|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als kramer er 10 moet kosten dan........ |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Kramer 10 miljoen.... In geen 100 miljoen jaar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Alle vertrouwen in Martin,maar de interesse in Kramer snap ik niet. Of is het zo dat Gio hem echt wilt hebben? |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ja ze bedoelen het hele elftal natuurlijk?whahahahahahaha anderhalf is genoeg of nog te veel . |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Hebben we Ricky en tito..:) |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Alle vertrouwen in MARTIN Hoe komje daar nu bij whahahahahahaha de grootste club ondermijnende figuur in geen jaren mee gemaakt die zult v.Gallies. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Als hij in het begin wat slagvaardiger had geweest dan geef ik je gelijk maar nu ?Ik hoop echt dat wij kampioen worden maar niet onder deze man we gaan nu het vijfde jaar in en Koeman is zo snel mogelijk weggegaan krijg ik de indruk en toch ook zijn club Feijenoord. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Same thoughts here.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
pompidomtidom... Fer nutcase..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 juli 2015 door ar -- |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ik bespeur ook enige spijt, van daar die haast dat is al helemaal niet goed. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
We zullen zien ar we zien ik spreek je er op aan geloof mij dat komt niet meer goed .uiteraard hoop ik nog op een verrassing maar heb er een hard hoofd in.jaren en jaren waren het altijd de scheidsrechters die de boel vernagelde bij Feijenoord en Door in smoesen en manupilaties van knvb Ajax honden wisten ze op onrechtmatige manier te winnen van ons in belangrijke wedstrijden en nu begin het van binnen uit met zo n kwakzalver die zijn oortjes laat hangen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Beter hangoren dan een grote gok.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En dat soort mensen loopt gewoon los he. Zonder begeleiding. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ja joh Renato je kan tonen watje wil maar daar heb ik allemaal niks mee eigenwijs ventje,Geweld is een coplex van geesteskind gestoorde mensen die zich zelf zo gefrustreerd voelen en het zo uiten een zeer slechte eigenschap hitlertje. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 - 17:46 schreef Fer 1 het volgende:We zullen zien ar we zien ik spreek je er op aan geloof mij dat komt niet meer goed .uiteraard hoop ik nog op een verrassing maar heb er een hard hoofd in.jaren en jaren waren het altijd de scheidsrechters die de boel vernagelde bij Feijenoord en Door in smoesen en manupilaties van knvb Ajax honden wisten ze op onrechtmatige manier te winnen van ons in belangrijke wedstrijden en nu begin het van binnen uit met zo n kwakzalver die zijn oortjes laat hangen. Je ziet overal beren man,als je de laatste jaren bekijkt gaat het stapsgewijs steeds beter.Maar dat wil je toch niet zien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 - 17:52 schreef ar het volgende:[..] Je ziet overal beren man,als je de laatste jaren bekijkt gaat het stapsgewijs steeds beter.Maar dat wil je toch niet zien. Deze man is manisch. Moet je voorzichtig mee omgaan. Is een gevaar voor zichzelf en anderen. Zou eigenlijk hulp moeten krijgen, maar komt aldoor net de testen door om zelfstandig te kunnen blijven wonen.
