|
|
baco74
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 23:44 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Whahaha een gele rakker?? Kan helaas niet meer vandaag man. Zit flink onder de pillen en 1 biertje per avond is genoeg. Volgende week drink ik weer met je mee man ;-) O jee nu is het lampje weer geel!! Nog geen verbetering met je poot? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Jongens slaap lekker.. Ik moet morgen lang slapen... Heel lang.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Word je echt niet knapper van hoor. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Neem een overdosis, slaap je gegarandeerd heel lang ;-)
Doe eigenlijk maar niet anders zien we je daarna niet meer terug
(en dit was een grapje hoor!!) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Nee :-(
Maar ik ga er nu vandoor! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 23:48 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Neem een overdosis, slaap je gegarandeerd heel lang ;-) Doe eigenlijk maar niet anders zien we je daarna niet meer terug (en dit was een grapje hoor!!) Dat t een grapje was weet ik dan weer wel:P Maar ik denk dat ik dat zonder pillen kan.. Morgen om 14.00 kom ik mijn bed uit rollen.. De eerste dag dat ik kan uitslapen:P |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Was ik al niet echt.. En des te lelijker des te erger de kinderen schrikken van mij.. |
|
|
|
|
tommie77
|
|
|
het is een voetbal forum he ik herhaal een voetbalforum |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik dacht aan een Ajaxforum.. |
|
|
|
|
tommie77
|
|
|
ajax=voetbal voetbal=ajax |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ajax is ook een wasmiddel, voetbal is niet enkel Ajax. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ajax is ook een brandslang.. |
|
|
|
|
amsterdam123
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 23:04 schreef freakie het volgende:Ik snap al die ophef echt voor geen meter.. Als het aan jullie ligt moet ik mijn broers maar niet meer zien want die zijn van kinds af aan psv fan.. En zou je alleen met ajacieden mogen praten.. Ieder zijn eigen mening maar ik vind het verschrikkelijk hoe jullie omgaan met iemand die niks maar dan ook niks doet.. En alleen 1 rotjong(amsterdam 123) achterna zit want deze jongen, die moest ff verteld worden dat hij niet spoort.. hahaha en waarom spoor ik dan nie is de waarheid zo hard voor jou |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hey chef, alles leuk, lief en aardig, maar houdt nou gewoon je teringsmoel. Dat geruzie doe je maar op het Boerenstrontforum. Grote bek, maar als het erop aankomt reageer je niet meer.
Laat die boeren links liggen en lul alleen hier, maar loop niet te stoken op dat forum zodat die boeren hier ook wegblijven. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juli 2011 - 20:42 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Hey chef, alles leuk, lief en aardig, maar houdt nou gewoon je teringsmoel. Dat geruzie doe je maar op het Boerenstrontforum. Grote bek, maar als het erop aankomt reageer je niet meer. Laat die boeren links liggen en lul alleen hier, maar loop niet te stoken op dat forum zodat die boeren hier ook wegblijven. Snapt hij toch niet Ippie |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Laten we het hopen voor hem dat hij het begrijpt ;-)
En vooral in deze context lezen en jij begrijpt mij. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Idd.. Hij is gewoon een mongooltje die geen leven heeft.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Hij reageert ook niet op andere topics.. T zou wel een jongen zijn die ook helemaal niks afweet van ajax zelf... |
|
|
|
|
amsterdam123
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juli 2011 - 20:42 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Hey chef, alles leuk, lief en aardig, maar houdt nou gewoon je teringsmoel. Dat geruzie doe je maar op het Boerenstrontforum. Grote bek, maar als het erop aankomt reageer je niet meer. Laat die boeren links liggen en lul alleen hier, maar loop niet te stoken op dat forum zodat die boeren hier ook wegblijven. haha 1 ding hou lekker zelf je teringsmoel en 2 ik maak hier geen rusie ik zeg allen de waarheid en als hun dat niet aan kune jammer dan voor hun |
|
|
|
|
amsterdam123
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juli 2011 - 00:52 schreef freakie het volgende:Hij reageert ook niet op andere topics.. T zou wel een jongen zijn die ook helemaal niks afweet van ajax zelf... als jij is niet altijd op mij reagert kleine huil baby dan kon ik ook is ergens anders kijken |
|
|
|
|
amsterdam123
|
|
|
quote: jij bent gewoon un mee praater met geen eigen meening |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juli 2011 - 23:09 schreef amsterdam123 het volgende:[..] haha 1 ding hou lekker zelf je teringsmoel en 2 ik maak hier geen rusie ik zeg allen de waarheid en als hun dat niet aan kune jammer dan voor hun Hey baby, mag jij zo laat nog wel op het forum komen van je moeder?? Ik hou ook liever zelf mijn teringsmoel, want als ik hem aan jouw zou geven zou er niets nuttigs uitkomen.
