|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens mij is t overigens ontbonden op beider verzoek. Dus wat hij meegekregen heeft zal meevallen.
We kunnen overal over zeiken. Maar weg is weg. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
18 wedstrijden in de competitie. En n post is normaliter altijd je eigen mening. Dus , waar doel je in hemelsnaam op. En weet je hoeveel jouw liefje Nelom er speelde? |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Martin is goed bezig ,zeker de vrije hand toegekregen onherkenbaar geworden Deze man.ehhh kampioen? dat zou er in kunnen zitten ik wacht nog even af.Kramer moet eerst nog wat laten zien met die twee benen van hem . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee man Martin is toch een lul..? |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 - 02:20 schreef Fer 1 het volgende:Martin is goed bezig ,zeker de vrije hand toegekregen onherkenbaar geworden Deze man.ehhh kampioen? dat zou er in kunnen zitten ik wacht nog even af.Kramer moet eerst nog wat laten zien met die twee benen van hem . Nu val ik compleet van mijn stoel. Fer1 met een positieve post!?
:D |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Die kan er echt niks van nee.... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Blijft een vermoeiende discussie. In mijn ogen kan één en dezelfde persoon, laten we als voorbeeld MvG nemen, goede en foute beslissingen (cq acties) nemen. In de ogen van een aantal supporters hier is de persoon of goed, of fout. En zodra iemand dus stelt dat een bepaalde actie niet zo handig was, krijg je weer die geestdodende discussie. Vroeger op school nooit een 6 voor schrijven en een 9 voor geschiedenis gehad? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
v Geel heeft het netjes gedaan voor 9 milj 7 spelers aantrekken die feyenoord waardig zijn is gewoon goed , ik hoop dat hij nog wat spelers weet te slijten , manu sleegers achabar kazim nelom en een paar talenten verhuren , en misschien dat onze martin dan nog een verassing uit de hoed tovert |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hij doet veel meer goed dan fout. De meeste verschillen van mening en inzicht hier op het forum vinden hun grondslag in onwetendheid. Niemand van ons zit naast MvG of heeft een direct lijntje, maar toch meent MEN te weten hoe het in elkaar zit.
In 99 van de 100 gevallen wordt er een statement gemaakt op basis van aannames en een eigen mening. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Inderdaad: Van Geel doet meer goed dan fout. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ook een mening. Maar als feit gepresenteerd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 - 22:14 schreef MMM het volgende:Een 1 jarig contract met een eenzijdige optie had gekund ja, deze constructie was lachwekkend. Dat hij er 30 gespeeld heeft zegt me niks want Immers heeft er nog meer.. Hele slappe back die vanaf wedstrijd 1 niet goed genoeg was. 2 foutjes in zijn eerste europese optreden bij ons ,2 tegendoelpunten 😦 |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Jij bent die ene die het wel echt weet... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ik dacht al dat je dat bedoelde. Goede inschatting. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nu heb je een keer gelijk..! Uitloggen en volgende week terug komen. Zo'n post ga je nooit 2x achter elkaar maken. |
|
|
|
|
salemi
|
|
|
Afgezien of van Geel het nu wel of niet goed doet (hoe meet je dat af trouwens, ik heb geen referentie), zie ik de positieve ontwikkeling dat Feyenoord aan het doorselecteren is. Natuurlijk is het verlies van Jordi Clasie groot, maar met de spelers die nu gekomen zijn hoef je niet zwakker te worden. Ik vind dat Feyenoord stuk voor stuk goede spelers heeft gehaald, en waarvan er ook nog eens een aantal transfervrij zijn gekomen. Nog belangrijker is dat je afscheid hebt kunnen nemen van spelers zoals Boularouz, Wilkshire en Matthijsen. We zijn op de goede weg. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hey je herkent sarcasme,..😃👍 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 - 12:00 schreef Els het volgende:[..] Blijft een vermoeiende discussie. In mijn ogen kan één en dezelfde persoon, laten we als voorbeeld MvG nemen, goede en foute beslissingen (cq acties) nemen. In de ogen van een aantal supporters hier is de persoon of goed, of fout. En zodra iemand dus stelt dat een bepaalde actie niet zo handig was, krijg je weer die geestdodende discussie. Vroeger op school nooit een 6 voor schrijven en een 9 voor geschiedenis gehad? Els alsjeblieft....neem je me in deze werkelijk serieus..😉 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 - 12:31 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nu heb je een keer gelijk..! Uitloggen en volgende week terug komen. Zo'n post ga je nooit 2x achter elkaar maken. 