BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Demy de Zeeuw definitief naar Spartak Moskou

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Sander111
 Sander111 - woensdag 29 juni 2011 - 07:48   quote  deeplink  
De Telegraaf komt vandaag met het nieuws dat Demy de Zeeuw definitief gekozen heeft voor Spartak Moskou. (Bron: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=140972)

Er zal een transfer bedrag van 6 miljoen euro mee gemoeid zijn. Ik weet dat De Zeeuw een financiele klapper wil maken en aankomend seizoen waarschijnlijk wat minder zal spelen, maar toch laten we hier een heel goede speler gaan vind ik!

Wat vinden jullie? Moet er vervanging komen nu Demy weg is?
Blaatkoe
 Blaatkoe - woensdag 29 juni 2011 - 07:54   quote  deeplink  
Vervanging? Nee we Janssen al en nog een heel elftal aan middenvelders. Ik zie zelf graag dat lodeiro een faire kans krijgt. Bovendien is het zo dat wanneer er een spits komt, De jong weer naar het middenveld zal verkassen.
Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 29 juni 2011 - 08:38   quote  deeplink  
Middenvelders zat. Geen vervanging nodig.

Je zou nu met Janssen als verdedigende middenvelder kunnen spelen, met Eriksen en de Jong daarvoor. Hoewel ik de Jong (nog steeds) te kort vind komen voor het middenveld.

Of Anita als verdedigende middenvelder, met Janssen en Eriksen daarvoor.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - woensdag 29 juni 2011 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 08:38 schreef Booya4Afca het volgende:
Middenvelders zat. Geen vervanging nodig.

Je zou nu met Janssen als verdedigende middenvelder kunnen spelen, met Eriksen en de Jong daarvoor. Hoewel ik de Jong (nog steeds) te kort vind komen voor het middenveld.

Of Anita als verdedigende middenvelder, met Janssen en Eriksen daarvoor.
Je hebt ook nog die Jan-Arie. Volgens mij, wat ik van vorig jaar zag, is dit ook een voetballer met potentie. Veel beter dan Donald toen was. En Donald vond ik al een aardige voetballer. Overigens is Blind eigelijk ook geen middenvelder? We kunnen ook van dat geld een extra links back kopen (achter Boilessen). Alhoewel Boilessen weer eigenlijk een centrumverdediger is, dus als Verthongen wegvalt gaat hij op zijn plek staan.
Johnnyafca
 Johnnyafca - woensdag 29 juni 2011 - 09:40   quote  deeplink  
We moeten eerst met een spits komen, dan zijn we de concurrentie (bv psv) in dat opzicht al voorbij, de Zeeuw weg of niet, die spits moet komen!
Psv heeft gevaarlijke inkopen gedaan, zij gaan zeker meestrijden om de titel als er van dit handje spelers een team kan worden gemaakt. Een voordeel is dat het team bij Ajax in deze formatie al meer dan een half jaar speelt!
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - woensdag 29 juni 2011 - 10:08   quote  deeplink  
Leuk voor Demy.
thomASS
 thomASS - woensdag 29 juni 2011 - 10:13   quote  deeplink  
Lekker bezig! Nu cvita en hamlap nog. Dan zit je toch weer totaal rond de 3 miljoen aan salaris wat je kwijt bent + hamlap (4miljoen?) en cvita (2-3miljoen).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 juni 2011 door thomASS --
ktotheb
 ktotheb - woensdag 29 juni 2011 - 10:19   quote  deeplink  
De reacties tot nu toe verbazen mij echt enorm. Ik vind dit echt een enorme aderlating, ondanks de overvloed aan middenvelders. Als ik naar de laatste 2 jaar kijk, denk ik dat de Zeeuw heel belangrijk voor ons is geweest. De wedstrijden waarin wij het beste voetbal speelden, waren vaak de wedstrijden waarin demy in vorm was. Ik vind hem heel bepalend in zijn spel. Hij is min of meer een controleur, maar heeft een enorm goed gevoel voor wanneer hij voor de goal moet komen. Daarnaast is hij ondanks zijn lengte fysiek wel echt een bijter met een enorme inzet. Hij is ook vaak heel bepalend voor de snelheid van het spel. Hij is de man die door de verdedigers wordt aangespeeld en zsm een oplossing naar voren kan zoeken. Door zijn fysieke problemen na het WK heeft hij misschien geen geweldig seizoen gespeeld, maar toen het erom ging stond hij er weer en was hij wederom heel bepalend in het spel van Ajax. Eerst dacht ik dat het om 8 miljoen ging, toen twijfelde ik al. Maar voor 6 miljoen vind ik dit echt een enorme aderlating! We (Ik) gaan je missen Demy!
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 29 juni 2011 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 07:48 schreef Sander111 het volgende:
De Telegraaf komt vandaag met het nieuws dat Demy de Zeeuw definitief gekozen heeft voor Spartak Moskou. (Bron: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=140972)

