BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Barabas
 Barabas - woensdag 02 september 2015 - 14:33   quote  deeplink  
We hebben haters en mensen die vinden dat Van Geel zijn werk goed doet.

Ondanks een paar foutjes heeft hij het zeer goed gedaan. Als ik het wel heb heeft hij het 5jarenplan in 4 jaar weten te realiseren en daarom hebben we nu vrij aardig in kunnen kopen.

Voor de haters is het simpelweg nooit goed genoeg en de foutjes worden hem veel te zwaar aangerekend. Alsof er in het verleden helemaal niks aan de hand was....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 september 2015 door Barabas --
de bluffer
 de bluffer - woensdag 02 september 2015 - 14:47   quote  deeplink  
Waarom heeft hij geen twee backs L & R gehaald
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 02 september 2015 - 14:55   quote  deeplink  
Waarom moet hij die halen dan? We hebben meerdere linksbacks en we hebben genoeg rechtsbacks? We hebben nou eenmaal niet zo'n portemonnee als een Bayern München, dus moeten we op sommige punten tevreden zijn, toch?
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 02 september 2015 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 14:55 schreef Arie.Klooster het volgende:
Waarom moet hij die halen dan? We hebben meerdere linksbacks en we hebben genoeg rechtsbacks? We hebben nou eenmaal niet zo'n portemonnee als een Bayern München, dus moeten we op sommige punten tevreden zijn, toch?
Met het geld wat ze wel hadden , toch een teleurstelling betreft aan- en verkoop
Barabas
 Barabas - woensdag 02 september 2015 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 16:13 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Met het geld wat ze wel hadden , toch een teleurstelling betreft aan- en verkoop
Ja he....
Rotterdam22
 Rotterdam22 - woensdag 02 september 2015 - 23:27   quote  deeplink  
Martin ze aankopen stellen niks voor. Pelle, guidetti, elia goed gescout?? Of gelukkig.
Janmaat goed gezien, misschien bilal, marko en botteghin. Maar meer ook niet.
ja we zijn uit de schulden dat is een pluspunt, maar sinds we weer een beetje geld hebben komen we geen meter verder.
Op welke plekken we spelers nodig hebben haalt hij ze niet.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 03 september 2015 - 03:11   quote  deeplink  
Dit is het eerste seizoen dat er wat geld te besteden is en heeft Martin het mijn inziens best ingekocht. Je zult eerst uit de schulden moeten komen. Die stap hebben ze prima gedaan. Dit seizoen ziet het er qua aankopen toch goed uit. Denk echt dat we een kampioenswAardig elftal hebben. Tis nu aan Gio om de poppetjes op zijn plaats te zetten en de 'neuzen' dezelfde kant op.
Elke positie is dubbel of meer bezet..
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 03 september 2015 - 08:01   quote  deeplink  
Open deur a la Lijdensweg:
je bent blind als je niet ziet dat deze selectie een stuk sterker is.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 03 september 2015 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 17:30 schreef Barabas het volgende:

[..]

