BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 04 september 2015 - 03:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 02:27 schreef Fer 1 het volgende:
Gewoon je bek open trekken is niks mis mee,en zeggen waar het opstaat..
OKAY OKAY IK VIND JOU EEN MEGALUL..
Jupri
 Jupri - vrijdag 04 september 2015 - 03:48   quote  deeplink  
Fer 1, stop!

Aluhoedje af, en stop schuld aan te wijzen. Was Martin van Geel eerst niet een lul, verrader en kan er niets van en nu is hij een fantastisch vent? Heeft het toch wel OK gedaan? Gio nog weinig op aan te merken en Gudde kun je de selectie niet kwalijk nemen... dus is het maar Blokland die nu de illuminati is? haha.

Houd toch op man.

En dan Rotterdam20 - yep... senioren weg, beste verdedigers van eredivisie binnen en onze verdediging is zwakker geworden. UHU!

Ik word zo moe van al dat gezeik en gezanik over onzinnige dingen. Waar je je wel over kunt beklagen is het artikel van de VI. Het is heel erg eenzijdig en onderbuik gevoel artikel van "professionele journalistiek". Het lijkt eerder op een messteek van de VI om Feyenoord zwart te maken door hun media blokkade.

Anyways. Ik vind dat Martin van Geel het uitstekend heeft gedaan en ja, ik had ook graag een exotische onbekende naam er tussen gehad die talent schreeuwt. Omdat we dat niet hebben betekend niet dat we een slecht elftal hebben... in tegendeel... Het is nu aan Gio om het juiste team in het veld in de juiste opstelling te laten spelen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 september 2015 - 06:56   quote  deeplink  
En niemand heeft t gelezen
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 04 september 2015 - 07:08   quote  deeplink  
Als iemand het überhaupt al kan lezen..
Barabas
 Barabas - vrijdag 04 september 2015 - 08:10   quote  deeplink  
Geen touw aan vast te knopen.... niet boeiend....
VVout
 VVout - vrijdag 04 september 2015 - 08:23   quote  deeplink  
Zo 's ochtends op de plee, heb je ff wat om de tijd mee door te komen. Ik analiseer(?) dan zijn verhaal en moet konstateren dat, buiten zijn complottheorieen hij herhaald wat je de dagen zo hebt gelezen op het forum. Waarom hij zo grof wordt aangepakt is soms op het randje af om te lezen. Ik weet niet wat heftiger is, de spaghetti teksten van hem of de verwensingen die ik af en toe lees.

Maar om nu eens wat anders, probeer het eens positief te zien. We hebben drie van de vier wedstrijden gewonnen en de scheidsrechters waren niet echt in het nadeel voor ons. De laatste wedstrijd was PSV thuis ons gewoon de baas en buiten een twijfelachtige pingel in de wedstrijd had winst of gelijkspel een nauwelijks te halen resultaat geweest.

Geen komplotten en met een breede selectie mogenlijkheden voor het komende seizoen. Stop met je negatieve gedachtes en geef je alu hoedje aan Blind :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 september 2015 door VVout --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 september 2015 - 09:14   quote  deeplink  
Die complot theorieën zijn de dingen wat het irritant maakt.
VVout
 VVout - vrijdag 04 september 2015 - 09:20   quote  deeplink  
Je moet ook ff de tijd hebben om je door de te tekst te worstelen verdeeld in enige fragmenten maar een beetje gemanierd blijven is ook een optie. We zijn wel aan het doorslaan af en toe in zijn richting.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 september 2015 - 09:28   quote  deeplink  
Ik vind het nog mee vallen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 04 september 2015 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 08:23 schreef VVout het volgende:
Zo 's ochtends op de plee, heb je ff wat om de tijd mee door te komen. Ik analiseer(?) dan zijn verhaal en moet konstateren dat, buiten zijn complottheorieen hij herhaald wat je de dagen zo hebt gelezen op het forum. Waarom hij zo grof wordt aangepakt is soms op het randje af om te lezen. Ik weet niet wat heftiger is, de spaghetti teksten van hem of de verwensingen die ik af en toe lees.

