|
|
netsurfer
|
|
|
quote: En anders herinneren mensen als Johan Derksen ons hier wel weer aan. Van Geel zal nooit een geliefd persoon worden en heeft veel met afgunst te maken. Ik vind nog steeds dat hij het over het algemeen prima doet. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Wat Van Geel en Annet in jaren niet voor elkaar kregen, lukt Kazim in een paar minuutjes langs de rand van het zwembad. :-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 augustus 2015 door nr 10 -- |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Na negen middenvelders nu negen buitenspelers.en de bal is rond zullen we maar zeggen dan zijn we er van af. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: In ieder geval een keer. bij deze. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Hij heeft zijn best gedaan om Beenhakker te lozen beentje weg te werken en Willem op afstand te houden wel drie Feijenoorders tegen 1 man van roda die tot nu toe niets gepresteerd heeft dan alleen zijn zakjes te vullen en rotzooi binnen te halen wij danken uwe hoogheid voor deze rampzalige samenstelling. Namens het blinde toch honds trouwe volk nu zo veel kretiek krijgt samen met zijn compaan rustig een stapje terug mogen zetten want het is weer even genoeg zo voor hun Er is weer genoeg schade aangericht met te beginnen de afgelopen vier verloren jaren en we zijn nog niet klaar er volgt nog waarschijnlijk nog een jaar hhelaas.Maar zij doen het goed hoor echt het is weer een groot feest geweest in rotterdam de laatste jaren bedankt hoor hoeraaaaaaa. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ik heb het volste vertrouwen inhetbestuur echt ik ben helemaal in mijn nopjes.kampioenen kampioenen. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Kuyt was de enige aanjager tegen olympiakos de rest liep er zwaar moedig achteraan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote: Klopt, maar niet iedereen kan er tegen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 augustus 2015 door windoweyes -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wiet en een heerlijke vreetkick, met een appelsapje. Krijg al een verrot gevoel bij voorgaande combi hier op de bank. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Poot stijf houden niet gelukt? Toch maar 2 miljoen geboden..
ABSOLUUT geen 3 betalen. 2 vind ik al veel te veel
Haal eens een goede spits
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 augustus 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Kazim maar even bellen met Jermain Defoe. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 06 augustus 2015 - 23:19 schreef MMM het volgende:Poot stijf houden niet gelukt? Toch maar 2 miljoen geboden.. ABSOLUUT geen 3 betalen. 2 vind ik al veel te veel Haal eens een goede spits 2 miljoen voor een reserve-spits... Ik noem dit armoede vanuit van Geel. Laten zitten en terug naar de schaduwlijst, Martin! |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
Martin heeft toch wel bewezen niet heel creatief te zijn. meer geluk dan wijsheid bij die man. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 augustus 2015 - 00:42 schreef Rotterdam22 het volgende:Martin heeft toch wel bewezen niet heel creatief te zijn. meer geluk dan wijsheid bij die man. Zonder geluk vaart niemand wel kameraad. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 augustus 2015 - 00:42 schreef Rotterdam22 het volgende:Martin heeft toch wel bewezen niet heel creatief te zijn. meer geluk dan wijsheid bij die man. Tuurlijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 augustus 2015 - 00:32 schreef FR-Henk het volgende:[..] 2 miljoen voor een reserve-spits... Ik noem dit armoede vanuit van Geel. Laten zitten en terug naar de schaduwlijst, Martin! Alle oude bekenden, transfervrije of spelers uit de Eredivisie zijn op voor Martin.
Wat een treurig netwerk heeft die man toch.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Blijkbaar willen ze geen talenten aantrekken maar opleiden. Gustafsson is een uitzondering. Volgens mij is er ooit ook zoiets naar voren gekomen. Europese spelers, liefst Nederlands of Scandinavisch, aankopen moeten meteen iets toevoegen, bij uitzondering worden talenten gekocht. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 augustus 2015 - 08:36 schreef MMM het volgende:[..] Alle oude bekenden, transfervrije of spelers uit de Eredivisie zijn op voor Martin. Wat een treurig netwerk heeft die man toch.. Begrijp ik het goed dat jij het Van Geel kwalijk neemt dat hij een transfervrije speler als Kuijt en Elia haalt? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 augustus 2015 - 08:49 schreef Stylzz het volgende:Blijkbaar willen ze geen talenten aantrekken maar opleiden. Gustafsson is een uitzondering. Volgens mij is er ooit ook zoiets naar voren gekomen. Europese spelers, liefst Nederlands of Scandinavisch, aankopen moeten meteen iets toevoegen, bij uitzondering worden talenten gekocht. Dat heeft Van Geel vanaf het begin gecommuniceerd ja, dus het zou geen verrassing zijn dat ie op deze wijze werkt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 augustus 2015 - 08:50 schreef sportverteller het volgende:[..] Begrijp ik het goed dat jij het Van Geel kwalijk neemt dat hij een transfervrije speler als Kuijt en Elia haalt? Kuyt vind ik te laat maargoed.
