|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat hij na z`n ziekte dacht dat hij een godenzoon was krijg ik de kriebels van.... Ik haat godenzonen die uberhaut niet bestaan.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 - 15:52 schreef Stylzz het volgende:[..] spannend qua wie gaat er winnen, sensatie qua valpartijen ja. Maar niet enerverend. Zeker wel als je 4 personen heb die gelijkwaardig zijn!! Dit is nu eenmaal hoe een mooie tour eruit hoort te zien...
In elke sport moet je gelijkwaardige rivalen hebben anders is het SAAI. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Usted es compaƱero de la derecha! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: dat zeg ik,gamma haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lo spagnolo succhia le palle di scimmia. Parlo piuttosto l'italiano. Mangerei piuttosto l'italiano anche. La pasta possiede la paella! |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Ff kijken of Voeckler terugkomt in de afdaling. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 - 16:13 schreef Stylzz het volgende:Lo spagnolo succhia le palle di scimmia. Parlo piuttosto l'italiano. Mangerei piuttosto l'italiano anche. La pasta possiede la paella! Spaans zuigt aap ballen. Ik spreek liever dan de Italiaanse. Iets te eten Italiaans. De pasta is de paella! |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
Andy Schleck er helemaal afgereden? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 - 16:13 schreef Stylzz het volgende:Lo spagnolo succhia le palle di scimmia. Parlo piuttosto l'italiano. Mangerei piuttosto l'italiano anche. La pasta possiede la paella! Spaans zuigt aap ballen. Ik spreek liever dan de Italiaanse. Iets te eten Italiaans. De pasta is paella
huh!!! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 - 16:21 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Spaans zuigt aap ballen. Ik spreek liever dan de Italiaanse. Iets te eten Italiaans. De pasta is de paella! Wat moet je dan allemaal gedronken hebben?? haha! |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Die Nederlandse bocht ziet er mooi uit. |
|
|
|
|
GekkeGerrit010
|
|
|
Dansen ze weer de polonaise? :P |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ze moesten alleen een beetje lang op die nederlanders wachten! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die vertaling sites van jullie zuigen ook apen ballen! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hehehehehe............leon is te lui om een nieuwe te zoeken!!! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Heel mooi. Blij dat ik een beetje gekeken heb. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zouden meer mensen moeten doen :) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: hahahaha zoals?? peppillen voor feyenoord. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
mag je die Fer wel volprppen met zijn hasj ogen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 juli 2011 door craven -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Kan niet fietsen, m'n pa heeft de zijwieltjes eraf gehaald pvd (=potverdorie he! anders wordt m'n pa boos!) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
En terecht! Kut Luxemburgers. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Evans terecht gewonnen maar dat is wel jammert...
De Rabobank is een beetje het Feyenoord op wielen.!!! Je verwacht wat maar krijg niks...
Dit topic tillen we over naar volgend jaar waar de Nederlanders wederom zegevieren? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
het zit er aan te komen heren! heerlijk fietsen.... |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Wat, naar de kroeg omdat bea jarig is??? :) goeie topic man |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Ik woon in naaldwijk, waar Tour le Jour met derksen en genee wordt opgenomen, uiteraard ff gekeken hoeveel zo'n kaartje zou gaan kosten om daar in het publiek te mogen zitten. .. Voor 150 euro mag je 2 uurtjes meeluisteren op het plein en voor 250 krijg je er een diner en dagtourtje op de solex bij :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2012 - 10:38 schreef Xapter het volgende:Ik woon in naaldwijk, waar Tour le Jour met derksen en genee wordt opgenomen, uiteraard ff gekeken hoeveel zo'n kaartje zou gaan kosten om daar in het publiek te mogen zitten. .. Voor 150 euro mag je 2 uurtjes meeluisteren op het plein en voor 250 krijg je er een diner en dagtourtje op de solex bij :) Voor dat geld mogen ze m van mij houden,dat kaartje.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Goed topic! Wordt een kuttour voor alle renners die geen behoorlijke tijdrit in de benen hebben. Gebroeders Schleck krijgen het lastig... |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: mooie foto Peppie en Cokkie |
|
|
|