|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 11:03 schreef V town madness het volgende:We hebben jaren spelers gehad die noodgedwongen mee mochten spelen terwijl ze niet goed genoeg waren. Die spelers worden, omdat we gezond zijn, verkocht of verhuurd. Er is alleen plaats voor spelers die direct iets toevoegen. Woudenberg, Dammers, Manu,Sleegers zijn simpelweg niet goed genoeg. Ik vind het uitstekend dat er stevig wordt doorgeselecteerd, want ook dat hoort.bij een topclub. Waar er spelers zijn die doorbreken (lees bijv. Kongolo, van Beek enz enz) zijn er ook spelers die het niet halen. Dat moet je accepteren want het is niet altijd hosanna. Chapeau voor van Geel. Eens. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Van Geel legt lat lager. Vorig jr moest #Feyenoord meedoen om titel, nu is rechtstreeks plaatsing Europa voldoende. In het verleden kreeg Van Geel vaak de kritiek dat hij de lat te hoog legde, die fout maakt hij niet opnieuw.
Maar ik vind toch (en denk dat dit intern bij Feyenoord ook wel zo is) dat met deze selectie minimaal lang om te titel gestreden moet kunnen worden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Belachelijke doelstelling, zeker als je naar vorig jaar kijkt. Met dit elftal MOET je om de titel strijden, als de coach de juiste opstelling maakt. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2015 - 12:44 schreef MMM het volgende:Belachelijke doelstelling, zeker als je naar vorig jaar kijkt. Met dit elftal MOET je om de titel strijden, als de coach de juiste opstelling maakt. +1 |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Kortzichtig daarentegen van jullie zuurpruimen. Hij haalt slechts de druk van de ketel. Natuurlijk wil hij kampioen worden, maar als hij dat uitspreekt, wordt hij er echt niet beter van, sterker nog het kan zich alleen maar wreken. Ik vind zelf dat je natuurlijk altijd de ambitie moet uitdragen kampioen te willen worden (mits het redelijk is), maar je moet dat nooit te vroeg roepen. Pas als het gevoel er is, dat het wel eens haalbaar zou kunnen zijn moet je het uitspreken, maar dan ben je wel al een eindje op weg. Eerder heeft geen zin. Het verhoogt alleen maar de druk en het wekt frustratie op als het er dan even niet op lijkt.
Zo laat als pisvee het vorig seizoen uitsprak is natuurlijk ook overdreven en zelfs wat lafjes, maar ik kan me ook wel voorstellen dat ze het tegen hunzelf (in hun gedachten dus) wel allang hadden uitgesproken en dat ze er stiekem van genoten dat de rest van Nederland zich er aan zat te irriteren dàt ze het nog niet hadden uitgesproken....(dat ze daarom in hun vuistje lachten kan ik me zo voorstellen)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 september 2015 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Precies. Je kan het als TD ook niet snel goed doen. Gewoon druk van de ketel halen bij jonge trainer. Intern gaat men echt wel voor de titel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat mag je dan toch ook uitspreken.. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Dat mag, maar hoeft natuurlijk naar buiten toe niet. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2015 - 13:14 schreef Arie.Klooster het volgende:Kortzichtig daarentegen van jullie zuurpruimen. Hij haalt slechts de druk van de ketel. Natuurlijk wil hij kampioen worden, maar als hij dat uitspreekt, wordt hij er echt niet beter van, sterker nog het kan zich alleen maar wreken. Ik vind zelf dat je natuurlijk altijd de ambitie moet uitdragen kampioen te willen worden (mits het redelijk is), maar je moet dat nooit te vroeg roepen. Pas als het gevoel er is, dat het wel eens haalbaar zou kunnen zijn moet je het uitspreken, maar dan ben je wel al een eindje op weg. Eerder heeft geen zin. Het verhoogt alleen maar de druk en het wekt frustratie op als het er dan even niet op lijkt. Zo laat als pisvee het vorig seizoen uitsprak is natuurlijk ook overdreven en zelfs wat lafjes, maar ik kan me ook wel voorstellen dat ze het tegen hunzelf (in hun gedachten dus) wel allang hadden uitgesproken en dat ze er stiekem van genoten dat de rest van Nederland zich er aan zat te irriteren dàt ze het nog niet hadden uitgesproken....