|
|
VVout
|
|
|
Haha mogûh, je opladerT zoeken. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Nou mijn beste vriend Renato Karsdorp is middenvelder maar dat maakt bij feijenoord niet uit .Dammers is verdediger of anders van Beek is het zo goed uit gelegd.Gio wacht telang met een vaste formatie en bankzitters invallers.Ik vind dus zoek nu zo snelmogelijk naar de sterkste selectie ,eljero kunje in laten vallen wanneer je voorstaat.Dat geld ook voor Gustafson enzv dit duurd weer veel te lang allemaal.En Kaziem word een probleem geval met zijn miljoen perjaar Bizar Bizar Hoe is het weer in godsnaam mogelijk .Zo zie je maar het maakt allemaal niet uit bij feijenoord ze zijn stoned geestelijk gestoord of rijp voor het lijpehuis het maakt hun niet uit ,echt niet te geloven.Meneer komt binnen en heeft een air over zich als of hij messi is bodyverbeelding.achachach wat erg hij is nog geen twee ton perjaar waard.Bizar Bizar |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Morguh Wout ja ben lekker thuis van mijn dienst pfff even bij komen. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Wat vindje van die Kaziem? |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Zo veel geld laten verdienen en hij was transvervrij? en bakt er niets van ja hij loopt af en toe tegen een bal aan . |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Oplader is naar de klote morgen nieuwe halen voor in de auto. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Enja als je 10 bidons om schopt hebje een strike dat is natuurlijk het geheim hier achter,ja dan verdien hij wel een miljoentje per jaar echt een kanjer hoor. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Het spelletje is sowieso overbetaald, op zich gaan we hem nog wel nodig hebben als stormram niet zo zeer voor het scoren dat kunnen de spelers er om heen dan doen. Vergeet ook niet dat je niet iedereen elke wedstrijd ter beschikking hebt en je zal zien dat je dan net z'n gedreven speler gaat missen om dat versnellinkje door te schakelen mentaal en fysiek gezien. Technisch natuurlijk op een bedenkelijk niveau en geestelijk een weinig ongeremd, maar laten we de momenten maar eens afwachten mochten ze komen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 - 01:54 schreef Fer 1 het volgende:Nou mijn beste vriend Renato Karsdorp is middenvelder maar dat maakt bij feijenoord niet uit .Dammers is verdediger of anders van Beek is het zo goed uit gelegd.Gio wacht telang met een vaste formatie en bankzitters invallers.Ik vind dus zoek nu zo snelmogelijk naar de sterkste selectie ,eljero kunje in laten vallen wanneer je voorstaat.Dat geld ook voor Gustafson enzv dit duurd weer veel te lang allemaal.En Kaziem word een probleem geval met zijn miljoen perjaar Bizar Bizar Hoe is het weer in godsnaam mogelijk .Zo zie je maar het maakt allemaal niet uit bij feijenoord ze zijn stoned geestelijk gestoord of rijp voor het lijpehuis het maakt hun niet uit ,echt niet te geloven.Meneer komt binnen en heeft een air over zich als of hij messi is bodyverbeelding.achachach wat erg hij is nog geen twee ton perjaar waard.Bizar Bizar Nou mijn beste vriend fer Dammers is een spits..maar dat was je misschien vergeten, is je beroep chirurg..(?) Bizar Bizar.. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Hé Fer, loop eens tegen de spiegel van een hardrijdende bus aan. Misschien dat alles dan weer een beetje op zijn plaats komt in die schedel van je. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Wout helemaal mee eens,alleen ik walg van zijn houding als het niet loopt zo als hij het wil. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Sorry Renato daar hebje helemaal gelijk in inderdaad dat is mij ontgaan. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Van Karsdorp maken ze ook een verdediger,eigenlijk sta ik nergens meer van te kijken alles is mogelijk behalve het goede. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Tuurlijk hoop ik ook op een kampioenschap dit seisoen,maar tegen Cambuur was het nog steeds niet overtuigend.Ik hoop nu tegen Vitesse dat het wel zo zal zijn zonder Kaziem. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
