|
|
Barabas
|
|
|
Zo vermoeiend dat ik maar naar bed ga.... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Lach me dood als 'ie morgen voor De Kuip staat! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 06 september 2015 - 00:36 schreef Fer 1 het volgende:En dat Gio begint met Kramer en hem is laat staan,maar dan moet hij wel toestemming hebben van blokland en martin anders niet.zieje gewoon weer die turk weer met die hagenees. Medelijden met degene die dit ooit opgraaft. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: morgen lekker in de Kuip, pik? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Stukjes van Fer 1 voor laten lezen door de spraakfunctie is best wel hilarisch :-) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ik zal het eens gaan proberen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Nou ja weekie later dan lekker belangrijk toch met dat kut knvab gedoe Bertje v Oostveen kan beter zelf gaan trainen . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Had beter de kern van het probleem aangepakt. Dat is het verschil dit seizoen tussen Coolsingel en niets. |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
Hoe kan je 3 miljoen betalen voor bilal... als je boetius voor 2 laat gaan, wat een wanbeleid. jp heb ik veel betere dingen zien doen als bilal. Jp heeft meer techniek, overzicht, acties en scorend vermogen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jp wilde weg, had een prima aanbieding gehad plus gesprek. Wanneer iemand weg wil, moet je m laten gaan.
Bilal lijkt nu minder, maar moet je minstens zo veel vertrouwen geven als jp lange tijd gehad heeft.
Bilal heeft bij Heerenveen schitterende dingen laten zien. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Geel heeft oplossing: ''Maximumaantal spelers''
De Europese bekertoernooien beginnen deze week zonder Feyenoord. De technisch directeur van Feyenoord, Martin van Geel, kan er mee leven. Soms win je, soms verlies je de play-offs. Het probleem van het ontbreken in Europa ligt natuurlijk dieper dan één mislukte deelname aan de play-offs.
"Feyenoord is een grote club, kent een prachtige historie en heeft een geweldig Legioen, maar financieel leggen wij het momenteel af tegen de onderkant van het Championship. Dan hebben we het over de tweede divisie in Engeland. Dat is de realiteit waarmee we te maken hebben", aldus Van Geel in de nieuwe ELF Voetbal Magazine. De beste spelers vertrekken uit Nederland, zelfs naar de tweede divisie uit de grote voetballanden. "Op zoek naar vervanging zijn we tegenwoordig niet eens meer aan het vissen in een vijver met Europees gezien de B-spelers, maar moeten we ons noodgedwongen al richten op categorieën lager", schets Van Geel de huidige verhoudingen.
Heeft hij een oplossing? Bij de UEFA vragen om verscherping van Financial Fair Play? "Daar ben ik sceptisch over. Hoe hoog was de boete die Paris Saint-Germain en Manchester City laatst kregen? 65 miljoen euro? Die tikken ze dan lachend af", verzucht Van Geel. "Ik zie meer in het invoeren van een maximumaantal selectiespelers. Stel een club als Chelsea mag nog een selectie van 25 spelers hebben, dan komen de categorie B-spelers weer op de markt, of worden ze in de eerste plaats al niet zomaar weggekocht bij hun clubs." |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Puik plan.... Gaan de grote clubs alleen nooit mee akkoord. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De beste oplossing in mijn ogen. Alleen ploegen toelaten in de CL en Europa League met bv n maximale begroting van 150 miljoen euro. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
mwa, je kan dan misschien beter het aantal clubs in de CL uit de grote competities terugdringen. Dan verspreidt de welvaart zich vanzelf. In plaats van tot 4 clubs uit een competitie, alleen de nummers 1 en 2 bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Martin, wakker worden: er staat weer een talent uit de jeugd op het punt te vertrekken.... |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hoi Arie, wat wil je dat Martin doet? Feyenoord twijfelt of hij wel een profcontract waardig is. Maar omdat er geruchten zijn dat Arsenal hem wil hebben, moet van Geel meteen klakkeloos een contract aanbieden?