Maar wat mij betreft ben je gewoon een kansloos ventje dat alleen maar hier is om te stoken. Ben alleen bang dat het stoken snel voorbij zal zijn ;-)
ZONDER JODUH GEEN KAMPIOENSCHAP IN AMSTERDAM!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 juli 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
1724 spelfouten in 3 posts is vrij veel. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ach Remko, deze baby zit nog op de basisschool en daar hebben ze op dit moment zomervakantie. Kan dat kleine jongetje ook niets aan doen man!
ZONDER JODUH GEEN KAMPIOENSCHAP IN AMSTERDAM!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juli 2011 - 23:09 schreef amsterdam123 het volgende:[..] haha 1 ding hou lekker zelf je teringsmoel en 2 ik maak hier geen rusie ik zeg allen de waarheid en als hun dat niet aan kune jammer dan voor hun Vraag me ook af waar jij gelijk in had.. Je poste een stuk dat la lning boos was dat psv gemeente geld kreeg.. Maar de psv directeur heeft daar op dat stuk aangegeven waarom die boosheid niet terecht was.. Ik denk alleen dat je het niet wil snappen en dit is ook mijn laatste post op jou;) Ga eerst eens naar een ajax wedstrijd kijken.. Op tv, in het stadion of zelfs op de radio luisteren.. Maar krijg eerst eens vertand van voetbal..;) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juli 2011 - 23:16 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ach Remko, deze baby zit nog op de basisschool en daar hebben ze op dit moment zomervakantie. Kan dat kleine jongetje ook niets aan doen man! ZONDER JODUH GEEN KAMPIOENSCHAP IN AMSTERDAM!! Ook de middelbare school;) haha:P Alleen daar hoop ik dat je dan al wat beter kan typen.. In deze tijd... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juli 2011 - 23:20 schreef freakie het volgende:[..] Ook de middelbare school;) haha:P Alleen daar hoop ik dat je dan al wat beter kan typen.. In deze tijd... Daarom zei ik maar basisschool ;-) Wilde jouw niet tegen je schenen schoppen ;-) |
|
|
|
|
amsterdam123
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juli 2011 - 23:13 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Hey baby, mag jij zo laat nog wel op het forum komen van je moeder?? Ik hou ook liever zelf mijn teringsmoel, want als ik hem aan jouw zou geven zou er niets nuttigs uitkomen. Maar wat mij betreft ben je gewoon een kansloos ventje dat alleen maar hier is om te stoken. Ben alleen bang dat het stoken snel voorbij zal zijn ;-) ZONDER JODUH GEEN KAMPIOENSCHAP IN AMSTERDAM!! hahaha stoke oo dus de waarheid vertelle vind jij stoken en de eenigen die kansloos is dat ben jij met je joduh denk je dat je stoer bent omdat te roepen en jij bent gewoon zelf un baby dus pas maar op voor dat je mama jou betrapt want kleine kinderen moete nu al op bed liggen hoor |
|
|
|
|
amsterdam123
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juli 2011 - 23:18 schreef freakie het volgende:[..] Vraag me ook af waar jij gelijk in had.. Je poste een stuk dat la lning boos was dat psv gemeente geld kreeg.. Maar de psv directeur heeft daar op dat stuk aangegeven waarom die boosheid niet terecht was.. Ik denk alleen dat je het niet wil snappen en dit is ook mijn laatste post op jou;) Ga eerst eens naar een ajax wedstrijd kijken.. Op tv, in het stadion of zelfs op de radio luisteren.. Maar krijg eerst eens vertand van voetbal..;) jij weet zelf niks van voetbal die lening die ze hebben gehat kune ze nooit terug betallen want ajax en twente hebben un veelen beteren team en nu mag jij mij uit leggen hoe psv 2 mil op hoest als ze geen kampieon worden en weer gen cl voetbal spelle |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juli 2011 - 23:25 schreef amsterdam123 het volgende:[..] hahaha stoke oo dus de waarheid vertelle vind jij stoken en de eenigen die kansloos is dat ben jij met je joduh denk je dat je stoer bent omdat te roepen en jij bent gewoon zelf un baby dus pas maar op voor dat je mama jou betrapt want kleine kinderen moete nu al op bed liggen hoor Blablabla, lees jij je berichten wel eens door voordat je ze post?? Ben echt heel benieuwd naar je leeftijd man. Die kan echt nooit, maar dan ook nooit hoog zijn!
En als je wat langer hier zou komen, zou je snappen wat we met onderstaande tekst bedoelen, maar jij bent drukker met stoken op het boerenforum dus kan je dat niet weten!
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juli 2011 - 23:30 schreef amsterdam123 het volgende:[..] jij bent gewoon zon raar iemand die denkt dat die heeel veel is en die eigenlijk gewoon heel onzekker is en daarom gaa je van die raaren dingen zeggen kleine kleuter Jij bent echt een kansloze mongool. Leer eens NEDERLANDS typen man!! En als jij denkt zo'n stoere vent te zijn dan zou jij onder je eigen naam posten man. En wees een vent, PB mij je adres. Kijken of je dan nog steeds zo'n grote smoel hebt. En niet 1 of ander fake adres he!!
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juli 2011 - 23:30 schreef amsterdam123 het volgende:[..] jij bent gewoon zon raar iemand die denkt dat die heeel veel is en die eigenlijk gewoon heel onzekker is en daarom gaa je van die raaren dingen zeggen kleine kleuter Ha! Je hebt een beschrijving van jezelf! |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juli 2011 - 23:30 schreef amsterdam123 het volgende:[..] jij bent gewoon zon raar iemand die denkt dat die heeel veel is en die eigenlijk gewoon heel onzekker is en daarom gaa je van die raaren dingen zeggen kleine kleuter Amsterdammer123, je hebt de duivel wakker gemaakt! Niet slim, want hij gaat je zo hard laten schijten dat je pamper overloopt en daarna laat hij olvarit uit je oren komen.die ranzige met spinazie en stukjes ei! Als je slim bent ga je nu biechten en je excuses aanbieden aan god, want ik geloof niet, maar jij kan dat beter wel doen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juli 2011 - 23:40 schreef Benno het volgende:[..] Amsterdammer123, je hebt de duivel wakker gemaakt! Niet slim, want hij gaat je zo hard laten schijten dat je pamper overloopt en daarna laat hij olvarit uit je oren komen.die ranzige met spinazie en stukjes ei! Als je slim bent ga je nu biechten en je excuses aanbieden aan god, want ik geloof niet, maar jij kan dat beter wel doen. Ik denk dat we beter niet meer moeten reageren.. En deze jongen melden.. Dan is ie ook snel weg;) T is amsterdam123 haha niet amsterdammer113 plagen ja!! haha:P |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juli 2011 - 23:43 schreef freakie het volgende:[..] Ik denk dat we beter niet meer moeten reageren.. En deze jongen melden.. Dan is ie ook snel weg;) T is amsterdam123 haha niet amsterdammer113 plagen ja!! haha:P Vind het wel grappig om op hem te reageren.. Maar wil hem ook op z'n smoel slaan.. (Hoewel ik nooit evochten heb..) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ach wacht al een paar minuten op zijn adres, maar ben bang dat dit een gast is die alleen virtueel heel stoer kan doen!! Maakt mij niet uit hoor. Bespaart me weer een hoop onnodige tijd ;-)