Maar om nu eens wat anders, probeer het eens positief te zien. We hebben drie van de vier wedstrijden gewonnen en de scheidsrechters waren niet echt in het nadeel voor ons. De laatste wedstrijd was PSV thuis ons gewoon de baas en buiten een twijfelachtige pingel in de wedstrijd had winst of gelijkspel een nauwelijks te halen resultaat geweest.

Geen komplotten en met een breede selectie mogenlijkheden voor het komende seizoen. Stop met je negatieve gedachtes en geef je alu hoedje aan Blind :)
De eerste drie wedstrijden waren erg goed he dat scheelt..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 04 september 2015 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 09:20 schreef VVout het volgende:
Je moet ook ff de tijd hebben om je door de te tekst te worstelen verdeeld in enige fragmenten maar een beetje gemanierd blijven is ook een optie. We zijn wel aan het doorslaan af en toe in zijn richting.
Hou toch op man, lees je zijn teksten wel, staat vol onzin en een hoop gescheld. Maar maakt niet uit blijf jij toch lekker met hem communiceren, nodig hem uit voor een bakje Kaffee hoeven we die onzin hier niet te lezen..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 04 september 2015 - 13:05   quote  deeplink  
We zijn aan het. Doorslaan..????
Je zet jezelf wel erg te kijk nou VV, als er 1 doorslaat is hij het wel..
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 04 september 2015 - 14:23   quote  deeplink  
Als je er de tijd voor neemt zijn de berichtjes van Fer 1 eigenlijk best vermakelijk. Ik moet er tenminste af en toe wel om glimlachen.

Het komt op mij over alsof hij (of zij?) hardop aan het denken is en ons hier af en toe een wazige glimp van laat zien. Ik pretendeer niet dat ik alles begrijp, sterker nog, ik ben al blij met een procentje of 20, maar soms zit hier nog best iets van logica in ook.

Van mij hoeft er echter niet voor elke niewe zin een nieuwe post te worden gemaakt, mag best samengevat worden.

Back ontopic over de Dominee: Is Annet eigenlijk die waif van die lange?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 september 2015 door netsurfer --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 04 september 2015 - 16:05   quote  deeplink  
Nee joh die neukt Adri..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 04 september 2015 - 16:22   quote  deeplink  
Huidige selectie heeft 19 miljoen euro gekost

28k4ky9.jpg

Martin van Geel heeft afgelopen dinsdag de officiële doelstelling van Feyenoord naar buiten gebracht. De Rotterdammers moeten zich dit seizoen rechtstreeks zien te plaatsen voor Europees voetbal, tot verbazing van veel supporters, die na het vastleggen van onder anderen Kuyt, Elia en Vejinovic een ambitieuzere doestelling hadden verwacht: kampioen worden.

Van Geel gaf in een verklaring aan dat de concurrenten PSV en Ajaks drie tot vier keer zoveel hebben geïnvesteerd en dat daarmee plaatsing voor Europees voetbal een reëel doel is voor de Stadionclub. De website Tussen de Linies zocht op welke clubs nu het meeste geld hebben betaald voor hun selectie.

PSV heeft de duurste selectie elke dag op het trainingsveld staan. De club uit Eindhoven investeerde afgelopen zomer 20 miljoen euro in nieuwe spelers en heeft in totaal 45.545.000 euro uitgegeven voor de huidige selectie. Ajaks volgt op gepaste afstand op de tweede plaats met bijna 35 miljoen euro, Feyenoord staat derde met 19,2 miljoen euro.
JanM
 JanM - vrijdag 04 september 2015 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 16:22 schreef RenatoBos het volgende:
Huidige selectie heeft 19 miljoen euro gekost

[ afbeelding ]

Martin van Geel heeft afgelopen dinsdag de officiële doelstelling van Feyenoord naar buiten gebracht. De Rotterdammers moeten zich dit seizoen rechtstreeks zien te plaatsen voor Europees voetbal, tot verbazing van veel supporters, die na het vastleggen van onder anderen Kuyt, Elia en Vejinovic een ambitieuzere doestelling hadden verwacht: kampioen worden.

