|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 02 augustus 2015 - 15:59 schreef Els het volgende:[..] Ja, op de gebruikelijke plek. De bezetting van het stadion viel me ook wat tegen. Blijkbaar zijn nog veel sk houders met vakantie. Aardig wat lege plekken inderdaad. Zullen er zeker veel met vakantie zijn. |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
Onze jeugd heeft ons er sportief en financieel bovenop geholpen. helaas gaan we nu doorpakken met oud 020...elia, assaidi misschien boerigter. onze jeugd gaan we weer als vroeger heel slecht mee om, hopen dat we weer zulke goede spelers krijgen over paar jaar zodat hun de club weer uit een diep dal kunnen trekken. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Schuurman moet het dan gaan doen.... en Sleegers.... Die allebei niet in de beoogde basis staan. Voortekens zijn niet goed Gio/JP! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind dat we heel vel jeugd een kans geven, maar dat het ook een keer ophoudt. Boëtius wilde niet bijtekenen, zo ook Vilhena. Dan is t toch klaar? Die jongens zijn net droog achter hun oren en spelen nu ook niet bepaald al jaren de pannen van t dak. Eén aardig seizoentje kan je niet je leven op teren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Onze jeugd heeft er ons zeker boven op geholpen, noodzaak wat goed uitpakte. Maar denk je serieus dat als we bijvoorbeeld Europees hadden gespeeld daar met Dammers, Schuurman, Karsdorp, Woudenberg, Nieuwkoop, Gronsveld, Verdonk, Sleegers enz enz hoge ogen zouden kunnen scoren. Daar red je het in de eredivisie nog niet eens mee vrees ik. Als je stappen hogerop wilt maken zul je toch wat top bij moeten halen, overigens wel apart dat het veel spelers betreft met een verleden uit de rioolstad.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die hebben eigenlijk net zo'n verloop in de jeugd als wij. Wat later elders weer een beetje opbloeit. Dat ze daar in de jeugd gespeeld hebben, maakt ze niet meteen ajacieden. Zeker gezien 95% broodvoetballers zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 02 augustus 2015 - 16:22 schreef Stylzz het volgende:Die hebben eigenlijk net zo'n verloop in de jeugd als wij. Wat later elders weer een beetje opbloeit. Dat ze daar in de jeugd gespeeld hebben, maakt ze niet meteen ajacieden. Zeker gezien 95% broodvoetballers zijn. Ze hebben destijds toch die keuze gemaakt.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Op zes- of zevenjarige leeftijd. Tja. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 02 augustus 2015 - 16:16 schreef Stylzz het volgende:Ik vind dat we heel vel jeugd een kans geven, maar dat het ook een keer ophoudt. Boëtius wilde niet bijtekenen, zo ook Vilhena. Dan is t toch klaar? Die jongens zijn net droog achter hun oren en spelen nu ook niet bepaald al jaren de pannen van t dak. Eén aardig seizoentje kan je niet je leven op teren. Eens. Misschien tegen beter weten in hoopte ik op beterschap wat de mentaliteit van die jongens aangaat. Wellicht een idee voor Hertog im daar meer werk van te maken. Het is niet goed voor de club als dit zo door blijft gaan. Buiten Clasie heeft geen enkele van de jeugdspelers het de laatste jaren echt gemaakt bij het eerste elftal. Veel te laag rendement. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dan is het de ouders aan te rekenen, tfoe.. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op zondag 02 augustus 2015 - 16:29 schreef Barabas het volgende:[..] Eens. Misschien tegen beter weten in hoopte ik op beterschap wat de mentaliteit van die jongens aangaat. Wellicht een idee voor Hertog im daar meer werk van te maken. Het is niet goed voor de club als dit zo door blijft gaan. Buiten Clasie heeft geen enkele van de jeugdspelers het de laatste jaren echt gemaakt bij het eerste elftal. Veel te laag rendement. Deels mee eens. Niet eens met de opmerking dat geen enkele jeugdspeler het de laatste jaren echt heeft gemaakt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T heeft denk ik te maken met weerstand. Altijd de beste geweest van je leeftijdsgenoten, in de competitie. Altijd kampioen, of meestrijden bovenin. Altijd spelen. Je komt bij het eerste, speelt goed, je bent de revelatie beter dan je concurrenten. Je bent de man, de ster, de wereld draait om jou. Dan, terugval, andere spelers, komen, krijgen kansen, doen t beter, of passen beter in het team. Jij blijft voetballen op je talent, als ik mijn ding blijft doen komt t wel goed. Trainer passeert je, weer, je wordt boos, op de trainer, gebrek aan respect en vertrouwen. Contract besprekingen. Voorstel. Belachelijk 2 ton minder dan de aankoop van 27 jaar, jij met je 19 jaar bent minstens zo goed en over 8 jaar 6x beter. Accepteert het niet. Wordt opstandig, spel wordt niet beter, maar je blijft roepen dat het wel komt, trainer stelt je maar mondjesmaat op. De breuk is onontkoombaar.
