|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juli 2011 - 22:26 schreef freakie het volgende:Ik denk dat ajax heel goed met janssen, eriksen en de jong kan spelen op het middenveld.. Maar daarom we gaan het wel zien.. vind ik van niet, ik vrees zelfs dat de jong niet eens meer gaat spelen, hi werd vorig jaar vaak genoeg overlopen daar, werkte hard maar kwam tekort en zoals ik veeel eerder gezegt heb, de jong kan op 10, maar met een aanspeelpunt die zich laat zakken in de spits zoals pantelic dat was en zon type wat zn broer ook is, zodat hij de 16 in kan gaat!maar erkisen gaat op 10 komen, dus kan de jong noguit gelegenheidspits zijn! hij kan goed kppen, dus speel je met boerrigter en met zon verhoek kan dat wel, maar ook kiest de boer daar voor sightorsson! even buiten dat, ik hoop da beerens komt, wou dat even kwijt, kunnen we wel gebuiken! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Waarom kwam de jong te kort.. Als we iets missen is het kracht in de selectie.. Ik denk dat de Jong nog niet afgeschreven is..
Denk dat de jong en theo prima centrale middenvelders kunnen zijn.. en over beerens moet je ophouden wtf heb je nou aan beerens? hij kost je een godvermogen en maakt je niet zeker 10 keer beter dan wat we nu hebben..
Ik denk dat we de jong niet moeten onderschatten, ik ben heel erg fan van de jong.. Hij staat als een huis en is moeilijk onderuit te krijgen.. Ajax heeft weinig spelers die sterk zijn en even de bal bij zich kunnen houden.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juli 2011 - 22:37 schreef freakie het volgende:Waarom kwam de jong te kort.. Als we iets missen is het kracht in de selectie.. Ik denk dat de Jong nog niet afgeschreven is.. Denk dat de jong en theo prima centrale middenvelders kunnen zijn.. en over beerens moet je ophouden wtf heb je nou aan beerens? hij kost je een godvermogen en maakt je niet zeker 10 keer beter dan wat we nu hebben.. Ik denk dat we de jong niet moeten onderschatten, ik ben heel erg fan van de jong.. Hij staat als een huis en is moeilijk onderuit te krijgen.. Ajax heeft weinig spelers die sterk zijn en even de bal bij zich kunnen houden.. over beerens vond i oals ik zei leuk om te melden, achter mickey mag best een goede 2devleugel en ozbiliz vind ik ik toch nog te matig! de jong werkt hard maar staatniet als een huis! de jong is gelukkig iemand die op meer plekken kan voetballen! maar wel op de plekken waar we nu goed bezet zijn |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Niet?? Moet je toch even beter kijken als de jong de bal ontvangt dan staat er iemand aan hem te trekken en hij geeft geen krimp maar als je dat niet ziet dan zijn we wel heel ver weg.. Ik denk dat de Jong als centrale middenvelder ook prima kan spelen..;)
Beerens kopen als wissel speler is totale onzin.. Dat is kapitaal vernietiging.. Obilliz is jong en moet vaak spelen.. ebecilio kan ook gewoon invallen.. Da sa heb je voor die positie en je had lukoki ook nog.. Nou genoeg dacht ik zo he? |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juli 2011 - 22:26 schreef freakie het volgende:Ik denk dat ajax heel goed met janssen, eriksen en de jong kan spelen op het middenveld.. Maar daarom we gaan het wel zien.. Ik denk dat het Janssen, Serero en Eriksen gaat worden uiteindelijk, waarbij ze ook nog eens heel veel zullen rouleren van positie. Siem gaat het niet redden tegen deze jongens op het middenveld vrees ik. Toch verwacht ik wel dat Siem en Anita veel speelminuten zullen krijgen. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juli 2011 - 22:32 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] even buiten dat, ik hoop da beerens komt, wou dat even kwijt, kunnen we wel gebuiken! Nee geen Beerens hoor, gelukkig hebben we genoeg talenten en Beerens mag blijven waar hij zit. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 07 juli 2011 - 11:05 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Ik denk dat het Janssen, Serero en Eriksen gaat worden uiteindelijk, waarbij ze ook nog eens heel veel zullen rouleren van positie. Siem gaat het niet redden tegen deze jongens op het middenveld vrees ik. Toch verwacht ik wel dat Siem en Anita veel speelminuten zullen krijgen. Ja en als dat het wordt dan is het dus dat we niet spelen met een echte verdedigende middenvelder maar wel met een centrale middenvelder die de boel regelt.. Wat de spelers zijn maakt me niet echt veel uit.. Maar als je alle middenvelders van ajax op een rijtje zet dan is het bijna zo dat je dan op de verdedigende middenveld positie er te weinig spelers zijn.. 3 op 1 positie waar je vaak geel haalt en je speelt cl.. T is wat karig.. Dus ik neem aan dat ajax niet een controlerende centrale middenvelder gaat spelen.. Dat kan siem, Janssen, eriksen, rits en alle andere verdedigende middenvelders dus anita(kan ook linksback), enoh(wissel), Jan arie.
Ik denk dus dat je met de opstelling van jou prima kan wisselen met anita of enoh als het even moeilijk gaat met bijvoorbeeld serero zodat je spelers heb die er even tegenaan gaan.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 07 juli 2011 - 11:22 schreef freakie het volgende:[..] Ja en als dat het wordt dan is het dus dat we niet spelen met een echte verdedigende middenvelder maar wel met een centrale middenvelder die de boel regelt.. Wat de spelers zijn maakt me niet echt veel uit.. Maar als je alle middenvelders van ajax op een rijtje zet dan is het bijna zo dat je dan op de verdedigende middenveld positie er te weinig spelers zijn.. 3 op 1 positie waar je vaak geel haalt en je speelt cl.. T is wat karig.. Dus ik neem aan dat ajax niet een controlerende centrale middenvelder gaat spelen.. Dat kan siem, Janssen, eriksen, rits en alle andere verdedigende middenvelders dus anita(kan ook linksback), enoh(wissel), Jan arie. Ik denk dus dat je met de opstelling van jou prima kan wisselen met anita of enoh als het even moeilijk gaat met bijvoorbeeld serero zodat je spelers heb die er even tegenaan gaan.. Dat denk ik ook idd. Dat heeft de Boer al vaker gedaan, daarbij kan er ook nog een centrale verdediger (verthongen) een beetje doorschuiven om het middenvelkd te ondersteunen, mits de tegenstander echt met 3 spitsen speelt. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
neem je muts mee demy????????? |
|
|
|