Er zal een transfer bedrag van 6 miljoen euro mee gemoeid zijn. Ik weet dat De Zeeuw een financiele klapper wil maken en aankomend seizoen waarschijnlijk wat minder zal spelen, maar toch laten we hier een heel goede speler gaan vind ik!

Wat vinden jullie? Moet er vervanging komen nu Demy weg is?
Mocht dit waar zijn, dan hebben we geen vervanger nodig. Ik denk dat we genoeg talentvolle middenvelders hebben.
thomASS
 thomASS - woensdag 29 juni 2011 - 10:21   quote  deeplink  
Ja het is geen slechte speler, maar als je er nu 6 miljoen voor kan vangen. We hebben veels te veel opties (ook wel goed) en er komen een aantal middenvelders uit de jeugd eraan.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 29 juni 2011 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 10:19 schreef ktotheb het volgende:
De reacties tot nu toe verbazen mij echt enorm. Ik vind dit echt een enorme aderlating, ondanks de overvloed aan middenvelders. Als ik naar de laatste 2 jaar kijk, denk ik dat de Zeeuw heel belangrijk voor ons is geweest. De wedstrijden waarin wij het beste voetbal speelden, waren vaak de wedstrijden waarin demy in vorm was. Ik vind hem heel bepalend in zijn spel. Hij is min of meer een controleur, maar heeft een enorm goed gevoel voor wanneer hij voor de goal moet komen. Daarnaast is hij ondanks zijn lengte fysiek wel echt een bijter met een enorme inzet. Hij is ook vaak heel bepalend voor de snelheid van het spel. Hij is de man die door de verdedigers wordt aangespeeld en zsm een oplossing naar voren kan zoeken. Door zijn fysieke problemen na het WK heeft hij misschien geen geweldig seizoen gespeeld, maar toen het erom ging stond hij er weer en was hij wederom heel bepalend in het spel van Ajax. Eerst dacht ik dat het om 8 miljoen ging, toen twijfelde ik al. Maar voor 6 miljoen vind ik dit echt een enorme aderlating! We (Ik) gaan je missen Demy!
Dit seizoen was hij sporadisch heel goed, maar vond hem vaak echt heel slecht. Miss dat het kwam door het WK en wellicht zou hij dit jaar weer kunnen vlammen zoals vanouds. Toch denk ik dat we hele goede vervangers hebben.
Per4manc
 Per4manc - woensdag 29 juni 2011 - 11:27   quote  deeplink  
Ik vond de Zeeuw dit jaar helemaal niet sterk spelen. Volgens mij heb je aan Enoh een prima vervanger in huis en daarnaast komen er een aantal spelers aan zoals Jan-Arie.
ktotheb
 ktotheb - woensdag 29 juni 2011 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 11:27 schreef Per4manc het volgende:
Ik vond de Zeeuw dit jaar helemaal niet sterk spelen. Volgens mij heb je aan Enoh een prima vervanger in huis en daarnaast komen er een aantal spelers aan zoals Jan-Arie.
Enoh en de Zeeuw zijn absoluut niet te vergelijken. Zijn totaal verschillende spelers. En de Zeeuw heeft het dit seizoen moeilijk gehad met half fit zijn enzo, maar hij heeft ook een aantal wedstrijden laten zien dat hij, mits in vorm, absoluut Ajax-waardig is.
anwy
 anwy - woensdag 29 juni 2011 - 11:39   quote  deeplink  
hierdoor komt er dus geld vrij om een 2e spits te halen :D matavz?
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 29 juni 2011 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 11:33 schreef ktotheb het volgende:

[..]

Enoh en de Zeeuw zijn absoluut niet te vergelijken. Zijn totaal verschillende spelers. En de Zeeuw heeft het dit seizoen moeilijk gehad met half fit zijn enzo, maar hij heeft ook een aantal wedstrijden laten zien dat hij, mits in vorm, absoluut Ajax-waardig is.
Dat klopt, die kan je niet met elkaar vergelijken. Tegen CA milaan en ook in de beker tegen Twente en kampioenswedstrijd was hij echt goed en meer dan Ajax waardig. Toch denk ik dat Siem of Serrero of misschien wel Rits het ook goed kunnen doen op die positie. Het is wel een feit dat De Zeeuw vanaf het begin van zijn carriere nooit echt constant was en vaak ups en downs heeft, ook bij AZ was dit het geval en nu weer bij Ajax. Hij is niet constant genoeg en als je langer wacht ontvang je niets meer voor hem. Dit geld kan AJax goed gebruiken en we hebben talenten genoeg die hem kunnen vervangen
nora
 nora - woensdag 29 juni 2011 - 11:48   quote  deeplink  
ik ben blij dat er nog mensen zijn met voetbal inzicht Ktotheb als je rest leest o.a enoh al gaat vergelijken met de Zeeuw en jan arie v/d H is een linker middenvelder en kan beslist niet op rechts dan maak ik me zorgen over de voetbal kennis op dit forum er zijn zelfs mensen die de jong weer opstellen op het middenveld geloof mij wij gaan Demy zeker missen zijn diepgang het zou een top middenveld zijn met Jansen en Eriksen en Demy maar goed ik heb geen idee welke middenvelder er op rechts gaat spelen,het beste lijkt mij nog Enoh of Anita achter Jansen en Eriksen het is heel jammer dat hij weg is.
JOOD
 JOOD - woensdag 29 juni 2011 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 11:48 schreef nora het volgende:
ik ben blij dat er nog mensen zijn met voetbal inzicht Ktotheb als je rest leest o.a enoh al gaat vergelijken met de Zeeuw en jan arie v/d H is een linker middenvelder en kan beslist niet op rechts dan maak ik me zorgen over de voetbal kennis op dit forum er zijn zelfs mensen die de jong weer opstellen op het middenveld geloof mij wij gaan Demy zeker missen zijn diepgang het zou een top middenveld zijn met Jansen en Eriksen en Demy maar goed ik heb geen idee welke middenvelder er op rechts gaat spelen,het beste lijkt mij nog Enoh of Anita achter Jansen en Eriksen het is heel jammer dat hij weg is.
Ik hoop op janssen achter siem (rechts) en eriksen (links)
ktotheb
 ktotheb - woensdag 29 juni 2011 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Dankje Nora, ik had idd ook heel graag de zeeuw jansen en eriksen op 1 middenveld gezien, dan heb je drie middenvelders met diepgang en drie middenvelders die goals maken en toch ook voldoende controlerende kwaliteiten.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 29 juni 2011 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 11:53 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ik hoop op janssen achter siem (rechts) en eriksen (links)
Tja of Eriksen rechts, Janssen links en Anita erachter.
Siem rechts, Eriksen links en Janssen erachter..
Eriksen links, Serrero rechts, Janssen erachter
Het klinkt allemaal wel goed. Ik geef toe dat Demy een type speler is die je kan gaan missen, maar denk toch dat we het makkelijk kunnen opvangen.
remco k
 remco k - woensdag 29 juni 2011 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
300 % mee eens, geen woord meer aan toe te voegen..
Per4manc
 Per4manc - woensdag 29 juni 2011 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Ach ja ieder zijn eigen mening. Kennis van voetbal kun je verschillend invullen. Dacht ook niet dan vd H stijf links was.
Ik denk niet dat de Zeeuw gemist word. Niet in zijn vorm van afgelopen seizoen tenminste. Het ligt er ook maar net aan hoe de posities ingevuld worden met de andere middenvelders. In verdedigend opzicht kunnen Enoh of Anita die rol prima vullen. De diepgang van de Zeeuw kun je anders invullen. Door de diepgang van de Zeeuw ontstonden er verdedigend vaak problemen omdat de Zeeuw niet altijd even verstandig zijn momenten uitzocht.

