BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: "Cabral verlaat misschien feyenoord als Ryo blijft"

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
craven
 craven - woensdag 29 juni 2011 - 13:55   quote  deeplink  
Het is nog onduidelijk of Ryo Miyaichi volgend jaar weer in het shirt van Feyenoord te bewonderen zal zijn. De supporters zien de Arsenal-aanvaller graag op huurbasis terugkeren, maar technisch directeur Martin van Geel zei al daarover te twijfelen. Wanneer Miyaichi komt, wil Jerson Cabral in ieder geval vertrekken uit De Kuip.

De twintigjarige aanvaller wil een volgende stap zetten in zijn ontwikkeling en vreest dat de terugkeer van Miyaichi hem zal belemmeren. Bovendien, zegt zaakwaarnemer Wessel Weezenberg tegen Voetbal International, spreekt er ook weinig vertrouwen uit. Je leidt een eigen speler op, maar kiest vervolgens voor een ander. Wat is dan het perspectief?

Voor Cabral bestaat de nodige interesse: verschillende clubs uit Spanje en Engeland volgen de jeugdinternational. Maar zo ver is het nog niet, zegt Weezenberg. Het is voor Jerson echter wel belangrijk dat hij zo snel mogelijk duidelijkheid krijgt. Cabral speelde in het afgelopen seizoen 23 competitiewedstrijden, waarvan zeven als basisspeler.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 29 juni 2011 - 14:01   quote  deeplink  
ik zeg:Dag Ryo
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - woensdag 29 juni 2011 - 14:05   quote  deeplink  
Ze moeten met Cabral op links en Ryo op de plaats van die levensverzieker gaan spelen, dan word je er nog sterker op ook!
plannetje
 plannetje - woensdag 29 juni 2011 - 14:05   quote  deeplink  
Cabral wilt gewoon ze maatje achterna wijnaldum . laat die gasten aub optyfen allemaal!!!!! 1 down 9 to go!
woutah
 woutah - woensdag 29 juni 2011 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 14:05 schreef plannetje het volgende:
Cabral wilt gewoon ze maatje achterna wijnaldum . laat die gasten aub optyfen allemaal!!!!! 1 down 9 to go!
kan je beter biseswar op 10 zetten denk ik.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 29 juni 2011 - 14:08   quote  deeplink  
Cabral heeft gewoon gelijk.
crnal
 crnal - woensdag 29 juni 2011 - 14:11   quote  deeplink  
Standpunt van cabral is begrijpelijk, maar ik zou RYO zeker halen.
Idd probeer met ryo / cabral / biseswar op tien te spelen.
Gewoon alle drie opstellen!
crnal
 crnal - woensdag 29 juni 2011 - 14:13   quote  deeplink  
Ik heb liever dat Mister teen Cisse vertrekt die heeft echt alleen nog maar geld gekost.
The Q
 The Q - woensdag 29 juni 2011 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 14:08 schreef Stylzz het volgende:
Cabral heeft gewoon gelijk.
Wat heeft Cabral dan wel gepresteerd voor Feyenoord? Hij speelt bij de grootste club van Nederland dan mag je een beetje concurrentie verwachten toch.Hij moet gewoon zorgen dat ze niet om hem heen kunnen.En dat begint met je bek houden en keihard werken voor je geld godverdomme.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 29 juni 2011 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 14:15 schreef The Q het volgende:

[..]

Wat heeft Cabral dan wel gepresteerd voor Feyenoord? Hij speelt bij de grootste club van Nederland dan mag je een beetje concurrentie verwachten toch.Hij moet gewoon zorgen dat ze niet om hem heen kunnen.En dat begint met je bek houden en keihard werken voor je geld godverdomme.
+1 neemt niet weg dat ik de komt van Ryo overbodig vind.
Quiroz
 Quiroz - woensdag 29 juni 2011 - 14:16   quote  deeplink  
Cabral!!!!!! Ik heb echt een zwak voor die jongen, laat Ryo dan maar in Londen blijven
The Q
 The Q - woensdag 29 juni 2011 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 14:16 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

+1 neemt niet weg dat ik de komt van Ryo overbodig vind.
Ryo kan ook op rechts uit de voeten dus alleen maar goed als je zo'n talent nog een jaar van kunt genieten.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 29 juni 2011 - 14:20   quote  deeplink  
Het pokerspel is weer begonnen. Cabral's zaakwaarnemer doet mee. Even Feyenoord onder druk zetten. van Geel zal zich niet gek laten maken.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 29 juni 2011 - 14:22   quote  deeplink  
Cabral houden, het trucje van Ryo, lijkt uitgewerkt
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 29 juni 2011 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 14:20 schreef The Q het volgende:

[..]

