BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Demy de Zeeuw definitief naar Spartak Moskou

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 30 juni 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 21:31 schreef Boilesen het volgende:

[..]

Ik vind t ook wel jammer dat de Zeeuw vertrekt, daar niet van, maar het voorbeeld dat je geeft juist wel getuigen van een beetje Amsterdamse bluf. Bovendien lijkt het er alleen maar op dat Janssen en F. de Boer het goed met elkaar kunnen vinden dat ze nu al zo lopen te geinen. Denk niet dat groep daar een probleem mee heeft.
Wat Remco zegt,ga hem ook niet uitfluiten of iets dergelijks,geef hem ook de kans.
Maar mijn antennes liegen vrijwel nooit,ik heb een naar gevoel bij die jongen
ktotheb
 ktotheb - donderdag 30 juni 2011 - 21:46   quote  deeplink  
Ik vind Janssen een onprofesionele eikel, maar dat is niet per se negatief. Ik denk dat de Boer met die hamlap wel heeft bewezen dat niemand boven de groep moet proberen te komen, dan haalt ie je neer. En een beetje branie kan niet altijd kwaad in een groep. Verder hebben we namelijk vooral koorknaapjes in de selectie als het daarom gaat. Hij is wel een winnaar en er zijn talloze voorbeelden van spelers die niet altijd ongenaakbaar waren, maar wel presteerden. Als hij prijzen pakt juich ik voor hem. Maar het is en blijft een LUL :P
ktotheb
 ktotheb - donderdag 30 juni 2011 - 21:47   quote  deeplink  
Ik vind Janssen een onprofesionele eikel, maar dat is niet per se negatief. Ik denk dat de Boer met die hamlap wel heeft bewezen dat niemand boven de groep moet proberen te komen, dan haalt ie je neer. En een beetje branie kan niet altijd kwaad in een groep. Verder hebben we namelijk vooral koorknaapjes in de selectie als het daarom gaat. Hij is wel een winnaar en er zijn talloze voorbeelden van spelers die niet altijd ongenaakbaar waren, maar wel presteerden. Als hij prijzen pakt juich ik voor hem. Maar het is en blijft een LUL :P
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 30 juni 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 21:47 schreef ktotheb het volgende:
Dubbele post ok +200 dan pik
joduh
 joduh - donderdag 30 juni 2011 - 21:51   quote  deeplink  
er is er niet 1 op de nederlandse velden die een beter gevoel in zijn trap heeft dan janssen.....ook zijn inzet en voorkomen zijn echt uniek.....heb alleen mijn twijfels of het een echte jood kan worden......
ktotheb
 ktotheb - donderdag 30 juni 2011 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 21:49 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dubbele post ok +200 dan pik
hehe, dat is nog eens makkelijk dubbel scoren :)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 30 juni 2011 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 21:51 schreef joduh het volgende:
er is er niet 1 op de nederlandse velden die een beter gevoel in zijn trap heeft dan janssen.....ook zijn inzet en voorkomen zijn echt uniek.....heb alleen mijn twijfels of het een echte jood kan worden......
Nee wordt hij niet,en nu kssssssssssst het cafe in lulletje
remco k
 remco k - donderdag 30 juni 2011 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 21:51 schreef joduh het volgende:
Ik ken zijn salaris niet, als we dat wisten hadden we het al geweten... Joden zijn echte uitzuigers..Hehe
You're Ajax
 You're Ajax - donderdag 30 juni 2011 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 20:28 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ik heb liever Demy dan die lul van een Janssen
wat een nepsupporter weer zeg wanneer word je 11 jansen nu een Jood en maakte gewoon een dolletje beetje amsterdamse bluf juist goed toch zeikerd,
ga je lub steunen ipv spelers afzeiken die waarschijnlijk het hele jaar nog belangrijk voor ons gaan zijn.
je bent er zeker 1 die bij 2-0 achter 10 min voor tijd het stadion uitloopt
als je er al komt.
You're Ajax
 You're Ajax - donderdag 30 juni 2011 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 21:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Whahahaha wat betreft ervaring in slechte eigenschappen bedoel je, peukie, biertje etc.
Er is trouwens geen grotere boef dan Janssen.
Laat theo die vrije trappen maar nemen als onze nieuwe spits geen bal raakt.
Heeft De Zeeuw in zijn eentje Ajax vaak de drie punten bezorgd, nee dus.
Als Twente Janssen vorig jaar niet had gehad had Ajax alleen PSV over gehouden in de race om het kampioensschap.
even ter info ook cruijff rookte ook rene van der gijp en zo nog vele andere deed niks onder voor hun voetballende kwaliteiten van die paar sigaretten heeft die vorig jaar toch ook niet minder gespeeld idd :D
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 30 juni 2011 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 22:44 schreef You're Ajax het volgende:

[..]

wat een nepsupporter weer zeg wanneer word je 11 jansen nu een Jood en maakte gewoon een dolletje beetje amsterdamse bluf juist goed toch zeikerd,
ga je lub steunen ipv spelers afzeiken die waarschijnlijk het hele jaar nog belangrijk voor ons gaan zijn.
als je er al komt.
Whahahahaha kon er op wachten,wat lul je poep man
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 30 juni 2011 - 22:47   quote  deeplink  
Jij hebt de Meer niet eens van binnen gezien zeikertje
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 30 juni 2011 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 22:46 schreef You're Ajax het volgende:

[..]

even ter info ook cruijff rookte ook rene van der gijp en zo nog vele andere deed niks onder voor hun voetballende kwaliteiten van die paar sigaretten heeft die vorig jaar toch ook niet minder gespeeld idd :D
Gaat me niet om zijn roken en drinken pik,zijn karakter vind ik helemaal niks
Sicko
 Sicko - donderdag 30 juni 2011 - 23:02   quote  deeplink  
Ik kan iedereen wel snappen hier alleen onder de Boer heeft hij niet heel veel minuten gemaakt en na de diverse aankopen op het middenveld zal het dit jaar nog minder worden.

Ik vindt dat hij een behoorlijke bijdrage heeft geleverd de afgelopen 2 seizoen alleen tot nu toe heeft de Boer alle verwachtingen overtroffen en heeft ons kampioen gemaakt dus hij mag na het vertrek van de Zeeuw ook bewijzen dat we aan het eind van het seizoen weer bovenaan staan en dan heeft niemand het meer over de Zeeuw en hebben we het alleen nog maar over het vertrek van de Boer, dus ik zeg laat Frank maar schuiven en volgend jaar weer de schaal.

Goeie spits erbij en we zijn wanneer niemand vetrekt(Steek, Jan) er klaar voor.
verbrande harry
 verbrande harry - donderdag 30 juni 2011 - 23:03   quote  deeplink  
mazzeltov...hehe
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 30 juni 2011 - 23:14   quote  deeplink  
Feit blijft dat ik die Janssen helemaal niet zie zitten,net als die marokaan,zijn geen Ajax spelers
Jansen bluft niet,hij pocht en dat is heel wat anders.
Zijn mede spelers zijn hem in de winterstop zat.
Dat soort types gaan het niet redden in Mokum
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 01 juli 2011 - 09:51   quote  deeplink  
ja janssen ik moet het ook nog maar zien hoor....
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 01 juli 2011 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 17:08 schreef remco k het volgende:
Staat nog steeds niks op Ajax.nl toch??? Of is er al iets hierover geroepen door beleidsbepalers van Ajax??
Hij heeft het zelf laten weten, dat hij daar naartoe gaat. Ajax was al akkoord en hij twitterde dat alleen de keuring nog roet in het eten kon gooien.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 01 juli 2011 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 22:49 schreef BRW het volgende:
Wat mij overigens verbaasd in het stukje is het volgende:

"Omdat De Zeeuw en Spartak het niet eens werden over het jaarsalaris van de Apeldoorner besloten de Amsterdammers genoegen te nemen met minder geld, zodat het verschil kon worden bijgepast in het loon van De Zeeuw." Quote uit dit bericht: http://www.ajaxclub.nl/nieuws/De_Zeeuw_hakt_de_knoop_door_en_vertrekt_bij_Ajax.html