Ja he....
Vooral het verkoop beleid !!!
Barabas
 Barabas - donderdag 03 september 2015 - 12:28   quote  deeplink  
Valt wel mee.... Moet je zelf eens iets onverkoopbaars te verkopen....
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 03 september 2015 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 12:28 schreef Barabas het volgende:
Valt wel mee.... Moet je zelf eens iets onverkoopbaars te verkopen....
Daar heb je ook weer gelijk in ! Ha haha ...
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 03 september 2015 - 15:04   quote  deeplink  
Oke gelezen we komen inderdaad geen steek verder,en als er niet ingegrepen word word het alleen maar erger.op zeker mannen Martin is echt wel een kanjer en ook Gudde Gio kan er ook niets aan doen wat er allemaal gebeurd.Mijn mening is dat P.Blokland en consoorten de zogenaamde club van vijf de boel een beetje naar hun zelf aan het toetrekken is.Kaziem moet spelen van hun en ook Immers dat is hun opdracht naar Gio via Martin en zo hebben die twee het gedaan en zij blijven buiten schot.Ik heb afgelopen nacht hier een heel relaas over geschreeven op het topic van Gio.Graag ook jullie mening hier over ik weet het gaat niet over een speler er zijn er meer. Waardoor het elftal ook stil hun mening hebben en niets durven zeggen.van daar ook het slechte spel.
Barabas
 Barabas - donderdag 03 september 2015 - 15:12   quote  deeplink  
Jij ziet ze echt vliegen hè... Blokland bepaalt dat Kazim speelt 😵
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 03 september 2015 - 15:21   quote  deeplink  
Barrebas die spelers hebben zij op gegokt boven Guidettie en Kaiem is een grandioser isser geweest en nu willen zij dat verlies niet nemen vervelend maar zij schepen Gio er mee op.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 03 september 2015 - 15:31   quote  deeplink  
Wat een onzin.
Rotterdam22
 Rotterdam22 - donderdag 03 september 2015 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 08:01 schreef FR-Henk het volgende:
Open deur a la Lijdensweg:
je bent blind als je niet ziet dat deze selectie een stuk sterker is.
Waar zie je staan dat ik zeg dat deze selectie niet sterker is henkie?? Je bent toch niet blind.
Barabas
 Barabas - donderdag 03 september 2015 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 15:31 schreef Stylzz het volgende:
Wat een onzin.
Ik dacht dat jij er wat van kon...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 03 september 2015 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 15:04 schreef Fer 1 het volgende:
Oke gelezen we komen inderdaad geen steek verder,en als er niet ingegrepen word word het alleen maar erger.op zeker mannen Martin is echt wel een kanjer en ook Gudde Gio kan er ook niets aan doen wat er allemaal gebeurd.Mijn mening is dat P.Blokland en consoorten de zogenaamde club van vijf de boel een beetje naar hun zelf aan het toetrekken is.Kaziem moet spelen van hun en ook Immers dat is hun opdracht naar Gio via Martin en zo hebben die twee het gedaan en zij blijven buiten schot.Ik heb afgelopen nacht hier een heel relaas over geschreeven op het topic van Gio.Graag ook jullie mening hier over ik weet het gaat niet over een speler er zijn er meer. Waardoor het elftal ook stil hun mening hebben en niets durven zeggen.van daar ook het slechte spel.
Mijn mening is dat je stront lult..
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 03 september 2015 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 15:50 schreef Rotterdam22 het volgende:

[..]