Maar nogmaals het is maar net hoe je de posities invult. De Boer lijkt er weinig problemen mee te hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 juni 2011 door Per4manc --
nora
 nora - woensdag 29 juni 2011 - 14:08   quote  deeplink  
Ik hoop dat ik ongelijk heb maar vrees dat we hem gaan missen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 29 juni 2011 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 13:48 schreef Per4manc het volgende:

[..]

Ach ja ieder zijn eigen mening. Kennis van voetbal kun je verschillend invullen. Dacht ook niet dan vd H stijf links was.
Ik denk niet dat de Zeeuw gemist word. Niet in zijn vorm van afgelopen seizoen tenminste. Het ligt er ook maar net aan hoe de posities ingevuld worden met de andere middenvelders. In verdedigend opzicht kunnen Enoh of Anita die rol prima vullen. De diepgang van de Zeeuw kun je anders invullen. Door de diepgang van de Zeeuw ontstonden er verdedigend vaak problemen omdat de Zeeuw niet altijd even verstandig zijn momenten uitzocht.

Maar nogmaals het is maar net hoe je de posities invult. De Boer lijkt er weinig problemen mee te hebben.
Volgens de boer kon hij waarschijnlijk rekenen op minder speeltijd dit jaar. Vorig jaar werd hij niet voor niets ook vaak op de bank gehouden. Neemt niet weg dat het wel een goede speler was als hij zijn dag had. Als je bij Ajax voetbalt moet je altijd top zijn en De Zeeuw was dat niet altijd en dat mag je dat wel verwachten van zo'n ervaren speler. De boer zal niet huilen, maar persoonlijk vind ik het wel jammer.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 29 juni 2011 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 14:08 schreef nora het volgende:
Ik hoop dat ik ongelijk heb maar vrees dat we hem gaan missen.
Ik hoop het ook..
joduh
 joduh - woensdag 29 juni 2011 - 16:48   quote  deeplink  
adios demy!!!!viel genugen in russia!!!!!!
remco k
 remco k - woensdag 29 juni 2011 - 17:08   quote  deeplink  
Staat nog steeds niks op Ajax.nl toch??? Of is er al iets hierover geroepen door beleidsbepalers van Ajax??
BRW
 BRW - woensdag 29 juni 2011 - 22:49   quote  deeplink  
Wat mij overigens verbaasd in het stukje is het volgende:

"Omdat De Zeeuw en Spartak het niet eens werden over het jaarsalaris van de Apeldoorner besloten de Amsterdammers genoegen te nemen met minder geld, zodat het verschil kon worden bijgepast in het loon van De Zeeuw." Quote uit dit bericht: http://www.ajaxclub.nl/nieuws/De_Zeeuw_hakt_de_knoop_door_en_vertrekt_bij_Ajax.html