Dat vind ik nou echt van de zotte! Vraagt de Zeeuw dan zoveel? Als het waar is, dan wil Ajax (blijkbaar) toch wel heel graag van de Zeeuw af.. Hij kan daar dus niet zoveel verdienen als dat het artikel beweerd! Omdat Ajax zelf geld moet bijleggen.. Absurd!! Of sta ik daar alleen in?
Dit is absurd als het waar is. Ik heb al meerdere keren aangegeven, dat het belastingklimaat in Rusland erg gunstig is voor veelverdieners (max 13% belasting). Het is ook makkelijker om een buitenlander veel geld te geven in nederland (30% belasting vrij en alleen belasting betalen over 70% van het salaris), dan een Nederlander (max 52% belasting), mits hij 5 jaar in het buitenland is geweest, dan kan hij ook onder die categorie vallen.

Al met al zal hij iets meer verdienen en heel veel meer overhouden. Ik geloof nooit dat Ajax vanwege het salaris van de Zeeuw bij Spartak gezakt is met de vraagprijs. Denk dat ze Zeeuw heel duur was voor Ajax.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 juli 2011 door Ajax we love you --
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 01 juli 2011 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 21:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb vanaf dag 1 gezegd dat zodra hij het shirt van Ajax gaat dragen, dat ik dan achter hem ga staan, sterker nog ik ben zelfs al jaren fan van de voetballer Janssen, ik vond enkel dat Ajax hem niet moest halen door bepaalde randzaken.

Maar goed, ik zal nooi een speler uitfluiten, en zal ook Janssen volledig steunen.
Even geheugen steuntje over hoe jij dacht over Theo Janssen..

quote:
Op vrijdag 20 mei 2011 - 22:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Inderdaad, kom op mensen ff ontopic..

Opdonderen met theo Janssen..
quote:
Op vrijdag 20 mei 2011 - 22:39 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Nee man Theo is een aanwinst, hoezo vind je Theo niks?
quote:
Op vrijdag 20 mei 2011 - 22:39 schreef remco k het volgende:

[..]

NIet goed genoeg man, waardeloze speler..
Het klopt dat je zei dat je achter hem zou staan als hij het Ajax shirt droeg, maar je vind hem helemaal niet goed. Hij kan niet druk zetten, loopt niet achter zijn mannetje aan etc.

Geeft niet ieder zijn mening, we zullen zien of Janssen een echte aanwinst is ergens in de winterstop. Ik zie liever Janssen dan De Zeeuw, hij is veel contsanter en wat hij dan wel of niet gezegd heeft over Ajax zal me niet boeien, zolang hij maar alles zal geven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 juli 2011 door Ajax we love you --
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 01 juli 2011 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 09:58 schreef Cyprioot het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens, ik vind dit ook een aderlating. Maar ook voor mij vergoedde de 8 mio in eerste instantie veel. Maar idd blijkt het nu opeens maar 6 mio te zijn, hoewel ik op andere sites weer 7 a 8 mio lees. Hoeveel is het nou ???

Opvallend; De Boer liquideert in korte tijd zo'n beetje het hele Ajax middenveld van Jol. Enoh naar de bank, De Zeeuw weg en De Jong kan zijn basisplaats zo maar verliezen aan Anita die door Jol werd misbruikt op linksback.
Zo raar vind ik dat niet, Ajax sloeg niet voor niets onder Jol het middenveld over. Het was gewoon kut. Denk dat het nu een stuk beter wordt. Heb vertrouwen in de Boer. De zeeuw was niet constant, ik heb hem echt maar een paar goede wedstrijden zien spelen en vaker kut wedstrijden zien spelen. In mijn ogen terecht dat hij op de bank terecht kwam. 6m voor een 28 jarige speler vind ik prima. Denk dat de Boer het gewoon allemaal een stuk beter ziet dan Jol
remco k
 remco k - vrijdag 01 juli 2011 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 12:11 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Even geheugen steuntje over hoe jij dacht over Theo Janssen..

