BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 31 juli 2015 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 18:45 schreef Fer 1 het volgende:
Ik doe mijn uiterste best Hendrik, maar na drie jaar aan rommelen en ook helemaal niets bereikt te hebben heb ik maar wat neer gegkrabbeld.Ik zal terherinnering even wat onzin nog neer krabbelen.Kaziem,Wilkshire,Immers,Nelom,Tevreden,Manu,amadie, hadden naar mijn mening allang weg kunnen wezen .
Je kan ze moeilijk allemaal met een zak geld op straat zetten.
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 31 juli 2015 - 18:52   quote  deeplink  
De coolsingel moet weer eens helemaal vol komen kampioenen wil ik in horen als van ouds en zonder uitzonderingen van af en toe kampioen wij zijn ROTTERDAM en dat wil ik dan zien ook.DUS M.V .GALLIES KAMPIOEN OF BEKER OF UEFA CUP MAAR JE ZAL MET IETS TE VOORSCHIJN MOETEN KOMEN NIT WIT.
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 31 juli 2015 - 18:54   quote  deeplink  
DE voetballer is geen flooienmarkt voor onze club.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 31 juli 2015 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 18:45 schreef Fer 1 het volgende:
Ik doe mijn uiterste best Hendrik, maar na drie jaar aan rommelen en ook helemaal niets bereikt te hebben heb ik maar wat neer gegkrabbeld.Ik zal terherinnering even wat onzin nog neer krabbelen.Kaziem,Wilkshire,Immers,Nelom,Tevreden,Manu,amadie, hadden naar mijn mening allang weg kunnen wezen .
Ik heb ook wat onzin voor je: Feyenoord wil jou als scout hebben: vullen van een vak met mensen die een weiland niet van een voetbalveld kunnen onderscheiden. Vak is draaibaar en kan kieperen.
Jij bent de manager.
Met magnetron.
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 31 juli 2015 - 18:57   quote  deeplink  
Weet ik Stylzz dat is zo ,maar daar had hij eerder aan moeten denken,we zakken weer Door het ijs niet te min ga ik toch kijken daar gaat het niet om maar hoe hij met onze mooiste club omgaat slaat alle deuren letterlijk dicht Door zo n kloot hannes.
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 31 juli 2015 - 18:58   quote  deeplink  
Ja Henkie dat weet ik nu wel geluk er mee en blijf gezond.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 31 juli 2015 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 18:57 schreef Fer 1 het volgende:
Weet ik Stylzz dat is zo ,maar daar had hij eerder aan moeten denken,we zakken weer Door het ijs niet te min ga ik toch kijken daar gaat het niet om maar hoe hij met onze mooiste club omgaat slaat alle deuren letterlijk dicht Door zo n kloot hannes.
We zien niet alles. Ik ben er van overtuigd dat spelers aangeboden worden op de achtergrond.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 31 juli 2015 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 18:58 schreef Fer 1 het volgende:
Ja Henkie dat weet ik nu wel geluk er mee en blijf gezond.
Ik vermaak me ook graag.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 juli 2015 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 18:30 schreef Fer 1 het volgende:
Door tegenwerking is hij weggegaan en de eer aan zich zelf gehouden. de plannen werden op een leugenachtige manier naar buiten gebracht,en niet waar gemaakt.Nu is hij overal te laat mee nu betaalje de hoofd prijs. Botegin was eerst 2 miljoen of zo iets ik weet het niet echt precies nu vijf dat is een behoorlijk verschil al zou hij 3miljoen gekost moeten hebben is nu het verschil te groot en kramer moet blijven waar hij is.
2wqyhp5.jpg
Nibke
 Nibke - vrijdag 31 juli 2015 - 19:40   quote  deeplink  
Martin koopt alleen middelmaat. Zie aankopen!(Ik hoop dat Gustafson ons nog verrast)
Hij verkoopt alleen de beste spelers. Zie verkopen!
Zo wordt je nooit geen kampioen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 31 juli 2015 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 19:40 schreef Nibke het volgende:

Dus wel kampioen?
ar
 ar - vrijdag 31 juli 2015 - 20:19   quote  deeplink  
haha!
Scherp!
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 01 augustus 2015 - 15:18   quote  deeplink  
Zeker weten stylzz ,laat ik het zo zeggen en dan spreek tegen beter weten in ,maar hoop doet leven er is meer na de dood.Wanneer Kramer zou komen met botteghin dan maakt je een grote kans voor het kampioenschap oké, nu wel dan moeten er duidelijke afspraken komen ,met de spelers groep onder elbaar. En zeker de voor hoede met kuyt Gustafson en kramer dan hebje drie snelle jongens waar van ik Kuyt ziet als aanvoerder.Vejiovic de man van de vrije trappen op de coal laten trainen met dummy poppen om over de verdediging heen te kunnen scoren, hij heeft een goed zuiver Schot in zijn benen nu aanscherpen moet beter.Zo krijgje een levens gevaarlijke aanval ala van hooidonk.
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 01 augustus 2015 - 15:30   quote  deeplink  
Waar om tegen beter weten in om dat dit toch niet gebeurd ,extreem willen zijn in het haalbare en er uit halen wat er in zit, Dat is wat ik de laatste jaren mis.dus ook de passen van Toornstra wanneer het niet goed is hem er op atenderen ook karsdorp die is wisselvallig in zijn passen en in schatten van de hogebal prima jongen verder maar haal er uit bij die boy waar hij goed in is.En zet hem op het middenveld daar hoord hij thuis.streng en persoonlijk wezen aanpakken dat is wat jongen mensen nodig hebben de juiste aandacht.Ik ga hier mee hoop vol het seisoen in voor het kampioenschap van Feijenoord mijn geliefde club.Mclub.Morgen de dag van de waarheid ben benieuwd?
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 01 augustus 2015 - 17:59   quote  deeplink  
Zaterdag dus tegen de kampioen en beker winnaar,het leer proces full pouwer.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 augustus 2015 - 18:57   quote  deeplink  
Wanneer spelen we nou tegen Dortmund..(?)
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 01 augustus 2015 - 20:43   quote  deeplink  
Benje al wakker 0-2 .Dat Dortmund wat ik bedoel zal jij helaas niet meemaken.Echt de beste TD die we ooit gehad hebben ,om trots op te zijn .
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 01 augustus 2015 - 20:55   quote  deeplink  
Ik hoop datje een kilotje in voorraad heb dan kunje het blijven vergeten,en zie je de wereld je aan voor bijgaan.de mensen lopen kwaad weg uit het stadion maak maar lekker geintjes over je club.Metje klote v.Geel
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 01 augustus 2015 - 20:58   quote  deeplink  
V.Geel denk dat hij nog bij roda jc zit ,met zijn aankopen wat een murf die man.
Appie53
 Appie53 - zaterdag 01 augustus 2015 - 21:01   quote  deeplink  
van GEEL je helpt Feijenoord naar de kloten.
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 01 augustus 2015 - 21:10   quote  deeplink  
Olympiakos de kampioen van griekland in een kompetitie van lik me fessie ,en daar een pakslaag van krijgen .v.Geel maak datje weg komt.
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 01 augustus 2015 - 21:11   quote  deeplink  
Appie dat roep ik al drie maanden,maar hier geloven ze mij niet zonde vanje geld.
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 01 augustus 2015 - 21:13   quote  deeplink  
Guidettie loopt die aan voor bij en wat kosten al die gasten nu dan aan loon ?De transver vrije kuyt hebje ook niks aan .De enige echte goeie is vejinovic Gustafson mischien? Ik hoop hèt maar v.Geel moet weg .
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 01 augustus 2015 - 21:16   quote  deeplink  
Zonde van het geld van clasie gewoon een slechte inverstering van wat er nu gebeurd.
moa
 moa - zaterdag 01 augustus 2015 - 21:16   quote  deeplink  
huilie huilie we verliezen een oefenwedstrijd :(
Nibke
 Nibke - zaterdag 01 augustus 2015 - 21:20   quote  deeplink  
Heb het al vaker gezegd; v.Geel haalt alleen maar middelmaat!
Dat schiet niet op en Gustafson zien we ook nog niets van.( zou ziek zijn, dat kan)
moa
 moa - zaterdag 01 augustus 2015 - 21:22   quote  deeplink  
Huilie Huilie Nibke, fer1, appie

Hebben we eindelijk een technisch directeur die ons uit de schulden trekt en onze selectie elk jaar van degelijke versterkingen voorziet zonder dat dit geld kost... is het weer niet goed.
moa
 moa - zaterdag 01 augustus 2015 - 21:24   quote  deeplink  
Stelletje jankmuilen ga lekker madrid of barcelona volgen, die kunnen wél elk seizoen een compleet nieuw elftal aan internationals in de bloei van hun carrière kopen.
MMM
 MMM - zaterdag 01 augustus 2015 - 22:33   quote  deeplink  
Er moet eerst verkocht worden maar die ellende raak je niet kwijt.