(dat ze daarom in hun vuistje lachten kan ik me zo voorstellen) Kortzichtig van jullie zuurpruimen? Dus als je het niet eens bent met de opstelling of met deze doelstelling dan ben je een zuurpruim? Het met alle richtingen mee lullen is ook een insteek, echter wordt dat toch ook niet direct een negatieve titel gegeven? V Geel had vorig seizoen deze doelstelling moeten neerzetten, i.p.v. prestatiegericht tijdens het nog gaande 5 jaren plan Rutten met een onwerkelijke doestelling op te zadelen. Team was vorig jaar ver verwijderd van een kampioenwaardig elftal. Nu met een paar aanpassingen speel je gewoon mee. Maar inderdaad met Immers en Kazim nog gewoon bij de eerste elf mag je niet over kampioenschap praten. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Juisat. De media denken altijd dat ze alles mogen weten, maar sommige dingen zeg je niet. In mijn ogen is het de duivel verzoeken wanneer je te vroeg zulke dingen uitspreekt. Wachten tot het er echt op begint te lijken. Dat kan ook nog een motiverend werken voor als het zover is. Wanneer je zelf al een beetje geloof begint te krijgen en je hoort het ineens ook van bijvoorbeeld de trainer, dan groei je. Maar als het direct in het begin al is uitgesproken ben je dat dus al kwijt... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Met deze aankopen behoor je uit te spreken voor het kampioenschap te gaan.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord versterkte zich deze zomer met een groot aantal nieuwe spelers. De eerste drie wedstrijden van het seizoen werden gewonnen en het woord 'Coolsingel' werd al vaak genoemd. Ondanks de vele aankopen is de doelstelling van Feyenoord niet om kampioen te worden. Het direct behalen van Europees voetbal is volgens technisch directeur Martin van Geel de doelstelling van de Rotterdamse club.
"We hebben eindelijk een keer kunnen investeren, begint Van Geel tegenover RTV Rijnmond. "Dat hebben we bij Feyenoord jaren niet kunnen doen. Maar onze concurrenten hebben ook niet stil gezeten. PSV en Ajax hebben drie tot vier keer zoveel geïnvesteerd. We zijn niet bang voor ze, maar het is wel een gegeven. Feyenoord betaalde deze zomer voor vier spelers een transfersom en vier spelers kwamen transfervrij naar De Kuip. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote: Dan moet men ze wel opstellen, natuurlijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Waarom dan vorig seizoen wel de doelstelling meedoen om de landstitel terwijl de selectie toen minder kwaliteit had en er gigantisch veel spelers vertrokken waren? |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2015 - 14:56 schreef MMM het volgende:[..] Waarom dan vorig seizoen wel de doelstelling meedoen om de landstitel terwijl de selectie toen minder kwaliteit had en er gigantisch veel spelers vertrokken waren? Omdat hij verleden jaar een heel domme uitspraak deed en een ezel in het gemeen, stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2015 - 15:33 schreef nr 10 het volgende:[..] Omdat hij verleden jaar een heel domme uitspraak deed en een ezel in het gemeen, stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen. Inderdaad alleen maar verstandig. Waarom zou je beginnend hoofdtrainer Gio met die extra druk opzadelen. Nu gewoon lang meedoen en mogelijk later dit seizoen (bijvoorbeeld na nog wat wintertransfers) eventueel naar boven bijstellen. Dat kan altijd, terug niet!
P.S. vorig seizoen wat het volgens mij "zo lang mogelijk meedoen om de titel". Is ook niet hetzelfde als "kampioen worden". Dus zo groot is het verschil m.i. niet, maar gezien de reacties alleen maar verstandig om het dit seizoen anders te formuleren.
