BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 14 augustus 2015 - 22:37   quote  deeplink  
Alsof ik louter positief ben
van geil
 van geil - vrijdag 14 augustus 2015 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2015 - 22:31 schreef Els het volgende:

[..]

Hahaha, heb je Henk, Sportverteller, Stylzz en Barabas op de negeer-modus gezet dan?
Jan M op vakantie?
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 14 augustus 2015 - 22:37   quote  deeplink  
quote:

[..]

Hahaha, heb je Henk, Sportverteller, Stylzz en Barabas op de negeer-modus gezet dan?
Ho-ho-ho Els, heb wel zeker kritische noten over van Geel, ook hier, gedeeld.
Als je wilt weten welke, hoor ik het wel.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 augustus 2015 - 22:37   quote  deeplink  
quote:

[..]

Onder andere..😉
van geil
 van geil - vrijdag 14 augustus 2015 - 22:38   quote  deeplink  
nootjes.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 augustus 2015 - 22:39   quote  deeplink  
Die met nootjes wil ik..!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 14 augustus 2015 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2015 - 22:37 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Onder andere..😉
Vervelende tot meeuw omgebouwde schijtlijster!
Forumleden verbied ik bij deze om met R.B. te communiceren.
Op straffe van foto's van E.W.
Els
 Els - vrijdag 14 augustus 2015 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2015 - 22:37 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ho-ho-ho Els, heb wel zeker kritische noten over van Geel, ook hier, gedeeld.
Als je wilt weten welke, hoor ik het wel.
Ja, ik zag het ook. Er is wat meer nuance en beoordeling op acties. Maar je bent gewoon zo'n usual suspect type....
Macht der gewoonte dus, mijnerzijds.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 augustus 2015 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2015 - 22:39 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Vervelende tot meeuw omgebouwde schijtlijster!
Forumleden verbied ik bij deze om met R.B. te communiceren.
Op straffe van foto's van E.W.
Ik heb jou nog wel in mijn favorieten staan man..😭
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 14 augustus 2015 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2015 - 22:39 schreef Els het volgende:

[..]