Van Geel gaf in een verklaring aan dat de concurrenten PSV en Ajaks drie tot vier keer zoveel hebben geïnvesteerd en dat daarmee plaatsing voor Europees voetbal een reëel doel is voor de Stadionclub. De website Tussen de Linies zocht op welke clubs nu het meeste geld hebben betaald voor hun selectie.

PSV heeft de duurste selectie elke dag op het trainingsveld staan. De club uit Eindhoven investeerde afgelopen zomer 20 miljoen euro in nieuwe spelers en heeft in totaal 45.545.000 euro uitgegeven voor de huidige selectie. Ajaks volgt op gepaste afstand op de tweede plaats met bijna 35 miljoen euro, Feyenoord staat derde met 19,2 miljoen euro.
Zegt mij niet zo heel veel aangezien dit alleen de selectiespelers betreft waar (ooit) een transfersom voor betaald is. Dan kun je m.i. beter kijken naar de actuele waardes van de selecties (levert overigens een vergelijkbaar resultaat op). Volgens transfermarkt 96,30 om 83,10 om 59,95 en de rest 28,08 en minder:

Clubs - Eredivisie 15/16

PSV PSV Nederlands kampioen 30 23,2 9 96,30 mln. € 3,21 mln. €
Ajax Ajax 25 23,2 11 83,10 mln. € 3,32 mln. €
Feyenoord Feyenoord 26 24,1 6 59,95 mln. € 2,31 mln. €
FC Twente FC Twente 24 22,5 12 28,08 mln. € 1,17 mln. €
Vitesse Vitesse 24 23,4 16 26,10 mln. € 1,09 mln. €
AZ Alkmaar AZ Alkmaar 24 23,3 8 25,75 mln. € 1,07 mln. €
FC Groningen FC Groningen Nederlandse bekerwinnaar 24 24,5 7 23,03 mln. € 959 dzd. €
sc Heerenveen sc Heerenveen 32 21,7 9 21,75 mln. € 680 dzd. €
FC Utrecht FC Utrecht 27 23,1 10 18,15 mln. € 672 dzd. €
Willem II Willem II 26 25,8 10 16,98 mln. € 653 dzd. €
ADO Den Haag ADO Den Haag 27 24,8 8 16,65 mln. € 617 dzd. €
PEC Zwolle PEC Zwolle 26 23,2 8 14,50 mln. € 558 dzd. €
Heracles Almelo Heracles Almelo 27 24,7 8 11,08 mln. € 410 dzd. €
NEC Nijmegen NEC Nijmegen 24 24,2 14 10,83 mln. € 451 dzd. €
Roda JC Roda JC 25 25,4 10 10,48 mln. € 419 dzd. €
SC Cambuur SC Cambuur 25 25,0 7 10,25 mln. € 410 dzd. €
Excelsior Excelsior 25 25,1 4 9,65 mln. € 386 dzd. €
De Graafschap De Graafschap 28 22,6 6 6,50 mln. € 232 dzd. €