Er komt nu langzaam een andere selectie. Ik hoop dusdanig dat de jeugd niet meteen aan kan haken, maar moet vechten om bij te komen en beter te zijn dan degene die op hun positie speelt. Dat de jeugd niet meer verzekerd is van hun plek, maar er voor moet werken. Ik hoop t echt. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 02 augustus 2015 - 16:35 schreef Stylzz het volgende:T heeft denk ik te maken met weerstand.... Er komt nu langzaam een andere selectie. Ik hoop dusdanig dat de jeugd niet meteen aan kan haken, maar moet vechten om bij te komen en beter te zijn dan degene die op hun positie speelt. Dat de jeugd niet meer verzekerd is van hun plek, maar er voor moet werken. Ik hoop t echt. Daar heeft het inderdaad alle schijn van. Hopelijk is dat laatste de sleutel. Als argument komt het vrij logisch over, dus gaan we weer verder met hopen. |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
zijn gewoon allemaal geboren 020ers 1 is niet erg maar11??? Feyenoord heeft jp terence tonny gesmeekt ake, bruma, rekik en rodney kongolo niet achterna te gaan dus ze hebbenwel clubliefde maar is ook werk. Als je dan als tonny nooit een kans krijgt op10 en net als jp veel lager in loon zit als manu, nelom en immers bijv snap ik hun. Je hoort ze te belonen hebben veel geld laten liggen om in de kuip te mogen spelen en zijn nietslechter als wat we hebben. Wij belonen lievermensen van buitenaf. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dus jij weet welk salaris hem geboden is? |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
Niet alleen bij hun ook van persie en kalou bijvoorbeeld wilden liever naar psv door de aanbiedingen van feyenoord. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Oude koeien, andere tijd, ander beleid.
