|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 22:20 schreef FR-Douwe het volgende:[..] en? is er een reden voor mij om te gaan kijken? ik bedoel: wat is de kwaliteit? van de ronde dan he! vandaag gemisst.... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
jammer, hou je me morgen op de hoogte? (of is er morgen dan net een rustdag?) als dat zo is dan wil ik de bergen van overmorgen wel horen hehehehe |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
morgen rustdag, dinsdag weer verder. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 17:24 schreef Stylzz het volgende:[..] kan nog he, nog 2 weken. Ben benieuwd wat de tour doet als Hoogerland en Fletcha niet op tijd binnenkomen. Dispensatie. Dat kan volgens de regelementen. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 22:32 schreef FR-Douwe het volgende:jammer, hou je me morgen op de hoogte? (of is er morgen dan net een rustdag?) als dat zo is dan wil ik de bergen van overmorgen wel horen hehehehe hahaha geen idee, kijk zelden, en als ik kijk dan zie er meestal een paar op hun smoel gaan |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 17:40 schreef Quiroz het volgende:Wat zou de organisatie moeten doen dan? Auto's in de etappes afschaffen? Dit is gewoon pech. Dit is gewoon een knurft achter het stuur die geen enkel verkeersinzicht heeft. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 21:58 schreef Stylzz het volgende:29000 nog wat.. naar heb ook aanvallers en klimmrs zat. Weinig uitvallers nog in mijn. Team was balen, ik heb LL Sanchez in mijn team selectie, maar niet geselecteerd voor de etappe. heb die poul in een paar minuten ingevuld, maar niet langer dan 2 seconden naar het parkour gekeken. tsja.... zat ik daar met een complete sprintersploeg, als er aardig wat te klimmen is. beter kijken de volgende keer. sta ergens in de 40.000. |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 22:32 schreef FR-Douwe het volgende:jammer, hou je me morgen op de hoogte? (of is er morgen dan net een rustdag?) als dat zo is dan wil ik de bergen van overmorgen wel horen hehehehe Vandaag rustdag, morgen en woensdag nog dermate vlak dat de sprinters kansen hebben maar vanaf donderdag gaan ze lekker klimmen met donderdag gelijk aan beklimmingen 1x de 1e categorie en 2x de buitencategorie, waarvan ze op die laatste ook nog bergop finishen: vuurwerk!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 juli 2011 door MrChriz -- |
|
|
|
|
nibali
|
|
|
Kan niet wachten op donderdag. Hopelijk is gesink er dan echt doorheen. Er zijn al heel wat favorieten uitgevallen. Nou nog een beetje tendinitis in de knien van de Schlecks en dan gaan we nog wat moois meemaken. Prachtige sport. Wat een bikkels!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ruudje op tour du jour!!! hahahha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Jammer dat de Nederlanders een beetje zijn afgehaakt nu de mooie ettapes zijn aangebroken.. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
altijd al ruk geweest de laatste jaren |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
die ten dam kan slecht vliegen zeg!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Het vliegen ging prima, het landen was kut |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
die voight die denkt dat ie aan een andere sport doet |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Jammer van de Feyenoorder in het peleton dat hij het net niet redden vandaag..
Terpstra/tour/held! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
effe kijken jongens. moet je kijken hoe stijl man. wat een bikkels |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Yep! Ik word er moe van haha! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zware etappe vandaag! Ben benieuwd |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
contador lijkt stuk te zitten. denk dat schleck de man word die er met de buit vandoor gaat |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Contador speelt een spelletje! |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
Zet t net aan. Nog wat boeiends gebeurd? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Contador heeft geen goede benen vandaag, doodzonde.
Nu rijd die debiele Andy Schleck voorop, bah.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 16:21 schreef MMM het volgende:[..] Contador heeft geen goede benen vandaag, doodzonde. Nu rijd die debiele Andy Schleck voorop, bah.. +1 Waarom doet lafaard Evens helemaal niks? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 16:23 schreef hoogvliet010 het volgende:quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 16:21 schreef MMM het volgende:[..] Contador heeft geen goede benen vandaag, doodzonde. Nu rijd die debiele Andy Schleck voorop, bah.. +1 Waarom doet lafaard Evens helemaal niks? je kent beter mijn quoten. ik ben de master kennert |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: en kennert minimaal!! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
Die Evans joh... Niet normaal! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
dat was ie 1500 al. toen zei ik het al. ik ben een kennert man |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Hoeveelste is Lubberding geworden? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
vandaag.... de alpe de huez.... magisch... zal er vandaag op deze enigzins hollandse berg een etappe gehaald worden? of word het schleck weer? of konterdoor? evens? zegt u het maar! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Peter Winnen! Alp d'huez is van ons! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
In 1979 was ik daar als klein jochie en Joop Zoetemelk won daar toen.. Onvergetelijk! in tegenstelling tot Stylzz vind ik het wel spannend dit jaar... Geesink gaat het doen vandaag! Stylzz gaat zo bevestigen dat het een grapje was ;)
Hup Geesink! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
GO JOHNNY!!!!!!!!!!!!!!!!!HELD!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
GO JOHNNY!!!!!!!!!!!!!!!!!HELD!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
En de Galibier niet vergeten!!!! Dat zijn stijgingspercentages... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
contadort wint, schleck de tour |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik was meer voor Ullrich dan die enge texaan !! Wat een enge pleuris kerel vind ik dat BRRRRRRRRRRrrrrrrrrrr |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Mag hem wel. vind het wel mooi dat ie is teruggekomen van kanker. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Andy Schleck begint 'te rijden' in de kopgroep, terwijl Frank nog in het peleton zit.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 - 14:35 schreef Leon FR1908 het volgende:In 1979 was ik daar als klein jochie en Joop Zoetemelk won daar toen.. Onvergetelijk! in tegenstelling tot Stylzz vind ik het wel spannend dit jaar... Geesink gaat het doen vandaag! Stylzz gaat zo bevestigen dat het een grapje was ;) Hup Geesink! spannend qua wie gaat er winnen, sensatie qua valpartijen ja. Maar niet enerverend. |
|
|
|