|
|
van geil
|
|
|
Je haal me de woorden uit de kont, knerp. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bwhahahahahaaa het word hier met de dag gekker klein pikkie.. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ik dacht even hij herpakt zich ,nou verkeerd gedacht dus. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Dan is het Koeman dan weer Rutten Nu is Gio aan de beurd ik ben benieuwd,even tussen Door nog het eigenbelang Mathijsen .Tenkosten van het voetbal. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Benje ook zo Geil alsje ligt te neuken whahahaha. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Renato wil jij voortaan niet meer zo uitbundig lachen ,want daar word die weer groter van . |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Eikel ,kiets ,kop als een blokbeton,knerp,schedel, bolo, knar,helm,fontenelletje,pruik,kop,hersens?het is weer een zooitje daar boven pffffff wel? Pijn in mijn lees op nieuw |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
En weetje ook meneertje bijdehand Hoe deze taal heet? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dammers kan je toch ook niet serieus nemen. Van een vakkenvuller maak je toch ook geen tandarts.
Als je jaren spits bent geweest en nu verdediger, word je geen (sub)top. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zeker als het Fred was die het zag.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Of je nou een kies vult of een vak vult.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 20 juli 2015 - 16:49 schreef MMM het volgende:Dammers kan je toch ook niet serieus nemen. Van een vakkenvuller maak je toch ook geen tandarts. Als je jaren spits bent geweest en nu verdediger, word je geen (sub)top. Mijn idee, op elke positie heb je bepaalde vaardigheden nodig en je voorkeur in combinatie met je aanleg/talent bepaald waar je staat. Hoe kan dat bij iemand die jaren voorin heeft gespeeld in één keer anders zijn of worden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Vul je glas maar met een verse portie appelsap, zeker te lang in de zon gelegen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Appelsap.... en hij rookt ook! |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
De taal is bargoens,ik denk zal het even zeggen voor miste alen in slaap dommelde. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat laatste is hier een groot gemis. Kijk nu al uit naar de dag dat ik weer terug ben😉 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik verontschuldig mij nu alvast voor mijn posts die ik dan hier ga zetten..😁 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Is het vertrek briefje nu eindelijk samengesteld??? Morgen in de krant, ben je ze voor het weekend kwijt. Hulp nodig ? app me maar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 - 15:05 schreef van geil het volgende:Is het vertrek briefje nu eindelijk samengesteld??? Morgen in de krant, ben je ze voor het weekend kwijt. Hulp nodig ? app me maar. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Wat een stel zeg ,denken nog dat hij het goed doet ,ja zijn zakken vullen kan zij naar de beijenkorf. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Denk eerder zijn zak legen.. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Precies ook Goed kut vent |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gerucht: Vlaar? Wat een kansloos idee weer.
En weer een vriendje. Wat een netwerk.
Absoluut niet halen, alleen maar geblesseerd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 - 21:36 schreef MMM het volgende:Gerucht: Vlaar? Wat een kansloos idee weer. En weer een vriendje. Wat een netwerk. Absoluut niet halen, alleen maar geblesseerd. Eens , en veel te duur. Met totaal geen toekomst perspectief. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Lijkt me niet meer dan een gerucht. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lijkt me ook, die voetbalt nu in een geweldige competitie en heeft de kans daar te b,ijken onder Koeman. Zie hem daar eerder voor kiezen dan voor ons.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op maandag 20 juli 2015 - 17:02 schreef VVout het volgende:[..] Mijn idee, op elke positie heb je bepaalde vaardigheden nodig en je voorkeur in combinatie met je aanleg/talent bepaald waar je staat. Hoe kan dat bij iemand die jaren voorin heeft gespeeld in één keer anders zijn of worden. Misschien vaak tijdens een aanval meeverdedigd met de tegenpartij |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vlaar zou ik begrijpen. Je laat hem bij ons fit worden (contractloos) met de intentie om wanneer fit een kortdurend contract aan te gaan. Kost niet te veel dan, je wint er beide mee. Vlaar kan spelen om weer bij oranje te komen en wij versterken onze verdediging. Daarna kan hij weer door. Of blijven tegen Feyenoord salaris.
Ik snap niet wat daar zo verkeerd aan is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zoals je het aangeeft niks mis mee, maar wat wil Vlaar zelf.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Dat revalideren in Nederland is denk geen slechte Is toch voor ze overstap naar Engeland gescheiden en heeft 2 kinderen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Meeverdedigen is het ondersteunen van je verdediging en je dusdanig positioneren en je tegenspeler daarmee vastzetten. Als verdediger ben je het slot naar de goal toe en staat er weinig meer tussen. Nogmaals ook een circustijgert leer je zijn gewoontes slecht af. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Is zijn vrouw zo oud..(?) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Jij kan ook alleen aan milfen tampen denken hè. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
😂
Leuk shirtje van die kleine..😉
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juli 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Nou als ik het zo hoor en ook in de media ,ja dan heb ik toch ook wel mijn bedenkingen wat betreft R. Vlaar met zijn blessures. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Uitstekende verdediger bikkelhard theo de tank mentaliteit,zzulke jongens dat is wat Feijenoord nodig hebt.Maarja wat is wijsheid. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juli 2015 - 15:52 schreef Fer 1 het volgende:Nou als ik het zo hoor en ook in de media ,ja dan heb ik toch ook wel mijn bedenkingen wat betreft R. Vlaar met zijn blessures. Ah, dat bedoel ik maar in goede doen een bikkel, ben bang dat ie zich daarmee ook gesloopt heeft en de huidige fitheid problematisch zal blijven. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zou die van Geel dat nou echt grappig vinden? Stiekem wel denk ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juli 2015 door VVout -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Net zo leuk als Gudde die foto vond van hem met die UEFA Maffia vlag denk ik. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ach, beide doen er niet moeilijk over. Vrije meningsuiting. Ook een zienswijze. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Helemaal eens wout, dus niet kopen lijkt mij. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Je kunt een bericht van een ander via quote herhalen he. Weet ik waarop je reageert. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
|
|