|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Ismael Aisatti komt er niet uit met Vitesse en dus is de kans aanwezig dat hij terugkeert naar de Hoofdstad
Terughalen of Niet meer terug komen? |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
Wat ik begrepen heb moet hij zich melden bij Jong Ajax. Net als El Hammie is hij niet welkom bij de selectie. Ik zelf snap niet waarom. Zeker nu de Zeeuw weg is. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Ik vind Aisatti geen vervanger voor de Zeeuw, totaal verschillende spelers. Maar ik snap wel waarom hij in het plaatje van de Boer niet voorkomt. Aisatti heeft de laatste jaren bewezen een hele goed meevoetballer te zijn, maar ook dat hij een heel erg laag rendement heeft en veel te verliefd is op de bal. Net als El Hammie loopt hij veel teveel met de bal en vertraagt hij gewoon het spel. Dit soort spelers wil de Boer niet hebben, dus mag hij weg. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juni 2011 - 16:09 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:Wat ik begrepen heb moet hij zich melden bij Jong Ajax. Net als El Hammie is hij niet welkom bij de selectie. Ik zelf snap niet waarom. Zeker nu de Zeeuw weg is. Omdat F de Boer geen behoefte heeft aan een type Aisatti, gezien het feit dat we Eriksen en Lodeiro al hebben? |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juni 2011 - 16:19 schreef dutchajaxmen het volgende:Ik wil niet vervelend doen maar wil het volgende toch wel even melden: Ik heb mij samen met de 'grote jongens' een beetje geërgerd aan de grote hoeveelheid (onzin)topic's die werden opgestart. Van ons kregen de andere Ajacieden het dringende verzoek om niet bij elk wissewasje een topic op te starten. Het is eventjes stil geweest maar nu begint het geklooi weer. Aan alle mensen het dringende verzoek: Start alleen nuttige topics! Als je iets over transfers kwijt wil dat kan dat in het transfertopic. BVD. Aan de ene kant ben ik het wel met je eens, aan de andere kant word ik zelf een beetje moe van mensen die erover zeuren. Kijk, als jij vind dat een topic niet interessant is, discusieer je gewoon niet mee. Ik vind het best interessant om over Aissati te lullen en te kijken wat iedereen ervan vind. Mensen als jij sturen dan dit soort stukjes, waardoor het topic weer bovenaan komt, doe dat gewoon niet. De topics die niet interessant zijn zakken snel genoeg weg als je er maar niet op reageert. Sommige topics slaan nergens op, maar ik zou best een topic willen zien voor iedere selectiespeler, is toch leuk om over te praten. Jullie willen het netjes houden, maar voor mij is het op deze manier overzichtelijker dan een algemeen transfertopic. Daar lult iedereen door elkaar heen over verschillende namen, hier kan je gewoon over een specifieke speler je mening geven als je het wilt. Ik ben redelijk nieuw hier, dus wil niemand op de tenen trappen, maar 'grote jongens' op dit forum hebben heus niet meer rechten ofzo. Dit is een open forum waarop iedereen die lid is mag doen wat hij wil. Als er regels overtreden worden zijn daarvoor de moderators. Ik zou bijna een topic willen starten genaamd: anti anti topic topic. Als het je niet boeit, bemoei je er niet meer, als het genoeg mensen niet boeit verdwijnt het vanzelf. Als er wel genoeg reacties zijn, zijn er blijkbaar veel mensen die erover willen praten, dus dan is het topic levensvatbaar. De enigen die eigenlijk lastig zijn ben jijzelf, omdat dit soort reacties die nergens iets mee te maken hebben topics hoog houden die misschien niet interessant zijn. Stop daar dus maar eens mee. Nogmaals ik wil niemand op de tenen gaan staan, maar ik wilde toch even mijn mening geven over dit soort reacties. Dit forum is voor ons allemaal en op deze manier werk je jezelf alleen maar tegen. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Vindt jij dat ik dit Topic start zodat het bovenaan komt? Vind het gewoon een goeie speler waarvan het nog niet zeker is waar zijn toekomst ligt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 juni 2011 door AFC M&M -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