[..]

[..]

[..]

Het klopt dat je zei dat je achter hem zou staan als hij het Ajax shirt droeg, maar je vind hem helemaal niet goed. Hij kan niet druk zetten, loopt niet achter zijn mannetje aan etc.

Geeft niet ieder zijn mening, we zullen zien of Janssen een echte aanwinst is ergens in de winterstop. Ik zie liever Janssen dan De Zeeuw, hij is veel contsanter en wat hij dan wel of niet gezegd heeft over Ajax zal me niet boeien, zolang hij maar alles zal geven.
Als jij nu eens een keer zou lezen, en geloof me dat is echt niet zo moeilijk als jij doet voorkomen.

Dan geef ik een aantal posts later ( in dit topic) aan dat het hele topic over Janssen van te voren was opgezet om de boel hier op scherp te zetten, ik heb verschillende mensen een berichtje gestuurd met die mededeling en daar heb ik duidelijk in gezegd dat ik Janssen wel een hele goede voetballer vind en dat alles wat daar gezgd zou worden bedoeld was om de boel op te naaien. Ds voordat het topic was gestart heb ik diverse mensen van te voren mijn mening gegeven over Janssen, en die zullen je stuk voor stuk kunnen vertellen dat ik hem gewoon een hele goede voetballer vind.

Sterker nog, ik heb 2 mensen hier in April al laten weten dat Ajax bezig was met Janssen.

LEZEN is een vak apart.
remco k
 remco k - vrijdag 01 juli 2011 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 22:46 schreef You're Ajax het volgende:

[..]

Even ter info, die anders spelers die je noemt is wel even een hele andere tijd waar fysiek veel minder van je gevraagd werd..
remco k
 remco k - vrijdag 01 juli 2011 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 22:44 schreef You're Ajax het volgende:

[..]

als je er al komt.
ga ff lekker ergens anders tof lopen doen, je kent hem helemaal niet en ik weet wel zeker dat je niet half zoveel voor Ajax over hebt als Nenam. Droplul..
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 01 juli 2011 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 14:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Als jij nu eens een keer zou lezen, en geloof me dat is echt niet zo moeilijk als jij doet voorkomen.

Dan geef ik een aantal posts later ( in dit topic) aan dat het hele topic over Janssen van te voren was opgezet om de boel hier op scherp te zetten, ik heb verschillende mensen een berichtje gestuurd met die mededeling en daar heb ik duidelijk in gezegd dat ik Janssen wel een hele goede voetballer vind en dat alles wat daar gezgd zou worden bedoeld was om de boel op te naaien. Ds voordat het topic was gestart heb ik diverse mensen van te voren mijn mening gegeven over Janssen, en die zullen je stuk voor stuk kunnen vertellen dat ik hem gewoon een hele goede voetballer vind.

Sterker nog, ik heb 2 mensen hier in April al laten weten dat Ajax bezig was met Janssen.

LEZEN is een vak apart.
Mij heb je niet gepb't!
Whaha ;)
remco k
 remco k - vrijdag 01 juli 2011 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 15:22 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Mij heb je niet gepb't!
Whaha ;)
Ben ik jou echt vergeten???

Sorry mijn vriend.. Maar je was ook niet echt actief in dat topic toch?
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 01 juli 2011 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 15:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Ben ik jou echt vergeten???

Sorry mijn vriend.. Maar je was ook niet echt actief in dat topic toch?
Op zich wel, en heb ook alles gevolgd, zelfs al liep ik 3 pagina's achter..
Maar ik dacht wel dat je het meende :P
Ik had nl zelf ook heel erg twijfels.
mmhj
 mmhj - vrijdag 01 juli 2011 - 17:26   quote  deeplink  
Remco wat een onzin, je had het gewoon fout. Je fouten toegeven is niet veel moeilijker dan lezen toch?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 01 juli 2011 - 17:33   quote  deeplink  
quote:

[..]