Voorin veel versterkingen nodig..
ar
 ar - zaterdag 01 augustus 2015 - 22:35   quote  deeplink  
Dat zal wel gebeuren denk ik.
Nibke
 Nibke - zaterdag 01 augustus 2015 - 22:47   quote  deeplink  
Ho ho ho Moa, ik heb nooit een verkeerd woord over v. Geel gesproken. Ben dan ook heel blij dat we mede dank zij hem "uit de schulden" gekomen zijn. Alleen nu volgt er een andere fase in het beleid en dan ben ik niet blij met de aankoop van alleen maar middelmatige voetballers. Laat dan je eigen jeugd gewoon staan (en breng een Schuurman en Nieuwkoop)en haal alleen buitengewoon getallenteerde voetballers van buitenaf. Dan duurt het misschien nog een paar jaar langer voor je kampioen wordt,maar dat zal breder gedragen worden dan geld verspillen aan middelmaat!
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 01 augustus 2015 - 23:23   quote  deeplink  
Mee eens
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 01 augustus 2015 - 23:24   quote  deeplink  
Jeugd kunje alleen de goede kant op ,nu vergruizen zij onder de middelmaat die binnengehaald word.
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 01 augustus 2015 - 23:28   quote  deeplink  
Er kan niets bijzonders meer gebeuren dan Kramer of Botegin ,hij is nu overal te laat mee de hufter.Als we de wedstrijd tegen Utrecht verliezen dan is het gedaan met V. GEEL.De mensen liepen kwaad het stadion uit einde eerste helft dat zeg genoeg.
moa
 moa - zaterdag 01 augustus 2015 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 22:47 schreef Nibke het volgende:
Ho ho ho Moa, ik heb nooit een verkeerd woord over v. Geel gesproken. Ben dan ook heel blij dat we mede dank zij hem "uit de schulden" gekomen zijn. Alleen nu volgt er een andere fase in het beleid en dan ben ik niet blij met de aankoop van alleen maar middelmatige voetballers. Laat dan je eigen jeugd gewoon staan (en breng een Schuurman en Nieuwkoop)en haal alleen buitengewoon getallenteerde voetballers van buitenaf. Dan duurt het misschien nog een paar jaar langer voor je kampioen wordt,maar dat zal breder gedragen worden dan geld verspillen aan middelmaat!
Er zijn deze jaargang ook gewoon al weer 5 spelers uit de jeugd doorgestroomd naar het eerste,ik verwacht dat Schuurman, Nieuwkoop en Sleegers zeker minuten gaan maken. Maar je mag van die jongensniet verwachten dat ze er nu al staan, vaak moet je die de tijd gunnen. Van Gio mag je niet eisen dat hij het met alleen jeugd doet, je hebt in de jeugd nu niet direct een Vejinovic klaar staan, daar wordt je dus duidelijk beter van. Toornstra, Vejinovic, van der Heijden en straks mogelijk Botteghin en Kramer verdienen meer krediet dan nu al te worden weg gezet als middelmaat.
moa
 moa - zondag 02 augustus 2015 - 07:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 23:24 schreef Fer 1 het volgende:
Jeugd kunje alleen de goede kant op ,nu vergruizen zij onder de middelmaat die binnengehaald word.
Er vergruisd helemaal niemand, als Vilhena bijvoorbeeld een basisplaats wil moet hij gewoon laten zien dat hij beter is dan El Ahmadi of Vejinovic dan krijgt hij zijn speeltijd echt wel. Die concurrentie is alleen maar goed voor zijn ontwikkeling en voor het team, je moet je stevig achter de oren krabben als er helemaal geen concurrentie meer in de selectie is en jeugdspelers aan het begin van het seizoen al zeker weten dat ze 34 x 90 minuten kunnen maken.
G-child
 G-child - zondag 02 augustus 2015 - 07:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 23:54 schreef moa het volgende:

[..]