en ismael is ajacied nog......maar van mij mag hij geel-zwart blijven dragen man... |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juni 2011 - 16:36 schreef ktotheb het volgende:[..] Aan de ene kant ben ik het wel met je eens, aan de andere kant word ik zelf een beetje moe van mensen die erover zeuren. Kijk, als jij vind dat een topic niet interessant is, discusieer je gewoon niet mee. Ik vind het best interessant om over Aissati te lullen en te kijken wat iedereen ervan vind. Mensen als jij sturen dan dit soort stukjes, waardoor het topic weer bovenaan komt, doe dat gewoon niet. De topics die niet interessant zijn zakken snel genoeg weg als je er maar niet op reageert. Sommige topics slaan nergens op, maar ik zou best een topic willen zien voor iedere selectiespeler, is toch leuk om over te praten. Jullie willen het netjes houden, maar voor mij is het op deze manier overzichtelijker dan een algemeen transfertopic. Daar lult iedereen door elkaar heen over verschillende namen, hier kan je gewoon over een specifieke speler je mening geven als je het wilt. Ik ben redelijk nieuw hier, dus wil niemand op de tenen trappen, maar 'grote jongens' op dit forum hebben heus niet meer rechten ofzo. Dit is een open forum waarop iedereen die lid is mag doen wat hij wil. Als er regels overtreden worden zijn daarvoor de moderators. Ik zou bijna een topic willen starten genaamd: anti anti topic topic. Als het je niet boeit, bemoei je er niet meer, als het genoeg mensen niet boeit verdwijnt het vanzelf. Als er wel genoeg reacties zijn, zijn er blijkbaar veel mensen die erover willen praten, dus dan is het topic levensvatbaar. De enigen die eigenlijk lastig zijn ben jijzelf, omdat dit soort reacties die nergens iets mee te maken hebben topics hoog houden die misschien niet interessant zijn. Stop daar dus maar eens mee. Nogmaals ik wil niemand op de tenen gaan staan, maar ik wilde toch even mijn mening geven over dit soort reacties. Dit forum is voor ons allemaal en op deze manier werk je jezelf alleen maar tegen. +1 |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juni 2011 - 16:44 schreef AFC M&M het volgende:Vindt jij dat ik dit Topic start zodat het bovenaan komt? Vind het gewoon een goeie speler waarvan het nog niet zeker is waar zijn toekomst ligt. Niemand weet waar zijn toekomst ligt. Maar waar hij niet ligt lijkt me wel duidelijk. Hij hoeft namelijk niet meer bij Ajax 1 terug te keren, aldus F de Boer. |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juni 2011 - 16:36 schreef ktotheb het volgende:[..] Aan de ene kant ben ik het wel met je eens, aan de andere kant word ik zelf een beetje moe van mensen die erover zeuren. Kijk, als jij vind dat een topic niet interessant is, discusieer je gewoon niet mee. Ik vind het best interessant om over Aissati te lullen en te kijken wat iedereen ervan vind. Mensen als jij sturen dan dit soort stukjes, waardoor het topic weer bovenaan komt, doe dat gewoon niet. De topics die niet interessant zijn zakken snel genoeg weg als je er maar niet op reageert. Sommige topics slaan nergens op, maar ik zou best een topic willen zien voor iedere selectiespeler, is toch leuk om over te praten. Jullie willen het netjes houden, maar voor mij is het op deze manier overzichtelijker dan een algemeen transfertopic. Daar lult iedereen door elkaar heen over verschillende namen, hier kan je gewoon over een specifieke speler je mening geven als je het wilt. Ik ben redelijk nieuw hier, dus wil niemand op de tenen trappen, maar 'grote jongens' op dit forum hebben heus niet meer rechten ofzo. Dit is een open forum waarop iedereen die lid is mag doen wat hij wil. Als er regels overtreden worden zijn daarvoor de moderators. Ik zou bijna een topic willen starten genaamd: anti anti topic topic. Als het je niet boeit, bemoei je er niet meer, als het genoeg mensen niet boeit verdwijnt het vanzelf. Als er wel genoeg reacties zijn, zijn