|
|
MMM
|
|
|
Met dit elftal speel je niet om de titel |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik ben ervan overtuigd dat je met dit elftal ten minste top 3 van NL bent. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote: Afgaande op de resultaten van de oefenwedstrijden gaan we om de 5e t/m de 9e plaats spelen. Afgaande op de selectie gaan we om de 3e of 4e plaats spelen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Afgaande op de trainer weet ik het nog zo net niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Geen titelkandidaat. Plek 3 kan, daarboven niet. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Plek 3 en de beker, meer loont zich nauwelijks. Je hebt dan Europees voetbal en geld gespaard om te investeren in het jaar dat je Europees gaat spelen. Jammer dat je geen kampioen wordt maar tactisch gezien niet verkeerd om op deze manier optimaal te profiteren. |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
We worden gewoon kampioen, tot het tegendeel bewezen is. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dat zou ontzettend mooi en meegenomen zijn, maar daar moet je niet willens en wetens een vermogen aan uit gaan geven of in paniek nieuwe matige spelers gaan binnen halen. Matige spelers ruilen voor nieuwe matige spelers, lijkt me eigenlijk vrij nutteloos. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik denk dat we in een normaal seizoen om plek 2/3 spelen. Ik moet nog zien of Ajax stabieler is. En PSV moet hun status als favoriet ook nog maar waar maken, zij hebben belangrijke spelers zien vertrekken. Alles wat niet de top 3 is en kans maakt op Europees voetbal ziet zeer belangrijke spelers vertrekken.
AZ, Twente en Vitesse kampen zelfs met een enorme leegloop. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Goh goh je haald de woorden uit Den monden. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Zal ik het plaatsje 3 invullen dan heel naïef. |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Martin is de schepper van hemel en Aarde
Elia is binnen. |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
Hopen dat het wat word als hij ze ouwe niveau haalt zeker een aanwinst. al had ik liever kalou gezien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: We schijnen nog geen transfersom te hoeven betalen ook. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Hoe bedoel je? Ik maak er uit op dat ie bij een toekomstige transfer een deel van zijn transfersom krijgt en verder staat er toch niets. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 05 augustus 2015 - 09:02 schreef VVout het volgende:[..] Hoe bedoel je? Ik maak er uit op dat ie bij een toekomstige transfer een deel van zijn transfersom krijgt en verder staat er toch niets. Feyenoord betaalt niets voor Elia: ''Nulltarif!''
Feyenoord hoopt vandaag of desnoods morgen Eljero Elia te presenteren als nieuwe aanwinst. De aanvaller ondergaat vandaag zijn medische keuring in Rotterdam en zal daarna de laatste details van zijn meerjarige contract in De Kuip moeten afronden.
Volgens het Duitse Bild hoeft Feyenoord helemaal niets te betalen. ''Er geht zum Nulltarif!'', schrijft de krant. Vrij vertaald: hij gaat gratis. Dat laat volgens de krant zien hoe hoog de druk is bij Werder om de buitenspeler van de hand te doen. Elia drukt zwaar op de begroting met een jaarsalaris van 2,8 miljoen euro en hij moest laatst al meetrainen met de beloften.
Elia kan bij Feyenoord via allerlei constructies ook riant verdienen en Werder Bremen is dus al blij dat de club geen ontslagvergoeding aan de 28-jarige voetballer moet meegeven. Het Algemeen Dagblad meldde vanochtend al Elia mét bonussen één miljoen per jaar kan verdienen in Rotterdam. Bovendien krijgt hij een deel van de transfersom bij een verkoop.