Derde worden MOET, meer mag en kan m.i. ook! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Helder verhaal weer van Van Geel wat mij betreft en bij deze de complimenten voor de afgelopen transferperiode! Zagers, kom er maar in hahaha |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
van Geel kon ook niet anders met die drama's die nog steeds onderdeel uitmaken van de huidige selectie . Wat ik trouwens nog steeds onbegrijpelijk vind met mensen als Gio , JP en Wouters hun voetbal achtergrond !!! Ik was er toch wel vanuit gegaan dat juist deze mensen de drama's binnen deze selectie eruit zouden filteren ... Dus nu heeft Gio zelf druk op zichzelf gelegd door met deze drama's verder te willen gaan. Daar zal de doelstelling europees voetbal halen niet veel aan veranderen. Met de spelers die je WEL tot je beschikking heb moet je gewoon beter kunnen !!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 september 2015 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2015 - 17:16 schreef JanM het volgende:Helder verhaal weer van Van Geel wat mij betreft en bij deze de complimenten voor de afgelopen transferperiode! Zagers, kom er maar in hahaha Vanuit deze ZAGER complimenten voor de transfers gedurende deze periode, echter dan moet je ze wel opstellen :-) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Verhaal van van Geel ter kennisgeving genomen. Transferdaden deze zomer dik voldoende. Doelstelling is verstandig en logisch. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2015 - 19:00 schreef G-child het volgende:[..] Vanuit deze ZAGER complimenten voor de transfers gedurende deze periode, echter dan moet je ze wel opstellen :-) En dat laatste doet Van Geel nou net niet en heeft daar ook geen flikker over te vertellen. IK denk dat Kazim nu naar de bank gaat. Hij kan niet meer worden verkocht en daarom speelde hij volgens mij. Tegen de winterstop zal hij wle weer spelen. Is ook een minder groot risico omdat we dan al tien punten los staan van de nummer 2 Vitesse. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2015 - 20:42 schreef nr 10 het volgende:[..] En dat laatste doet Van Geel nou net niet en heeft daar ook geen flikker over te vertellen. IK denk dat Kazim nu naar de bank gaat. Hij kan niet meer worden verkocht en daarom speelde hij volgens mij. Tegen de winterstop zal hij wle weer spelen. Is ook een minder groot risico omdat we dan al tien punten los staan van de nummer 2 Vitesse. Zou m.i. een slechte reden zijn om Kazim basis te zetten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Er zijn vele slechte redenen om Kazim in de basis te zetten. |
|
|
|
|
rene rotterdam
|
|
|
Wat een slap gelul hier van de meeste mensen....ongelooflijk.Een club als FEYENOORD moet altijd gaan voor het kampioenschap(elk jaar).Het toont wel aan wat een stelletje amateurs we eigenlijk hebben bij ons FEYENOORD.Nu hebben we betere voetballers gehaald in de breedte zijn we sterker geworden(ik denk de breedste selectie van de eredivisie)en dan durft janlul(v.geel) zich weer is niet uit te spreken dat we voor het kampioenschap moeten gaan.Als club moet je kracht uitstralen dat begint bij de top(gudde,v.geel ext)sorry maar ik heb dat tot nu toe niets van gemerkt.En dat gelul over een beginnende trainer komt ook me neusgaten uit....als trainer van FEYENOORD moet je preteren punt uit.Anders moet je lekker trainer van excelsior worden.Het moet niet gekker worden,heb je gvd betere voetballers gehaald....STEL ZE DAN OP....Wat ik wil zeggen we moeten is stoppen met dat calimero gedrag ook als supporters WIJ ZIJN FUCKING FEYENOORD we zijn de grootste en mooiste club van nederland.....stop met dat gelul om spelers van onze club af te zeiken ga achter onze club staan...en als je kritiek heb doet dat dan tegen de mensen die het beleid bepalen.Heb 35 jaar zelf op hoog niveau gevoetbald.....iedereen weet welke spelers erin en welke op de bank plaats moeten nemen...daar hoef je geen cursus voor hebben gevolgd.Wordt tijd dat onze (beginnende trainer) dat ook gaat doen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Inderdaad, slap gelul en open deuren.