Niet elk gerucht is waar. En niet elke speler van Varkenoord is meteen een talent. Daarnaast is deze jongen vrijwel niemand ooit opgevallen, tot dit nieuws kwam. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote:Op woensdag 23 september 2015 - 11:39 schreef Stylzz het volgende:[..] Hoi Arie, wat wil je dat Martin doet? Feyenoord twijfelt of hij wel een profcontract waardig is. Maar omdat er geruchten zijn dat Arsenal hem wil hebben, moet van Geel meteen klakkeloos een contract aanbieden? Niet elk gerucht is waar. En niet elke speler van Varkenoord is meteen een talent. Daarnaast is deze jongen vrijwel niemand ooit opgevallen, tot dit nieuws kwam. Hij schijnt aanvoerder van de B1 te zijn, dan is hij dus al wel opgevallen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Valt mee hoor. Kijk maar eens hoeveel aanvoerders je nooit meer wat van gehoord hebt. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Heb hem nooit zien voetballen, kan er dus ook niets over zeggen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik denk dat dat voor veel mensen geldt. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik denk dat Van Geel prima in de gaten heeft hoe het zit rond die jongen. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote: Die indruk heb ik ook. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op woensdag 23 september 2015 - 11:39 schreef Stylzz het volgende:[..] Hoi Arie, wat wil je dat Martin doet? Feyenoord twijfelt of hij wel een profcontract waardig is. Maar omdat er geruchten zijn dat Arsenal hem wil hebben, moet van Geel meteen klakkeloos een contract aanbieden? Niet elk gerucht is waar. En niet elke speler van Varkenoord is meteen een talent. Daarnaast is deze jongen vrijwel niemand ooit opgevallen, tot dit nieuws kwam. Klopt, maar ik wordt er wel schijtziek van dat je leuke voetballertjes zo maar de deur uitlopen voor ze ook maar 1 minuut in Feyenoord 1 hebben mogen voetballen. En daarom plantte ik die opmerking. Niet te letterlijk nemen dus... (dat ik het tegen Van Geel had)...
Het wordt trouwens tijd dat ze daar eens wat tegen doen, maar dat zal niet meevallen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 september 2015 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 24 september 2015 - 12:45 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Klopt, maar ik wordt er wel schijtziek van dat je leuke voetballertjes zo maar de deur uitlopen voor ze ook maar 1 minuut in Feyenoord 1 hebben mogen voetballen. En daarom plantte ik die opmerking. Niet te letterlijk nemen dus... (dat ik het tegen Van Geel had)... Het wordt trouwens tijd dat ze daar eens wat tegen doen, maar dat zal niet meevallen... 16jaar is gewoon kinderhandel he, eigenlijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 24 september 2015 - 12:45 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Klopt, maar ik wordt er wel schijtziek van dat je leuke voetballertjes zo maar de deur uitlopen voor ze ook maar 1 minuut in Feyenoord 1 hebben mogen voetballen. En daarom plantte ik die opmerking. Niet te letterlijk nemen dus... (dat ik het tegen Van Geel had)... Het wordt trouwens tijd dat ze daar eens wat tegen doen, maar dat zal niet meevallen... 16jaar is gewoon kinderhandel he, eigenlijk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Waarom mag Vlaar nou niet bij ins revalideren meneer van Geel..(?) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kan me hierin wel vinden. Dit team moet naar elkaar groeien. Allerlei extra vragen over Vlaar legt de focus daar niet op
Respect voor wat Vlaar gepresteerd heeft bij ons, maar dat is een gepasseerd station.
