BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV aankopen? Ajax zorgen maken?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
freakie
 freakie - dinsdag 12 juli 2011 - 23:04   quote  deeplink  
Ik snap al die ophef echt voor geen meter.. Als het aan jullie ligt moet ik mijn broers maar niet meer zien want die zijn van kinds af aan psv fan.. En zou je alleen met ajacieden mogen praten.. Ieder zijn eigen mening maar ik vind het verschrikkelijk hoe jullie omgaan met iemand die niks maar dan ook niks doet.. En alleen 1 rotjong(amsterdam 123) achterna zit want deze jongen, die moest ff verteld worden dat hij niet spoort..
joduh
 joduh - dinsdag 12 juli 2011 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 23:04 schreef freakie het volgende:
Ik snap al die ophef echt voor geen meter.. Als het aan jullie ligt moet ik mijn broers maar niet meer zien want die zijn van kinds af aan psv fan.. En zou je alleen met ajacieden mogen praten.. Ieder zijn eigen mening maar ik vind het verschrikkelijk hoe jullie omgaan met iemand die niks maar dan ook niks doet.. En alleen 1 rotjong(amsterdam 123) achterna zit want deze jongen, die moest ff verteld worden dat hij niet spoort..
nee je leest niet goed.....moet ik dat jou nou nog leren??????????? er is een algemeen voetbal forum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!daar kan je lekker met je bevriende andere suporters lekker klessebessen..........dit is godverdomme ajax hiero!!!!!!!!!!!!!!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 12 juli 2011 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 23:04 schreef freakie het volgende:
Familie betreft een andere zaak. Dit hadden jullie ook kunnen uitvechten op het boerenforum zodat die boer hier nooit had hoeven komen. En er bestaat ook nog zoiets als PB. Maar gaan jullie nu al dit topics hem achterna zitten????

En dat Amsterdam 123 niet spoort dat wisten wij al, zonder dat jij dat ons verteld hebt.
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 12 juli 2011 - 23:06   quote  deeplink  
ok heb je gedaan en nou je bedje in...mazzeltov
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 12 juli 2011 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 23:06 schreef joduh het volgende:

[..]

nee je leest niet goed.....moet ik dat jou nou nog leren??????????? er is een algemeen voetbal forum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!daar kan je lekker met je bevriende andere suporters lekker klessebessen..........dit is godverdomme ajax hiero!!!!!!!!!!!!!!!
Fuck Joduh, 110% gelijk.
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 12 juli 2011 - 23:08   quote  deeplink  
quote:

[..]

precies joodje...hehe
freakie
 freakie - dinsdag 12 juli 2011 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 23:06 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Familie betreft een andere zaak. Dit hadden jullie ook kunnen uitvechten op het boerenforum zodat die boer hier nooit had hoeven komen. En er bestaat ook nog zoiets als PB. Maar gaan jullie nu al dit topics hem achterna zitten????

En dat Amsterdam 123 niet spoort dat wisten wij al, zonder dat jij dat ons verteld hebt.
Nee familie zijn mensen.. En kinderen op school zijn mensen en ik ga ook niet op mijn school verdomme kinderen staan uitschelden omdat ze voor psv zijn.. Wat is dat voor een onzin?
freakie
 freakie - dinsdag 12 juli 2011 - 23:09   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik geloof ook niet dat we aan het bijkletsen zijn toch? Jij met je lezen.. Moet jij dan ook goed doen he;)
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 12 juli 2011 - 23:10   quote  deeplink  
doe ze morgen de groeten namens verbrande harry...
joduh
 joduh - dinsdag 12 juli 2011 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 23:09 schreef freakie het volgende:

[..]

Nee familie zijn mensen.. En kinderen op school zijn mensen en ik ga ook niet op mijn school verdomme kinderen staan uitschelden omdat ze voor psv zijn.. Wat is dat voor een onzin?
zeg ik ook niet.....dat de leraren bij mijn kinderen op school zeggen dat geert wilders niet spoort mag wel??????????????????????????????????????????????????????????????????
maar dit is ajaxforum!!!!!!!en algemeen voetbal forum zit 1 klikje terug op je pc...ok?
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 12 juli 2011 - 23:12   quote  deeplink  
Wat ik eigenlijk probeer te zeggen is dat je de ruzie die je hebt met Amsterdam123 (die blijkbaar al gaande was op het Boerenforum) lekker daar moet uitvechten. En ons er niet verder mee moet lastigvallen.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 12 juli 2011 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 23:09 schreef freakie het volgende:

[..]