Ja, ik zag het ook. Er is wat meer nuance en beoordeling op acties. Maar je bent gewoon zo'n usual suspect type....
Macht der gewoonte dus, mijnerzijds.
Heb ik ook wel eens last van. En lol.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 14 augustus 2015 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2015 - 22:41 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik heb jou nog wel in mijn favorieten staan man..😭
Had ik al gezegd dat je mijn favoriete Forumlid bent?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 augustus 2015 - 22:43   quote  deeplink  
Wat zeg je..(?)
van geil
 van geil - vrijdag 14 augustus 2015 - 22:45   quote  deeplink  
Cockmeeuw.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 14 augustus 2015 - 22:45   quote  deeplink  
Rukkers
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 14 augustus 2015 - 22:46   quote  deeplink  
Had ik al gezegd dat ik jullie ook usual suspects vind?
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 14 augustus 2015 - 22:56   quote  deeplink  
Martin heeft het naar mijn weten aardig recht getrokken dat mag ook gezegd worden.Ik weet ik heb vaak kretiek op hem en ook het bestuur.Ik denk zelfs dat zij er achter gezeten hebben dat het allemaal zo lang duurde.Ook de buiten wacht dacht er zo over,zij gaven Martin wel een uitbrander.ik denk dat het onterecht was en Martin deed volgens hem gewoon zijn werk.Dat daar een behoorlijke kronkel in zat in het verkoop beleid en aankoopbeleid is een ding wat zeker is.Nu moest hij het ontgelden bij de mensen en dat vind ik ook niet op zijn plaats.Wie of wat is hier schuldig aan?zo ook met Koeman hoe dat allemaal is verlopen gewoon niet meer te volgen na alle beloftes die gedaan zijn daar voor.Alsje alles terug bekijkt ,ook het Rutten beleid en Martin dat hij in had moeten grijpen toen hij aangaf ik ga weg deed hij er niets mee en liet alles op zijn beloop het einde weten we daar van.Nu kan het ineens allemaal wel alles is nu razend snel in een stroom versnelling gekomen waar bij zeer goede spelers zijn binnegehaald.Zo als ik vernomen heb in de media zit de club nu op een winst van 9 miljoen euro en het is nog niet gedaan.Ik hoop dat feijenoord nu geleerd heeft van de fouten die gemaakt zijn in het verleden.Wanneer het echt zo is dat er strijd is tussen twee groepen binnen het geheel is dat financieel geen goede zaak .De een zo leesje direcktie en de vvf staan niet echt dicht bijelkaar ,ener zijds is de hulp daar anderzijds willen zij ook de boel stuuren.Men vraagd zich buiten af wie is het nu die het voor het zeggen heeft binnen de club.Op een schip volgens een oud gezegde is er een kapitein maar hier zijn er twee aanwezig.Ja en voor de rest wat Martin nu gedaan heeft verdiend hij een grote pluim er staat nu iets op het veld ,er is in korteijd heel veel veranderd en dat nog tengoede ook gelukkig voor iedereen en zeker het Rotterdamse volk .Ik ga nu weer met spanning kijken dat is al wel een tijdje geleden dat ik dat gevoel weer gekregen hebt.Ditjaar hoop ik indergeval op een prijs en die gaat komen ook dat weet ik zeker,kampioenschap is mooi zekers maar de beker kunnen we nu pakken en mischien wel de dubbel hahaha kan raar lopen dit jaar.
JanM
 JanM - vrijdag 14 augustus 2015 - 23:00   quote  deeplink  
Vanaf mijn vakantieadres wil ik graag laten weten dat ik Van Geel Sen waardeloze TD vind!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 14 augustus 2015 - 23:00   quote  deeplink  
Net Lucille Werner.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 14 augustus 2015 - 23:01   quote  deeplink  
Fer schrijft altijd veel te positief over die van Geel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 augustus 2015 door FR-Henk --
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 14 augustus 2015 - 23:14   quote  deeplink  
En dat ben jij of is het een vliegend tapijt?
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 14 augustus 2015 - 23:16   quote  deeplink  
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 14 augustus 2015 - 23:17   quote  deeplink  
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 augustus 2015 - 23:18   quote  deeplink  
Het gaat nu best wel ernstige vormen aan te nemen..
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 14 augustus 2015 - 23:19   quote  deeplink  
Nou ik weet niet wat er is met mijn tabled is maar 3x hoeft nu ook weer niet hij springt van de een naar de anderkant van het form .ik zal hem even opladen.
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 14 augustus 2015 - 23:20   quote  deeplink  
Haja goh ik dacht al waar blijfje
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 14 augustus 2015 - 23:21   quote  deeplink  
Mannen ik hoop op een fantastis seisoen en dat het prijzen mag regen voor feijenoord.
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 14 augustus 2015 - 23:22   quote  deeplink  
En dames ook uiteraard.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 14 augustus 2015 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2015 - 23:19 schreef Fer 1 het volgende:
Nou ik weet niet wat er is met mijn tabled is maar 3x hoeft nu ook weer niet hij springt van de een naar de anderkant van het form .ik zal hem even opladen.
Niet doen!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 augustus 2015 - 23:28   quote  deeplink  
Gun dat ding een jaar of twee rust Fer..
ar
 ar - vrijdag 14 augustus 2015 - 23:36   quote  deeplink  
hahaha..arme Fer
R()b
 R()b - zaterdag 15 augustus 2015 - 00:59   quote  deeplink  
Tablets zijn mooi als onderzetter voor een plant of bak koffie.
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 15 augustus 2015 - 01:37   quote  deeplink  
Ja maar wel makkelijk voor op je werk ,als er niets te doen is.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 augustus 2015 - 09:07   quote  deeplink  
Nee joh er is altijd wel wat te doen..
van geil
 van geil - zaterdag 15 augustus 2015 - 09:09   quote  deeplink  
Goedemorgen,
het lijkt wel of de dominee aangestuurd wordt.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 augustus 2015 - 09:13   quote  deeplink  
''Martin van Geel speelt alles of niets in de Kuip''

o7lhd4.jpg

Technisch directeur Martin van Geel presenteerde deze zomer zeven nieuwe spelers bij Feyenoord, voornamelijk ervaren krachten. Het Algemeen Dagblad ziet dan ook een duidelijke stijlbreuk in het beleid. Dat moet succes opleveren, ''want anders zullen er koppen rollen in de Kuip'', schrijft de krant.
''De officiële doelstelling zal Van Geel pas volgende maand formuleren, maar intern zijn er geen twijfels meer. Voor minder dan het kampioenschap doen ze het niet in de Kuip'', stelt journalist Mikos Gouka in het uitgebreide artikel. In mei vond het evaluatiegesprek van de td plaats en daar kwamen twee punten naar voren: de selectie moest opgefrist worden en op tijd klaar zijn voor de competitie.