Ryo kan ook op rechts uit de voeten dus alleen maar goed als je zo'n talent nog een jaar van kunt genieten.
kan biseswar ook, Ryo kost alleen maar geld en ik denk niet dat hij de speler is die ons europees voetbal gaat bezorgen, zoals hotjumper al schreef: zn trucje is al weer uitgewerkt
MMM
 MMM - woensdag 29 juni 2011 - 14:31   quote  deeplink  
Jammer dat ze/zaakwaarnemers tegenwoordig van die grote bekken hebben..

Maar gewoon Cabral houden, geen geld uitgeven aan Ryo.
The Q
 The Q - woensdag 29 juni 2011 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 14:29 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

kan biseswar ook, Ryo kost alleen maar geld en ik denk niet dat hij de speler is die ons europees voetbal gaat bezorgen, zoals hotjumper al schreef: zn trucje is al weer uitgewerkt
Na ja het is ook geen must misschien heppie wel gelijk. Maar wat waren we blij met Ryo.Ik snap niet dat die zo snel weer wordt uitgescheten.
Nibke
 Nibke - woensdag 29 juni 2011 - 14:35   quote  deeplink  
Gewoon Ryo halen en Cabral heel seizoen bij Excelsior laten spelen!!
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 29 juni 2011 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 14:32 schreef The Q het volgende:

[..]

Na ja het is ook geen must misschien heppie wel gelijk. Maar wat waren we blij met Ryo.Ik snap niet dat die zo snel weer wordt uitgescheten.
ik was/ ben ook blij maar ook realistisch. Hij gaat tonnen kosten die we eigenlijk niet hebben. Met of zonder Ryo zal voor de ranglijst geen enorm verschil maken en dan hebben we daarnaast nog genoeg alternatieven voor op de flank. Zie liever een spits maar ook daar is geen geld voor.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 29 juni 2011 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 14:15 schreef The Q het volgende:

[..]

Wat heeft Cabral dan wel gepresteerd voor Feyenoord? Hij speelt bij de grootste club van Nederland dan mag je een beetje concurrentie verwachten toch.Hij moet gewoon zorgen dat ze niet om hem heen kunnen.En dat begint met je bek houden en keihard werken voor je geld godverdomme.
Je moet nooit de ontwikkeling van je talenten in de weg zitten.
Ronneke
 Ronneke - woensdag 29 juni 2011 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 14:22 schreef hotjumper het volgende:
Cabral houden, het trucje van Ryo, lijkt uitgewerkt
Eens !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Emile
 Emile - woensdag 29 juni 2011 - 14:58   quote  deeplink  
gewoon cabral op links idd, biseswar op judas zn oude plek en ryo op rechts
kale co
 kale co - woensdag 29 juni 2011 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 14:42 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Je moet nooit de ontwikkeling van je talenten in de weg zitten.
eens !
craven
 craven - woensdag 29 juni 2011 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 14:22 schreef hotjumper het volgende:
Cabral houden, het trucje van Ryo, lijkt uitgewerkt
is dat zo? ik weet t niet...
wazzaamahn
 wazzaamahn - woensdag 29 juni 2011 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 14:42 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Je moet nooit de ontwikkeling van je talenten in de weg zitten.
Om ze vervolgens een jaar later voor een habbekrats naar psv laten verkassen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 29 juni 2011 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 14:05 schreef Jhon de Beuk het volgende:
Ze moeten met Cabral op links en Ryo op de plaats van die levensverzieker gaan spelen, dan word je er nog sterker op ook!
Kortzichtig en Ryo kan daar trouwens niet uit de voeten... moet krijt aan zijn schoenen...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 29 juni 2011 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 14:05 schreef plannetje het volgende:
Cabral wilt gewoon ze maatje achterna wijnaldum . laat die gasten aub optyfen allemaal!!!!! 1 down 9 to go!
Kortzichtig, opstokend en nergens op slaand.
Cabral heeft toch groot gelijk. Die jongen wil spelen. Ik zeg in het geval van Ryo Cabral naar Excelsior? Of Ryo niet laten komen...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 29 juni 2011 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 14:15 schreef The Q het volgende:

[..]

Wat heeft Cabral dan wel gepresteerd voor Feyenoord? Hij speelt bij de grootste club van Nederland dan mag je een beetje concurrentie verwachten toch.Hij moet gewoon zorgen dat ze niet om hem heen kunnen.En dat begint met je bek houden en keihard werken voor je geld godverdomme.
Over agressief gesproken! Wat een vijandigheid naar dat ventje toe...
kale co
 kale co - woensdag 29 juni 2011 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 15:08 schreef wazzaamahn het volgende:

[..]