Wil je het nu niet snappen ofzo?? Werk en prive gescheiden houden. Wat jij uitvecht op het forum, moet je doen waar je bezig was. Dat hoeft niet te betekenen dat je kinderen op je school of je eigen familie moet uitschelden. En dat is overigens ook niet wat ik zeg!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 12 juli 2011 - 23:14   quote  deeplink  
hé jongens hou eens op met deze broedermoord,voor mij is de lol er al af,Freakie bedoeld het goed man,stelletje azijnzeikers
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 12 juli 2011 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 23:14 schreef Nenam_tiL het volgende:
hé jongens hou eens op met deze broedermoord,voor mij is de lol er al af,Freakie bedoeld het goed man,stelletje azijnzeikers
Krijg de klere, flikker op terug je bed in man. Of word jij ook al zo'n boer???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 juli 2011 door amsterdammer113 --
joduh
 joduh - dinsdag 12 juli 2011 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 23:14 schreef Nenam_tiL het volgende:
fuck you helemaal
freakie
 freakie - dinsdag 12 juli 2011 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 23:11 schreef joduh het volgende:

[..]

zeg ik ook niet.....dat de leraren bij mijn kinderen op school zeggen dat geert wilders niet spoort mag wel??????????????????????????????????????????????????????????????????
maar dit is ajaxforum!!!!!!!en algemeen voetbal forum zit 1 klikje terug op je pc...ok?
Ik geloof ook niet dat we met wat algemeens bezig waren of wel? Heb jij wel gelezen..

Dat leraren dat zeggen kan eigenlijk ook niet.. Maar het is wel een feit dat geert van alles roept tegen de islam.. En dat kan niet.. Dat is eigenlijk precies wat hier ook gebeurt.. Hij keurt andere geloven af en wil er niks van weten..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 12 juli 2011 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 23:15 schreef joduh het volgende:

[..]

fuck you helemaal
rot op bostrol
joduh
 joduh - dinsdag 12 juli 2011 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 23:15 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik geloof ook niet dat we met wat algemeens bezig waren of wel? Heb jij wel gelezen..

Dat leraren dat zeggen kan eigenlijk ook niet.. Maar het is wel een feit dat geert van alles roept tegen de islam.. En dat kan niet.. Dat is eigenlijk precies wat hier ook gebeurt.. Hij keurt andere geloven af en wil er niks van weten..
en het is ook een feit dat dit het ajaxforum is.......
joduh
 joduh - dinsdag 12 juli 2011 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 23:16 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

rot op bostrol
lik men anus......
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 12 juli 2011 - 23:17   quote  deeplink  
Jullie zijn allemaal net geen homo's,maar nono's
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 12 juli 2011 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 23:17 schreef Nenam_tiL het volgende:
Met jouw aan het hoofd zeker???
joduh
 joduh - dinsdag 12 juli 2011 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 23:17 schreef Nenam_tiL het volgende:
rot op watje,ga strijken of de afwas doen.....
freakie
 freakie - dinsdag 12 juli 2011 - 23:19   quote  deeplink  
Ja en dan is het, het feit dat niet alleen ajacieden iets over ajax kunnen zeggen.. Ook psvers kunnen iets zeggen, wel normaal en zonder te provoceren.. Maar ag t is nou klaar man..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 12 juli 2011 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 23:18 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Met jouw aan het hoofd zeker???
Hoe kan dat dan die zit in je reet lul
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 12 juli 2011 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 23:19 schreef freakie het volgende:
Ja en dan is het, het feit dat niet alleen ajacieden iets over ajax kunnen zeggen.. Ook psvers kunnen iets zeggen, wel normaal en zonder te provoceren.. Maar ag t is nou klaar man..
He he. Dat had het al veel eerder op de avond kunnen zijn. ;-)
joduh
 joduh - dinsdag 12 juli 2011 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 23:19 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

hou je graftakkenbek nu maar weer dicht mongool.......
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 12 juli 2011 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 23:19 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ach een bruinwerker doet meestal meerdere dingen tegelijk. Als het maar geld opleverd.
joduh
 joduh - dinsdag 12 juli 2011 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 23:19 schreef freakie het volgende:
helemaal niet klaar man......optiefen met die kutboeren hiero.laat ze naar hun eigen stinkforum oppleuren!!!!!!
freakie
 freakie - dinsdag 12 juli 2011 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 23:20 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

