|
|
Benno
|
|
|
Dit is absoluut geen dyslexie, msntaalkundigen zouden flink werk hebben om dit te begrijpen, dus mijn conclusie is dat we te maken hebben met iemand die geen nederlands geleerd heeft, of nog erger, niet wil leren. Ik stel een verplichte taalcursus met tbs voor.;) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
het is gewoon adriu.......... |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote: haha ja dat verklaart een hoop |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 - 15:58 schreef Benno het volgende:Dit is absoluut geen dyslexie, msntaalkundigen zouden flink werk hebben om dit te begrijpen, dus mijn conclusie is dat we te maken hebben met iemand die geen nederlands geleerd heeft, of nog erger, niet wil leren. Ik stel een verplichte taalcursus met tbs voor.;) Geef mij een reden waarom dit geen dyslexie is dan;) Alles wijst erop.. Het kan geen msntaal zijn.. En als iemand geen nederlands kan dan is het knap om op een forum te zitten.. Maar joduh.. Jou beredenering kan ik wel zien.. Het lijkt verdacht veel op adriu.. |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 - 16:06 schreef freakie het volgende:[..] Geef mij een reden waarom dit geen dyslexie is dan;) Alles wijst erop.. Het kan geen msntaal zijn.. En als iemand geen nederlands kan dan is het knap om op een forum te zitten.. Maar joduh.. Jou beredenering kan ik wel zien.. Het lijkt verdacht veel op adriu.. Heb een hoop vrienden met dyslexie en een daarvan zei dat dit beledigend voor de dyslecten is;-p Joduh zijn verklaring vind ik overigens ook wel aannemelijk, maar zelfs die schrijft niet zo beroerd. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja voor iemand die 15 of ouder is is dit beledigend.. Maar voor iemand uit groep 5 t/m 8 is dit heel erg vaak voorkomend.. Ik heb een meisje in de klas gehad die precies zo schreef.. |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Ja ok, maar dan heb je het over de combi dyslexie en nog niet goed nl hebben geleerd;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 juli 2011 door Benno -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Nee dat hoeft niet.. Dyslexie is er verschillend.. De ene heeft het erger dan de andere.. Dan kan het zijn dat je het niet goed geleerd heb inderdaad.. Maar wat ik bij deze jongen zie is dat hij wel nederlands kan.. Alleen fouten maakt die een dyslect ook maakt.. Bij meerfout een oo inplaats van een o, de d's en de t's door de war halen.. Zo zijn er wel meer dingen.. |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 - 16:37 schreef freakie het volgende:[..] Nee dat hoeft niet.. Dyslexie is er verschillend.. De ene heeft het erger dan de andere.. Dan kan het zijn dat je het niet goed geleerd heb inderdaad.. Maar wat ik bij deze jongen zie is dat hij wel nederlands kan.. Alleen fouten maakt die een dyslect ook maakt.. Bij meerfout een oo inplaats van een o, de d's en de t's door de war halen.. Zo zijn er wel meer dingen.. Ben geen deskundige, dus je zal wel gelijk hebben, maar zoals het mij is uitgelegd gaat het vooral om bepaalde lettercombinaties, zoals stotteraars ook niet op alle letters stotteren. |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Vaststaand feit is in elk geval dat hij heel irritant is;) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Hahah ja dat is waar:P |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 - 16:39 schreef Benno het volgende:[..] Ben geen deskundige, dus je zal wel gelijk hebben, maar zoals het mij is uitgelegd gaat het vooral om bepaalde lettercombinaties, zoals stotteraars ook niet op alle letters stotteren. Ja en om regels bij de nederlandse taal.. Dus automatisme zijn moeilijk bij dyslexie.. Dus waar ik het over had.. Je hebt als kind op het begin al dat je eerst schrijft: un, je juf zegt, eigenlijk moet dat anders kijk maar wat ik doe.. De juf schrijft: een, Daar komt een uitleg bij.. De kinderen snappen de uitleg en na een aantal maanden schrijven ze allemaal nadat ze horen:"un", "een".. Bij dyslecten is dit een langere weg.. Bij "een" kan je dit gauw verhelpen maar bij de d's en de t's is dit veel en veel moeilijker.. |
|
|
|
|
AFC020
|
|
|
PSV nu ook al Tyton bijna binnen dat is een minpunt voor ons. want dan zal die koekebakker van een Isaksson er wel uitgaan. Balen!! |
|
|
|
|
AFC020
|
|
|
PSV nu ook al Tyton bijna binnen dat is een minpunt voor ons. want dan zal die koekebakker van een Isaksson er wel uitgaan. Balen!! |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Maak me echt geen zorgen, wat ik wel vreemd vind is dat Tyton voor 2,5m weg mag blijkbaar? Vorm 1,7m en Ajax moet 6m betalen voor Cillessen?? Wat klopt er niet aan dit plaatje.. |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
ajax heeft toch ook aankopen;) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2011 - 10:21 schreef Ajax we love you het volgende:Maak me echt geen zorgen, wat ik wel vreemd vind is dat Tyton voor 2,5m weg mag blijkbaar? Vorm 1,7m en Ajax moet 6m betalen voor Cillessen?? Wat klopt er niet aan dit plaatje.. Wat er niet klopt is dat zij niet worden verkocht in (m) meters maar in miljoenen €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€ Nee pik, misschien als Ajax aan de deur klopt dat er 3 a 4 miljoen opgelegd wordt, ze zien gelijk dollartekens. Maar goed daar moeten wij ons niet druk om maken daar moeten wij mee leren leven! |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 - 00:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Wat er niet klopt is dat zij niet worden verkocht in (m) meters maar in miljoenen €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€ Nee pik, misschien als Ajax aan de deur klopt dat er 3 a 4 miljoen opgelegd wordt, ze zien gelijk dollartekens. Maar goed daar moeten wij ons niet druk om maken daar moeten wij mee leren leven! Haha, scherp!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 - 00:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Wat er niet klopt is dat zij niet worden verkocht in (m) meters maar in miljoenen €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€ Nee pik, misschien als Ajax aan de deur klopt dat er 3 a 4 miljoen opgelegd wordt, ze zien gelijk dollartekens. Maar goed daar moeten wij ons niet druk om maken daar moeten wij mee leren leven! Eurotekens toch???? Dollars betalen wij niet mee in Nederland! |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: hahaha, nog scherper!! |
|
|
|
|
AjaxExpert
|
|
|
PSV heeft zich zeker goed versterkt, en ik denk dat hun basiselftal redelijk goed is; Tyton Manolev-Derijck-Bouma-Pieters Hutchinson-Strootman Lens-Wijnaldum-Mertens Toivonen
Maar ik verwacht niet dat het gaan lukken met Rutten. En Brands heeft de tijd van z'n leven daar als TD, die strooit met geld alsof het aan een boom groeit. Daarom gaat PSV ook geen goede financiƫle toekomst tegemoet, en de enige speler met een waarde boven de 10 miljoen hebben ze nu verkocht(Dszusdszak ofzo).
Ajax is sterker. Twente ook. |
|
|
|