|
|
hammie
|
|
|
jonathan reis halen? is tranfervrij. alleen ff wat salaris op hoesten en hem 1x naar de coffeeshop laten gaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Oh ik dacht dat je ergens heen ging..
#tegenvaller |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Te hoog salaris om de gok te nemen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Goed plan, drugskoerier voor de club! Dik verdienen man. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Valt in onze clubautos minder op dan die kamper bmw's of een mercedes |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
quote: heb je wat tegen kampers ofzo?? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Drugskoerier met een kamper...Verdomd goeie dekmantel. Veel te opvallend. |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
|
|
|
The Q
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Ja, dat ze geen belasting willen betalen omdat ze in een sleurhut willen wonen, en omdat ze niet kunnen zingen, en omdat ze niet werken en al het oude ijzer tussen het vuil vandaan staan te schrapen, en met z'n alle grote asosiale smoelen hebben, die ze dimmen als ze alleen zijn, omdat de mercedes busjes altijd naar roet stinken.
Verder zitten ze mij niet in de weg. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juni 2011 - 12:22 schreef detrapstaandervanvak het volgende:[..] Ja, dat ze geen belasting willen betalen omdat ze in een sleurhut willen wonen, en omdat ze niet kunnen zingen, en omdat ze niet werken en al het oude ijzer tussen het vuil vandaan staan te schrapen, en met z'n alle grote asosiale smoelen hebben, die ze dimmen als ze alleen zijn, omdat de mercedes busjes altijd naar roet stinken. Verder zitten ze mij niet in de weg. zit diep he? hahaha |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Nee tegen BMW en Mercedes heb ik wat |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Wel een leuke speler. Maar wat heb je aan een gebleseerde lullo? tis maar de vraag of hij ubberhaupt ooit op zijn oude niveau komt. Als zijn salaris normaal is, kan Martin er altijd er overna denken. Maar ik zie liever dan iemand uit de jeugd komen weer |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Geen snuivende, geblesseerde, altijd te kaat komende, ongedisciplineerde brazilianen halen aub, Bahia is een uitzondering met andere mentaliteit, Reiss heeft al een snuif verleden. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Als ie al niet bij PSV wil blijven komt ie zeker niet naar ons toe... |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
in potentie een van de betere spitsen van de wereld denk ik als hij goed hersteld van die blessure, wordt het een grote denk
maar zal inderdaad wel salaris van een vedette vragen ach, de beste Brazilianen hadden altijd wel wat..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juni 2011 door Xapter -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: enige knappe europese auto's |
|
|
|
|
rob010
|
|
|
Zou by the way wel een stunt zijn,wijnaldum voor 5 miljoen naar fc gloeilamp,en wij gratis REIS ophalen. whahaha. |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Ik ga op reis en neem mee... 1 kilo witte poeder |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Gewoon laten komen, is die lastig gewoon weer optieven!! Niet geschoten is altijd mis. |
|
|
|