ALLES moet wijken voor de titel. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ik begrijp het ook wel, maar vind het toch niet echt 'des Feyenoords'. Zo ga je niet om met je oud-spelers. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 07 oktober 2015 - 11:20 schreef netsurfer het volgende:Ik begrijp het ook wel, maar vind het toch niet echt 'des Feyenoords'. Zo ga je niet om met je oud-spelers. Dat dus.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Vindt het een goede en duidelijke motivatie van MvG. De rest is alleen maar emotie. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kon met 1 belletje bij AZ terecht. Opgelost. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Ik sta achter het idee van van Geel wat betreft die 25 contractspelers, maar wil nog verder gaan: Een club mag maar 4 spelers van buiten het eigen land onder contract hebben. Dan krijg je weer een eerlijke competitie. Wat Ron Vlaar betreft: hij wilde weg bij Feyenoord, heeft een nieuwe club en die is naar mijn mening verantwoordelijk voor zijn revalidatie. Als Ron aangeeft dat hij na zijn revalidatie weer voor ons wil spelen wordt het een aander verhaal. Maar hij wil, en dat neem ik hem niet kwalijk, het grote geld op dat pokke eilend verdienen, dus moeten die ook maar voor hem zorgen. van Geel heeft gelijk. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 07 oktober 2015 - 11:39 schreef daan limbos het volgende:Ik sta achter het idee van van Geel wat betreft die 25 contractspelers, maar wil nog verder gaan: Een club mag maar 4 spelers van buiten het eigen land onder contract hebben. Dan krijg je weer een eerlijke competitie. Wat Ron Vlaar betreft: hij wilde weg bij Feyenoord, heeft een nieuwe club en die is naar mijn mening verantwoordelijk voor zijn revalidatie. Als Ron aangeeft dat hij na zijn revalidatie weer voor ons wil spelen wordt het een aander verhaal. Maar hij wil, en dat neem ik hem niet kwalijk, het grote geld op dat pokke eilend verdienen, dus moeten die ook maar voor hem zorgen. van Geel heeft gelijk. Hij heeft geen club.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
''De deur zal altijd voor je openstaan'', zei Feyenoord-directeur Martin van Geel in 2012 tegen Ron Vlaar, die destijds voor Aston Villa koos. Ruim drie jaar later is de situatie heel anders. De clubloze verdediger moet voor zijn revalidatie uitwijken naar AZ, tot onvrede van veel supporters. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Om als speler terug te keren ja, maar daar is nu sowieso geen sprake van en na deze weigering waarschijnlijk ook nooit meer. Toch begrijp ik het wel! |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote:Op woensdag 07 oktober 2015 - 12:55 schreef RenatoBos het volgende:''De deur zal altijd voor je openstaan'', zei Feyenoord-directeur Martin van Geel in 2012 tegen Ron Vlaar, die destijds voor Aston Villa koos. Ruim drie jaar later is de situatie heel anders. De clubloze verdediger moet voor zijn revalidatie uitwijken naar AZ, tot onvrede van veel supporters. Dit is toch grof, schaam me dood als Feijenoorder. Bij AZ kan het dus wel!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 07 oktober 2015 - 13:00 schreef JanM het volgende:Om als speler terug te keren ja, maar daar is nu sowieso geen sprake van en na deze weigering waarschijnlijk ook nooit meer. Toch begrijp ik het wel! Dat zegt ie niet Jan.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
ALLES voor de titel!
Hier heeft Feyenoord toch niks aan als hij meetraint? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Alles voor de titel, leugens veroorloofd.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 07 oktober 2015 - 13:00 schreef JanM het volgende:Om als speler terug te keren ja, maar daar is nu sowieso geen sprake van en na deze weigering waarschijnlijk ook nooit meer. Toch begrijp ik het wel! Dit denk ik Renato. Puur als speler. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Om te spelen of misschien wel als trainer, maar niet om te revalideren en vervolgens nog ergens anders een contract te tekenen. Dat is overigens niet meer dan begrijpelijk gezien zijn leeftijd! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Snap, aan de andere kant zou een fitte Ron ook niet verkeerd staan naast van Beek in plaats van Jan-Arie momenteel..😉 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Joh, Vlaar wordt nooit meer 100%. |
|
|
|