En Guidettie laten ze lopen en een miljoen steld niks voor,dan maak 3miljoen toch ook niks uit met iedere 14dagen een volle kuip.Die gozer had met zijn voetbal klasse en schijnbewegingen de kuip helemaal gek gemaakt.Hij scoorde net zo makkelijk diagonaal als de pay. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Dan hadden ze zeker een nieuwe kuip neer moeten zetten die sensatie moesten zij niet hebben natuurlijk.Geloof me alsje zulke spelers zou kopen dan kunje beter een barcelona stadion neerzetten want dat was in het verleden ook zo zaten en stonden er toen 65 duizend in de kuip.Nu heden ten dagen 70 duizend plaatsen zou met zulke spelers nog steeds plaatsen te kort komen.Het is maar net wat zij willen als zij dat doen is ajax weg met zijn aandacht en psv ook en dat willen ze niet daar zijn ze bang voor. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Nr 10 en dat metje nuchtere verstand pfff geen antwoord waardig dommer kan niet,of mischien wel maar niet beter. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
2 miljoen salaris per jaar betalen wij niet. En daar moet je bij dhr Guidetti wel aan denken. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Hij kreeg 1 mln per jaar, maar wilde dan wel voor een tweejarig contract 3 mln tekengeld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
oh, das dan gemiddeld 2,5 per jaar. koopje. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Oh wacht, plus tweejarig contract, moet je na 1 jaar al weer nadenken om te verkopen. Of t geld loopt t jaar daarna zo gratis de deur uit. Of je moet t contract openbreken en dan wil meneer natuurlijk weer gewoon 2 miljoen.
Martin heeft t wat mij betreft prima gedaan om er vanaf te zien. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En bedenkingen bij een transfervrije en veel goedkopere Elia hebben omdat ie lang niet gepresteerd heeft. Guidetti = archeologie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
50.000€ voor het grootste Noorse talent. Goed gedaan Martin.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Emil Hansson voor een halve ton, 1 na grootste talent aldaar. Klinkt veelbelovend, kun je niet stuk aan gaan. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Dat is nog eens een koopje waar vanje kan zeggen, een lot uit de loterij Martin goed gedaan . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
300.000€ schijnt het bedrag te zijn.. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Inderdaad. Kan een td niet op worden afgebrand of opgehemeld. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Deze periode gewoon klasse werk geleverd door Van Geel :) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zeker.... En daarvoor ook al.... een enkele misser daargelaten.... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nogmaals ik ben bang dat Gio dadelijk de zwakste schakel blijkt te zijn , ik hoop het niet. Hij heeft nu zat goede spelers |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Stelt alleen de verkeerde op. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Deze week gaat #Feyenoord 4 zelf opgeleide spelers duidelijkheid geven. Of andersom. Sleegers, Vilhena, Manu, Dammers. Is Achahbar nummer 5? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Komt wel goed, let maar op. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Laten we er vooralsnog van uit gaan dat Gio tijd nodig heeft om de juiste balans te vinden en meest passende spelsysteem. Wel lastig, kan zomaar blijken dat je net een pion mist. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op maandag 24 augustus 2015 - 09:44 schreef FR-Henk het volgende:Laten we er vooralsnog van uit gaan dat Gio tijd nodig heeft om de juiste balans te vinden en meest passende spelsysteem. Wel lastig, kan zomaar blijken dat je net een pion mist. Precies. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Kan niet uitblijven, ik verwacht t ook gewoon! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Lekker bezig Martin.... Wat loopt er deze dagen nog meer de deur uit? Is er toevallig nog enige belangstelling voor Nee-lom Lex en Kazim ? Zou het zeer op prijs stellen als we dit drietal ergens kwijt kunnen voor het raam dicht gaat.... |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Al waren het er maar twee van de drie. Bijvoorbeeld Nelom en Kazim. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 24 augustus 2015 - 17:53 schreef Barabas het volgende:Lekker bezig Martin.... Wat loopt er deze dagen nog meer de deur uit? Is er toevallig nog enige belangstelling voor Nee-lom Lex en Kazim ? Zou het zeer op prijs stellen als we dit drietal ergens kwijt kunnen voor het raam dicht gaat.... Ben jij het ondergeschoven broertje van L..(?) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 24 augustus 2015 - 17:53 schreef Barabas het volgende:Lekker bezig Martin.... Wat loopt er deze dagen nog meer de deur uit? Is er toevallig nog enige belangstelling voor Nee-lom Lex en Kazim ? Zou het zeer op prijs stellen als we dit drietal ergens kwijt kunnen voor het raam dicht gaat.... Gaat helaas NIET gebeuren vermoed ik zo ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Iedereen roemt onze sterke bank, nou niet alles op gaan ruimen dan he, we willen toch kampioen worden. Die drie spelers kunnen ook best van nut zijn gedurende een wedstrijd. Van die drie zie ik het liefste dan Lex vertrekken. Want wat als Kongolo of Kramert geblesseerd raken of je hebt een beuker erbij nodig voorin, dat kan een anass niet dan heb je wat aan kazim.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Volgens mij ben ik altijd vrij duidelijk over dat drietal... Mijn familie bevindt zich overigens niet op grote hoogte.... Eerder met hun voeten op de grond. |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
We hebben jaren spelers gehad die noodgedwongen mee mochten spelen terwijl ze niet goed genoeg waren. Die spelers worden, omdat we gezond zijn, verkocht of verhuurd. Er is alleen plaats voor spelers die direct iets toevoegen. Woudenberg, Dammers, Manu,Sleegers zijn simpelweg niet goed genoeg. Ik vind het uitstekend dat er stevig wordt doorgeselecteerd, want ook dat hoort.bij een topclub. Waar er spelers zijn die doorbreken (lees bijv. Kongolo, van Beek enz enz) zijn er ook spelers die het niet halen. Dat moet je accepteren want het is niet altijd hosanna. Chapeau voor van Geel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 augustus 2015 door V town madness -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 10:50 schreef Barabas het volgende:[..] Volgens mij ben ik altijd vrij duidelijk over dat drietal... Mijn familie bevindt zich overigens niet op grote hoogte.... Eerder met hun voeten op de grond. Haha dan had ik het mis..😉 |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 11:03 schreef V town madness het volgende:We hebben jaren spelers gehad die noodgedwongen mee mochten spelen terwijl ze niet goed genoeg waren. Die spelers worden, omdat we gezond zijn, verkocht of verhuurd. Er is alleen plaats voor spelers die direct iets toevoegen. Woudenberg, Dammers, Manu,Sleegers zijn simpelweg niet goed genoeg. Ik vind het uitstekend dat er stevig wordt doorgeselecteerd, want ook dat hoort.bij een topclub. Waar er spelers zijn die doorbreken (lees bijv. Kongolo, van Beek enz enz) zijn er ook spelers die het niet halen. Dat moet je accepteren want het is niet altijd hosanna. Chapeau voor van Geel. Scherpe analyse. Helemaal mee eens. Het is natuurlijk niet zo dat elke speler vanuit de jeugdopleiding een aanwinst zou zijn voor het eerste elftal, dat zou wat zijn. Nu is er voor het eerst financiële ruimte voor doorselecteren, verbeteringen halen voor de plekken waarvoor dat nodig is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hij heeft ook zeker gelijk, daarnaast zie dat veel aankomende talenten hun weg vinden in onze competitie. Kijk maar naar gisteren alleen al wat er aan interesse is voor onze "pareltjes" |
|
|
|