😂 |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Sinds dag 1 heeft hij puin moeten ruimen, en heeft hij fantastisch gedaan. Been ontslaan om vervolgens Koeman aan te stellen was een geniale actie, die door velen met argus ogen werd bekeken. Het contract verlengen van vlaar om hem vervolgens met dikke winst te verkopen was zijn eerste goede actie verkopen van spelers als Wijnaldum en Fer waren ook heel goed. Het huren van guidetti en vast leggen van Pelle waren super. Pelle, Indi, de Vrij, Janmaat en dit seizoen het verkopen van Clasie heeft hij ook goed gedaan. Uit de schulden winst maken om vervolgens dit seizoen een fantastische selectie neer te zetten. Als Feijenoord dit jaar kampioen wordt is hij de allerbeste TD'R van Feijenoord geweest in de historie.....Of vindt iemand Wotte de beste ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ongetwijfeld zullen die er zijn en hier som je nog maar het topje van de ijsberg op maat |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Begin je zo langzamerhand een beetje op waarde te schatten... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 - 13:05 schreef Milo het volgende:Sinds dag 1 heeft hij puin moeten ruimen, en heeft hij fantastisch gedaan. Been ontslaan om vervolgens Koeman aan te stellen was een geniale actie, die door velen met argus ogen werd bekeken. Het contract verlengen van vlaar om hem vervolgens met dikke winst te verkopen was zijn eerste goede actie verkopen van spelers als Wijnaldum en Fer waren ook heel goed. Het huren van guidetti en vast leggen van Pelle waren super. Pelle, Indi, de Vrij, Janmaat en dit seizoen het verkopen van Clasie heeft hij ook goed gedaan. Uit de schulden winst maken om vervolgens dit seizoen een fantastische selectie neer te zetten. Als Feijenoord dit jaar kampioen wordt is hij de allerbeste TD'R van Feijenoord geweest in de historie.....Of vindt iemand Wotte de beste ;) Eenzijdig beeld. MvG doet goede en slechte dingen. Dit jaar een prima tranferperiode, wat mij betreft. Enige smetje is het contract van Kazim. Ik vond Jansen het ook wel aardig doen als TD. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 - 13:05 schreef Milo het volgende:Sinds dag 1 heeft hij puin moeten ruimen, en heeft hij fantastisch gedaan. Been ontslaan om vervolgens Koeman aan te stellen was een geniale actie, die door velen met argus ogen werd bekeken. Het contract verlengen van vlaar om hem vervolgens met dikke winst te verkopen was zijn eerste goede actie verkopen van spelers als Wijnaldum en Fer waren ook heel goed. Het huren van guidetti en vast leggen van Pelle waren super. Pelle, Indi, de Vrij, Janmaat en dit seizoen het verkopen van Clasie heeft hij ook goed gedaan. Uit de schulden winst maken om vervolgens dit seizoen een fantastische selectie neer te zetten. Als Feijenoord dit jaar kampioen wordt is hij de allerbeste TD'R van Feijenoord geweest in de historie.....Of vindt iemand Wotte de beste ;) Gullit wel |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Dat heeft hij juist goed gedaan. Je verliest er niets mee en je kan alleen maar winnen. Ben geen fan van de speler an sich, maar een smetje.... Nee. Dan denk ik eerder aan het vierjarige contract van Nee-lom.
Enne... als er dan maar één of twee zaken zijn die hij slecht of niet goed heeft gedaan dan heeft Milo wel een heel sterk punt wat de "beste TD uit de geschiedenis van Feyenoord" betreft. Ik ben het uiteraard zeer met hem eens: De feiten bevestigen het ook nog eens.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 augustus 2015 door Barabas -- |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 - 14:00 schreef Barabas het volgende:[..] Dat heeft hij juist goed gedaan. Je verliest er niets mee en je kan alleen maar winnen. Ben geen fan van de speler an sich, maar een smetje.... Nee. Dan denk ik eerder aan het vierjarige contract van Nee-lom. Enne... als er dan maar één of twee zaken zijn die hij slecht of niet goed heeft gedaan dan heeft Milo wel een heel sterk punt wat de "beste TD uit de geschiedenis van Feyenoord" betreft. Ik ben het uiteraard zeer met hem eens: De feiten bevestigen het ook nog eens. Ik ben het feitelijk met je eens, maar dat is slechts mijn mening. :-) |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ach ja, schoonheidsfoutje. Waarschijnlijk is deze constructie gekozen om Fred Rutten tevreden te houden. Nu zijn we er vanaf. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Spaarzaam helder moment.... 