morgen schijnt de zon weer.
amsterdam123
 amsterdam123 - dinsdag 12 juli 2011 - 21:19   quote  deeplink  
hey mensen ajax is gewoon 100 keer beter dan psv gaat over 2 jaar tog na de kloote want ze worden tog geen kampioen meer want het 11tal wat ze hebben slaat echt hellemaal nergus op op 2 spellers na hebben ze nooit van jeugd gehoort ajax is te minste un club om trots op te zijn wu hebben un eigen meening en wu zijn nie bang omdat te zeggen dus ajaxcieden laat die psv mensen lekker stike het zijn tog kleine kinderen die nie tegen de waarheid kune
freakie
 freakie - dinsdag 12 juli 2011 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:19 schreef amsterdam123 het volgende:
hey mensen ajax is gewoon 100 keer beter dan psv gaat over 2 jaar tog na de kloote want ze worden tog geen kampioen meer want het 11tal wat ze hebben slaat echt hellemaal nergus op op 2 spellers na hebben ze nooit van jeugd gehoort ajax is te minste un club om trots op te zijn wu hebben un eigen meening en wu zijn nie bang omdat te zeggen dus ajaxcieden laat die psv mensen lekker stike het zijn tog kleine kinderen die nie tegen de waarheid kune
Als iemand het ff kan vertalen.. Bedankt alvast..
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 12 juli 2011 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:19 schreef amsterdam123 het volgende:
Ben je een keer op Ajaxforum..analfabeetje
freakie
 freakie - dinsdag 12 juli 2011 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:21 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Maar is nog steeds met psv bezigg..
Vraag me nu ook af of hij iets van voetbal afweet..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 juli 2011 door freakie --
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 12 juli 2011 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:22 schreef freakie het volgende:

[..]

Maar is nog steeds met psv bezigg..
Ja er zit hem flink iets dwars.
afca_4life
 afca_4life - dinsdag 12 juli 2011 - 21:27   quote  deeplink  
wrm moeten we bang worden of zorgen maken@ we hebben alles in eigen hand
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 12 juli 2011 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:27 schreef afca_4life het volgende:
wrm moeten we bang worden of zorgen maken@ we hebben alles in eigen hand
gaat niet over bang worden.. maar die amsterdammer123 gooit er de gekste dingen uit.
remco k
 remco k - dinsdag 12 juli 2011 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:21 schreef infamous psv het volgende:

[..]

En dat uit jou mond??!!
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 12 juli 2011 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:29 schreef remco k het volgende:

[..]

En dat uit jou mond??!!
Er bestaat iemand die nog rotter schrijft als ik.
freakie
 freakie - dinsdag 12 juli 2011 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:29 schreef remco k het volgende:

[..]

En dat uit jou mond??!!
Het is ook echt ongelofelijk.. Remco je zou voor de gein even op het psv forum moeten kijken.. Amsterdammer is gewoon alleen maar bezig met psv en het is het enige waar hij over kan praten..
freakie
 freakie - dinsdag 12 juli 2011 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:31 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Er bestaat iemand die nog rotter schrijft als ik.
hahahah:P Zelfs 3 personen.. Adriu, amsterdammer(lijkt ook wel adriu) en nog een gastje die op t psv forum zich voordeed als ajacied..
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 12 juli 2011 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:32 schreef freakie het volgende:

[..]

hahahah:P Zelfs 3 personen.. Adriu, amsterdammer(lijkt ook wel adriu) en nog een gastje die op t psv forum zich voordeed als ajacied..
Zit stijgende lijn in.
freakie
 freakie - dinsdag 12 juli 2011 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:33 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Zit stijgende lijn in.
Hahah als je t zo bekijkt.. Maar where is adriu?:P
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 12 juli 2011 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:34 schreef freakie het volgende:

[..]

Hahah als je t zo bekijkt.. Maar where is adriu?:P
Cursus
freakie
 freakie - dinsdag 12 juli 2011 - 21:37   quote  deeplink  
Slaat dat aan? Misschien kunnen we dan amsterdammer daar ook heen sturen..
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 12 juli 2011 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:37 schreef freakie het volgende:
Slaat dat aan? Misschien kunnen we dan amsterdammer daar ook heen sturen..
Heb cursus net afgerond dus moet plekje vrij zijn.
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 12 juli 2011 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:38 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Heb cursus net afgerond dus moet plekje vrij zijn.
wat nou zijn we een pisvee site geworden of gaan we over ajax praten met ze alle...
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 12 juli 2011 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:40 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

wat nou zijn we een pisvee site geworden of gaan we over ajax praten met ze alle...
Relax..Ferdinand aangebrand
freakie
 freakie - dinsdag 12 juli 2011 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:40 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

doe normaal man.. Deze jongen doet niks vervelends. RELAXX
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 12 juli 2011 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:42 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Relax..Ferdinand aangebrand
rot naar je eigen 040 topic...lamlul
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 12 juli 2011 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:44 schreef freakie het volgende:

[..]

doe normaal man.. Deze jongen doet niks vervelends. RELAXX
weg met die gasten hier ze hebben hun eigen topic...vort moven hier.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV aankopen? Ajax zorgen maken?

0.0084898