Nee maar het zijn altijd de 3 dezelfde vijvers waaruit hij vist. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote: Kuijt wilde zelf niet eerder komen, dus daar doe je als club weinig aan als je hem wilt hebben.
In welke vijver Van Geel vist vind ik niet zo interessant, wel wie het haalt en voor welk bedrag.
Tot nu toe zet ik alleen vraagtekens bij de aankoop van Kramer. Persoonlijk ben ik niet zo gecharmeerd van het type speler.
Ik ben het overigens met iedereen eens dat het aan- en verkoopbeleid van Feyenoord pas goed geanalyseerd kan worden als de transferperiode gesloten is. Op basis van de resultaten tot nu toe ben ik tevreden over het aankoopbeleid en is het nu zaak om speler te verkopen of te verhuren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dan had je hem nu niet hoeven halen. Ik vind het te laat maar hoop dat hij me kan verrassen. Zolang Elia en Bilal maar spelen.
Kramer vind ik ook niks, Te Vrede 2.0 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 augustus 2015 - 09:17 schreef sportverteller het volgende:[..] Kuijt wilde zelf niet eerder komen, dus daar doe je als club weinig aan als je hem wilt hebben. In welke vijver Van Geel vist vind ik niet zo interessant, wel wie het haalt en voor welk bedrag. Tot nu toe zet ik alleen vraagtekens bij de aankoop van Kramer. Persoonlijk ben ik niet zo gecharmeerd van het type speler. Ik ben het overigens met iedereen eens dat het aan- en verkoopbeleid van Feyenoord pas goed geanalyseerd kan worden als de transferperiode gesloten is. Op basis van de resultaten tot nu toe ben ik tevreden over het aankoopbeleid en is het nu zaak om speler te verkopen of te verhuren. Kuyt wilde wel, maar Feyenoord wilde toen die verbintenis niet aan gaan. Toen is Kuyt verder gaan kijken. |
|
|
|
|
Vlampiep
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 augustus 2015 - 09:20 schreef MMM het volgende:Dan had je hem nu niet hoeven halen. Ik vind het te laat maar hoop dat hij me kan verrassen. Zolang Elia en Bilal maar spelen. Kramer vind ik ook niks, Te Vrede 2.0 Ik snap wel dat ze Kramer halen, want hij is gewoon beter dan TeVrede. Een dergelijk type voorin hadden we niet. Kuyt/Kazim/Bilal/Manu/Elia/Anas/Jens (damn best veel mogelijkheden voorin) zijn allemaal andere types. Is goed om een sterke/lange speler als aanspeelpunt in de selectie te hebben. Of hij basis-11 materiaal is weet ik niet, maar ja als Kazim faalt of rode kaart oppakt moet je toch een spits hebben. Persoonlijk zie ik liever Kramer in de spits, Kuyt op rechts, Elia links.
Ik hoop dat Bilal dit jaar wat laat zien, want tot nu toe is hij de transfersom nog niet waard geweest.
Toch zie ik wel potentie in deze voorhoede en zeker het aantal mogelijkheden dat je hiermee hebt, of je nu 4-3-3, 4-4-2 gaat spelen de spits/flank posities zijn allemaal minimaal dubbel bezet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 augustus 2015 - 09:28 schreef Stylzz het volgende:[..] Kuyt wilde wel, maar Feyenoord wilde toen die verbintenis niet aan gaan. Toen is Kuyt verder gaan kijken. Ging vooral over de duur van het contract dacht ik. Maar klopt inderdaad. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 augustus 2015 - 09:54 schreef Vlampiep het volgende:[..] Ik snap wel dat ze Kramer halen, want hij is gewoon beter dan TeVrede. Een dergelijk type voorin hadden we niet. Kuyt/Kazim/Bilal/Manu/Elia/Anas/Jens (damn best veel mogelijkheden voorin) zijn allemaal andere types. Is goed om een sterke/lange speler als aanspeelpunt in de selectie te hebben. Of hij basis-11 materiaal is weet ik niet, maar ja als Kazim faalt of rode kaart oppakt moet je toch een spits hebben. Persoonlijk zie ik liever Kramer in de spits, Kuyt op rechts, Elia links. Ik hoop dat Bilal dit jaar wat laat zien, want tot nu toe is hij de transfersom nog niet waard geweest. Toch zie ik wel potentie in deze voorhoede en zeker het aantal mogelijkheden dat je hiermee hebt, of je nu 4-3-3, 4-4-2 gaat spelen de spits/flank posities zijn allemaal minimaal dubbel bezet Ik vind ook dat we met deze selectie op papier meer mogelijkheden hebben. Of dat ook in de praktijk zo uitpakt zal van de spelers zelf afhangen (vorm, balans, enz.). |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Ja... De rest zit vol met grote vissen die teveel kosten. We zijn geen Premier League club... |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Mijn gevoel zegt dat dit ook de beoogde voorhoede is van Van Geel/Gio. Waarbij Bilal maar moet proberen beter te zijn/worden dan Kuyt of Elia. En Kazim als pinchhitter wanneer er iets geforceerd moet worden.