Stompzinnige is nog dat er mensen zijn die werkelijk denken dat we een wereldselectie hebben. |
|
|
|
|
rene rotterdam
|
|
|
Heb je mij nooit horen zeggen Henk! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
eens met rene..zo is het en niet anders.. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Kan niet ontkennen dat Rene de spreekwoordelijke spijker wel hard op zijn kop timmert! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, maar je als je bedoelt: we moeten voor het kampioenschap gaan en we worden uiteindelijk 3e en dus het is een mislukt jaar, dan leggen we de lat naar mijn mening veel te hoog. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Los van het feit dat als Gio een andere opstelling/visie hanteert we beter zullen gaan voetballen en dan de beleidsbepalers gewoon gelijk blijken te hebben. Het staat en valt allemaal met presteren met in perspectief genomen goed voetbal. Los van het gelul rondom inderdaad een beginnende trainer, dat mag geen excuus zijn. In dat kader moeten er gewoon knopen doorgehakt worden. Immers en Kazim hebben kansen zat gehad en meer dan enige sympathie hebben ze niet verworven. Nelom staat ernaast, stap 1. Nu doorpakken en verandering aanbrengen waar je weet dat je vorig seizoen tekort schoot. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vind het toch wel vrij ernstig dat na 6 wedstrijden (incl. 2 voorbereiding) er amper van een ingespeeld team gesproken kan worden. Met goed fatsoen kan hij Immers sowieso niet meer handhaven. Kazim twijfel, maar meer omdat ik Kramer ook niet zo geweldig vind. Draait maar om 1 ding wat mij betreft: What's your plan, Gio? |
|
|
|
|
jacky chan
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2015 - 13:14 schreef Arie.Klooster het volgende:Kortzichtig daarentegen van jullie zuurpruimen. Hij haalt slechts de druk van de ketel. Natuurlijk wil hij kampioen worden, maar als hij dat uitspreekt, wordt hij er echt niet beter van, sterker nog het kan zich alleen maar wreken. Ik vind zelf dat je natuurlijk altijd de ambitie moet uitdragen kampioen te willen worden (mits het redelijk is), maar je moet dat nooit te vroeg roepen. Pas als het gevoel er is, dat het wel eens haalbaar zou kunnen zijn moet je het uitspreken, maar dan ben je wel al een eindje op weg. Eerder heeft geen zin. Het verhoogt alleen maar de druk en het wekt frustratie op als het er dan even niet op lijkt. Zo laat als pisvee het vorig seizoen uitsprak is natuurlijk ook overdreven en zelfs wat lafjes, maar ik kan me ook wel voorstellen dat ze het tegen hunzelf (in hun gedachten dus) wel allang hadden uitgesproken en dat ze er stiekem van genoten dat de rest van Nederland zich er aan zat te irriteren dàt ze het nog niet hadden uitgesproken....(dat ze daarom in hun vuistje lachten kan ik me zo voorstellen) Dom verhaal! Alsof het allemaal teveel gevraagd is?! Alsof 020 en pisvee onverslaanbaar zijn en we nog een paar jaar "op niveau" moeten komen.. Slappe houding en makkelijk jezelf indekken.....zodat men aan het einde van het seizoen kan pretenderen alsof de doelstellingen behaald zijn....en de hele Kuip moet daar natuurlijk instinken en de verantwoordelijken zitten voorlopig veilig? Met spelers als Kuit, Kramer, Elia en Gustafsson ( die Gio vrolijkin het 2e laat spelen) mag je gerust voor de volle pond gaan. Arie Klooster.......ouwe zuurpruim......ga lekker het klooster in! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2015 - 23:13 schreef jacky chan het volgende:[..] Dom verhaal! Alsof het allemaal teveel gevraagd is?! Alsof 020 en pisvee onverslaanbaar zijn en we nog een paar jaar "op niveau" moeten komen.. Slappe houding en makkelijk jezelf indekken.....zodat men aan het einde van het seizoen kan pretenderen alsof de doelstellingen behaald zijn....en de hele Kuip moet daar natuurlijk instinken en de verantwoordelijken zitten voorlopig veilig? Met spelers als Kuit, Kramer, Elia en Gustafsson ( die Gio vrolijkin het 2e laat spelen) mag je gerust voor de volle pond gaan. Arie Klooster.......ouwe zuurpruim......ga lekker het klooster in! Als Gio zo doorgaat moet je verdomme nog blij zijn dat je Europees voetbal haalt. |
|
|
|
|
rene rotterdam
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2015 - 22:54 schreef FR-Henk het volgende:[..] Nee, maar je als je bedoelt: we moeten voor het kampioenschap gaan en we worden uiteindelijk 3e en dus het is een mislukt jaar, dan leggen we de lat naar mijn mening veel te hoog. Jammer Henk dan is het maar een mislukt jaar...dan heb je het in iedergaval uitgesproken(zoals dat hoort)....en gestreden, ik heb geen seizoenkaart om te horen dat we voor de derde plaats gaan.Als we derde worden en we verdienen niet beter dan heb ik daar vrede mee....maar van een t.directeur mag je na al die jaren wat meer verwachten......hij moet daar zitten voor FEYENOORD en niet om zichzelf in te dekken....begrijp me niet verkeerd Henk ik heb niets tegen v.geel,ik heb alleen een probleem hoe hij FEYENOORD verkoopt en uitdraagt..wij zijn FEYENOORD. |
|
|
|
|
jacky chan
|
|
|
quote: Moet er niet aan denken |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2015 - 23:17 schreef rene rotterdam het volgende:[..] Jammer Henk dan is het maar een mislukt jaar...dan heb je het in iedergaval uitgesproken(zoals dat hoort)....en gestreden, ik heb geen seizoenkaart om te horen dat we voor de derde plaats gaan.Als we derde worden en we verdienen niet beter dan heb ik daar vrede mee....maar van een t.directeur mag je na al die jaren wat meer verwachten......hij moet daar zitten voor FEYENOORD en niet om zichzelf in te dekken....begrijp me niet verkeerd Henk ik heb niets tegen v.geel,ik heb alleen een probleem hoe hij FEYENOORD verkoopt en uitdraagt..wij zijn FEYENOORD. Tsja, politiek verantwoorde verwachtingen stellen. Tuurlijk dekt ie zich in. Als ik van Geel was zou ik elk jaar zeggen, we gaan voor het hoogst bereikbare, een resultaat dat Feyenoord past. Kunnen we zelf de plaatjes inkleuren.