En waarom moet ik dat dan zeggen? echt wat een kutten zijn jullie:|
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 12 juli 2011 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 23:20 schreef joduh het volgende:

[..]

hou je graftakkenbek nu maar weer dicht mongool.......
doe die van jou open dan,heb ik een kadootje voor je
freakie
 freakie - dinsdag 12 juli 2011 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 23:21 schreef joduh het volgende:

[..]

helemaal niet klaar man......optiefen met die kutboeren hiero.laat ze naar hun eigen stinkforum oppleuren!!!!!!
ok jij neemt de psvers op je.. Ik reageer er niet meer op.. Zit op een totaal andere lijn.. Kan er niet tegen als er zo met mensen omgegaan wordt..
joduh
 joduh - dinsdag 12 juli 2011 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 23:22 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

doe die van jou open dan,heb ik een kadootje voor je
zou het maar niet doen man...pis je morgem uit je anus.......
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 12 juli 2011 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 23:21 schreef freakie het volgende:

[..]

En waarom moet ik dat dan zeggen? echt wat een kutten zijn jullie:|
Huh eerst zeg je dat het klaar is en vervolgens ga je er weer verder op door??

Volgens mij begrijp je er nu zelf niets meer van!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 juli 2011 door amsterdammer113 --
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 12 juli 2011 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 23:26 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Huh eerst zeg je dat je gaat stoppen en vervolgens ga je er weer verder op door??
ach man fock hem...hehe
freakie
 freakie - dinsdag 12 juli 2011 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 23:26 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Huh eerst zeg je dat het klaar is en vervolgens ga je er weer verder op door??

Volgens mij begrijp je er nu zelf niets meer van!
Ik geloof niet dat ik ergens mee doorga toch?.. Vroeg me zelf af waarom ik de strijdbijl moet neerleggen.. Maar dat snap je dus ook al niet.. Moeilijk voor je t leven he?;)
freakie
 freakie - dinsdag 12 juli 2011 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 23:27 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

ach man fock hem...hehe
Jij voegt geloof ik ook niks toe he;)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 12 juli 2011 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 23:32 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat ik ergens mee doorga toch?.. Vroeg me zelf af waarom ik de strijdbijl moet neerleggen.. Maar dat snap je dus ook al niet.. Moeilijk voor je t leven he?;)
Als je mijn reactie had gelezen was wat mij betreft de strijdbijl allang onder de grond gelegd, maar jij reageert telkens weer opnieuw.

En als je jezelf wat afvraagt hoef je dat niet op het forum te plaatsen toch?? Of praat je altijd tegen jezelf via het forum?

Dus wat mij betreft is het nu over en klaar. Ik vind dit topic hier niet thuishoren en wat jij vind moet je helemaal zelf weten.

freakie
 freakie - dinsdag 12 juli 2011 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 23:20 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Is dat strijdbijl neerleggen of mij nog ff een steek geven.. Ik ga door jij ook mannetje;)
Dat vraag ik me dus wel af ik denk namelijk dat je er gewoon weg niet aan toe bent.. En dus nog erg jong jochie ben..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 juli 2011 door freakie --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 12 juli 2011 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 23:36 schreef freakie het volgende:

[..]