Ik heb geen idee wat Vilhena en/of Boëtius aangeboden is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vorige week in de Televaag de opstelling van 020 met daarin de contracten. Alles ligt daar minimaal vast tot 2018. |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
Jp kon vorig jaar bijtekenen kwam die op dezelfde voorwaarden als manu en nelom. ver onder immers en verhoek. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op zondag 02 augustus 2015 - 16:35 schreef Stylzz het volgende:T heeft denk ik te maken met weerstand. Altijd de beste geweest van je leeftijdsgenoten, in de competitie. Altijd kampioen, of meestrijden bovenin. Altijd spelen. Je komt bij het eerste, speelt goed, je bent de revelatie beter dan je concurrenten. Je bent de man, de ster, de wereld draait om jou. Dan, terugval, andere spelers, komen, krijgen kansen, doen t beter, of passen beter in het team. Jij blijft voetballen op je talent, als ik mijn ding blijft doen komt t wel goed. Trainer passeert je, weer, je wordt boos, op de trainer, gebrek aan respect en vertrouwen. Contract besprekingen. Voorstel. Belachelijk 2 ton minder dan de aankoop van 27 jaar, jij met je 19 jaar bent minstens zo goed en over 8 jaar 6x beter. Accepteert het niet. Wordt opstandig, spel wordt niet beter, maar je blijft roepen dat het wel komt, trainer stelt je maar mondjesmaat op. De breuk is onontkoombaar. Er komt nu langzaam een andere selectie. Ik hoop dusdanig dat de jeugd niet meteen aan kan haken, maar moet vechten om bij te komen en beter te zijn dan degene die op hun positie speelt. Dat de jeugd niet meer verzekerd is van hun plek, maar er voor moet werken. Ik hoop t echt. Hier leg je het probleem bloot. Het zijn verwende pleuris ventjes. Op van Beek na , maar die heeft er altijd al voor moeten knokken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Minder dan Kazim. Dat weet iedereen want staat overal. Schandalig dat zo'n lompe Turk meer verdiend dan iemand met kwaliteit uit de jeugdopleiding.
Maar dat is al jaren. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Stond me bij dat vilhena en jp overeenkomst hadden alleen ze hadden nooit daadwerkelijk getekend |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 02 augustus 2015 - 16:46 schreef MMM het volgende:[..] Minder dan Kazim. Dat weet iedereen want staat overal. Schandalig dat zo'n lompe Turk meer verdiend dan iemand met kwaliteit uit de jeugdopleiding. Maar dat is al jaren. Geef me even een link, ik kan t nergens vinden. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 02 augustus 2015 - 16:46 schreef MMM het volgende:[..] Minder dan Kazim. Dat weet iedereen want staat overal. Schandalig dat zo'n lompe Turk meer verdiend dan iemand met kwaliteit uit de jeugdopleiding. Maar dat is al jaren. Vindt het niet kloppen wat je hier beweert. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Vakantie dus moeilijk wat op te zoeken. Kom ik op terug/herinner me eraan |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Over Kazim of dat spelers uit de jeugdopleiding bijna structureel minder krijgen dan spelers van buitenaf? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 02 augustus 2015 - 16:52 schreef MMM het volgende:[..] Over Kazim of dat spelers uit de jeugdopleiding bijna structureel minder krijgen dan spelers van buitenaf? Beide. Ik ben geen fan van Kazim, maar zijn salaris strookt met de realiteit. Hij was transfervrij, zo werkt het nu eenmaal. Goede zet van MvG by the way. Levert ons straks alleen maar poen op. En Kongolo en Van Beek hebben inmiddels vrij dikke contracten gekregen nadat ze zich bewezen hebben. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
En om iemand nou een schandalige lompe Turk te noemen verdient ook niet bepaald de schoonheidsprijs. Maar dat terzijde. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 02 augustus 2015 - 16:57 schreef Barabas het volgende:[..] Beide. Ik ben geen fan van Kazim, maar zijn salaris strookt met de realiteit. Hij was transfervrij, zo werkt het nu eenmaal. Goede zet van MvG by the way. Levert ons straks alleen maar poen op. En Kongolo en Van Beek hebben inmiddels vrij dikke contracten gekregen nadat ze zich bewezen hebben. Zijn salaris moet wel overeenkomen met kwaliteit/prestaties. Zo best waren die vorig jaar niet. Ik hoop dat we hem nog kunnen slijten. Samen met Immers en Te Vrede, te grote selectie nu.