Dat vind ik nou echt van de zotte! Vraagt de Zeeuw dan zoveel? Als het waar is, dan wil Ajax (blijkbaar) toch wel heel graag van de Zeeuw af.. Hij kan daar dus niet zoveel verdienen als dat het artikel beweerd! Omdat Ajax zelf geld moet bijleggen.. Absurd!! Of sta ik daar alleen in?
mmhj
 mmhj - woensdag 29 juni 2011 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 17:08 schreef remco k het volgende:
Staat nog steeds niks op Ajax.nl toch??? Of is er al iets hierover geroepen door beleidsbepalers van Ajax??
Weet één van je zogenaamde bronnen het niet... xD haha
Boilesen
 Boilesen - donderdag 30 juni 2011 - 01:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 22:49 schreef BRW het volgende:
Wat mij overigens verbaasd in het stukje is het volgende:

"Omdat De Zeeuw en Spartak het niet eens werden over het jaarsalaris van de Apeldoorner besloten de Amsterdammers genoegen te nemen met minder geld, zodat het verschil kon worden bijgepast in het loon van De Zeeuw." Quote uit dit bericht: http://www.ajaxclub.nl/nieuws/De_Zeeuw_hakt_de_knoop_door_en_vertrekt_bij_Ajax.html

Dat vind ik nou echt van de zotte! Vraagt de Zeeuw dan zoveel? Als het waar is, dan wil Ajax (blijkbaar) toch wel heel graag van de Zeeuw af.. Hij kan daar dus niet zoveel verdienen als dat het artikel beweerd! Omdat Ajax zelf geld moet bijleggen.. Absurd!! Of sta ik daar alleen in?
Nee dat is zeker vreemd! Krijg idd het gevoel dat Frank de Boer het niet ziet zitten in de Zeeuw
You're Ajax
 You're Ajax - donderdag 30 juni 2011 - 02:41   quote  deeplink  
De zeeuw in vorm is een aanwinst voor vrijwel elk teak alleen hij is te weinig in vorm . niet alleen bij ajax ook bij az het jaar dat ze kampoen werden heeft hij een half jaar niet gespeeld omdat die dramatisch uit vorm is.
wat dat betreft kan ik de verkoop wel begrijpen zeker nu je er nog een leuk bedrag voor krijgt en er zat andere zijn voor zijn positie erikson, de jong , anita kan er spelen nu ook nog serero janssen mats rits. maar had het niet erg gevonden als die was gebleven ook leuk voor de breedte als die in vorm is maar de zeeuw uit vorm wat heb ik me ook aan hem geergerd sommige wedstrijden wat een slappe hap af en toe dan ook.
BRW
 BRW - donderdag 30 juni 2011 - 07:58   quote  deeplink  
Zojuist door Demy de Zeeuw zelf bekend gemaakt op Twitter:

@DemydeZeeuw Demy de Zeeuw
Goedemorgen de komende dagen heb ik een medische keuring en als dat goed gaat vertrek ik voor 3 jaar naar #Spartak #Moskou #Ajax
12 minutes ago

Daarna tweet hij:

@DemydeZeeuw Demy de Zeeuw
Gesprekken met beide partijen hebben me uit eindelijk doen besluiten om voor #Spartak te kiezen en niet bij #Ajax te blijven

Jammer maar helaas..
sebas79
 sebas79 - donderdag 30 juni 2011 - 08:19   quote  deeplink  
Speelt 3 goeie wedsrtijden per jaar , bedankt en succes !!!
Booya4Afca
 Booya4Afca - donderdag 30 juni 2011 - 09:13   quote  deeplink  
Bedankt ouwe, Succes in Rusland.
Cyprioot
 Cyprioot - donderdag 30 juni 2011 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Ik ben het met je eens, ik vind dit ook een aderlating. Maar ook voor mij vergoedde de 8 mio in eerste instantie veel. Maar idd blijkt het nu opeens maar 6 mio te zijn, hoewel ik op andere sites weer 7 a 8 mio lees. Hoeveel is het nou ???