😁 |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 - 14:00 schreef Barabas het volgende:[..] Dat heeft hij juist goed gedaan. Je verliest er niets mee en je kan alleen maar winnen. Ben geen fan van de speler an sich, maar een smetje.... Nee. Dan denk ik eerder aan het vierjarige contract van Nee-lom. Enne... als er dan maar één of twee zaken zijn die hij slecht of niet goed heeft gedaan dan heeft Milo wel een heel sterk punt wat de "beste TD uit de geschiedenis van Feyenoord" betreft. Ik ben het uiteraard zeer met hem eens: De feiten bevestigen het ook nog eens. Ik heb het over dit jaar, niet alle jaren dat hij TD is. Ik ben zelf bijvoorbeeld nog niet over de ellende van het aanstellen van Rutten heen. Als Kazim alleen maar een transfersom had moeten kosten, dan had hij het met 0 euro fantastisch gedaan. Helaas heeft Feyenoord ook een behoorlijke krapte als het om salarisbudget gaat, en dat krijgt Kazim bij mijn weten wel, salaris. Helaas. Nelom een vierjarig contract geven, is achteraf ongelukkig, maar niet laakbaar. Deze TD heeft onder moeizame condities moeten werken, maar de TD die er in de jatren '90, of de jaren '70 zat, heeft het ook leuk gedaan. Dus voor ik hem de beste TD tot nu toe noem, moet er wel heel wat gebeuren. Beste TD van deze eeuw lijkt me makkelijker haalbaar. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 - 14:51 schreef Els het volgende:[..] Ik heb het over dit jaar, niet alle jaren dat hij TD is. Ik ben zelf bijvoorbeeld nog niet over de ellende van het aanstellen van Rutten heen. Als Kazim alleen maar een transfersom had moeten kosten, dan had hij het met 0 euro fantastisch gedaan. Helaas heeft Feyenoord ook een behoorlijke krapte als het om salarisbudget gaat, en dat krijgt Kazim bij mijn weten wel, salaris. Helaas. Nelom een vierjarig contract geven, is achteraf ongelukkig, maar niet laakbaar. Deze TD heeft onder moeizame condities moeten werken, maar de TD die er in de jatren '90, of de jaren '70 zat, heeft het ook leuk gedaan. Dus voor ik hem de beste TD tot nu toe noem, moet er wel heel wat gebeuren. Beste TD van deze eeuw lijkt me makkelijker haalbaar. Het aanstellen van een nieuwe trainer kan altijd verkeerd uitpakken. En nogmaals, aan Kazim kunnen we alleen maar verdienen. Blijft hij? Spelen we quitte. |
|
|
|
|
pfe83
|
|
|
Ik vind ook dat MvG het (weer) prima gedaan heeft. Als ik vertrokken spelers naast gehaalde spelers zet zie ik geen mutatie waardoor we slechter zijn geworden en veel waardoor we beter zijn geworden:
Clasie -> Vejinovic Boetius -> Elia Te Vrede -> Kramer Mathijsen -> v/d Heijden Boulahrouz -> Botteghin Sleegers -> nnb (Manu) -> Kuyt Mulder -> Hahn
Op naar een mooi seizoen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 - 13:56 schreef Els het volgende:[..] Eenzijdig beeld. MvG doet goede en slechte dingen. Dit jaar een prima tranferperiode, wat mij betreft. Enige smetje is het contract van Kazim. Ik vond Jansen het ook wel aardig doen als TD. Eenzijdig mwah, Milo hoeft niet te herhalen wat Martin niet goed gedaan heeft toch dat is hier al tot in den treuren besproken. Zijn post is best wel verfrissend in dit topic.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Van Geel, altijd goed. Nooit een fout gemaakt. En zo ja, heeft Krabbendam het uit z'n duim gezogen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Schattig he grote jongen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Elsie heeft helemaal gelijk over die fantastise TD ,eerst presteren dan oordelen voorlopig nog nul op rekest. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
nul op rekest is iets anders. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Allemaal kleuter verhalen van en die op die plek en die moet weg en en en helemaal kutdus. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Klopt. Om onverklaarbare redenen zijn er hier mensen die denken dat hij een prima voetballer is voor Feyenoord. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Nu hopen we allemaal weer op een kampioenschap terwijl het nog niets te betekenen heeft,voor dit moment .Eerst zien 15 wedstrijden dan kunje pas wat sugereren.Blijven de drie grote jongens bijelkaar daarna dan hebje een goeie strijd uit te knokken met elkaar.Dan zieje voor het volgende jaar ook perspectief in europa met het eltal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 - 15:36 schreef RenatoBos het volgende:[..] Eenzijdig mwah, Milo hoeft niet te herhalen wat Martin niet goed gedaan heeft toch dat is hier al tot in den treuren besproken. Zijn post is best wel verfrissend in dit topic.. Hahaha, heb je Henk, Sportverteller, Stylzz en Barabas op de negeer-modus gezet dan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 - 22:18 schreef Els het volgende:[..] Klopt. Om onverklaarbare redenen zijn er hier mensen die denken dat hij een prima voetballer is voor Feyenoord. Schijnt er hier zelfs 1-tje rond te hangen die op een bezemsteel vliegt..😡
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 augustus 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|