Waar zie je staan dat ik zeg dat deze selectie niet sterker is henkie?? Je bent toch niet blind.
"We komen geen meter verder". Jouw woorden.
Rotterdam22
 Rotterdam22 - donderdag 03 september 2015 - 17:25   quote  deeplink  
Vooral omdat we achterin zwakker zijn geworden hebben we geen stappen gezet.
had ook graag een betere spits gehad en een linksachter.
heeft hij al drie jaar de tijd voor om wat te vinden.
hoop dat kramer het gaat worden denk het niet.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 03 september 2015 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 17:25 schreef Rotterdam22 het volgende:
Vooral omdat we achterin zwakker zijn geworden hebben we geen stappen gezet.
had ook graag een betere spits gehad en een linksachter.
heeft hij al drie jaar de tijd voor om wat te vinden.
hoop dat kramer het gaat worden denk het niet.
Achterin zwakker geworden..(??????) dat zou niet goed zijn. Mathijssen, Wilkshire en Boula weg. Daarvoor terug Botteghin en van der Heyden..
Rotterdam22
 Rotterdam22 - donderdag 03 september 2015 - 17:31   quote  deeplink  
De breedte is beter de basis niet, zeker niet met sven en terence allebei als back.
Rotterdam22
 Rotterdam22 - donderdag 03 september 2015 - 17:33   quote  deeplink  
Zelfs de breedte is niet beter ben alleen wel blij dat joris en luc wegzijn.
maar dat zijn wel aankopen van martin. Hebben miljoenen gekost vooral joris.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 03 september 2015 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 17:31 schreef Rotterdam22 het volgende:
De breedte is beter de basis niet, zeker niet met sven en terence allebei als back.
In dat opzicht heb je gelijk als je ons oude centrale duo in stand wilt houden, dan heb je zeker op de LB een probleem gehad. Maar ik denk dat Botteghin Kongolo best kan vervangen en ik zie liever Kongolo Lb dan Nelom..
Maar laten we aub Karsdorp RB houden en dan kan ie als de wedstrijd ernaar vraagt ook nog doorschuiven naar het middenveld zodat Kuyt vader naar voren kan spelen dan en dan verder te spelen met een driemans verdediging..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 03 september 2015 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 17:33 schreef Rotterdam22 het volgende:
Yep Joris is het vriendje van Martin. Tjazogaat dat inzet bedrijfsleven. Wil je ergens binnen kunnen komen heb je vaak een opstapje nodig..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 september 2015 door RenatoBos --
Rotterdam22
 Rotterdam22 - donderdag 03 september 2015 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 17:39 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

In dat opzicht heb je gelijk als je ons oude centrale duo in stand wilt houden, dan heb je zeker op de LB een probleem gehad. Maar ik denk dat Botteghin Kongolo best kan vervangen en ik zie liever Kongolo Lb dan Nelom..
Maar laten we aub Karsdorp RB houden en dan kan ie als de wedstrijd ernaar vraagt ook nog doorschuiven naar het middenveld zodat Kuyt vader naar voren kan spelen dan en dan verder te spelen met een driemans verdediging..
Ben ik het wel mee eens alleen weet je al 2 jaar dat je wel een lb kan gebruiken, komt onze td alleen met dijks aan zetten.
dat lukt niet an halen we maar een cv jan arie die hij nog kent van ze 1e contractje bij 020 en kan kongolo als back.
dat kan eigenlijken niet je kan toch wel een back vinden als dat je werk is.
Rotterdam22
 Rotterdam22 - donderdag 03 september 2015 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 17:40 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Yep Joris is het vriendje van Martin. Tjazogaat dat inzet bedrijfsleven. Wil je ergens binnen kunnen komen heb je vaak een opstapje nodig..
Hij heeft wel erg veel vriendjes van vroeger. Vormer voor leerdam en mokotje die wel wat geld erbij wouden.

johhny goosens ook al zo vriendje, janarie joris en weet ik veel wie allemaal.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 03 september 2015 - 18:00   quote  deeplink  
Kolderiek
Barabas
 Barabas - donderdag 03 september 2015 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 17:33 schreef Rotterdam22 het volgende:
Gaan we weer.... Joris is zijn geld dubbel en dwars waard geweest. Dat was een prima contract, waar IEDEREEN het destijds mee eens was.

Achteraf is mooi wonen en makkelijk praten.
Barabas
 Barabas - donderdag 03 september 2015 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 17:58 schreef Rotterdam22 het volgende:

[..]

Hij heeft wel erg veel vriendjes van vroeger. Vormer voor leerdam en mokotje die wel wat geld erbij wouden.

johhny goosens ook al zo vriendje, janarie joris en weet ik veel wie allemaal.
Farizeeër
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 03 september 2015 - 21:26   quote  deeplink  
''Martin van Geel houdt de supporters voor de gek''

2hdpbb4.jpg

Iwan van Duren, verslaggever van Voetbal International, heeft met stijgende verbazing de uitspraken van Martin van Geel aangehoord deze week. De technisch directeur verkondigde onder andere dat Feyenoord ondanks alle aankopen niet afstapt van de jeugd. ''Hij houdt de supporters voor de gek.''