Dat lijkt Van Geel gelukt, al zal de kritiek vooral op hem gericht zijn als het team niet presteert. De jeugd wordt immers gepasseerd. De ochtendkrant erkent dat talenten zichzelf moeten bewijzen en opstellen, maar is Stefan de Vrij niet ook doorgebroken door een blessuregolf in de Feyenoord-verdediging? ''Met andere woorden: een kans moet je ook worden voorgeschoteld. Die ruimte is er momenteel niet.''

Volgens het AD zijn er raakvlakken met het paniekbeleid in 2007. Een belangrijk verschil: financieel loopt Feyenoord geen gevaar. De beleidsverandering nemen ze intern voor lief als daar succes tegenover staat. ''Maar Van Geel weet ook dat zijn tijd om te vertrekken is aangebroken, als Feyenoord er na het dramatische 2014/2015 zonder prijzen nog een kleurloos seizoen tegenaan gooit. De technisch directeur speelt alles of niets in de Kuip.''

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 augustus 2015 door RenatoBos --
van geil
 van geil - zaterdag 15 augustus 2015 - 09:16   quote  deeplink  
Het was al duidelijk dat er druk op de ketel is gezet.
nr 10
 nr 10 - zaterdag 15 augustus 2015 - 09:40   quote  deeplink  
Druk vooral door kutjournaille dat Feyenoord zou boycotten. Klootzakkies.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 augustus 2015 door nr 10 --
Willem Boltini
 Willem Boltini - zaterdag 15 augustus 2015 - 09:52   quote  deeplink  
Van Geel heeft het -wederom ! - uitstekend gedaan dit jaar. In vorige jaren moest een grote schuld weggewerkt worden met winst per jaar, wat geen enkel baasje sinds Cor Kieboom is gelukt bij Feyenoord. Dit jaar wordt er inderdaad meer ervaring gehald, maar toch ook weer met een totale winst van 9 ME. De selectie is nu echt sterker geworden en van 020 tot EHV zien ze ons als titelkandidaat. Te veel risico dan met een iets oudere selectie? Onzin. Er is jeugd genoeg en itt een paar jaar geleden zijn de ouderen niet over hun top heen, maar in de kracht van hun cariere. En Kuyt is gewoon Kuyt! Daarom een dikke 8 voor van Geel. het is nu aan Gio en de spelers. Toch is er nog veel te doen voor van Geel:
1. Belangrijkste: zorg voor een goede sfeer, geen gedonder, in de directie en het bestuur. Dan presteert een team altijd beter.
2. Verkoop Immers en Manu voor 8 ME totaal.
3. Voorkom dat de aankomende jeugd niet schrikt van het vertrek van Sleegers, dat kan daar een dreun geven.
4. Zorg dat de directie en het bestuur nu de tijd gaat geven aan een nieuw stadion van 70.000 plaatsen, dan komt na de Coolsingel Europa er aan!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 augustus 2015 door Willem Boltini --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 augustus 2015 - 10:01   quote  deeplink  
Even een opmerking bij punt twee. Is 8 miljoen niet een beetje weinig voor die twee die jij benoemt, Feyenoord verlangt namelijk een bedrag van 1,5 miljoen voor Elvis Manu..
Willem Boltini
 Willem Boltini - zaterdag 15 augustus 2015 - 10:05   quote  deeplink  
Dan blijft er 6.5 Miljoen over voor Immers. Voor dat bedrag wordt ie gratis bezorgd -wereldwijd- in feestverpakking.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 augustus 2015 door Willem Boltini --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 augustus 2015 - 10:06   quote  deeplink  
Beetje karig voor onze icoon maar vooruit dan maar..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 15 augustus 2015 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2015 - 09:16 schreef van geil het volgende:
Het was al duidelijk dat er druk op de ketel is gezet.
En dan komt kwaliteit boven drijven.
van geil
 van geil - zaterdag 15 augustus 2015 - 10:32   quote  deeplink  
Dat zal moeten blijken.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 15 augustus 2015 - 10:37   quote  deeplink  
Duh, in resultaten ja.
Deze transferperiode met relatief weinig kosten, reeds goed ingekocht.
Selectie is een stuk sterker.
Paar spelers er nog af.
MMM
 MMM - zaterdag 15 augustus 2015 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2015 - 10:32 schreef van geil het volgende:
Dat zal moeten blijken.
CMb0uhJWUAA96qG.jpg

