|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:46 schreef verbrande harry het volgende:[..] weg met die gasten hier ze hebben hun eigen topic...vort moven hier. Kijk bij brand naar buiten.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Gast wat doet ie.. Echt ff normaal doen man.. Dat 040, 020 en 030 en 010 komt me neus uit man.. Kijk eens hoe jij reageert hij doet verdomme helemaal nik.. Er zit een gastje(amsterdammer) die niet helemaal lekker is.. Je kan beter rustig doen want je gaat ineens schelden .. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
nee dan kijk ik bij jou naar binnen... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:49 schreef freakie het volgende:[..] Gast wat doet ie.. Echt ff normaal doen man.. Dat 040, 020 en 030 en 010 komt me neus uit man.. Kijk eens hoe jij reageert hij doet verdomme helemaal nik.. Er zit een gastje(amsterdammer) die niet helemaal lekker is.. Je kan beter rustig doen want je gaat ineens schelden .. hij doet niks maar hij hoort hier niet net zo min als ik op hun topic verschijn...simpel |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:46 schreef verbrande harry het volgende:[..] weg met die gasten hier ze hebben hun eigen topic...vort moven hier. Die gasten zitten op de zelfde site en kunnen overal posten als ze maar normaal reageren.. En niet provocerende teksten gebruiken.. |
|
|
|
|
amsterdam123
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:49 schreef freakie het volgende:[..] Gast wat doet ie.. Echt ff normaal doen man.. Dat 040, 020 en 030 en 010 komt me neus uit man.. Kijk eens hoe jij reageert hij doet verdomme helemaal nik.. Er zit een gastje(amsterdammer) die niet helemaal lekker is.. Je kan beter rustig doen want je gaat ineens schelden .. omdat jij gewoon un psver bent die net als of doet en daar moete mensen van kotsen en wat ik zeg is de waarheid en als jij de waarheid nie aan kan gaa dan lekker als un kluisennaar leven met je eigen waarheden en jij denkt dat je allus bent maar je bent niks je bent net un ziekte byna niet van af te kome |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:50 schreef verbrande harry het volgende:[..] hij doet niks maar hij hoort hier niet net zo min als ik op hun topic verschijn...simpel hehehehehe, harry........... altijd recht door zee en geen gelul |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
snap toch al niet wat ze hier zoeken,moet er niet aan denken om op hun topic te zitten...brrrr alleen de gedachte al. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:50 schreef verbrande harry het volgende:[..] hij doet niks maar hij hoort hier niet net zo min als ik op hun topic verschijn...simpel Hij hoort hier niet? Dit is een forum om te discussiƫren over ajax.. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: precies schijt aan de rest ik moet ze hier niet...weg |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:52 schreef verbrande harry het volgende:snap toch al niet wat ze hier zoeken,moet er niet aan denken om op hun topic te zitten...brrrr alleen de gedachte al. Forums zijn er om te discussieren over onderwerpen.. Dus niemand heeft zijn eigen site.. Alleen als je niks te vertellen heb dan kan je er beter niet zijn.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Alleen bij brand..lulhannes |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ja dat kunne dus ook psvers zijn die over ajax discussieren.. |
|
|
|
|
amsterdam123
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:22 schreef freakie het volgende:[..] Maar is nog steeds met psv bezigg.. Vraag me nu ook af of hij iets van voetbal afweet.. jongen doe nou is nie zo stoer denk je nou echt dat je allus bent met je suligen leeraar baantje die helle school haat jou omdat je geen eigen meening heb |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:52 schreef verbrande harry het volgende:snap toch al niet wat ze hier zoeken,moet er niet aan denken om op hun topic te zitten...brrrr alleen de gedachte al. Als je last van me heb dan reageer je gewoon niet..simpel toch |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:49 schreef freakie het volgende:[..] Gast wat doet ie.. Echt ff normaal doen man.. Dat 040, 020 en 030 en 010 komt me neus uit man.. Kijk eens hoe jij reageert hij doet verdomme helemaal nik.. Er zit een gastje(amsterdammer) die niet helemaal lekker is.. Je kan beter rustig doen want je gaat ineens schelden .. ja uit jou neus,de mijne is vrij groot...jood he
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 juli 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:51 schreef amsterdam123 het volgende:[..] omdat jij gewoon un psver bent die net als of doet en daar moete mensen van kotsen en wat ik zeg is de waarheid en als jij de waarheid nie aan kan gaa dan lekker als un kluisennaar leven met je eigen waarheden en jij denkt dat je allus bent maar je bent niks je bent net un ziekte byna niet van af te kome Schrijf je nu over jezelf? |
|
|
|
|
amsterdam123
|
|
|
quote: ja het zit mij dwars dat gemeente eindhoven zig in de schulden werkt en de gewone man kan zo muteen allus op hoeste als psv voor 3 de keer de fout in gaat |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: ach man ga onder je steen terug... |
|
|
|
|
amsterdam123
|
|
|
quote: hahahahaa zie hoen klein kind je bent je kan maar 1 ding zeggen omdat je gewoon weet dat wat ik zeg de waarheid is |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:55 schreef amsterdam123 het volgende:[..] jongen doe nou is nie zo stoer denk je nou echt dat je allus bent met je suligen leeraar baantje die helle school haat jou omdat je geen eigen meening heb Ik denk dat je je laatste dagen kan gaan tellen op het forum;) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:55 schreef amsterdam123 het volgende:[..] jongen doe nou is nie zo stoer denk je nou echt dat je allus bent met je suligen leeraar baantje die helle school haat jou omdat je geen eigen meening heb Van mij mag jij een ban.......je texten zijn niet om aan te gluren....doe je het nu expres of niet |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Nou vanavond weer maar nu niet.. Ff nog een voorbeeld er is een xbox, ps3, wii en een pc forum.. Dus ik moet kiezen tussen 1 van deze dan? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:57 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Van mij mag jij een ban.......je texten zijn niet om aan te gluren....doe je het nu expres of niet hehe... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:57 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Van mij mag jij een ban.......je texten zijn niet om aan te gluren....doe je het nu expres of niet Niet om vervelend te zijn en weet ook niet of je het wil.. Kijk voor de lol eens op het psv forum naar zijn teksten.. Ik snap er echt helemaal niks meer van.. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:59 schreef freakie het volgende:[..] Nou vanavond weer maar nu niet.. Ff nog een voorbeeld er is een xbox, ps3, wii en een pc forum.. Dus ik moet kiezen tussen 1 van deze dan? ja graag en kom meteen niet meer terug...haha |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
amsterdam123
|
|
|
quote: nee over jou dat jij zon klein kind bent dat je altijd hulp nodig heb en dat je niet de waarheid aan kan |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:59 schreef freakie het volgende:[..] Niet om vervelend te zijn en weet ook niet of je het wil.. Kijk voor de lol eens op het psv forum naar zijn teksten.. Ik snap er echt helemaal niks meer van.. Pfffff mischien morgen,nu ff niet .........heb een vrij kort lontje zoals harry ook weet,is beter dat ik het niet doe want dan ontplof ik weer |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 22:01 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Pfffff mischien morgen,nu ff niet .........heb een vrij kort lontje zoals harry ook weet,is beter dat ik het niet doe want dan ontplof ik weer 2 korte lontjes...hehe |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Maar ff.. infamous psv was hier vanwege amsterdammer123.. Hij zit op het psv forum ook aardig domme teksten te schrijven.. En het is gewoon niet om aan te zien.. En zover ik de teksten lees zijn het allemaal dingen die hij over zichzelf schrijft.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 22:01 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Pfffff mischien morgen,nu ff niet .........heb een vrij kort lontje zoals harry ook weet,is beter dat ik het niet doe want dan ontplof ik weer haha oke:P T is in ieder geval diep triest.. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
slaapse Nenam_tiL spreek je wel weer een keertje... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Fuck man, een PSV topic op een AJAX-forum en dan ook nog zo'n domme boer die hier gaat reageren. Flikker lekker een end op ofzo!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 22:03 schreef freakie het volgende:[..] Maar ff.. infamous psv was hier vanwege amsterdammer123.. Hij zit op het psv forum ook aardig domme teksten te schrijven.. En het is gewoon niet om aan te zien.. En zover ik de teksten lees zijn het allemaal dingen die hij over zichzelf schrijft.. Die 123 zit ons keihard in de maling te nemen vriend,zo dom kan je niet zijn |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 22:01 schreef amsterdam123 het volgende:[..] nee over jou dat jij zon klein kind bent dat je altijd hulp nodig heb en dat je niet de waarheid aan kan hahahahahaha:P je 50ste bericht over je waarheid.. Ongelofelijk dat we maar mogen proosten als je weg ben.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 22:04 schreef amsterdammer113 het volgende:Fuck man, een PSV topic op een AJAX-forum en dan ook nog zo'n domme boer die hier gaat reageren. Flikker lekker een end op ofzo!! T is toch echt door een ajacied gemaakt..:P |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 22:05 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Die 123 zit ons keihard in de maling te nemen vriend,zo dom kan je niet zijn hahaha:P dat kan ook:P |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Dus bewaar dat gelul over die kutboeren lekker voor het Pisvinger forum en donder hier lekker op!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ja en??? Dat is dan een domme Ajacied. Maar godsamme flikker op met zo'n topic!!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 22:06 schreef amsterdammer113 het volgende:Dus bewaar dat gelul over die kutboeren lekker voor het Pisvinger forum en donder hier lekker op!! Jezus gasten.. Als je gaat rellen moet je eerst wel lezen.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 22:07 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ja en??? Dat is dan een domme Ajacied. Maar godsamme flikker op met zo'n topic!!! Hoelang heb jij onder die steen gelegen dan? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik vertrouw die 123 voor geen meter.......en Harry is toch wel een toffe gast |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Freakie, ik weet niet wat je bedoeling is, maar een boerentopic hoort niet op ons forum thuis. En als jij wel over die boeren wilt praten dan doe je dat lekker op hun forum. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Wel eens gehoord van vakantie en andere bezigheden?? Dat jij als leraar nu 10 weken per jaar vakantie hebt? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 22:09 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik vertrouw die 123 voor geen meter.......en Harry is toch wel een toffe gast Ik vertrouw hem ook niet:P Ben bang:P |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 22:09 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Freakie, ik weet niet wat je bedoeling is, maar een boerentopic hoort niet op ons forum thuis. En als jij wel over die boeren wilt praten dan doe je dat lekker op hun forum. Zijn bedoeling is okee..zeik niet zo op hem als je niet weet waar het over gaat. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 22:10 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Wel eens gehoord van vakantie en andere bezigheden?? Dat jij als leraar nu 10 weken per jaar vakantie hebt? pff.. Weer iemand over mijn beroep.. Ja daar heb ik van gehoord jongen.. Maar dit topic bestaat dus al 2 weken.. en is niet door een boer opgestart. Waar het mee begon is dat er een ajacied, amsterdammer123 niet te vertrouwen is. Hij zit ons in de maling te nemen.. |
|
|
|