Dat vertelt Van Duren in VoetbalTalk, een online programma van FC Afkicken. ''Feyenoord is gered door de jeugd. Ze hadden een geweldige lichting die iedereen wegspeelde in Nederland. Dat team, als je dat bij elkaar had gehouden, hadden geweldige prestaties kunnen leveren. Maar er wordt meer en meer van buitenaf gehaald. En die spelers krijgen meer geld.''

''Hij zegt dat vijftig procent nog eigen jeugd is; bullshit, dat had tachtig procent kunnen zijn'', meent de onderzoeksjournalist. ''Wie velde PSV vorig jaar? Anass Achahbar. Maar Feyenoord heeft op de een of andere manier structureel geen vertrouwen in de eigen jongens. Dirk Kuyt ploeterde op links. Boëtius kon daar staan! Kongolo is eigenlijk een centrale verdediger en stond links. Vilhena, noem ze maar op...''

Van Geel krijgt wel zijn gelijk in de doelstelling van de Rotterdammers: rechtstreekse plaatsing voor Europees voetbal. ''Feyenoord moet een nieuw stadion bouwen en dan pas kunnen ze om de titel meedoen. Dat is de basis, want dan komt er meer geld binnen en meer munten is meer punten'', stelt Van Duren. ''Het had wel gekund met een iets ander beleid en als ze de jeugdspelers hadden gekoesterd. Maar Feyenoord is op twee vlakken de verkeerde koers aan het varen.''
Stylzz
 Stylzz - donderdag 03 september 2015 - 21:40   quote  deeplink  
Vi geNEUZel
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 03 september 2015 - 21:42   quote  deeplink  
Dan is het hier ook geneuzel, want hij zegt wat velen hier roepen..
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 03 september 2015 - 22:01   quote  deeplink  
Kijk en dat is nu wat ik bedoel oorzaken zoeken waar het aan ligt dat feijenoord steeds achter de feiten blijft aanlopen ,onkunde of opzet het is geen van beide goed.Ik zal het nog sterker zeggen Koeman was een eerste stap vooruit ,toen er geen ambities van boven af kwamen is Koeman weggegaan.Dan kunnen we ook zeggen net zo als Guidettie hij heeft gekozen voor het geld.Daarna kwam Rutten en het gedonder beon weer van voor af aan te beginnen met een slechte seisoen start.europees ging het aardig goed ,we werden uitgeschakeld en in de cimpetitie was al niet veel beter uitschakeling europees voetbal.Er is steeds veel gerommel met de TD geweest oorzaak toen nog het geld.Daarna Zou Guidettie gehaald worden maar hij was te duur en Kaziem gratis die niks toe te voegen had aan feijenoord.Tegelijkertijd werd bekend dat feijenoord uit de reclame en tv rechten nog 7miljoen zou krijgen van de knavb.Dus iedereen dacht nu kunnen ze als nog Guidettie halen het beste van het beste,dus het het werd Kaziem .Dus waar liggen de foute opzet onkunde of zelfs niet mogen te gek voor woorden maar het blijft een vreemd verhaal.Nu zitten we met opa kut en Kaziem ,Immers enzv opgescheept zo komje internationaal ook geen stap verder ik zeg gewoon ze willen niet punt uit .Onder j.v.den Herik had dit onmogelijk geweest in de situatie die toen aanwezig was.Als wij het zien met elkaar hoe je een sterkelftal neer zou kunnen zetten en het tegenovergestelde gebeurd wat blijft er dan nog over toch helemaal niets.wij zijn geen hoofd trainer Gio wel en een ervaren voetballerwat is dan het probleem bij zo wel Koeman Rutten Gio zeg het maar.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 03 september 2015 - 22:04   quote  deeplink  
En kap nu eens met dat VI geneuzel het is nu wel de waarheid leer dit nu eens onder ogen te zien dat het ook echt foute boel is daar boven.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 03 september 2015 - 22:05   quote  deeplink  
T enige wat in jouw verhaal klopt is dat het gemaakt is van letters
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 03 september 2015 - 22:05   quote  deeplink  
Ja steillsss stop da ens mie..