Die zijn wel omhoog gegaan inderdaad en terecht. Kongolo loopt wel weer bijna af geloof ik, 2017? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Weinig presteren, maar wel eisen stellen. Volgens mij hoort het andersom. Neem die Vilhena nou gisteren: mag je eindelijk spelen, speel je als een natte krant. Iemand in de eerste helft gezien hoe hij bijna struikelend de bal knullig verspeelde? Dan durft een normaal mens toch niet om salarisverhoging te vragen !?!?!?!?! Manmanman
En nou niet roepen dat het zijn positie niet is hè. Dan moet je de ballen hebben om te zeggen: ik speel daar niet! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 02 augustus 2015 - 16:58 schreef Barabas het volgende:En om iemand nou een schandalige lompe Turk te noemen verdient ook niet bepaald de schoonheidsprijs. Maar dat terzijde. Lompe Turk noemde ik hem, schandalig ging over de prestaties. Maar eens, kan af en toe netter maar frustratie zit vaak te diep |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 02 augustus 2015 - 17:01 schreef JanM het volgende:Weinig presteren, maar wel eisen stellen. Volgens mij hoort het andersom. Neem die Vilhena nou gisteren: mag je eindelijk spelen, speel je als een natte krant. Iemand in de eerste helft gezien hoe hij bijna struikelend de bal knullig verspeelde? Dan durft een normaal mens toch niet om salarisverhoging te vragen !?!?!?!?! Manmanman En nou niet roepen dat het zijn positie niet is hè. Dan moet je de ballen hebben om te zeggen: ik speel daar niet! Deed ie vorig jaar, Fred boos. En hij speelde gelijk nooit meer. Tsja. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 02 augustus 2015 - 17:01 schreef MMM het volgende:[..] Lompe Turk noemde ik hem, schandalig ging over de prestaties. Maar eens, kan af en toe netter maar frustratie zit vaak te diep Snap ik. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Maar heb je 'm zien spelen gisteren? Welgeteld volgens mij precies één keer een bal vooruit gespeeld en verder liep hij m.i. vooral zo dat hij NIET aanspeelbaar was en als een zoutzak over het veld. Reken ik 'm zijn puur verdedigende geklungel niet eens aan! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja dat was echt schandalig gisteren hoor. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 02 augustus 2015 - 17:01 schreef JanM het volgende:Weinig presteren, maar wel eisen stellen. Volgens mij hoort het andersom. Neem die Vilhena nou gisteren: mag je eindelijk spelen, speel je als een natte krant. Iemand in de eerste helft gezien hoe hij bijna struikelend de bal knullig verspeelde? Dan durft een normaal mens toch niet om salarisverhoging te vragen !?!?!?!?! Manmanman En nou niet roepen dat het zijn positie niet is hè. Dan moet je de ballen hebben om te zeggen: ik speel daar niet! En als n speler dat zegt deugt t ook weer niet. Kongolo. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Heb je mij niet horen zeggen. Vind alleen wel dat hij dan niet met een vertrek moet gaan 'dreigen'! |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op zondag 02 augustus 2015 - 20:52 schreef JanM het volgende:[..] Heb je mij niet horen zeggen. Vind alleen wel dat hij dan niet met een vertrek moet gaan 'dreigen'! Zei Kongolo dat of een media rukkert die klaarkwam op zijn eigen geniale stukje verzonnen tekst? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Stylzz jij komt altijd met de vraag ,weet jij dan de salaris ,dan geeft die persoon antwoord en dan zijn het ouwe koeien voor jouw. maar zit wel waarheid in.jij verdedigd v.gallies altijd onterecht, ik ben niet de jood maarjij al ga je kijken terwijl je weet datje boot in gaat en zinkt. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 02 augustus 2015 - 21:17 schreef Fer 1 het volgende:Stylzz jij komt altijd met de vraag ,weet jij dan de salaris ,dan geeft die persoon antwoord en dan zijn het ouwe koeien voor jouw. maar zit wel waarheid in.jij verdedigd v.gallies altijd onterecht, ik ben niet de jood maarjij al ga je kijken terwijl je weet datje boot in gaat en zinkt. Er heeft nog niemand antwoord gegeven. Lezen. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Jij hebt het over ouwe koeiestylzz rotterdam22 |
|
|
|