Om ze vervolgens een jaar later voor een habbekrats naar psv laten verkassen.
5 miljoen voor die swa die 4 wedstrijden heeft gepresteerd en schijt heeft aan de fans goed gedaan martin !
JanM
 JanM - woensdag 29 juni 2011 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 15:09 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Kortzichtig, opstokend en nergens op slaand.
Cabral heeft toch groot gelijk. Die jongen wil spelen. Ik zeg in het geval van Ryo Cabral naar Excelsior? Of Ryo niet laten komen...
Op zich eens, maar Cabral('s zaakwaarnemer) heeft nog ziet genoeg laten zien om zoveel praatjes te hebben!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 29 juni 2011 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 14:29 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

kan biseswar ook, Ryo kost alleen maar geld en ik denk niet dat hij de speler is die ons europees voetbal gaat bezorgen, zoals hotjumper al schreef: zn trucje is al weer uitgewerkt
Het valt me wel op dat velen Van Geel napraten. Hij geeft aan dat hij goed wil nadenken of hij Ryo wil halen of dat hij voor de spelers gaan, die we al hebben. Hij weet het allang, maar doet net alsof hij hier over moet nadenken. Zo wennen wij aan de gedachte dat we Ryo niet nodig hebben (terwijl dat die jongen mateloos populair is!). Het lijkt te werken, want velen lullen Van Geel na....
kale co
 kale co - woensdag 29 juni 2011 - 15:13   quote  deeplink  
voorlopig hoor ik jongens als de vrij ,van haaren, helemaal niet zo praten!
wazzaamahn
 wazzaamahn - woensdag 29 juni 2011 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 15:11 schreef kale co het volgende:

[..]

5 miljoen voor die swa die 4 wedstrijden heeft gepresteerd en schijt heeft aan de fans goed gedaan martin !
Ben ik met je eens..als elk "talent" die we hebben 5 mil oplevert doen we t zo gek nog niet.
Maar los daarvan moet feyenoord geen club worden die opleid voor anderen...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 29 juni 2011 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 15:13 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Het valt me wel op dat velen Van Geel napraten. Hij geeft aan dat hij goed wil nadenken of hij Ryo wil halen of dat hij voor de spelers gaan, die we al hebben. Hij weet het allang, maar doet net alsof hij hier over moet nadenken. Zo wennen wij aan de gedachte dat we Ryo niet nodig hebben (terwijl dat die jongen mateloos populair is!). Het lijkt te werken, want velen lullen Van Geel na....
van Geel weet ook hoe populisme werkt..
in hart en nieren...
 in hart en nieren... - woensdag 29 juni 2011 - 15:19   quote  deeplink  
Laat Ryo lekker gaan. In Cabral zit meer toekomst......of hij moet na zijn contract ook weer gratis de kuip uit lopen want dat kunnen ze goed bij Feyenoord
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 29 juni 2011 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 15:18 schreef Stylzz het volgende:

[..]

van Geel weet ook hoe populisme werkt..
Jij snapt het ook!
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 29 juni 2011 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 15:13 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Het valt me wel op dat velen Van Geel napraten. Hij geeft aan dat hij goed wil nadenken of hij Ryo wil halen of dat hij voor de spelers gaan, die we al hebben. Hij weet het allang, maar doet net alsof hij hier over moet nadenken. Zo wennen wij aan de gedachte dat we Ryo niet nodig hebben (terwijl dat die jongen mateloos populair is!). Het lijkt te werken, want velen lullen Van Geel na....
je kunt me van alles verwijten maar niet dat ik iemand napraat, heb gelukkig een eigen mening en die plaats is hier ook. Anders zou ik wel een quote plaatsen van Martin van Geel.
Niet nog een keer zeggen!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 29 juni 2011 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 15:11 schreef JanM het volgende:

[..]

Op zich eens, maar Cabral('s zaakwaarnemer) heeft nog ziet genoeg laten zien om zoveel praatjes te hebben!
Ja, maar als je weet dat je goed bent, kun je je dat permitteren. En dan ben ik het nog met hem eens. Jij bent een groot talent en toch halen ze iemand anders. Dat kun je opvatten als gebrek aan vertrouwen... Zou ik ook niet beter van gaan spelen...(slechter kon al niet...)
Milo
 Milo - woensdag 29 juni 2011 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 14:22 schreef hotjumper het volgende:
Cabral houden, het trucje van Ryo, lijkt uitgewerkt
dag! trucje? die jongen is wereldklasse, de beste spelen klaar! cabral is dus gewoon niet goed genoeg!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 29 juni 2011 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 15:21 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Jij snapt het ook!
joh!
feyenoord hart.
 feyenoord hart. - woensdag 29 juni 2011 - 15:29   quote  deeplink  
oprotte ermee ook al geen club liefde
Zo jon en nu la praatje op tieve...........
hotjumper
 hotjumper - woensdag 29 juni 2011 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 15:22 schreef Milo het volgende:

[..]

