|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 - 20:38 schreef Barabas het volgende:[..] Bijna alle spelers op de bank bij Pisvee zouden bij ons in de basis staan.... Dat is het hem nou juist. Ik wil ook graag een titel Renato, maar ik blijf van mening dat we veel te veel tekort komen. Ook met Dirk. Die mening deel ik slechts met je op een paar plaatsen. Titel zou leuk zijn maar is geen must voor mij. Strijden voor die titel wil ik wel zien, pak je hem dan alsnog niet is het gewoon zo.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 - 20:37 schreef RenatoBos het volgende:[..] Dan heb je nauwelijks vertrouwen in de jeugd dus of denk ik dan te simpel..(?) Natuurlijk niet; onze jeugd is goed, zeer goed, maar zeer onervaren. Moet je eens kijken wat er bij die andere twee aan ervaring rondloopt. Dat komen wij gewoon tekort en gezien onze mindere bank lijkt mij een titel ver weg. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Verdammte scheisse mit dem Fussbal! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 - 20:38 schreef Barabas het volgende:[..] Bijna alle spelers op de bank bij Pisvee zouden bij ons in de basis staan.... Dat is het hem nou juist. Ik wil ook graag een titel Renato, maar ik blijf van mening dat we veel te veel tekort komen. Ook met Dirk. Dat denk ik nou weer niet. Hun basis is wel kwalitatief sterker waardoor invallers makkelijker inpasbaar zijn. Bij ons is het meteen een aderlating als 1 van de sterke spelers wegvalt. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 - 20:43 schreef Stylzz het volgende:[..] Dat denk ik nou weer niet. Hun basis is wel kwalitatief sterker waardoor invallers makkelijker inpasbaar zijn. Bij ons is het meteen een aderlating als 1 van de sterke spelers wegvalt. Misschien wat zwaar aangezet, maar feit blijft dat we veel te veel tekort komen en het verschil is financieel onoverbrugbaar. Zeker zo lang dat nieuwe stadion uitblijft. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 - 20:41 schreef Barabas het volgende:[..] Natuurlijk niet; onze jeugd is goed, zeer goed, maar zeer onervaren. Moet je eens kijken wat er bij die andere twee aan ervaring rondloopt. Dat komen wij gewoon tekort en gezien onze mindere bank lijkt mij een titel ver weg. Die onervarenheid is er zeker, maar dat moet eruit gehaald worden omdat er in elke linie ervaring aanwezig is om ze dat bij te brengen, behalve in de verdediging zal dat wat lastiger zijn. Sven heeft al best wel wat ervaring maar is zelf nog erg jong. Die andere twee hebben ook een totaal andere begroting. Weet je met een paar versterkingen(minimaal 1 achter in en 1 voorin) geloof ik er best in.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 - 20:43 schreef Stylzz het volgende:[..] Dat denk ik nou weer niet. Hun basis is wel kwalitatief sterker waardoor invallers makkelijker inpasbaar zijn. Bij ons is het meteen een aderlating als 1 van de sterke spelers wegvalt. Kijk maar als Sven er alleen al niet is.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 - 20:45 schreef Barabas het volgende:[..] Misschien wat zwaar aangezet, maar feit blijft dat we veel te veel tekort komen en het verschil is financieel onoverbrugbaar. Zeker zo lang dat nieuwe stadion uitblijft. Dat stadion heeft er nu niks mee te maken das voor latere termijn, we hebben het nu over aankomend seizoen.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 - 20:47 schreef RenatoBos het volgende:[..] Dat stadion heeft er nu niks mee te maken das voor latere termijn, we hebben het nu over aankomend seizoen.. Dat is het hem nou juist Renato... Verdienen we een keer stevig.... Moeten we dan meteen gaan gokken met dat geld. Koop je een dure jongen, scheurt ie z'n kruisbanden af in de tweede wedstrijd en daar gaan we weer.... Teveel risico, dus niet doen. Met een nieuw stadion kunnen we ons wél af en toe een gokje permiteren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Sowieso geen dure jongens kopen want dat kunnen we niet..goede gerichte aankopen en toch maar eerst aflossen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 - 18:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Vind ik ook ja. Ik heb groot respect voor de VvF die onmiskenbaar de club hebben gered, maar welke invloed van derden in bijvoorbeeld de RvC moet zoveel mogelijk tegen gegaan worden. Ik vind het prima als een fors deel van de transfersom van Clasie bijvoorbeeld gebruikt word