LEZEN is een vak apart.
Klopt heb een pb gehad,neemt niet weg dat ik persoonlijk Janssen ruk vind

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 juli 2011 door Nenam_tiL --
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 01 juli 2011 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 17:26 schreef mmhj het volgende:
Remco wat een onzin, je had het gewoon fout. Je fouten toegeven is niet veel moeilijker dan lezen toch?
Ohh, dus iemand moet onterecht zijn fouten toegeven??
Duidelijk..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 01 juli 2011 - 17:43   quote  deeplink  
Schaakmat noemen ze dat,game over
tommie77
 tommie77 - vrijdag 01 juli 2011 - 18:37   quote  deeplink  
erg jammer dat de zeeuw weg gaat, was een zeer goede middenvelder met diepgang

hij moest naar mijn mening ook te verdedigend voetballen

suc6 in de vodka land........wel mooie vrouwen daar btw
lereeeen
 lereeeen - vrijdag 01 juli 2011 - 18:45   quote  deeplink  
Laatz de zeeuw.
Ik vond hem afgelopen seizoen een flop,heleboel kansen gemist(Spartak bijvoorbeeld)
En als je alleen weggaat voor het geld en de speelminuten ben je het niet waard om het mooiste shirt ter wereld te dragen
lereeeen
 lereeeen - vrijdag 01 juli 2011 - 18:51   quote  deeplink  
Sommige mogen janssen niet. Maar ik vind het de beste aankoop van ajax de afgelopen 2 á 3 seizoenen. En de fans die janssen een lul vinden straks scoort die een paar en is die belangrijk voor Ajax. En dan zijn jullie fan van hem. Hij heeft nog nooit wat onaardig gezegd over ajax, Theo maakt ons kampioen!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 01 juli 2011 - 19:06   quote  deeplink  
Hamzak heeft er ook een paar ingeschoten,toch blijf ik het een lul vinden
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 01 juli 2011 - 20:09   quote  deeplink  
Erg stil hiero in éen keer,hoe komt dat???
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 06 juli 2011 - 17:42   quote  deeplink  
quote:

[..]

LEZEN is een vak apart.
Nouja goed, ik snap alleen niet waarom je zoiets zou doen, maar dat zal dan wel aan mij liggen. Een topic starten waarin je expres de boel gaat opnaaien en een enkeling dat gaat vertellen?

Wat betreft het lezen.. wat je schreef was heel duidelijk, alleen het ging alle kanten op: "Janssen is misschien goed", "misschien een meerwaarde" tot "ik moet hem niet". Verwacht niet van mij dat ik dat begrijp, maar zoals je zegt, ik zal het wel allemaal verkeerd hebben gelezen...

Dus je bent heel blij met Janssen en je ziet het helemaal zitten met hem.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 06 juli 2011 - 17:52   quote  deeplink  
Waar is die gozer die zei dat De Zeeuw niet door de keuring was gekomen? Wat is het verhaal nu? Heeft hij ze omgekocht?
AFCAMylife
 AFCAMylife - woensdag 06 juli 2011 - 21:17   quote  deeplink  
Blijf het jammer vinden dat De Zeeuw weg is gegaan, met janssen eriksen De zeeuw en de jong hadden we op allerlei manieren kunnen rouleren zonder er op achteruit te gaan!

Hoop dat hij het gaat maken bij Spartak Moskoud, vergeet je handschoenen niet want wat ik begrepen had is dat de winters daar toch snel -25 zijn.

Succes Demy!
freakie
 freakie - woensdag 06 juli 2011 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 17:52 schreef Ajax we love you het volgende:
Waar is die gozer die zei dat De Zeeuw niet door de keuring was gekomen? Wat is het verhaal nu? Heeft hij ze omgekocht?
+100

Die kom je niet meer tegen..
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 06 juli 2011 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 21:28 schreef freakie het volgende:

[..]