http://www.fr12.nl/nieuws/32802-feyenoord-betaalt-niets-voor-elia-nulltarif%21.html |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Martin doe eens open, staan 3 gasten bij het maasgebouw die erin willen |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Als de 3 deze week binnen gehaald kunnen worden, verdient Martin wat mij betreft weer dikke pluim. Nu nog even beetje mazzel hebben en hopen dat er nog een paar overbodige spelers gesleten kunnen worden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 05 augustus 2015 - 09:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Feyenoord betaalt niets voor Elia: ''Nulltarif!''... Volgens het Duitse Bild hoeft Feyenoord helemaal niets te betalen. ''Er geht zum Nulltarif!'', schrijft de krant. ...[/url] Ik zal deze zeer betrouwbare krant er bij de bakker ff op naslaan :), tnx T |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Met Elia , Kramer en Botteghin erbij moet het wel lukken toch? Al ben ik niet gecharmeerd van Kramer, laat hij het tegendeel maar bewijzen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Graag gedaan gozert. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ben ik niet met je eens. Als Van Geel deze drie spelers deze week binnenhaalt, heeft hij het deze transferperiode prima gedaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 05 augustus 2015 - 09:35 schreef Els het volgende:[..] Ben ik niet met je eens. Als Van Geel deze drie spelers deze week binnenhaalt, heeft hij het deze transferperiode prima gedaan. ik pas m ff aan voor je. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
WTF? En gisteren moest Van Geel nog weg? |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Van Geel heeft zijn turbo knop gevonden, laat ze dan alle drie maar komen. Concurrentie volop aanwezig. Zie het bij nader inzien wel zitten in Elia en ook de 1,94 van Botteghin kan geen kwaad. Nu nog benieuwd wie er gaan vertrekken, selectie 30+ spelers is iets teveel van het goede. Al met al Vejnovic, Gustafson, Kuyt, Elia voor zeer weinig gehaald. Mits zo rond, ook Botteghin en Kramer nog alles in het betaalde bedrag voor Clasie, best netjes.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 augustus 2015 door G-child -- |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Dat mag tie na deze transfers nog steeds. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Benieuwd wat Fer te melden heeft over Martin.. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Uhh denk het volgende renato... NuookwederomknvbjodenvangeelmoetdeClubnaar.klotenhelpen enz enz |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha, voorlopig houd ie zich nog steeds aan zijn afspraken..👍 |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wil pas in September met pers praten, verstandig. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Constructie met Elia is bijzonder knap staaltje. Maar haal je daarmee ook een goeie speler? Botteghin erbij en van Geel scoort alsnog een voldoende.
Kramer vind ik minder verstandig. En dan ook nog zo laat. En een en ander is wel wat laat op gang gekomen.
En dat verhaal van dat salarisbudget, er moest toch eerst verkocht worden??? Elia, Botteghin, Kramer komen? Alleen Boet weg? Klopt dan niet veel van. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De transferperikelen bij Feyenoord houden iedereen bezig, toch wil Martin van Geel niets zeggen. De technisch directeur van de Rotterdammers is na een rustige zomer opeens op hol geslagen en wil vlak voor de start van de competitie drie spelers halen.
RTV Rijnmond wil dan ook graag van de technisch directeur horen wat de huidige plannen zijn. Toch wil Van Geel zoals al vaker in het verleden niet praten. Hij sluit zich op in zijn ivoren toren en zal dat doen tot 1 september. Jan Dirk Stouten meldt namelijk dat Van Geel pas wil praten na het sluiten van de transferdeadline.
Dit terwijl het spelersbeleid simpelweg vragen oproept. De gehele zomer bleef het stil, maar na de dramatische voorbereiding moet de selectie van Feyenoord pardoes toch versterkt worden. Nu ook Jean-Paul Boëtius is vertrokken wordt er getrokken aan zowel Eric Botteghin, Eljero Elia als Michiel Kramer. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op woensdag 05 augustus 2015 - 10:55 schreef FR-Henk het volgende:Constructie met Elia is bijzonder knap staaltje. Maar haal je daarmee ook een goeie speler? Botteghin erbij en van Geel scoort alsnog een voldoende. Kramer vind ik minder verstandig. En dan ook nog zo laat. En een en ander is wel wat laat op gang gekomen. En dat verhaal van dat salarisbudget, er moest toch eerst verkocht worden??? Elia, Botteghin, Kramer komen? Alleen Boet weg? Klopt dan niet veel van. Er is een heel groot verschil tussen de waarheid in de pers en de waarheid in de boeken. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op woensdag 05 augustus 2015 - 10:56 schreef RenatoBos het volgende:De transferperikelen bij Feyenoord houden iedereen bezig, toch wil Martin van Geel niets zeggen. De technisch directeur van de Rotterdammers is na een rustige zomer opeens op hol geslagen en wil vlak voor de start van de competitie drie spelers halen. RTV Rijnmond wil dan ook graag van de technisch directeur horen wat de huidige plannen zijn. Toch wil Van Geel zoals al vaker in het verleden niet praten. Hij sluit zich op in zijn ivoren toren en zal dat doen tot 1 september. Jan Dirk Stouten meldt namelijk dat Van Geel pas wil praten na het sluiten van de transferdeadline. Dit terwijl het spelersbeleid simpelweg vragen oproept. De gehele zomer bleef het stil, maar na de dramatische voorbereiding moet de selectie van Feyenoord pardoes toch versterkt worden. Nu ook Jean-Paul Boëtius is vertrokken wordt er getrokken aan zowel Eric Botteghin, Eljero Elia als Michiel Kramer. De primaire taak van Van Geel is het beheren van de spelerspopulatie, dus ik begrijp wel dat de prioriteit niet bij praten met de pers ligt. Aan de andere kant begrijp ik de media wel dat ze uitleg willen. Het beleid lijkt nadrukkelijk veranderd. En ik kan me ook voorstellen dat de mensen van Varkenoord weer eens een gesprek willen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: De concurrentie zal het ook begroeten als er zo veel mogelijk duidelijk wordt, daarmee begrijp je toch meteen als supporter dat het goed is zo. De pers wil van alles, maar heb je daar iets aan, alleen je nieuwsgierigheid en die van de tegenstander wordt er mee bevredigd. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
De pers.... Die willen niet het beste voor de club.
Is overigens ook nooit zo geweest.
Opkloppen van emoties en valse sentimenten waarmee het functioneren van onze TD in twijfel wordt getrokken. Teleurstellend dat velen daar nog in meegaan ook. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zeker teleurstellend, gewoon voor de hand liggend dat de pers in twijfel getrokken moet worden en niet je club, echt een stelletje naaiers alla Krabbendom. |
|
|
|
|
raket
|
|
|
Als het martin lukt om die drie gasten te halen die vanmorgen de kop in het algemeen dagblad sierde,dan ben ik zeer tevreden en is het aan gio om er een elftal van te maken.Dan mag martin lekker met z'n vrouwtje op vakantie en een paar heerlijk koude pilsje drinken.Ik betaal(alleen het eerste rondje hoor) |
|
|
|
|
Vlampiep
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 05 augustus 2015 - 10:55 schreef FR-Henk het volgende:Constructie met Elia is bijzonder knap staaltje. Maar haal je daarmee ook een goeie speler? Botteghin erbij en van Geel scoort alsnog een voldoende. Kramer vind ik minder verstandig. En dan ook nog zo laat. En een en ander is wel wat laat op gang gekomen. En dat verhaal van dat salarisbudget, er moest toch eerst verkocht worden??? Elia, Botteghin, Kramer komen? Alleen Boet weg? Klopt dan niet veel van. Je vergeet vd Heijden nog. net daarvoor was de limiet van ruim 14 al overschreden. Dus ze hebben geld overgeheveld. Was al gezegd dat dat kon , echter alleen voor n echte topper , en die zie ik niet. Inmiddels zitten we met het salarisbudget tegen plaats 2 aan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Kunststukje hoor. zie hierboven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En nog blijven we zeuren en zeiken..
ppfff. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ik zeur en zeik niet. benoem de feiten. |
|
|
|
|
the artist
|
|
|
Aankopen zijn allemaal middelmaat, afgezien van vejinovic misschien Hoe is Feyenoord ook alweer naar de klote gegaan? door middelmatige spelers top contracten te geven Er is geen visie, geen scouting en een kip zonder kop beleid De waanzin en het paniekvoetbal regeert weer Geef dan veel geld uit aan echte versterkingen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
op plaatsen waar t nodig is. Dat waren vooral links en rechtsback \ de 10 ...is nu aanvallende middenvelder en spits. Geen van alle gebeurt. alleen breedte versterking voor de verdediging. "vervanger voor Clasie" die eigenlijk aanvallend beter is. Conclusie in de breedte zijn we veel sterker geworden. In de basis niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 augustus 2015 door van geil -- |
|
|
|