Is dat strijdbijl neerleggen of mij nog ff een steek geven.. Ik ga door jij ook mannetje;)
Ik geef een knipoog erachter aan. Dat is wat mij betreft het einde van het gesprek. Maar jij kan blijkbaar die intonatie niet van mij. Daarmee geeft het aan dat je mij dus blijkbaar nooit heb zien reageren op het forum, want op deze manier probeer ik altijd een ruzie te beeindigen. Dus wat mij betreft is het verder klaar.
baco74
 baco74 - dinsdag 12 juli 2011 - 23:39   quote  deeplink  
Dit toppic was in de komkommertijd nog wel te pruimen,
discussie is allang afgedwaald,
van mij mag er een slotje op.
Al die onzin lezen om me gele lampje blauw te krijgen.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 12 juli 2011 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 23:36 schreef freakie het volgende:

[..]

Dat vraag ik me dus wel af ik denk namelijk dat je er gewoon weg niet aan toe bent.. En dus nog erg jong jochie ben..
Hahaha zo zie je maar hoe vaak je dus blijkbaar op het forum komt. Had je toch moeten weten dat ik inmiddels 28 jaar ben. Niet erg jong meer he??

freakie
 freakie - dinsdag 12 juli 2011 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 23:38 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ik geef een knipoog erachter aan. Dat is wat mij betreft het einde van het gesprek. Maar jij kan blijkbaar die intonatie niet van mij. Daarmee geeft het aan dat je mij dus blijkbaar nooit heb zien reageren op het forum, want op deze manier probeer ik altijd een ruzie te beeindigen. Dus wat mij betreft is het verder klaar.
Ok kerel..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 12 juli 2011 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 23:39 schreef baco74 het volgende:
Dit toppic was in de komkommertijd nog wel te pruimen,
discussie is allang afgedwaald,
van mij mag er een slotje op.
Al die onzin lezen om me gele lampje blauw te krijgen.
Whahaha voor jouw hou ik hem expres op geel man. Heb je nog wat te doen op de avond ;-)
freakie
 freakie - dinsdag 12 juli 2011 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 23:39 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Hahaha zo zie je maar hoe vaak je dus blijkbaar op het forum komt. Had je toch moeten weten dat ik inmiddels 28 jaar ben. Niet erg jong meer he??
Nee maar ik lees dat jij altijd zo eindigt.. Dan weet ik dat nu ook weer.. Ik kom hier al meer dan 2 jaar.. Maar ben er dit schooljaar niet echt bij geweest vanwege een heel en heel druk jaar;)
baco74
 baco74 - dinsdag 12 juli 2011 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 23:40 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Whahaha voor jouw hou ik hem expres op geel man. Heb je nog wat te doen op de avond ;-)
Ja zo'n gele rakker in het cafe.
Vind ik veel intressanter dan dit gekibbel.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 12 juli 2011 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 23:41 schreef baco74 het volgende:

[..]

Ja zo'n gele rakker in het cafe.
Vind ik veel intressanter dan dit gekibbel.
Whahaha een gele rakker?? Kan helaas niet meer vandaag man. Zit flink onder de pillen en 1 biertje per avond is genoeg. Volgende week drink ik weer met je mee man ;-)

O jee nu is het lampje weer geel!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 12 juli 2011 - 23:44   quote  deeplink  
Ik word helemaal schijt ziek van dit soort topics..............kappen ermee.........Freakie is een van ons en blijft een van ons......opzouten met die boeren.
Freakie is en blijft een Ajacied.........kappen ermee
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 12 juli 2011 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 23:41 schreef freakie het volgende:

[..]

Nee maar ik lees dat jij altijd zo eindigt.. Dan weet ik dat nu ook weer.. Ik kom hier al meer dan 2 jaar.. Maar ben er dit schooljaar niet echt bij geweest vanwege een heel en heel druk jaar;)
En dat is je goed recht. Niemand is verplicht hier elke dag te komen hoor. Behalve Pietje, de wijze oude man ;-)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 12 juli 2011 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 23:44 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ik word helemaal schijt ziek van dit soort topics..............kappen ermee.........Freakie is een van ons en blijft een van ons......opzouten met die boeren.
Freakie is en blijft een Ajacied.........kappen ermee
Eens qua Freakie en eens qua die boeren. Die horen hier niet!!!
freakie
 freakie - dinsdag 12 juli 2011 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 23:45 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

En dat is je goed recht. Niemand is verplicht hier elke dag te komen hoor. Behalve Pietje, de wijze oude man ;-)
haha:p

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV aankopen? Ajax zorgen maken?

0.0097799