er blijkbaar veel mensen die erover willen praten, dus dan is het topic levensvatbaar. De enigen die eigenlijk lastig zijn ben jijzelf, omdat dit soort reacties die nergens iets mee te maken hebben topics hoog houden die misschien niet interessant zijn. Stop daar dus maar eens mee. Nogmaals ik wil niemand op de tenen gaan staan, maar ik wilde toch even mijn mening geven over dit soort reacties. Dit forum is voor ons allemaal en op deze manier werk je jezelf alleen maar tegen. Hoelang heb je erover gedaan om dit te typen:P? Als jij over elk dingetje een topic wilt hebben moet je dat zelf maar weten. Ik ga er verder ook niet al te veel aandacht aan besteden. |
|
|
|
|
japhe
|
|
|
misschien is aisatti wel wat voor FC Utrecht!! Die zijn nu toch Dries Mertens kwijt!! |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juni 2011 - 16:49 schreef dutchajaxmen het volgende:[..] Hoelang heb je erover gedaan om dit te typen:P? Als jij over elk dingetje een topic wilt hebben moet je dat zelf maar weten. Ik ga er verder ook niet al te veel aandacht aan besteden. Niet lang hoor, dacht er al een poosje aan om eens te reageren :P Ik wil ook niet over elk wissewasje ouwehoeren hoor, maar dan reageer ik dus niet, dan staan die onzintopics snel weer onderaan. Hoewel ik dit geen onzintopic vind.
Aissati is een uitstekende voetballer, maar heeft geen rendement, dat ziet de Boer, dus hoeft hij niet mee te doen bij het eerste. Heel logisch. Denk ook dat hij gewoon bij Vitesse moet tekenen, prima club voor hem op dit moment. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juni 2011 - 16:19 schreef dutchajaxmen het volgende:Ik wil niet vervelend doen maar wil het volgende toch wel even melden: Ik heb mij samen met de 'grote jongens' een beetje geërgerd aan de grote hoeveelheid (onzin)topic's die werden opgestart. Van ons kregen de andere Ajacieden het dringende verzoek om niet bij elk wissewasje een topic op te starten. Het is eventjes stil geweest maar nu begint het geklooi weer. Aan alle mensen het dringende verzoek: Start alleen nuttige topics! Als je iets over transfers kwijt wil dat kan dat in het transfertopic. BVD. Ben het met je eens Dutch, alleen vind ik deze topic een twijfel-gevalletje of hij wel in het transfertopic hoort. Aisatti is al/nog van 'ons', dit is vind ik net een ander geval,dan al die spelers die genoemd worden omdat betreffende topic'er fan van die speler is en/of omdat die speler bij hun club weg moeten cq kunnen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 juni 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
hij hoort niet in transfertopic, dit is geen transfer! Ik vind dat aissati een goede voetballer is, maar ik denk niet degene die we zoeken bij ajax, maar zijn contract loopt ook maar tot 2012, dus zou ook goedkoop weg kunnen. |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Diegene die de Zeeuw vergelijkt met Aissati is een pannenkoek! Geen enkele speler kun je met elkaar vergelijken.. Je kunt hooguit twee spelers met een bepaalde positie vergelijken.. Elke speler heeft zijn eigen kwaliteiten!
Ook dit snap ik weer niet, vraagt Aissati dan zoveel? Het gaat die gasten alleen maar om het geld. Hetzelfde wat ik schreef in een ander topic over de Zeeuw. Ajax haalt twee miljoen van de transfersom af om tegemoet te komen in het salaris omdat de Zeeuw en Spartak daar niet over eens werden.. BELACHELIJK! Dan laat je hem als Ajax zijnde toch niet gaan! De Zeeuw wil daar dan toch niet heen.. Of je moet concluderen dat Ajax hem graag kwijt wil! Die spelers lopen dan echt naast hun schoenen.. Ik snap best dat je moet voetballen voor je toekomst omdat je voetbalcarriere ophoudt op ongeveer 35 jaar maar het salaris neemt steeds extremere vormen aan! (Daarbij wil ik wel enige nuance aanbrengen, want de media schrijft ook weleens POEP!) Ervan uitgaande dat het bericht klopt, geldt bovenstaand verhaal, anders SORRY de Zeeuw en Aissati!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 juni 2011 door BRW -- |
|
|
|
|
|