+100

Die kom je niet meer tegen..
Idd :P
Ajaxboy2 dacht ik..
freakie
 freakie - woensdag 06 juli 2011 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 21:29 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Idd :P
Ajaxboy2 dacht ik..
Jep inderdaad!
Loetje
 Loetje - woensdag 06 juli 2011 - 21:36   quote  deeplink  
ik blijft het ontzettend jammer vinden, de zeeuw in vorm is echt geweldig en ik had hem graag in een sozuigerrol gezien zoals de eerste maanden onder jol en dan samen met janssen en eriksen op het middenveld! anita kan hem gelukkg wel vervangen!
ktotheb
 ktotheb - woensdag 06 juli 2011 - 21:50   quote  deeplink  
In een interview heeft Veronghen aangegeven dat Mats Rits wel wat op de Zeeuw lijkt. Ik ken hem verder niet goed, maar hij zou natuurlijk de vervanger kunnen worden als ze idd op elkaar lijken qua voetbal. In de voorbereiding scoort hij er in ieder geval aardig op los en hij wordt geloof ik deze week pas 18. Hij lijkt ook fysiek vrij sterk te zijn. Is een ieder geval een grote stevige gast. Misschien hebben we dus toch wel een vervanger met vergelijkbare kwaliteiten.
Loetje
 Loetje - woensdag 06 juli 2011 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 21:50 schreef ktotheb het volgende:
In een interview heeft Veronghen aangegeven dat Mats Rits wel wat op de Zeeuw lijkt. Ik ken hem verder niet goed, maar hij zou natuurlijk de vervanger kunnen worden als ze idd op elkaar lijken qua voetbal. In de voorbereiding scoort hij er in ieder geval aardig op los en hij wordt geloof ik deze week pas 18. Hij lijkt ook fysiek vrij sterk te zijn. Is een ieder geval een grote stevige gast. Misschien hebben we dus toch wel een vervanger met vergelijkbare kwaliteiten.
ik ben toevallig toeschouwer geweest van buitenpost tegen ajax, het zou inderdaad een type de zeeuw kunnen zijn, maar dan wel de e zeeuw die iets aanvallender staat, ajax zal nu met een verdigende middenvelder willen spelen, en dat is hij niet, dan kom je toch bij anita of enoh uit
freakie
 freakie - woensdag 06 juli 2011 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 21:50 schreef ktotheb het volgende:
Is een ieder geval een grote stevige gast.
Grote stevige gast??? 180 is niet echt groot..
freakie
 freakie - woensdag 06 juli 2011 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 21:52 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

ik ben toevallig toeschouwer geweest van buitenpost tegen ajax, het zou inderdaad een type de zeeuw kunnen zijn, maar dan wel de e zeeuw die iets aanvallender staat, ajax zal nu met een verdigende middenvelder willen spelen, en dat is hij niet, dan kom je toch bij anita of enoh uit
Ik vraag het me dan ook af of ze dan met een echte verdedigende middenvelder willen spelen.. Met de aankopen die ze hebben gedaan vraag ik het me echt heel erg af..
Loetje
 Loetje - woensdag 06 juli 2011 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 21:58 schreef freakie het volgende:

[..]

Grote stevige gast??? 180 is niet echt groot..
valt inderdaad reuze mee
Loetje
 Loetje - woensdag 06 juli 2011 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 21:59 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik vraag het me dan ook af of ze dan met een echte verdedigende middenvelder willen spelen.. Met de aankopen die ze hebben gedaan vraag ik het me echt heel erg af..
ik kan me niet voorstellen dat je zonder verdedigende midenvelder speelt! heeft de boer altijd gedaan, bovendien zijn janssen en eriksen al aanvallend ingesteld alhoewel jansen controleur moet worden! dus er zal iemand bij moeten komen die wat meer verdedigend werk verricht, ik denk dat het anita wordt!
freakie
 freakie - woensdag 06 juli 2011 - 22:26   quote  deeplink  
Ik denk dat ajax heel goed met janssen, eriksen en de jong kan spelen op het middenveld.. Maar daarom we gaan het wel zien..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5177
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Demy de Zeeuw definitief naar Spartak Moskou

0.0082519