Er zijn deze jaargang ook gewoon al weer 5 spelers uit de jeugd doorgestroomd naar het eerste,ik verwacht dat Schuurman, Nieuwkoop en Sleegers zeker minuten gaan maken. Maar je mag van die jongensniet verwachten dat ze er nu al staan, vaak moet je die de tijd gunnen. Van Gio mag je niet eisen dat hij het met alleen jeugd doet, je hebt in de jeugd nu niet direct een Vejinovic klaar staan, daar wordt je dus duidelijk beter van. Toornstra, Vejinovic, van der Heijden en straks mogelijk Botteghin en Kramer verdienen meer krediet dan nu al te worden weg gezet als middelmaat.
Waarom moet je jeugd de tijd gunnen? Onder koeman gedwongen door financiële problemen stonden ze er direct. Goed genoeg is oud genoeg. Dat geblabla met rustig brengen... En 100% mee eens dat je het met jeugd alleen niet gaat redden.
nr 10
 nr 10 - zondag 02 augustus 2015 - 10:05   quote  deeplink  
Hele goede ploeg dat Olympiakos. Wordt hier fluitend landskampioen. Geen schande daarvan te verliezen. Maart ik kan geen enkele lijn ontdekken in het spelletje van Feyenoord. Puur opportunisme. Ben benieuw of Van Bronckhorst de Kerst haalt.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 augustus 2015 - 11:14   quote  deeplink  
Zeker de eerste helft zat er totaal geen gedachtengang achter het spel..
Barabas
 Barabas - zondag 02 augustus 2015 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 21:22 schreef moa het volgende:
Huilie Huilie Nibke, fer1, appie

Hebben we eindelijk een technisch directeur die ons uit de schulden trekt en onze selectie elk jaar van degelijke versterkingen voorziet zonder dat dit geld kost... is het weer niet goed.
En zo is het maar net. We zijn bovendien een club met schulden in een zeer slechte competitie.
Barabas
 Barabas - zondag 02 augustus 2015 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 20:58 schreef Fer 1 het volgende:
V.Geel denk dat hij nog bij roda jc zit ,met zijn aankopen wat een murf die man.
Kun jij niet gewoon omvallen in een stil hoekje? Negatieve paardenzak.
Barabas
 Barabas - zondag 02 augustus 2015 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 19:40 schreef Nibke het volgende:
Martin koopt alleen middelmaat. Zie aankopen!(Ik hoop dat Gustafson ons nog verrast)
Hij verkoopt alleen de beste spelers. Zie verkopen!
Zeg dan meteen: IK BEGRIJP ER HELEMAAL GEEN SNARS VAN.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 augustus 2015 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 14:40 schreef Barabas het volgende:

[..]

Kun jij niet gewoon omvallen in een stil hoekje? Negatieve paardenzak.
Nou ja Barrels toch..
Barabas
 Barabas - zondag 02 augustus 2015 - 15:32   quote  deeplink  
Hey Mr Meeuw.... Alles palettie?

Wordt soms ff Gallisch van die Gozert. Je weet.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 augustus 2015 - 15:35   quote  deeplink  
Dat komt omdat je hem niet begrijpt Bassie, als je daar een beetje je best voor wilt doen zul je net als ik bemerken dat fer een verrijking is voor je geest en verstand..
Els
 Els - zondag 02 augustus 2015 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 15:35 schreef RenatoBos het volgende:
Dat komt omdat je hem niet begrijpt Bassie, als je daar een beetje je best voor wilt doen zul je net als ik bemerken dat fer een verrijking is voor je geest en verstand..
Fer is niet de enige hoor.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 augustus 2015 - 15:46   quote  deeplink  
Klopt ook jij verrijkt me..😎
Els
 Els - zondag 02 augustus 2015 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 15:46 schreef RenatoBos het volgende:
Klopt ook jij verrijkt me..��
Haha. Ik leer van jou ook zoveel.
Ga je dit seizoen toch maar zitten?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 augustus 2015 - 15:56   quote  deeplink  
Je was er dus toch gisteren, ja ik moest er ff bij gaan zitten omdat ik er niks van begreep wat ik moest aanschouwen..
Els
 Els - zondag 02 augustus 2015 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 15:56 schreef RenatoBos het volgende:
Je was er dus toch gisteren, ja ik moest er ff bij gaan zitten omdat ik er niks van begreep wat ik moest aanschouwen..
Ja, op de gebruikelijke plek.
De bezetting van het stadion viel me ook wat tegen. Blijkbaar zijn nog veel sk houders met vakantie.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

0.0667951