'Wat vind je van m'n aankoopjes van Geil'
van geil
 van geil - zaterdag 15 augustus 2015 - 10:44   quote  deeplink  
Maar de bottlenecks zijn er nog steeds.
Posities zijn versterkt waar het niet echt nodig was.
5 gerichte aankopen met kwaliteit had voor meer zekerheid gezorgd vind ik.
Kramer vind ik onnodig , had je beter Anass de kans kunnen geven.
De Zweed ??? een groot vraagteken.
En t allerbelangrijkste El en Immers zijn er nog , en staan duidelijk in de weg.
Eigen spelers lijken slachtoffer te worden vd aankoopdrang, dus het moet heel goed uitpakken wil dit gewaardeerd worden .
Iedereen zal n kampioenschap verwachten met 7 aankopen, vooral intern.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 augustus 2015 door van geil --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 15 augustus 2015 - 10:47   quote  deeplink  
van Geel had natuurlijk alleen maar technisch vaardige spelers, liefst 1.60m, moeten binnenhalen.
Fysieke kracht hoort hooguit achterin, niet midden en voorin.

Al die ijzervreters, met technische berperkingen, die zogenaamd een wedstrijd om kunnen zetten. Wat heb je eraan...

HAHAHAHAHAHAHA!
sportverteller
 sportverteller - zaterdag 15 augustus 2015 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2015 - 09:13 schreef RenatoBos het volgende:
''Martin van Geel speelt alles of niets in de Kuip''

[ afbeelding ]

Technisch directeur Martin van Geel presenteerde deze zomer zeven nieuwe spelers bij Feyenoord, voornamelijk ervaren krachten. Het Algemeen Dagblad ziet dan ook een duidelijke stijlbreuk in het beleid. Dat moet succes opleveren, ''want anders zullen er koppen rollen in de Kuip'', schrijft de krant.
''De officiële doelstelling zal Van Geel pas volgende maand formuleren, maar intern zijn er geen twijfels meer. Voor minder dan het kampioenschap doen ze het niet in de Kuip'', stelt journalist Mikos Gouka in het uitgebreide artikel. In mei vond het evaluatiegesprek van de td plaats en daar kwamen twee punten naar voren: de selectie moest opgefrist worden en op tijd klaar zijn voor de competitie.

Dat lijkt Van Geel gelukt, al zal de kritiek vooral op hem gericht zijn als het team niet presteert. De jeugd wordt immers gepasseerd. De ochtendkrant erkent dat talenten zichzelf moeten bewijzen en opstellen, maar is Stefan de Vrij niet ook doorgebroken door een blessuregolf in de Feyenoord-verdediging? ''Met andere woorden: een kans moet je ook worden voorgeschoteld. Die ruimte is er momenteel niet.''

Volgens het AD zijn er raakvlakken met het paniekbeleid in 2007. Een belangrijk verschil: financieel loopt Feyenoord geen gevaar. De beleidsverandering nemen ze intern voor lief als daar succes tegenover staat. ''Maar Van Geel weet ook dat zijn tijd om te vertrekken is aangebroken, als Feyenoord er na het dramatische 2014/2015 zonder prijzen nog een kleurloos seizoen tegenaan gooit. De technisch directeur speelt alles of niets in de Kuip.''
Voor mij het zoveelste voorbeeld dat journalisten het nieuws dat er is niet beschrijven, maar zelf creëren. Ze verzinnen een smeuige situatie zonder zich te bekommeren om de gevolgen ervan. Maar owee als je er wat van zegt. Dan raak je gelijk de persvrijheid.

"Maar het wordt wel veel gelezen, en daar gaat het ze om" wordt er dan gezegd. Ja, als het gaat om nieuws dat gratis aangeboden wordt. Het is niet voor niets dat het aantal abonnees van bijvoorbeeld dagbladen, een enkele uitzondering daargelaten, jaar op jaar blijft dalen.
van geil
 van geil - zaterdag 15 augustus 2015 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2015 - 10:43 schreef MMM het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

'Wat vind je van m'n aankoopjes van Geil'
Vejinovic en Botteghin stonden op mijn lijstje , prima dus.
Kuyt kun je geen bult aan vallen.
Elia lijkt n prima keus.
de rest weet ik niet.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 15 augustus 2015 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2015 - 10:51 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Voor mij het zoveelste voorbeeld dat journalisten het nieuws dat er is niet beschrijven, maar zelf creëren. Ze verzinnen een smeuige situatie zonder zich te bekommeren om de gevolgen ervan. Maar owee als je er wat van zegt. Dan raak je gelijk de persvrijheid.

"Maar het wordt wel veel gelezen, en daar gaat het ze om" wordt er dan gezegd. Ja, als het gaat om nieuws dat gratis aangeboden wordt. Het is niet voor niets dat het aantal abonnees van bijvoorbeeld dagbladen, een enkele uitzondering daargelaten, jaar op jaar blijft dalen.
Volkskrant niet.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

0.0747809