|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Al die mensen die Wilkshire een slechte aankoop vonden hier hebben gelijk.. Aangezien jij Karsdorp vergeet te noemen. Van Boularouz hebben we ook veel plezier gehad overigens.
Karsdorp///HELD!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Puur slecht maar goed ik denk dat de selectie met dank aan de Wolf en Fräser nu wel op peil is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 - 14:14 schreef Leon FR1908 het volgende:Al die mensen die Wilkshire een slechte aankoop vonden hier hebben gelijk.. Aangezien jij Karsdorp vergeet te noemen. Van Boularouz hebben we ook veel plezier gehad overigens. Karsdorp///HELD!! Karsdorp is uit nood RB geworden, daarom noem ik die niet.. Is ook een Lucky shot geweest. Ik vind t nog steeds geen RB, maar kan t wel worden. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 - 13:36 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Je kan geld uitgeven alszijnde investeren in potentievolle spelers Of je geef geld uit aan een Australische manke nelus waarvan recentelijk ze contract weer verlengd is en je koop nu dat contract weer af Ja, daar is echt al het geld van Feyenoord in gaan zitten. Wie een hond wil slaan, vindt licht een stok. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 - 14:19 schreef Stylzz het volgende:[..] Karsdorp is uit nood RB geworden, daarom noem ik die niet.. Is ook een Lucky shot geweest. Ik vind t nog steeds geen RB, maar kan t wel worden. In de voorbereiding van vorig jaar moest hij zich richten op rb positie. Was al bekend dus gewoon meetellen . |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Wilkshire heb maar paar goede wedstrijden gehad door de wisselwerking met Toornstra Paar goede voorzetten Verder is het te pas en vooral te onpas ogen dicht en naar voren hollen Heel onrustig aan de bal |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Wat hebben die er nou mee te maken... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die bieden nogal wat spelers aan in de media.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zal weinig tot geen invloed hebben op MvG mag ik toch hopen... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nou ben je wel wat naïef. Kijk eens naar Pelle en Kazim bijvoorbeeld.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vergeet het dvdtje van Guidetti niet. Wel een mooie toevalstreffer overigens. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Da's volgens mij anders. Komt uiteindelijk toch uit zijn netwerk, hoe toevallig en onsamenhangend als het ook overkomt. De rest roept maar wat... net alsof ze hier op het forum zitten 😉 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Gelukkig lees van Geel wel t AD. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 - 15:55 schreef Barabas het volgende:Da's volgens mij anders. Komt uiteindelijk toch uit zijn netwerk, hoe toevallig en onsamenhangend als het ook overkomt. De rest roept maar wat... net alsof ze hier op het forum zitten 😉 Dus Pelle heeft zich niet via de zoon van Koeman gemeld met interres voor Feyenoord? Tja de media schrijven alleen fabeltjes. .
Boëtius zit nu niet bij Basel maar bij Deltasport 😂 |
|
|
|
|
the artist
|
|
|
tja als je voornamelijk een goeie linksback nodig hebt koop je botteghin |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 - 15:58 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dus Pelle heeft zich niet via de zoon van Koeman gemeld met interres voor Feyenoord? Tja de media schrijven alleen fabeltjes. . Boëtius zit nu niet bij Basel maar bij Deltasport 😂 Lezen is ook een kunst. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Om nog maar een voorbeeld te noemen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die clausule van een aantal wedstrijden in Wilkshire's contract was wel wat onhandig, naast wat andere fouten. Vorig jaar was er echter ook minder financieel te bepalen.
Dit jaar riep van Geel dat Feyenoord meer regie kon nemen. En verdomd: hij maakt het behoorlijk waar.