dag! trucje? die jongen is wereldklasse, de beste spelen klaar! cabral is dus gewoon niet goed genoeg!
Maar je schiet er structureel net zo veel mee op als destijds Sahin. Voor de continuïteit zou ik voor de eigen jeugd kiezen.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 29 juni 2011 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 15:22 schreef Milo het volgende:

[..]

dag! trucje? die jongen is wereldklasse, de beste spelen klaar! cabral is dus gewoon niet goed genoeg!
Wat weet jij daar nou van jij bent jaren niet in het stadion geweest.....
Stylzz
 Stylzz - woensdag 29 juni 2011 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 15:22 schreef Milo het volgende:

[..]

dag! trucje? die jongen is wereldklasse, de beste spelen klaar! cabral is dus gewoon niet goed genoeg!
Ja, inderdaad! Opstellen die spelers van Arsenal! Kan je ze lekker opleiden voor hun!
Weg met die eigen jeugd, ook niet de kans geven om zo goed te worden!

Of bedoel je dat niet?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 29 juni 2011 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 15:22 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

je kunt me van alles verwijten maar niet dat ik iemand napraat, heb gelukkig een eigen mening en die plaats is hier ook. Anders zou ik wel een quote plaatsen van Martin van Geel.
Niet nog een keer zeggen!
Je praat Van Geel na. Zo, ik heb het nog een keer gezegd. Maar dat wil niet zeggen dat ik het er zelf niet mee eens ben, maar het valt op dat je een tijdje terug alleen maar hoorde dat Ryo moet komen/blijven en nu Van Geel aangeeft te twijfelen, hoor je ineens zulke geluiden. Dat klinkt toch als papegaaiengedrag.

Speciaal voor jou zal ik nog eens wat citeren:
Van Geel erkent dat Miyaichi het in de afgelopen maanden zeer goed heeft gedaan. "Maar we moeten óók kijken naar onze eigen spelers", zegt hij in Voetbal International. "Met Sekou Cissé en Jerson Cabral hebben we twee spelers die op dezelfde positie uit de voeten kunnen als Ryo."

"Daar moeten we onze ogen niet voor sluiten. Daarom zullen we alles eens goed op een rijtje zetten en zullen we weloverwogen een beslissing moeten nemen of het verstandig is Ryo te huren", aldus Van Geel.
Milo
 Milo - woensdag 29 juni 2011 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 15:30 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Maar je schiet er structureel net zo veel mee op als destijds Sahin. Voor de continuïteit zou ik voor de eigen jeugd kiezen.
kijk, dit is een goed antwoordt.
Milo
 Milo - woensdag 29 juni 2011 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 15:31 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Wat weet jij daar nou van jij bent jaren niet in het stadion geweest.....
deze is lullig :(
Milo
 Milo - woensdag 29 juni 2011 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 15:32 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ja, inderdaad! Opstellen die spelers van Arsenal! Kan je ze lekker opleiden voor hun!
Weg met die eigen jeugd, ook niet de kans geven om zo goed te worden!

Of bedoel je dat niet?
lul! maar wat doet de eigen jeugd? ze vertrekken stuk voor stuk!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 29 juni 2011 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 15:34 schreef Milo het volgende:

[..]

lul! maar wat doet de eigen jeugd? ze vertrekken stuk voor stuk!
tsja, maar dat zijn homo's.
Niet allemaal he. de Vrij is er nog. Er hebben er ook een stuk of 5 net getekend!
Alleen zWijnaldum en Castaignos gaan weg en de eerste moet zelfs nog officieel bekend gemaakt worden...
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 29 juni 2011 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 15:32 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Je praat Van Geel na. Zo, ik heb het nog een keer gezegd. Maar dat wil niet zeggen dat ik het er zelf niet mee eens ben, maar het valt op dat je een tijdje terug alleen maar hoorde dat Ryo moet komen/blijven en nu Van Geel aangeeft te twijfelen, hoor je ineens zulke geluiden. Dat klinkt toch als papegaaiengedrag.

Speciaal voor jou zal ik nog eens wat citeren:
Van Geel erkent dat Miyaichi het in de afgelopen maanden zeer goed heeft gedaan. "Maar we moeten óók kijken naar onze eigen spelers", zegt hij in Voetbal International. "Met Sekou Cissé en Jerson Cabral hebben we twee spelers die op dezelfde positie uit de voeten kunnen als Ryo."

"Daar moeten we onze ogen niet voor sluiten. Daarom zullen we alles eens goed op een rijtje zetten en zullen we weloverwogen een beslissing moeten nemen of het verstandig is Ryo te huren", aldus Van Geel.
kijk, je quote. Ik daarentegen geef mijn eigen mening weer. Dat die overeenkomt met wat van Geel ooit heeft gezegd wil niet zeggen dat ik hem napraat. Ik moet wel zeggen dat van Geel er kijk op heeft.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5962
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: "Cabral verlaat misschien feyenoord als Ryo blijft"









0.0079910