Weet je, dergelijke verwachtingen uitspreken blijft altijd wel hangen in obligaat geleuter. van Geel doet daarin mee. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De oficiële doelstelling voor Feyenoord luidt rechtstreekse plaatsing voor Europees voetbal. Technisch directeur Martin van Geel ontkent dat er een voorzichtige doelstelling naar buiten toe wordt gecommuniceerd, maar dat men intern gewoon voor het kampioenschap gaat.
''Nee, er zijn geen twee doelstellingen'', citeert het Algemeen Dagblad. ''Dit is toch echt de doelstelling die is afgesproken na overleg met de technische staf en de spelersgroep. We hebben alles laten meewegen, ook hoe het afgelopen seizoen is verlopen. Dan vinden we dit een reële doelstelling. Het is niet om de druk weg te nemen, want die druk is er toch wel bij deze club.''
Van Geel wijst op de verschillen met PSV en Ajaks, die ook de komende jaren nog aanwezig zullen zijn zonder (ver)nieuw(d) stadion. Spreekt Feyenoord dan nooit meer uit voor het kampioenschap te gaan? ''Daar zeg je wel iets natuurlijk. Of ik tot die tijd niet meer zeg dat Feyenoord zal meedoen? Dat denk ik inderdaad niet, nee. Maar kijk eens waar we vandaan komen. We zijn weer een topclub in Nederland.''
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 september 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Onze beste TD sinds jaren en nog/weer is het niet goed genoeg? Selectie is bekend, doelstelling uitgesproken, kunnen we nu weer gaan voetballen!
Het is nu aan Gio, JP, Wouters en de spelersgroep om er een mooi seizoen van te maken en in ieder geval Europees voetbal veilig te stellen. Dat kan via Bekerwinst of door minimaal derde te worden in de competitie. Alles wat het meer wordt is meegenomen! Veronderstellen dat we wel eventjes kampioen worden m.i. niet realistisch (maar zeker niet onmogelijk!). |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 02 september 2015 - 10:58 schreef JanM het volgende:Onze beste TD sinds jaren en nog/weer is het niet goed genoeg? Selectie is bekend, doelstelling uitgesproken, kunnen we nu weer gaan voetballen! Het is nu aan Gio, JP, Wouters en de spelersgroep om er een mooi seizoen van te maken en in ieder geval Europees voetbal veilig te stellen. Dat kan via Bekerwinst of door minimaal derde te worden in de competitie. Alles wat het meer wordt is meegenomen! Veronderstellen dat we wel eventjes kampioen worden m.i. niet realistisch (maar zeker niet onmogelijk!). Ligt er helemaal aan of NIK mee doen !!! Open deurtje hé ouwe rukker JanM .... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: En dat is dus aan de technische staf. Van Geel heeft gezorgd voor een heel behoorlijke, brede, redelijk evenwichtige selectie. Natuurlijk hadden Nelom, Immers en Kazim verkocht mogen worden, maar blijkbaar is er geen interesse getoond en/of geen fatsoenlijk bod binnengekomen. En de kans daarop wordt indien ze op de bank/tribune terechtkomen alleen maar kleiner ...
