BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Rutjes in rvc feyenoord

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
kale co
 kale co - woensdag 29 juni 2011 - 14:55   quote  deeplink  
rutjes is toegetreden in de rvc bron nos
kale co
 kale co - woensdag 29 juni 2011 - 14:59   quote  deeplink  
vinden we ervan?
Trouwe hond
 Trouwe hond - woensdag 29 juni 2011 - 15:05   quote  deeplink  
Geweldig!!!!!! Integer persoon
FRW
 FRW - woensdag 29 juni 2011 - 15:19   quote  deeplink  
Prima kerel naar mijn mening, met kennis van zaken (Goese Golf en afgestudeerd bedrijfseconoom). Een verleden als voetballer vind ik persoonlijk erg belangrijk in een RVC, helaas niet bij Feyenoord gespeeld, maar schijnt dus wel supporter te zijn (Blokland, 2011). Wordt wel afwachten hoe hij omgaat met zijn functie i.c.m. zijn VvF-petje op.

Hoorde ook dat de derde commissaris op komst is. Ik neem aan dat Rutjes de vacante positie in de RVC inneemt en dat de derde commissaris de plaats van aftredend commissaris Beerman inneemt. Die heeft namelijk al een tijdje terug verklaart dat hij opstapt en alleen nog blijft zitten tot er een vervanger is gevonden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 juni 2011 door FRW --
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 29 juni 2011 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 15:19 schreef FRW het volgende:
Prima kerel naar mijn mening, met kennis van zaken (Goese Golf en afgestudeerd bedrijfseconoom). Een verleden als voetballer vind ik persoonlijk erg belangrijk in een RVC, helaas niet bij Feyenoord gespeeld, maar schijnt dus wel supporter te zijn (Blokland, 2011). Wordt wel afwachten hoe hij omgaat met zijn functie i.c.m. zijn VvF-petje op.

Hoorde ook dat de derde commissaris op komst is. Ik neem aan dat Rutjes de vacante positie in de RVC inneemt en dat de derde commissaris de plaats van aftredend commissaris Beerman inneemt. Die heeft namelijk al een tijdje terug verklaart dat hij opstapt en alleen nog blijft zitten tot er een vervanger is gevonden.
dat zou mooi zijn, die 3e persoon. dat betekent dat ze 30 mln binnen hebben, daarbij he transfer geld en ze zijn bijna uit de schulden!!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 29 juni 2011 - 18:15   quote  deeplink  
Ook hier de boel maar opvrolijken dan

hoera.gif
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 29 juni 2011 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 18:15 schreef RedDevil1990 het volgende:
Ook hier de boel maar opvrolijken dan

[ afbeelding ]
Goed idee, Red!

Lalalalalalalalalalalalalala
Club
lalalalalalalalalalalala
Rotterdam
lalalalalalalalalalalalalala
Feyenoord

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Rutjes in rvc feyenoord









0.0146510