|
|
rob010
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
rob010
|
|
|
quote: Quiroz hier kan je knap ziek van worden. Mijn halve familie is hier aan dood gegaan !
mag het ook een verkoudheidje zijn ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Volgens mij is er een hele lijst aan gekleurde spelers die de spelers en al het veld af schopte voor Feyenoord en die niet zo waren/zijn. Dus met zo'n uitspraak vind ik dat ik je hun ook wel ernstig tekort doet hoor. Doet niet af aan het feit dat het gedrag van die 3 waardeloos is. Wat mij betreft worden ze alle 3 verkocht deze zomer. Goede voor onze financiƫn en dan kunnen wij ons richten op spelers (welke huidskleur dan ook 0_o) die wel willen vechten voor de mooiste club van Nederland in het mooiste stadion van Nederland met het beste publiek van Nederland.
Zo dat moest er ook ff uit... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hahahaha, leuke humor! |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
zo da,s de eerste die oppleurt nu een goeie sloper voor het middenveld dat als die met pisvee op bezoek komt,gelijk met zn misselijke rotkop onder het gras schopt |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Racistische, hersenloze, irritante topic!!! Hij zal wel een beetje spijt hebben voor het plaatsen van deze onzin. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juni 2011 - 20:52 schreef rob010 het volgende:[..] Quiroz hier kan je knap ziek van worden. Mijn halve familie is hier aan dood gegaan ! mag het ook een verkoudheidje zijn ? Daar zijn ook mensen aan dood gegaan. |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Ik zeg wegwezen met deze gasten waardeloze mentaliteit! |
|
|
|
|
realistisch
|
|
|
quote: Precies dat bedoelde ik ook, die mentaliteit pas niet bij onze mooie club, ik heb een hekel aan dat soort bling bling gasten nagemaakte engnekken |
|
|
|