Nelom is zijn plek al kwijt, Immers en Kazim zullen m.i. spoedig volgen! Ik verwacht/hoop uiteindelijk op deze basisopstelling:
Vermeer Karsdorp Van Beek Botteghin Kongolo Vejinovic Kuijt Vilhena/Gustafson/Schuurman Bilal Kramer Elia
Edit: die Vejinovic wilde stiekem 2 keer opgesteld worden ;-P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 september 2015 door JanM -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 02 september 2015 - 11:13 schreef JanM het volgende:[..] En dat is dus aan de technische staf. Van Geel heeft gezorgd voor een heel behoorlijke, brede, redelijk evenwichtige selectie. Natuurlijk hadden Nelom, Immers en Kazim verkocht mogen worden, maar blijkbaar is er geen interesse getoond en/of geen fatsoenlijk bod binnengekomen. En de kans daarop wordt indien ze op de bank/tribune terechtkomen alleen maar kleiner ... Nelom is zijn plek al kwijt, Immers en Kazim zullen m.i. spoedig volgen! Ik verwacht/hoop uiteindelijk op deze basisopstelling: Vermeer Karsdorp Van Beek Botteghin Kongolo Vejinovic Kuijt Vilhena/Gustafson/Schuurman Bilal Kramer Elia Edit: die Vejinovic wilde stiekem 2 keer opgesteld worden ;-P Ik zou van der Heijden verdedigend op het middenveld zetten zodat Vejinovic naar voren kan en als ik echt schijt aan alles en iedereen zou hebben de volgende elf:
Warner Hahn
Sven van Beek --- Eric Botteghin --- Terence Kongolo
Bart Nieuwkoop --- Jari Schuurman --- Marco Vejinovic --- Simon Gustafson
Bilal Basacikoglu --- Michiel Kramer --- Eljero Elia |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2015 - 14:56 schreef MMM het volgende:[..] Waarom dan vorig seizoen wel de doelstelling meedoen om de landstitel terwijl de selectie toen minder kwaliteit had en er gigantisch veel spelers vertrokken waren? Omdat dat dom was van Van Geel? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2015 - 17:18 schreef lijdensweg het volgende:van Geel kon ook niet anders met die drama's die nog steeds onderdeel uitmaken van de huidige selectie . Wat ik trouwens nog steeds onbegrijpelijk vind met mensen als Gio , JP en Wouters hun voetbal achtergrond !!! Ik was er toch wel vanuit gegaan dat juist deze mensen de drama's binnen deze selectie eruit zouden filteren ... Dus nu heeft Gio zelf druk op zichzelf gelegd door met deze drama's verder te willen gaan. Daar zal de doelstelling europees voetbal halen niet veel aan veranderen. Met de spelers die je WEL tot je beschikking heb moet je gewoon beter kunnen !!! Jij bent de realiteit echt helemaal kwijt hè? Een trainer geeft hooguit advies aan de technische mensen over wie er komen moeten en wie niet. Daarnaast moet je soms blij zijn met wat je hebt, omdat we altijd nog in een positie zitten dat we elk euro dubbel moeten omdraaien alvorens we het uitgeven. Pas op de plaat is soms wel goed in dat geval en dan moet je koesteren wat je hebt... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Denk zeker dat dat ook meegespeeld heeft, maar wordt natuurlijk niet alleen door Van Geel bepaald. Directie, staf en spelersgroep worden hierin betrokken. Mogelijk was Rutten vooraf ambitieuzer en/of de directie veeleisender?
Goed dat daaruit lering is getrokken en er nu een realistischere doelstelling geformuleerd is kijkende naar begrotingen/waarde selecties/resultaten vorig jaar.
En voor de inzet en ambitie zal het m.i. geen moer uitmaken met bijvoorbeeld een speler/aanvoerder als Kuijt erbij. Die wil maar één ding: kampioen worden! Wie niet trouwens? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 02 september 2015 - 12:51 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Jij bent de realiteit echt helemaal kwijt hè? Een trainer geeft hooguit advies aan de technische mensen over wie er komen moeten en wie niet. Daarnaast moet je soms blij zijn met wat je hebt, omdat we altijd nog in een positie zitten dat we elk euro dubbel moeten omdraaien alvorens we het uitgeven. Pas op de plaat is soms wel goed in dat geval en dan moet je koesteren wat je hebt... Wel eens een paardenlul met realiteitszin tegengekomen? Het enige wat 'ie produceert is een enorme straal (ge)zeik! |
|
|
|