|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 22:11 schreef infamous psv het volgende:[..] Zijn bedoeling is okee..zeik niet zo op hem als je niet weet waar het over gaat. Lul op maffe tampon,bemoei je er niet mee |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 22:11 schreef infamous psv het volgende:[..] Zijn bedoeling is okee..zeik niet zo op hem als je niet weet waar het over gaat. Jezus gast, flikker lekker op terug naar je eigen boerenstront. Ik weet dondersgoed waarover het gaat. Maar ik vind een PSV-topic niet horen op een Ajax-forum. En jij hoeft echt niet recht te praten wat krom is hoor! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 22:12 schreef freakie het volgende:[..] pff.. Weer iemand over mijn beroep.. Ja daar heb ik van gehoord jongen.. Maar dit topic bestaat dus al 2 weken.. en is niet door een boer opgestart. Waar het mee begon is dat er een ajacied, amsterdammer123 niet te vertrouwen is. Hij zit ons in de maling te nemen.. Laat zitten joh..sterkte verder. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 22:12 schreef freakie het volgende:[..] pff.. Weer iemand over mijn beroep.. Ja daar heb ik van gehoord jongen.. Maar dit topic bestaat dus al 2 weken.. en is niet door een boer opgestart. Waar het mee begon is dat er een ajacied, amsterdammer123 niet te vertrouwen is. Hij zit ons in de maling te nemen.. Ja en?? Vecht dat lekker uit op het boerenforum en niet hier!! En zoals ik al eerder zei is diegene die dit topic is gestart een dombo. Zoiets hoort hier niet!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 22:12 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Jezus gast, flikker lekker op terug naar je eigen boerenstront. Ik weet dondersgoed waarover het gaat. Maar ik vind een PSV-topic niet horen op een Ajax-forum. En jij hoeft echt niet recht te praten wat krom is hoor! Het is dus gewoon een joden topic.. Een bange jood is t geweest maar wel een joden topic die al 2 weken bestaat |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 22:12 schreef freakie het volgende:[..] pff.. Weer iemand over mijn beroep.. Ja daar heb ik van gehoord jongen.. Maar dit topic bestaat dus al 2 weken.. en is niet door een boer opgestart. Waar het mee begon is dat er een ajacied, amsterdammer123 niet te vertrouwen is. Hij zit ons in de maling te nemen.. En ik ben trots op je pik, dat je dat beroep uitoefend,is godverdomme bijna een roeping man |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 22:14 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ja en?? Vecht dat lekker uit op het boerenforum en niet hier!! En zoals ik al eerder zei is diegene die dit topic is gestart een dombo. Zoiets hoort hier niet!! Geloof niet dat jullie iets van hersens hebben of wel hersens maar het gewoon niet willen begrijpen.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 22:15 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] En ik ben trots op je pik, dat je dat beroep uitoefend,is godverdomme bijna een roeping man Gelukkig:P |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 22:14 schreef freakie het volgende:[..] Het is dus gewoon een joden topic.. Een bange jood is t geweest maar wel een joden topic die al 2 weken bestaat Ja en het gaat over boeren. En waarom zou ik lullen over onze concurrent. Wij zijn Ajax en verder kan het me geen ene reet schelen. Maar dit topic trekt gasten aan die hier niet thuishoren. Dus KUTTOPIC!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 22:15 schreef freakie het volgende:[..] Geloof niet dat jullie iets van hersens hebben of wel hersens maar het gewoon niet willen begrijpen.. Ach misschien gebruik ik mijn hersens wel, maar niet voor zo'n kansloos topic. Maar is jouw IQ zo hoog dan??? Dan kan jij best wel eens het broertje van AWLY zijn!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 22:15 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ja en het gaat over boeren. En waarom zou ik lullen over onze concurrent. Wij zijn Ajax en verder kan het me geen ene reet schelen. Maar dit topic trekt gasten aan die hier niet thuishoren. Dus KUTTOPIC!! Daar ben ik het 100% over eens.. Maar infamous psv kwam hier alleen omdat amsterdammer123 hier kwam.. En omdat die jongen gewoon een op zijn minst apart ventje is.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 22:17 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ach misschien gebruik ik mijn hersens wel, maar niet voor zo'n kansloos topic. Maar is jouw IQ zo hoog dan??? Dan kan jij best wel eens het broertje van AWLY zijn!! AWLY? Ik heb denk ik wat gemist? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 22:17 schreef freakie het volgende:[..] Daar ben ik het 100% over eens.. Maar infamous psv kwam hier alleen omdat amsterdammer123 hier kwam.. En omdat die jongen gewoon een op zijn minst apart ventje is.. Ja en?? Neem die gozer dan weer zo snel mogelijk mee naar zijn eigen forum en vecht het daar verder uit met die Amsterdammer123, die overigens Amsterdam 123 heet. Je verneukt in principe nu mijn goede naam, terwijl zo'n klootzak daar rondhangt. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 22:17 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ach misschien gebruik ik mijn hersens wel, maar niet voor zo'n kansloos topic. Maar is jouw IQ zo hoog dan??? Dan kan jij best wel eens het broertje van AWLY zijn!! Mijn IQ is niet heel hoog.. Maar over dit topic ben ik het eens.. Het is kansloos.. Maar het begon allemaal bij een niet te onderschatte jongen amsterdammer123...... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Misschien handig om wat minder op het boerenforum te komen en wat meer op het Ajax-forum??? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 22:19 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ja en?? Neem die gozer dan weer zo snel mogelijk mee naar zijn eigen forum en vecht het daar verder uit met die Amsterdammer123, die overigens Amsterdam 123 heet. Je verneukt in principe nu mijn goede naam, terwijl zo'n klootzak daar rondhangt. Sorry het spijt me:'( |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 22:20 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Misschien handig om wat minder op het boerenforum te komen en wat meer op het Ajax-forum??? Nee ik ben er pas weer 1 week bij.. Leraar zijn is niet alleen vakantie, vakantie en vakantie.. Maar dat uitleggen is niet echt bestemt voor een ajax forum.. Ergens een leraren forum?:P |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 22:21 schreef freakie het volgende:[..] Nee ik ben er pas weer 1 week bij.. Leraar zijn is niet alleen vakantie, vakantie en vakantie.. Maar dat uitleggen is niet echt bestemt voor een ajax forum.. Ergens een leraren forum?:P Begin er 1 zou ik zeggen!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Wat een subliem antwoord. Daar kan ik verder echt wat mee! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
freakie,ik heb altijd enorme moeite met jou gehad man.......em mu begin ik je weer een grote eikel te vinden man.....pisvee is niet welkom hiero.....optiefen opzouten oprottten oppleuren!!!!doe dat maar op algemeen voetbal forum met je vrienden ................... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Jong als dit het enige is wat je kan reageren, zou ik jouw graag niet voor de klas van mijn dochter willen hebben. Zal wel geen ene fuck uitkomen! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahahah kijk freakie...steeds meer beginnen je door te krjgen man..... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 22:32 schreef joduh het volgende:freakie,ik heb altijd enorme moeite met jou gehad man.......em mu begin ik je weer een grote eikel te vinden man.....pisvee is niet welkom hiero.....optiefen opzouten oprottten oppleuren!!!!doe dat maar op algemeen voetbal forum met je vrienden ................... Ik vind ook dat je dat mag vinden.. Er is verschil tussen ajacieden.. Ik vind dat je gewoon normaal moet doen tegen elkaar.. Maar doe je eigen ding en ga los.. Ik vind dat je dat anders kan doen.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 22:35 schreef freakie het volgende:[..] Ik vind ook dat je dat mag vinden.. Er is verschil tussen ajacieden.. Ik vind dat je gewoon normaal moet doen tegen elkaar.. Maar doe je eigen ding en ga los.. Ik vind dat je dat anders kan doen.. yep op het gewone voetbalforum......... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 22:33 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Jong als dit het enige is wat je kan reageren, zou ik jouw graag niet voor de klas van mijn dochter willen hebben. Zal wel geen ene fuck uitkomen! Aah.. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 22:35 schreef freakie het volgende:[..] Ik vind ook dat je dat mag vinden.. Er is verschil tussen ajacieden.. Ik vind dat je gewoon normaal moet doen tegen elkaar.. Maar doe je eigen ding en ga los.. Ik vind dat je dat anders kan doen.. ach man snap je het nou nog niet,,,wegwezen |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Jong je heb hier gewoon geen toegevoegde waarde blijkbaar! Dus hup terug naar het Boerenforum! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: ff chill he.. Ben bewoon ajacied.. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: nee jij bent een nepper jij praat met de vijand aan die mensen heb ik een hekel... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 22:44 schreef verbrande harry het volgende:[..] nee jij bent een nepper jij praat met de vijand aan die mensen heb ik een hekel... Nou mot je ff gauw je mond houden.. Ik ben toevallig leraar.. En als leraar sla je een lekker figuur als je kinderen heb die voor psv zijn en ze dan maar een 3 geeft.. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