om de VvF terug te betalen. Of dat er een potje gecreëerd wordt, waarmee dat t.z.t. gedaan kan worden. ??? Die pot is er al lang. was ong twintig miljoen excl de winst van afgelopen seizoen. Met de Transfer van Clasie is het bedrag er dus al ruim. Maar ik persoonlijk zou het nooit doen. Ik vind het wel veilig dat er nu eindelijk mensen met kennis van zaken doen er bij betrokken zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En nu niet sportief investeren , dat is pas geld over de balk smijten. Nog n seizoen zonder Europees voetbal kost enorm veel geld. En werpt je sportief weer verder terug, dan wordt het pas echt moeilijk spelers te overtuigen om voor Feyenoord te kiezen. Plus je transferwaardes dalen dan verder en verder. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die pot is er wel, maar die is nog lang niet vol. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Daar is ook wat voor te zeggen, maar als er ook maar iets klopt van de beweringen van Krabbendam dan zijn we uiteindelijk wel de klos. ZE moeten zich nooit met het technisch beleid willen bemoeien. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 - 21:15 schreef Barabas het volgende:Daar is ook wat voor te zeggen, maar als er ook maar iets klopt van de beweringen van Krabbendam dan zijn we uiteindelijk wel de klos. ZE moeten zich nooit met het technisch beleid willen bemoeien. Eens, maar snap wel met zo'n investering dat ze een vinger in de pap willen hebben, zou jij dat niet willen dan.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 - 21:16 schreef RenatoBos het volgende:[..] Eens, maar snap wel met zo'n investering dat ze een vinger in de pap willen hebben, zou jij dat niet willen dan.. In de financiële pap wel ja....
Jij nog pap uitgedeeld op vakantie? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 - 21:11 schreef van geil het volgende:[..] ??? Die pot is er al lang. was ong twintig miljoen excl de winst van afgelopen seizoen. Met de Transfer van Clasie is het bedrag er dus al ruim. Maar ik persoonlijk zou het nooit doen. Ik vind het wel veilig dat er nu eindelijk mensen met kennis van zaken doen er bij betrokken zijn. Ik denk dat je het bedrag sterk overschat dat Feyenoord 'over' heeft voor dat potje. Al zeg ik er eerlijk bij dat ik nu niet zoveel zin heb om het na te rekenen. Dus deze bewering met harde feiten onderbouwen kan ik op dit moment niet.
En ik vind het helemaal geen veilig idee dat er personen buiten Feyenoord zelf zijn die sterke invloed kunnen uitoefenen op de bedrijfsvoering. De VvF zitten er behalve voor Feyenoord ook voor zichzelf. Bovendien hoeven zij nauwelijks verantwoording te dragen en dus af te leggen. Overigens, ik vraag met af hoeveel mensen van die groep nu daadwerkelijk kennis van zaken hebben. Van voetbalzaken bedoel ik dan. Dat ze in het bedrijfsleven weten wat ze doen, lijkt me evident. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 - 21:47 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] En ik vind het helemaal geen veilig idee dat er personen buiten Feyenoord zelf zijn die sterke invloed kunnen uitoefenen op de bedrijfsvoering. De VvF zitten er behalve voor Feyenoord ook voor zichzelf. Bovendien hoeven zij nauwelijks verantwoording te dragen en dus af te leggen. Overigens, ik vraag met af hoeveel mensen van die groep nu daadwerkelijk kennis van zaken hebben. Van voetbalzaken bedoel ik dan. Dat ze in het bedrijfsleven weten wat ze doen, lijkt me evident. Ik doel ook op het zakelijke gedeelte. Voetbalzaken heb ik nog nergens gelezen dat ze zich daarmee bemoeien. Wel dat er n goede selectie moet staan, en dat is prima! Het zou wat anders zijn als ze zich met namen van de spelers zouden bemoeien, en dat heb ik nergens gehoord of gelezen ? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 - 22:06 schreef van geil het volgende:[..] Ik doel ook op het zakelijke gedeelte. Voetbalzaken heb ik nog nergens gelezen dat ze zich daarmee bemoeien. Wel dat er n goede selectie moet staan, en dat is prima! Het zou wat anders zijn als ze zich met namen van de spelers zouden bemoeien, en dat heb ik nergens gehoord of gelezen ? Er zitten bijvoorbeeld enkele mensen van de VvF in de RvC. Die controleren de directie. Waaronder dus Van Geel. Zij gaan niet direct over transfers uiteraard, maar ze kunnen wel invloed uitoefenen op mensen die daar wel over gaan en deze personen uiteindelijk al dan niet wegsturen.