Ik zou ook voor deze 3 gaan. Kuyt is al heel lang geen centrumspits meer en komt meer tot zijn recht als hij kan sleuren aan de zijkant. Met Kramer in de punt kun je ook door de lucht gevaarlijk worden. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Het is echt te hopen dat Immers en Kazim morgen de pannen van het dak spelen en daarmee in de kijker van andere clubs. Elia en Kramer zitten morgen nog niet bij de selectie, maar zodra dat wel gebeurt moeten Immers en Kazim 'het slachtoffer' worden. Kunnen we die dus maar beter verkopen! |
|
|
|
|
Vlampiep
|
|
|
quote: Ja schijnt daar een lunchroom te zitten waar Kramer vaak een broodje eet :P Ok, Michiel "I dont like 020" Kramer is binnen nu doorpakken naar Botteghin? Al zie ik liever een LB komen, want CB hebben we wel genoeg zo lijkt me. |
|
|
|
|
Vlampiep
|
|
|
Kazim op de bank, dat wordt een tijdbom, verkopen die jongen! 2,75m een mooi prijsje? wie biedt meer :D Ajax zoekt toch routine, deze jongen heeft al bij 43 clubs gespeeld, lijkt mij routine genoeg. Kom op Markie Overmars trekken die flappen ! :O |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 augustus 2015 - 13:53 schreef Vlampiep het volgende:[..] Ja schijnt daar een lunchroom te zitten waar Kramer vaak een broodje eet :P Ok, Michiel "I dont like 020" Kramer is binnen nu doorpakken naar Botteghin? Al zie ik liever een LB komen, want CB hebben we wel genoeg zo lijkt me. Botteghin erbij is geen overbodige luxe. Mochten Immers, Kazim, Vilhena, Te Vrede, Manu?, El Ahmadi? Vermeer? verkocht worden kunnen we altijd nog een linksback halen en zelfs nog weel meer misschien! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 augustus 2015 - 13:55 schreef Vlampiep het volgende:Kazim op de bank, dat wordt een tijdbom, verkopen die jongen! 2,75m een mooi prijsje? wie biedt meer :D Ajax zoekt toch routine, deze jongen heeft al bij 43 clubs gespeeld, lijkt mij routine genoeg. Kom op Markie Overmars trekken die flappen ! :O Overmars zit onder de plak bij die engerd in Barcelona. 020 verdient Kazim niet. |
|
|
|
|
Vlampiep
|
|
|
quote: Dat is de truc, Kazim blijft van Feyenoord en zorgt voor enkel rode kaarten en penalties tegen Ajax :D |
|
|
|
|
Vlampiep
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 augustus 2015 - 13:58 schreef JanM het volgende:[..] Botteghin erbij is geen overbodige luxe. Mochten Immers, Kazim, Vilhena, Te Vrede, Manu?, El Ahmadi? Vermeer? verkocht worden kunnen we altijd nog een linksback halen en zelfs nog weel meer misschien! Er is nauwelijks interesse en de tijd dringt. Te Vrede is al weg btw -> Heerenveen Immers, Watford lijkt stil.... Vilhena -> zie ik nog wel vertrekken El Achmadi -> wellicht in winterstop als Vejinovic hem uit de basis heeft gespeeld :O Vermeer? Waarom? moet ie weg? Wil iemand hem hebben dan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Denk dat ze hem momenteel best missen in Snavelstad.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik herinner me de uitspraak van Van Gaal (die engnek van ManU dus) dat hij Vermeer de beste keeper vond en hoop dus tegen beter weten in dat bij vertrek van De Gea niet Die van 020 maar Vermeer in beeld komt. Hoeven helemaal geen tientallen miljoenen te zijn, maar gewoon voor 10 of zo naar ManU terwijl wij 'm voor een miljoen van die snavels hebben overgenomen. Een mens mag toch dromen?
Daarnaast zou dat perfect zijn voor Hahn, dus voor 5 naar een of andere andere club mag natuurlijk ook! |
|
|
|
|
Vlampiep
|
|
|
van Gaal werkt graag met jonge(re) spelers, die gaat Vermeer niet halen nu denk ik. Maar 6m is ook al goed, hebben we er toch 5m verdiend. Inderdaad moeten we Hahn niet kapot maken dat wordt de NL-elftal keeper in de toekomst, behouden die man! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zo even 7 ton weggeflikkerd |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Geen speld tussen te krijgen. Eerst niet, dan wel. Dat moet van Geel in september maar eens goed uitleggen. En dan nog blijft het een zwaktebod. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Immers is geblesseerd speeld morgen niet blijft wel een optie voor Gio helaas. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Werd vanmiddag bekend gemaakt tijdens interview met Gio. |
|
|
|