Eigenlijk best triest. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Volgens mij zijn jullie ajaxieden alsje zo doet tegen een echte Feijenoord man, kretiek is een ding waar weinig goed opgevoede mensen wat mee hebben. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Financieel gaat het beter voor de rest is het klote . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Maar moet je daar dan geen hulp voor zoeken? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: en het forum is er ook op achteruit gegaan met jouw aanmelding.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 - 17:50 schreef Fer 1 het volgende:Ja joh Renato je kan tonen watje wil maar daar heb ik allemaal niks mee eigenwijs ventje,Geweld is een coplex van geesteskind gestoorde mensen die zich zelf zo gefrustreerd voelen en het zo uiten een zeer slechte eigenschap hitlertje. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 - 17:54 schreef Fer 1 het volgende:Volgens mij zijn jullie ajaxieden alsje zo doet tegen een echte Feijenoord man, kretiek is een ding waar weinig goed opgevoede mensen wat mee hebben. Goed opgevoede mensen beheersen de Nederlandse taal.. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Hij had de verdediging en aanval sluitend moeten maken ,en niet steeds onze beste spitsen moeten verkopen .clasie ala oké geen probleem Pelle had hij in huis moeten houden mijn ouders zeiden altijd gooi geen oude schoenen weg voorje nieuwe hebt.En zeker niet in een opbouwend stadium.Als of de spitsen voor het oprapen liggen zie Guidettie en wat die knul ook gezegd gedaan hebt lekker belangrijk hij is de TD en houd hem verantwoordelijk voor zijn beslissingen.En daar in heeft hij in mijn ogen gevaald ,en ook van de vvf. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Liever beschaafd dan goed Nederlands beste jongen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Liever voor Feyenoord dan voor ajaks beste snavelt.. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Nee stylzz ik bied jouw hulp aan ,maar je wil lekker je eigen visie doorzetten en daar ben ik het niet mee eens .Het is niet altijd zo als jij het wil ,anderen hebben ook een mening,en daar lopen jij en je vriendjes aan voor bij .Ik ben mischien wat extremer in mijn opvattingen maar het is wel in die sport op nivo nodig dat er ook zo naar gehandeld word.Het maakt bij Ajax of psv geen bal uit hoe zij kampioen worden maar kampioen worden zij en daar baal ik van als een stekker.Dat gegeven moet Martin Galliës ook is hebben en niet lukraak maar binnen halen en excuses gebruiken misbruiken om zulke situaties tot stand te brengen dan heb ik liever dat hij ophoepeld.Gudde. Zei zijn klaar met Feijenoord financieel gezond en nu een echte TD moet er komen. die daar weer verstand van heeft iedereen klaagt over hem niet alleen ik dat kunje rustig aannemen het duo hun laatste uurtje heeft geslagen, het word tijd in het vijfde jaar kampioen te worden zonder die twee op zouten er mee.en zo uit ik mijn boosheid op een gezonde manier. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 - 17:37 schreef Fer 1 het volgende:Als hij in het begin wat slagvaardiger had geweest dan geef ik je gelijk maar nu ?Ik hoop echt dat wij kampioen worden maar niet onder deze man we gaan nu het vijfde jaar in en Koeman is zo snel mogelijk weggegaan krijg ik de indruk en toch ook zijn club Feijenoord. Koeman is 3 jaar geweest, slimmerd. Heeft ie elders amper zo lang volgehouden. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Mee eens Renato feijenoord voor ever zal nooit anders zijn bij mij. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat was ons al duidelijk.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 - 18:21 schreef Fer 1 het volgende:Nee stylzz ik bied jouw hulp aan ,maar je wil lekker je eigen visie doorzetten en daar ben ik het niet mee eens .Het is niet altijd zo als jij het wil ,anderen hebben ook een mening,en daar lopen jij en je vriendjes aan voor bij .Ik ben mischien wat extremer in mijn opvattingen maar het is wel in die sport op nivo nodig dat er ook zo naar gehandeld word.Het maakt bij Ajax of psv geen bal uit hoe zij kampioen worden maar kampioen worden zij en daar baal ik van als een stekker.Dat gegeven moet Martin Galliës ook is hebben en niet lukraak maar binnen halen en excuses gebruiken misbruiken om zulke situaties tot stand te brengen dan heb ik liever dat hij ophoepeld.Gudde. Zei zijn klaar met Feijenoord financieel gezond en nu een echte TD moet er komen. die daar weer verstand van heeft iedereen klaagt over hem niet alleen ik dat kunje rustig aannemen het duo hun laatste uurtje heeft geslagen, het word tijd in het vijfde jaar kampioen te worden zonder die twee op zouten er mee.en zo uit ik mijn boosheid op een gezonde manier. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Door tegenwerking is hij weggegaan en de eer aan zich zelf gehouden. de plannen werden op een leugenachtige manier naar buiten gebracht,en niet waar gemaakt.Nu is hij overal te laat mee nu betaalje de hoofd prijs. Botegin was eerst 2 miljoen of zo iets ik weet het niet echt precies nu vijf dat is een behoorlijk verschil al zou hij 3miljoen gekost moeten hebben is nu het verschil te groot en kramer moet blijven waar hij is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Beschaafd is anderen hitlertje noemen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 - 18:21 schreef Fer 1 het volgende:Nee stylzz ik bied jouw hulp aan ,maar je wil lekker je eigen visie doorzetten en daar ben ik het niet mee eens .Het is niet altijd zo als jij het wil ,anderen hebben ook een mening,en daar lopen jij en je vriendjes aan voor bij .Ik ben mischien wat extremer in mijn opvattingen maar het is wel in die sport op nivo nodig dat er ook zo naar gehandeld word.Het maakt bij Ajax of psv geen bal uit hoe zij kampioen worden maar kampioen worden zij en daar baal ik van als een stekker.Dat gegeven moet Martin Galliës ook is hebben en niet lukraak maar binnen halen en excuses gebruiken misbruiken om zulke situaties tot stand te brengen dan heb ik liever dat hij ophoepeld.Gudde. Zei zijn klaar met Feijenoord financieel gezond en nu een echte TD moet er komen. die daar weer verstand van heeft iedereen klaagt over hem niet alleen ik dat kunje rustig aannemen het duo hun laatste uurtje heeft geslagen, het word tijd in het vijfde jaar kampioen te worden zonder die twee op zouten er mee.en zo uit ik mijn boosheid op een gezonde manier. Gloryhunter. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Henk het gaat om het geheel en niet om een jaartje slimmerik,bblijf bij het kardinale punt .Nee krijgje weer een opmerking en dat noem jij slim nou nou. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Gewoon blijven praten valt niet mee zonder op of aanmerkingen beledegend te zijn . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 - 18:30 schreef Fer 1 het volgende:Door tegenwerking is hij weggegaan en de eer aan zich zelf gehouden. de plannen werden op een leugenachtige manier naar buiten gebracht,en niet waar gemaakt.Nu is hij overal te laat mee nu betaalje de hoofd prijs. Botegin was eerst 2 miljoen of zo iets ik weet het niet echt precies nu vijf dat is een behoorlijk verschil al zou hij 3miljoen gekost moeten hebben is nu het verschil te groot en kramer moet blijven waar hij is. Hahaha, je bent niet alleen volhardend, je bent ook nog niet geïnformeerd. Botteghin kost natuurlijk geen vijf miljoen met nog een jaar contract. Dat betaalt niemand. Sterker nog, hij kost niet eens 2 miljoen nu.
Maar goed, ik heb hier geen zin meer in. Jij snapt t niet, kent de feiten niet en spreekt alleen maar vanuit je eigen onderbuik. Dat is kansloos. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
En zo is het maar net Stylzz ik wil kampioen worden met feyenoord ,en dat lukt niet met zo n zacht gekookt eitje ,ze lachen hun lul weer uit de broek daar je weet wel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 - 18:33 schreef Fer 1 het volgende:Henk het gaat om het geheel en niet om een jaartje slimmerik,bblijf bij het kardinale punt .Nee krijgje weer een opmerking en dat noem jij slim nou nou. Het kardinale punt is dat jij veel verzint om je punt te maken. Beter wat meer nuanceren en waarheden opschrijven. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Nou wat is dan het probleem? binnen halen die boy dan. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ik doe mijn uiterste best Hendrik, maar na drie jaar aan rommelen en ook helemaal niets bereikt te hebben heb ik maar wat neer gegkrabbeld.Ik zal terherinnering even wat onzin nog neer krabbelen.Kaziem,Wilkshire,Immers,Nelom,Tevreden,Manu,amadie, hadden naar mijn mening allang weg kunnen wezen . |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
4 jaar ja ik zal het maar er bij zetten anders word ik daar weer op gepakt,gaat lekker zo met al die rotzooi.nu nog een vijfde jaar heeeeeeëllllllllllp |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Waarom hebben ze ooit toegestaan om internet toe te staan in GGZ-instellingen? |
|
|
|