Plus die 30 miljoen verkapte schuld aan de VvF hangt toch bovendien als een zwaard van Damocles boven het hoofd van Feyenoord.
Het punt is, als de VvF kwaad wil (waarvan ik absoluut niet zeg dat het zo is), dan hebben zij wel wat middelen om bijvoorbeeld Van Geel direct en indirect te kunnen 'corrigeren'. Sterker nog, als we Stouten mogen geloven, zullen zij niet schromen in te grijpen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 - 22:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Er zitten bijvoorbeeld enkele mensen van de VvF in de RvC. Die controleren de directie. Waaronder dus Van Geel. Zij gaan niet direct over transfers uiteraard, maar ze kunnen wel invloed uitoefenen op mensen die daar wel over gaan en deze personen uiteindelijk al dan niet wegsturen. Het punt is, als de VvF kwaad wil (waarvan ik absoluut niet zeg dat het zo is), dan hebben zij wel wat middelen om bijvoorbeeld Van Geel direct en indirect te kunnen 'corrigeren'. Sterker nog, als we Stouten mogen geloven, zullen zij niet schromen in te grijpen. En dat vind ik eigenlijk alleen maar goed. Sterker nog, zo moet het zijn in mijn ogen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 - 22:29 schreef van geil het volgende:[..] En dat vind ik eigenlijk alleen maar goed. Sterker nog, zo moet het zijn in mijn ogen. Dan verschillen we daarover wezenlijk van mening. De verhouding tussen deze groep en Feyenoord is m.i. ongezond vanwege die 30 miljoen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geen probleem, zolang ze zich niet inhoudelijk bemoeien met t noemen van spelers etc etc vind ik het heel belangrijk dat ze prestaties vragen. Zeker omdat de directies al zo'n pak m beet 30 jaar hebben bewezen niet met deze verantwoordelijkheid om te kunnen gaan. Aanvullend : zeker omdat v Geel als td ook nog eens in de directie zit vind ik t zelfs noodzakelijk. Omdat hij anders zelfs zijn eigen prestaties weegt. (zoals ik in de pb vermelde n maand geleden)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juli 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 - 20:45 schreef RenatoBos het volgende:[..] Die onervarenheid is er zeker, maar dat moet eruit gehaald worden omdat er in elke linie ervaring aanwezig is om ze dat bij te brengen, behalve in de verdediging zal dat wat lastiger zijn. Sven heeft al best wel wat ervaring maar is zelf nog erg jong. Die andere twee hebben ook een totaal andere begroting. Weet je met een paar versterkingen(minimaal 1 achter in en 1 voorin) geloof ik er best in.. Precies. Er is weinig voor nodig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juli 2015 door ar -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het feit dat de VvF in de RvC is vertegenwoordigd, betekent dat zij stem hebben in de beoordeling van werknemers. Dus... De VvF doet er toe ook op beleidsmatig.vlak. Logisch gevolg van een kapitaalinjctie. Niet altijd prettig, maar lopende erfenis. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
vind dat er best kritiek op van geel mag zijn , houd hem scherp , hij heeft veel dingen echt wel goed gedaan maar vond het vorig jaar niet sterk in de transfer window en tot nu toe ook niet maar goed we hebben nog 2 weken |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Al meermalen geschreven. Ik beoordeel van Geel op 1 augustus. Dan moet er een selectie staan die als raamwerk de week erop gaat tonen dat het meer breedte-kwaliteit bezit. Tot nog toe vind ik dat niet. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 - 23:37 schreef FR-Henk het volgende:Al meermalen geschreven. Ik beoordeel van Geel op 1 augustus. Dan moet er een selectie staan die als raamwerk de week erop gaat tonen dat het meer breedte-kwaliteit bezit. Tot nog toe vind ik dat niet. Mwa, het geraamte van het elftal is er. De verdediging heeft een injectie nodig, plus als er iets interessants voor de spits voorbij komt is dat een optie lijkt me. Voor de rest dient er vooral het nodige te vertrekken.