Nog wat spelers weg en Martin heeft een aardig kunstwerk geflikt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Alle spelers die gehaald zijn stonden echt wel op het lijstje bij van Geel voordat ze in de media genoemd werden, dat soort roddels en "tips" komen vaak in de media terecht omdat er een transfer op handen is. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Goed bezig Martin! Nu nog puin ruimen ... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: We zijn al 10 overbodige spelers kwijt geraakt. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
puin ruimen, urby voor linksachter en we staan in maart al op de coolsingel |
|
|
|
|
the artist
|
|
|
t kan aan mij liggen hoor maar als je echt twee backs nodig hebt waarom dan twee centrumverdedigers kapitaal vernietiging |
|
|
|
|
the artist
|
|
|
geen beleid geen scouting |
|
|
|
|
the artist
|
|
|
en vriend urby is geen back |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 - 20:32 schreef the artist het volgende:t kan aan mij liggen hoor maar als je echt twee backs nodig hebt waarom dan twee centrumverdedigers kapitaal vernietiging A) Omdat we twee centrale verdedigers nodig hadden B) Omdat ze beschikbaar waren. We hebben 2.5 miljoen betaald voor een kampioenschap waardig centrum. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Plus de centrale verdedigers, kunnen ook als back spelen. Andersom. Niet echt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Voorbeelden ten overvloeden. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote: Kijk, dat zie je dus verkeerd. Nelom speelt waarschijnlijk net zo goed als CV :D :D |
|
|
|
|
the artist
|
|
|
paniek aankopen, ingegeven door de media |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Je bedoel de Vrij? Vlaar en Indi dus duidelijk niet |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 - 18:29 schreef FR-Henk het volgende:Die clausule van een aantal wedstrijden in Wilkshire's contract was wel wat onhandig, naast wat andere fouten. Vorig jaar was er echter ook minder financieel te bepalen. Dit jaar riep van Geel dat Feyenoord meer regie kon nemen. En verdomd: hij maakt het behoorlijk waar. Nog wat spelers weg en Martin heeft een aardig kunstwerk geflikt. N kunstwerk ?? N waardeloze speler verlengen, opzeggen , en gratis salaris meegeven. Echt top ja. |
|
|
|
|
the artist
|
|
|
koop goeie backs die ook centraal kunnen spelen, nu is t andersom en de cv's kunnen niet op back |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 - 20:32 schreef the artist het volgende:t kan aan mij liggen hoor maar als je echt twee backs nodig hebt waarom dan twee centrumverdedigers kapitaal vernietiging Ben het gedeeltelijk met jou eens. Van Beek kan op de lb spelen ..Maar zonde omdat hij vorigjaar de beste centrumverdediger was van Nederland.. Hopelijk blijft hij vrolijk op de lb positie en word zijn talent niet verkracht,en hopelijk stagneerd zijn ontwikkeling niet. |
|
|
|
|
the artist
|
|
|
dacht toch dat van beek rechtsbenig is |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Alle posities zijn versterkt. behalve waar het nodig was. nog maar 4 kopen dan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Vorig jaar fouten gemaakt. Repareert dat goeddeels. Inkopen voor lagere prijzen. Knap. |
|
|
|
|
the artist
|
|
|
of zit je ook bij de scouting hhhhhh |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Klopt rb bedoelde moi |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Diezelfde Wilkshire die door Martin hier nog zat met dat achterlijke x-aantal wedstrijden contract. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 - 14:04 schreef Stylzz het volgende:[..] Mijn idee heeft hij ongelijk. We hebben toen Wilkshire aangetrokken omdat Janmaat wegging en Lopez cabral nog te licht was. Die raakte toen ook nog eens geblesseerd. Dat er in die clausule opgenomen was na zo veel wedstrijden automatisch verlenging, vinden wij achteraf onverstandig, maar in principe was Wilkshire een prima RB. met de nadruk op WAS. Maar achteraf kijk je een koe in zijn aars. Nooit goed genoeg geweest bij Feyenoord |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: ..... zaag zaag zaag.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
In jouw ogen. Wilkshere was destijds gewoon de beste oplossing met de middelen waarover we beschikten. Wat er nu gebeurt staat daar los van. Kon niemand van te voren weten. Dus nogal makkelijk gezegd dat hij er niets van bakte. Heeft bijna 30 officiële wedstrijden voor ons gespeeld.
Ook allemaal feiten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Een 1 jarig contract met een eenzijdige optie had gekund ja, deze constructie was lachwekkend.
Dat hij er 30 gespeeld heeft zegt me niks want Immers heeft er nog meer..
Hele slappe back die vanaf wedstrijd 1 niet goed genoeg was. |
|
|
|