Opvallend; De Boer liquideert in korte tijd zo'n beetje het hele Ajax middenveld van Jol. Enoh naar de bank, De Zeeuw weg en De Jong kan zijn basisplaats zo maar verliezen aan Anita die door Jol werd misbruikt op linksback.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juni 2011 door Cyprioot --
Booya4Afca
 Booya4Afca - donderdag 30 juni 2011 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 09:58 schreef Cyprioot het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens, ik vind dit ook een aderlating. Maar ook voor mij vergoedde de 8
Opvallend; De Boer liquideert in korte tijd zo'n beetje het hele Ajax middenveld van Jol. Enoh naar de bank, De Zeeuw weg en De Jong kan zijn basisplaats zo maar verliezen aan Anita die door Jol werd misbruikt op linksback.
Is ook niet zo gek gezien het feit dat het manier van voetballen onder Jol, totaal het tegenovergestelde is van de visie en/of manier van voetbal die Ajax en dus ook F de Boer hoort te hebben.

De tijden van Kick&Rush voetbal (ook wel A.B.O.S. genoemd) zijn voorbij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juni 2011 door Booya4Afca --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 30 juni 2011 - 20:28   quote  deeplink  
Ik heb liever Demy dan die lul van een Janssen
Boilesen
 Boilesen - donderdag 30 juni 2011 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 20:28 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ik heb liever Demy dan die lul van een Janssen
waarom is Janssen een lul?
remco k
 remco k - donderdag 30 juni 2011 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 20:52 schreef Boilesen het volgende:

[..]

Waarom niet
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 30 juni 2011 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 20:52 schreef Boilesen het volgende:

[..]

Door zij karakter,die deugt niet.
Neem nu het geintje over die lange bal,dat die van hem beter is als van de Boer.
Zijn we Nederland-Argentinie vergeten,die bal op Bergkamp??
Zie ik hem niet doen,ok is allemaal een geintje maar toch,hiermee plaatst hij zichzelf al buiten de groep
Zal best een goede voetballer zijn,maar moet hem als persoon al niet,nooit gemogen.
Janssen gaat het niet ff doen,daarom liever de Zeeuw.
Janssen,Lamlul,Anti//Held
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 30 juni 2011 - 21:06   quote  deeplink  
Deze heren zijn al een poos niet blij met janssen, is ondertussen wel duidelijk! Zit hier zelf niet zo mee, is persoonlijk.
Hoop dat meeste supporters wel achter de keuze van Frank staat en dat wij nog veel plezier mogen beleven aan de Peukie Janssen.
remco k
 remco k - donderdag 30 juni 2011 - 21:08   quote  deeplink  
Zit toevallig de wedstrijd thuis tegen AZ terug te kijken, en ik den dat het echt niet handig is om Demy te verkopen, het is een boefje op het veld en dat hebben we hard nodig, we roepen keihard dat er meer ervaring bij moet, maar als je Janssen koopt en de Zeeuw wegdoet, ga je er juist op achteruit wat ervaring betreft..
remco k
 remco k - donderdag 30 juni 2011 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 21:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Deze heren zijn al een poos niet blij met janssen, is ondertussen wel duidelijk! Zit hier zelf niet zo mee, is persoonlijk.
Hoop dat meeste supporters wel achter de keuze van Frank staat en dat wij nog veel plezier mogen beleven aan de Peukie Janssen.
Ik heb vanaf dag 1 gezegd dat zodra hij het shirt van Ajax gaat dragen, dat ik dan achter hem ga staan, sterker nog ik ben zelfs al jaren fan van de voetballer Janssen, ik vond enkel dat Ajax hem niet moest halen door bepaalde randzaken.