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 03 september 2015 - 22:06   quote  deeplink  
Voor wie schrijf je nou eigenlijk?
Ik lees het niet meer.
Anderen?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 03 september 2015 - 22:06   quote  deeplink  
Nope
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 03 september 2015 - 22:08   quote  deeplink  
Dito..
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 03 september 2015 - 22:28   quote  deeplink  
Nee alse blind wil blijven dan veranderd daar niemand aan het word wel eentonig stil aan de overkant.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 03 september 2015 - 22:43   quote  deeplink  
Lul.
R()b
 R()b - donderdag 03 september 2015 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 22:06 schreef FR-Henk het volgende:
Voor wie schrijf je nou eigenlijk?
Ik lees het niet meer.
Anderen?
Nooit mee begonnen.
Dat 3 x kraaien van hem pff.
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 04 september 2015 - 01:53   quote  deeplink  
Het word nog intersanter straks met onze vrienden uit amsterdam ,en dan Kaziem in de spits .Kan hij hem er weer naast schieten en Immers onze coalketter kut nou dat word echt lachen .
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 04 september 2015 - 02:00   quote  deeplink  
Dat is wat graag gezien word hier op het form,en maar hopen en billen knijpen .pffffffnet weer niet .Dan gaan we uit naar ze toe uiteraard het zelfde kut verhaal. En dan komt psv nog even om de hoek kijken Weer geen aschebar geen Kramer geen gustafson Weer geen kampioen geen beker en nog vijfde ook is te hopen dat het niet het rechter rijtje word.
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 04 september 2015 - 02:12   quote  deeplink  
En nu is het helemaal onleesbaar geworden ,afvoeren nek schoten treintje liggen ophangen,ik zal zelf ook iets er bij verzinnen maar kan er niet opkomen.Nu ben ik nog dom ook goh wat nu ,begin gewoon weer over welke gratis spelers er nog rond lopen in het buitenland.wat een scouting zeg ja er is geen geld terwijl het er wel is maar we doen net of we dat niet weten oja waar was ik gebleven de subtobber clubs nog even op zoeken az leeggekocht twente leeggekocht cambuur en utrecht hebben we op onze blote kond van gewonnen dus daar gaan we ook niet kopen.ajax hebben we een hekel aan Vermeer staat wel in het doel lachen wat heb ik toch een hekel aan die neuzen lol.Vitesse leeggekocht en van gewonnen valt niets meer te halen.nou fijn zondag allemaal tegen Willempie2.Zal best wel meevallen met de opstelling Kramer in de spits mogen we hopen erg he datje zo moet lijden.weltruste allemaal.
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 04 september 2015 - 02:18   quote  deeplink  
In amsterdam lopen ze al jaren en jaren uit te vinden hoe ze feijenoord naar de klote kunnen helpen en een oudgezegde van hun is het doel heilgd de middelen.Nou die zitten binnen bij feijenoord en maken de dienst uit ,dus ook wie er op gesteld word maar dat is natuurlijk niet waar.Dan bennen jullie toch wel heel erg naief.
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 04 september 2015 - 02:22   quote  deeplink  
Scheidsrechters dieje in belangrijke wedstrijden tegen hebt rita verdonk die kalou geen pasport wilde geven .en zo kan ik nog een uurtje doorgaan,maar nee joh is allemaal onzin.
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 04 september 2015 - 02:24   quote  deeplink  
Afschieten die vent toch?
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 04 september 2015 - 02:27   quote  deeplink  
Gewoon je bek open trekken is niks mis mee,en zeggen waar het opstaat van wat er gebeurd met de club.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

0.0747580