Voor dat vind ik het acceptabel als het voor september gebeurd. Dus geraamte elftal hoort aanwezig te zijn vóór start competitie, de rest kan evt. later in de transferperiode. Al geldt uiteraard hoe eerder hoe beter. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 - 23:00 schreef FR-Henk het volgende:Het feit dat de VvF in de RvC is vertegenwoordigd, betekent dat zij stem hebben in de beoordeling van werknemers. Dus... De VvF doet er toe ook op beleidsmatig.vlak. Logisch gevolg van een kapitaalinjctie. Niet altijd prettig, maar lopende erfenis. Zeer prettig, ik had liever gezien een persoon met een dikke portemonnee en carte blanche betreft investeringen in spelers en stadion bij Feyenoord !!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als hij niet te veel uitgeeft kan hij eindelijk die "lastpakken" uitkopen die hem controleren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 - 08:50 schreef van geil het volgende:Als hij niet te veel uitgeeft kan hij eindelijk die "lastpakken" uitkopen die hem controleren. En mocht t niet lukken de rest hierin mee te krijgen, kan hij in een klap miljonair worden als hij te licht bevonden wordt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 - 08:50 schreef van geil het volgende:Als hij niet te veel uitgeeft kan hij eindelijk die "lastpakken" uitkopen die hem controleren. Want dat is weg als de schuld afgelost is? Nee. De RvC bestaat nu voor 20% uit de VvF. Als de schuld afgelost is, zal die plek weer door iemand anders ingenomen worden. Volgens mij controleert de RvC de directie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Weet ik , maar de VVf zijn de lastpakken, De RvC is overal n lachertje omdat de directie weer hun salaris bepaald.(dus die vinden elkaar lief:) ) Overigens deponeer ik gewoon n stelling. n mogelijkheid qua gedachten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juli 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dus eigenlijk vind ik het een prima zet van de VvF . wat mij betreft zitten er over twee jaar 3 in de RvC.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juli 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 - 09:25 schreef van geil het volgende:Dus eigenlijk vind ik het een prima zet van de VvF . wat mij betreft zitten er over twee jaar 3 in de RvC. Wat mij betreft zijn de VvF zo snel mogelijk vertrokken uit de RvC. Al heb ik er alle begrip voor dat ze blijven zitten totdat ze hun centen terug hebben. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 - 15:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Wat mij betreft zijn de VvF zo snel mogelijk vertrokken uit de RvC. Al heb ik er alle begrip voor dat ze blijven zitten totdat ze hun centen terug hebben. Inclusief winst? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik weet niet wat de afspraken daarvoor zijn. Maar goed, laten we zeggen totdat Feyenoord alle aandelen weer in bezit heeft. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 - 15:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Wat mij betreft zijn de VvF zo snel mogelijk vertrokken uit de RvC. Al heb ik er alle begrip voor dat ze blijven zitten totdat ze hun centen terug hebben. Tuurlijk, maar het is verder een fair deal. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: De deal is fair, dat is niet het punt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kan een club uberhaupt nog wel zelfstandig functioneren. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Goed werk Martin. Kanarie van der Heijden is binnen.
Nu nog een spits en nóg een verdediger. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Inderdaad Martin hufter..😉 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eerst eens een echte afmaker nu en wat zien te slijten en dan misschien nog een verdediger.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Morgen wordt hij ontslagen 😁 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Selectie is zo goed als af. Ervan uitgaande dat Van der Heijden echt komt. En buitenkansjes daargelaten. Belangrijkste nu is dat er minstens 5 spelers moeten afvloeien in de komende maand. |
|
|
|