Normaliter zou dat 'moeten' betekenen dat 040 en 020 om de titel strijden en Feyenoord derde wordt en dat Heracles, NEC, Roda JC, Cambuur, Excelsior en De Graafschap onderling gaan uitmaken wie er degradeert.
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 04 september 2015 - 17:32   quote  deeplink  
Jupri dat van VI hebje gelijk in is ouwe koek daarom hoorje mij er niet over dat derde rangs gezwets om feijenoord altijd in het zwarteblaadje te zetten.Wat ik wil en naar op zoek ben hoe het kan dat nooit de juiste spelers aangekocht worden die nodig zijn.We zaten kort geleden nog met negen middenvelders opgescheep wat moetje er mee.Do dan iets beters en laat onze jeugd dan door groeien als we dan toch aan het bouwen zijn en ieder jaar moeten billen k ijpen praktis bij iedere wedstrijd .Kaziem binnen halen gratis Kuyt wat moetje er mee is niet echt een versterking Guidettie laten lopen .Terwijl er geld tegoed was van de knavb 7miljoen plus wat eigen vermogen.Dan de opstellingen die nu steeds valikant mislopen en straks komt ajax op bezoek ik maak mij daar danig zoren over en wil nu ook wel eens een winnend eijenoord zien en niet eens in de 4of 5 jaar wat is dit voor een beleifd vraag ik mij af
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 september 2015 - 17:36   quote  deeplink  
gTOJH0E_zpsdca17ef4.jpg
VVout
 VVout - vrijdag 04 september 2015 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 13:05 schreef RenatoBos het volgende:
We zijn aan het. Doorslaan..????
Je zet jezelf wel erg te kijk nou VV, als er 1 doorslaat is hij het wel..
Natuurlijk slaat hij door, maar betrap me zelf op iets wat ik niet prettig vind voor mezelf. Narren is leuk, maar dit lijkt verder te gaan dan gewoon een beetje narren. Of is het gewoon een Joker?
VVout
 VVout - vrijdag 04 september 2015 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 17:36 schreef Stylzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ghèhè, dat dan weer wel.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 04 september 2015 - 19:12   quote  deeplink  
Ik twijfel er niet over dat ie voor Feyenoord is, absoluut niet, maar hij is zo veranderlijk als de pest. Martin is nu zijn held moet je een maand geleden eens lezen. Nu zijn de vrienden van Feyenoord de lul bij hem. Kijk hoe die tegen forummerts tekeer kan gaan (waar wij dan wel op reageren en het dus erger maken). Is niet leesbaar wat ie post vooral zijn lange teksten niet, deze man is zo zwaar vermoeiend..ik vind hem een trol vanwege zijn negativiteit naar onze club. Dat begon toen ie respect van ons eiste Omdat meneertje alles al had meegemaakt, pffffffff
VVout
 VVout - vrijdag 04 september 2015 - 19:47   quote  deeplink  
Ik weet wat je bedoelt RB, maar het viel me op dat ik in een bepaalde stemmingsmakerij werd meegezogen en moest het ff kwijt. Ik ben het voor de rest ook niet oneens of zo, het is interessant te noemen wat die op zijn scherm weet te krijgen. Ik krijg het nog niet voor elkaar als ik willekeurig op mijn toetsenbord hamer, maar ja.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 04 september 2015 - 20:04   quote  deeplink  
Ghehe, ik denk dat Wim het erom doet..😉
nr 10
 nr 10 - zaterdag 05 september 2015 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 17:36 schreef Stylzz het volgende:
[ afbeelding ]
Tering, mijn scherm onder de koffie. Bedankt maar weer hè.
nr 10
 nr 10 - zaterdag 05 september 2015 - 13:07   quote  deeplink  
Niets zo veranderlijk als een Fer.
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 05 september 2015 - 19:04   quote  deeplink  
Kijk je hoeft dus niet blind te zijn maar zelfs de buitenwacht reageerd om de zelfde reden als ik.En ja dat ik de oorzaak probeerd te zoeken ,doet Martin daar eigenlijk min of meer wel aan mee.Dat ik het nu bij Blokland terecht komt is eigenlijk wel een eindpunt,of toch ook niet ik sluit niets uit.Koeman zei op een gegeven ogen blik na dat de vrij en jan maat etc etc weggingen ,ik ben hier even klaar mee en ga ik weg.En tegen verslaggevers vertelden ,weten jullie wel wat deze club al die jaren heb meegemaakt.De ouderen generatie weten daar van mee te praten .Maar alsje dan de velen tegen werkingen dan op dit topic zet krijg je totaal geen begrip dus ook niet voor Koeman.want wat ik dan neer zet en duidelijk brobeerd te maken aan jullie is precies wat Koeman bedoeld.Of zijn jullie soms ajax spionnen die zo op die manier het stand punt met een om weg brobeerd te verdedigen.Ik blijf er bij dat wanneer de opstelling voor handen ligt en er niets meegedaan word ,dat dit na velen malen een zoveelste wan prestatie is van zo wel iedere trainer die bij feijenoord in dienst treed.zie vooraf gaande trainers en wedstrijden.
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 05 september 2015 - 19:16   quote  deeplink  
J.v.den Herik werd kampioen beker en europa kampioen met veel en veel minder geld,dat wil het dus zeggen dat daar boven iets niet in orde is en de schijn zegt geld heeft hier eigenlijk niets mee te maken .Je kan ook te voorzichtig zijn en wat de Wolf zegt volgens mij draaien zij nu een beetje door .Dan gaan we voor het kampioenschap en dan weer niet .Maar wel rechtstreekse plaatsing voor europacup voetbal.wat is het nu gewoon een klote zooi dus maken Martin en consoorten er van.Bij psv lag er waarschijnelijk schaamhaar op het veld want het was kut voetbal.
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 05 september 2015 - 19:26   quote  deeplink  
En Renato schelden doe ik dus nooit en als dat zo is dan is dat op een hand te tellen van jouw is het regelmaat.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 05 september 2015 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 september 2015 - 19:26 schreef Fer 1 het volgende:
En Renato schelden doe ik dus nooit en als dat zo is dan is dat op een hand te tellen van jouw is het regelmaat.
Renato ook nooit....die spreekt zich uit, niks mis mee
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 05 september 2015 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Schelden nooit?
Ik vind je een teringkut.
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 05 september 2015 - 19:58   quote  deeplink  
Alles wat feijenoord verkeerd doet ,zijn jullie aan het verdigen en wel zo of het ook zo hoord.Natuurlijk is er kretiek maar dat is minimaal ,na jaren en jaren nog steeds op de zelfde hoogte zo niet zijn we weer aan het wegzakken .En daar hoor ik van jullie echt helemaal niets van in tegeneel feijenoord speeld prima voetbal.
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 05 september 2015 - 20:07   quote  deeplink  
Nenam ga lekker naar je ajax site toe komje ff slijmen hier ,om in een goed blaadje te komn.En Henk jij bent een wijze ajaxied.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 september 2015 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 september 2015 - 20:07 schreef Fer 1 het volgende:
Nenam ga lekker naar je ajax site toe komje ff slijmen hier ,om in een goed blaadje te komn.En Henk jij bent een wijze ajaxied.
Nu wens je Henk het ergste toe wat je iemand kunt wensen, maar nee hoor schelden doe je niet..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 september 2015 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Farizeeër..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 05 september 2015 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Hahahaha.
Je eerste grapje.
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 05 september 2015 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 september 2015 - 19:30 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Renato ook nooit....die spreekt zich uit, niks mis mee
De ajaxied
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 05 september 2015 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 september 2015 - 20:09 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Farizeeër..
Die hebben jullie aan het kruis gespijkerd om de zelfde reden ,schoffie
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 05 september 2015 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Dat hoef ik niet Renato kent mij langer als vandaag...toffe gozer...met jou zou ik wel eens een avondje mee willen lullen
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 september 2015 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 september 2015 - 20:31 schreef Fer 1 het volgende:

[..]

De ajaxied
😡
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 september 2015 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 september 2015 - 20:32 schreef Fer 1 het volgende:

[..]

Die hebben jullie aan het kruis gespijkerd om de zelfde reden ,schoffie
Jullie is ......... ..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 05 september 2015 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 september 2015 - 21:40 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Jullie is ......... ..
O.a ik...;-)
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 05 september 2015 - 22:38   quote  deeplink  
Overwinnig morgen 4-2 feijnenoord
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 september 2015 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 september 2015 - 22:38 schreef Fer 1 het volgende:
Overwinnig morgen 4-2 feijnenoord
Zo vermoeiend 😩
JanM
 JanM - zaterdag 05 september 2015 - 23:57   quote  deeplink  
En van wie winnen we morgen dan ????????????????
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 september 2015 - 00:05   quote  deeplink  
Afgezien van dat..
Fer 1
 Fer 1 - zondag 06 september 2015 - 00:32   quote  deeplink  
wimpie 2
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 september 2015 - 00:33   quote  deeplink  
Goh..
Fer 1
 Fer 1 - zondag 06 september 2015 - 00:34   quote  deeplink  
Tenminste als er niet weer schaamhaar ligt op het gras.
Fer 1
 Fer 1 - zondag 06 september 2015 - 00:36   quote  deeplink  
En dat Gio begint met Kramer en hem is laat staan,maar dan moet hij wel toestemming hebben van blokland en martin anders niet.zieje gewoon weer die turk weer met die hagenees.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 september 2015 - 00:36   quote  deeplink  
Joh..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5146
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

0.0777530