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juli 2011 - 23:45 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Vind het wel grappig om op hem te reageren.. Maar wil hem ook op z'n smoel slaan.. (Hoewel ik nooit evochten heb..) Nee ik ook en heb nu ook al 65 keer gelezen dan we de waarheid niet aankunnen ofzo.... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juli 2011 - 23:47 schreef freakie het volgende:[..] Nee ik ook en heb nu ook al 65 keer gelezen dan we de waarheid niet aankunnen ofzo.... En wel 200x dat PSV kut is.. (of iets in die trand) |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juli 2011 - 23:46 schreef amsterdammer113 het volgende:Ach wacht al een paar minuten op zijn adres, maar ben bang dat dit een gast is die alleen virtueel heel stoer kan doen!! Maakt mij niet uit hoor. Bespaart me weer een hoop onnodige tijd ;-) ZONDER JODUH GEEN KAMPIOENSCHAP IN AMSTERDAM!! Denk dat ie geluisterd heeft en is wezen biechten |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Wat mij opvalt is dat hij elke keer maar tijdelijk post. Volgens mij zit er een bepaald slot op zijn computer en krijgt hij elke dag een paar minuten de tijd om te posten waarna het internet weer verbroken wordt!!
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juli 2011 - 23:57 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Wat mij opvalt is dat hij elke keer maar tijdelijk post. Volgens mij zit er een bepaald slot op zijn computer en krijgt hij elke dag een paar minuten de tijd om te posten waarna het internet weer verbroken wordt!! ZONDER JODUH GEEN KAMPIOENSCHAP IN AMSTERDAM!! Hij zit gewoon in een inrichting.. :P |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hahaha of zijn vader of moeder had hem inmiddels betrapt! En krijgt hij nu billekoek!
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Of hij is in de echte wereld de verkeerde tegen gekomen en wordt ie nu helemasl lamgeslagen |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Kut heb ik iets gemist hier? Who the fuck is Amsterdammer 123??? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: En het is niet amsterdammer123, maar amsterdam123. De eerste lijkt teveel op mijn goede naam en daar ben ik niet van gediend. Heb een goede (en ok voor sommigen ook slechte) reputatie hier hoog te houden. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 - 09:34 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] En het is niet amsterdammer123, maar amsterdam123. De eerste lijkt teveel op mijn goede naam en daar ben ik niet van gediend. Heb een goede (en ok voor sommigen ook slechte) reputatie hier hoog te houden. Dat ook ja.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Gelukkig.. Nog iemand die dat zegt:P haha:P |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juli 2011 - 23:27 schreef amsterdam123 het volgende:[..] jij weet zelf niks van voetbal die lening die ze hebben gehat kune ze nooit terug betallen want ajax en twente hebben un veelen beteren team en nu mag jij mij uit leggen hoe psv 2 mil op hoest als ze geen kampieon worden en weer gen cl voetbal spelle Ik wil trouwens wel vermelden, dat ik na wat gelezen te hebben van deze jongen.. Toch amsterdammer113 gelijk moet geven.. Naar zijn spelling te kijken is het van de basisschool.. Wat ik zie is dat hij woorden waar de aa, oo, uu en ee in voorkomen altijd zo schrijft.. Dus raar en raaren(zelfs met een n op het einde) Dit is typisch groep 5 t/m 8.. Daar heb je waar wel dyslexie bij.. Hier boven zie je dat dan maar 1 keer.. Maar de regel met het woord betalen is ook niet goed.. Hij gebruikt een dubbel l.. Dan nog iets typisch.. De d's en de t's zitten er niet in.. En dan gebruikt hij het woordje: un.. Ik kan dat niet plaatsen, is het nou msn taal of ook dyslexie.. |
|
|
|