Maar goed, ik zal nooi een speler uitfluiten, en zal ook Janssen volledig steunen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 30 juni 2011 - 21:18   quote  deeplink  
Whahahaha wat betreft ervaring in slechte eigenschappen bedoel je, peukie, biertje etc.
Er is trouwens geen grotere boef dan Janssen.
Laat theo die vrije trappen maar nemen als onze nieuwe spits geen bal raakt.
Heeft De Zeeuw in zijn eentje Ajax vaak de drie punten bezorgd, nee dus.
Als Twente Janssen vorig jaar niet had gehad had Ajax alleen PSV over gehouden in de race om het kampioensschap.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 30 juni 2011 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 21:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb vanaf dag 1 gezegd dat zodra hij het shirt van Ajax gaat dragen, dat ik dan achter hem ga staan, sterker nog ik ben zelfs al jaren fan van de voetballer Janssen, ik vond enkel dat Ajax hem niet moest halen door bepaalde randzaken.

Maar goed, ik zal nooi een speler uitfluiten, en zal ook Janssen volledig steunen.
Dat doet me goed Remco, ik begrijp ergens jouw redenen wel want hij kan als geen ander provoceren.
remco k
 remco k - donderdag 30 juni 2011 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 21:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat doet me goed Remco, ik begrijp ergens jouw redenen wel want hij kan als geen ander provoceren.
Wat je ook aan alle vaste gasten hier kan navragen, is dat ik ook helemaal niet zo tegen de komst was van Janssen, ik heb namelijk de meesten voordat ik dat topic startte laten weten dat ik dit deed om een reactie uit te lokken, en dat ik helemaal niet tegen de komst van Janssen was. Zoals ik hier net ook poste was ik altijd al een liefhebber van de voetballer Janssen, ik had echter altijd gedacht dat hij zou eindigen bij Feyenoord.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 30 juni 2011 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 21:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Eind van het seizoen gaan we evalueren ok,of in de winterstop.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 30 juni 2011 - 21:30   quote  deeplink  
Eens, hij had beter bij Feijenoord gepast qua gedrag maar ik begrijp wel waarom Janssen voor Ajax koos, Feijenoord glijdt steeds verder af, en zijn salaris kunnen ze ook niet betalen.
Het blijft overigens de vraag of hij net zo belangrijk wordt voor Ajax dan dat hij was voor Twente.
Terug naar dit Topic had ik De Zeeuw nog wel een jaartje bij Ajax aan het werk willen zien maar helaas....
Boilesen
 Boilesen - donderdag 30 juni 2011 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 21:05 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Door zij karakter,die deugt niet.
Neem nu het geintje over die lange bal,dat die van hem beter is als van de Boer.
Zijn we Nederland-Argentinie vergeten,die bal op Bergkamp??
Zie ik hem niet doen,ok is allemaal een geintje maar toch,hiermee plaatst hij zichzelf al buiten de groep
Zal best een goede voetballer zijn,maar moet hem als persoon al niet,nooit gemogen.
Janssen gaat het niet ff doen,daarom liever de Zeeuw.
Janssen,Lamlul,Anti//Held
Ik vind t ook wel jammer dat de Zeeuw vertrekt, daar niet van, maar het voorbeeld dat je geeft juist wel getuigen van een beetje Amsterdamse bluf. Bovendien lijkt het er alleen maar op dat Janssen en F. de Boer het goed met elkaar kunnen vinden dat ze nu al zo lopen te geinen. Denk niet dat groep daar een probleem mee heeft.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 30 juni 2011 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 21:26 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Eind van het seizoen gaan we evalueren ok,of in de winterstop.
Prima!
Boilesen
 Boilesen - donderdag 30 juni 2011 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 20:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom niet
Omdat hij voor ons gekozen heeft! We moeten maar afwachten, pas als hij zich op wat voor manier dan ook negatief gedraagt tegenover de Boer, het team of iets van AJAX dan vind ik hem een lul. Zolang hij hier zijn best doet en gaat strijden in ons mooie shirt is hij voor mij een topgozer.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5930
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Demy de Zeeuw definitief naar Spartak Moskou

0.0195050