toevallig leraar...gecondoleerd zeker overspannen thuis. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 22:45 schreef freakie het volgende:[..] Nou mot je ff gauw je mond houden.. Ik ben toevallig leraar.. En als leraar sla je een lekker figuur als je kinderen heb die voor psv zijn en ze dan maar een 3 geeft.. Ja en? Alsof die gasten hier lezen en freakie corensponderen aan jouw?? Werk en Prive moet je gescheiden houden? Is dat nou zo moeilijk. Dacht dat jij dat als leraar wel begreep. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 22:47 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ja en? Alsof die gasten hier lezen en freakie corensponderen aan jouw?? Werk en Prive moet je gescheiden houden? Is dat nou zo moeilijk. Dacht dat jij dat als leraar wel begreep. idem...hehe |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nee maar als leraar moet je t ook in je hebben om geen vooroordelen je hebben en om geen kinderen liever of leuker te vinden dan andere.. Ze verdienen allemaal een kans.. Dat zelfs elke dag.. Het zit in me dat ik met iedereen kan omgaan.. Als ze mij goed behandelen en als je me normaal aanspreken.. Ik heb trouwens ook 2 broers die voor psv zijn.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik vind dat freakie veels te hard aangepakt wordt.......is helemaal nergens voor nodig,we maken allemaal wel is een foutje Freakie is zonder twijfel een Ajacied en verdient dit niet,kappem met dit gezeik |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 22:44 schreef verbrande harry het volgende:[..] nee jij bent een nepper jij praat met de vijand aan die mensen heb ik een hekel... Mag jou ook niet..bij deze
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 juli 2011 door infamous psv -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 22:56 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik vind dat freakie veels te hard aangepakt wordt.......is helemaal nergens voor nodig,we maken allemaal wel is een foutje Freakie is zonder twijfel een Ajacied en verdient dit niet,kappem met dit gezeik Ik denk ook wel dat hij een Ajacied is en het enige wat ik zeg is dat dit topic hier niet thuis hoort! En verder zal ik inderdaad mijn gezeik tegen Freakie staken. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 22:56 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik vind dat freakie veels te hard aangepakt wordt.......is helemaal nergens voor nodig,we maken allemaal wel is een foutje Freakie is zonder twijfel een Ajacied en verdient dit niet,kappem met dit gezeik hahahaha en dat zeg jij ???je wordt mak ouwe....... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
En doe maar relax tegen Freakie, hij doet niks verkeerd. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: volgens mij wordt jou niks gevraagd hiero..... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Good night Freak and good luck... |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote: had iemand jou wat gevraagd? Niemand zit hier te wachten op jouw commentaar, dus wil je aub gewoon wegblijven? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: En hou jij maar je bek en donder lekker op terug naar het boerenstront forum. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 22:51 schreef freakie het volgende:Nee maar als leraar moet je t ook in je hebben om geen vooroordelen je hebben en om geen kinderen liever of leuker te vinden dan andere.. Ze verdienen allemaal een kans.. Dat zelfs elke dag.. Het zit in me dat ik met iedereen kan omgaan.. Als ze mij goed behandelen en als je me normaal aanspreken.. Ik heb trouwens ook 2 broers die voor psv zijn.. en die 2 broers komen ook niet op het ajax forum neem ik aan.............zoals het hoort..... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: lul op homo dit is tussen ajacieden en jij moet gewoon je muil houden |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 23:01 schreef joduh het volgende:[..] en die 2 broers komen ook niet op het ajax forum neem ik aan.............zoals het hoort..... En waag het ook niet ze te vragen ;-) |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 22:56 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik vind dat freakie veels te hard aangepakt wordt.......is helemaal nergens voor nodig,we maken allemaal wel is een foutje Freakie is zonder twijfel een Ajacied en verdient dit niet,kappem met dit gezeik jou mening niet de mijne... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|