|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 07 oktober 2015 - 12:55 schreef RenatoBos het volgende: De clubloze verdediger moet voor zijn revalidatie uitwijken naar AZ, tot onvrede van veel supporters.
Gelukkig neemt MvG geen zakelijke beslissingen op emotionele basis.
Als besloten is dat het niet goed is voor de huidige groep dan is dat zo. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dit geloof ik niet..Mathijsen wilde die ook houden.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat vond ik een logische keuze. Je hebt er nu Jan Arie voor terug. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op woensdag 07 oktober 2015 - 12:55 schreef RenatoBos het volgende:''De deur zal altijd voor je openstaan'', zei Feyenoord-directeur Martin van Geel in 2012 tegen Ron Vlaar, die destijds voor Aston Villa koos. Ruim drie jaar later is de situatie heel anders. De clubloze verdediger moet voor zijn revalidatie uitwijken naar AZ, tot onvrede van veel supporters. Bij AZ kan het wel. Tja, wat moet je er van zeggen. Hoeveel impact zal het hebben dat een goede verdediger mee komt trainen? Ik zou denken dat dat de verdedigers alleen maar helpt in het leerproces. Boulahrouz en Mathijsen zaten er vorig jaar ook voor spek en bonen bij. Zou dat het groepesproces ook verstoord hebben? In mijn team kan het gelukkig altijd wel, iemand met een tijdelijke andere focus er even bij, mijn team is daar professioneel genoeg voor. Intrigerend dat de profs van Feyenoord dat (volgens hun directeur) niet kunnen. Toch weer een gevalletje topsportklimaat? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Die is inderdaad jonger, maar net zo slecht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach ja, maar t is niet goed of t deugt niet. Als ze t wel toegestaan hadden, had een andere groep wat te miepen.
Zo blijft t toch. Ik heb er gelukkig steeds minder een mening over |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En n tikkie goedkoper. Om een pluspuntje te kunnen noemen. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Zooooo jammer Martin, je laat hem Ron beton zo lopen....... Whahahahahahaha wat een gek jo ! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Waarom nu opeens en inderdaad wat heb je eraan? Want zoveel beton is Ron niet meer. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
V. Geel is nu echt helemaal van de pot gerukt. Ik snap niet dat Ron niet mee mag trainen. De deur zou altijd voor hem open staan heeft hij zelf geroepen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wie zegt dan dat ie met het eerste mee had moeten trainen, zijn binnen Feyenoord toch wel mogelijkheden te bedenken om hem weer enigszins fit te krijgen? Ik snap dat ook niet helemaal, lijkt me eerder een rankuneuse actie omdat bepaalde mensen hem dwongen Joris af te stoten, of is dat nu weer te Fer gedacht. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Hebben gewoon een ruime selectie met bovendien nog veel opstormende talenten, denk dat de club gewoon Vlaar niet als optie wil zien voor komend seizoen, op zich logisch als je voldoende verdedigers hebt. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: In plaats daarvan heeft hij Van der Heijden en Botteghin gehaald. Joris of die twee... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Enne... Zo slecht was Joris helemaal niet. Vertroebelde visie op zijn laatste seizoen vind ik dat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik zeg niet dat ie slecht is, T was alleen een vriendje van Martin.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vlaar moet revalideren en zal toch jiet gelijk mee kunnen trainen denk ik. Vanwege zijn know-how kan ie best wat betekenen misschien.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is de overweging van Feyenoord al duidelijk? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ja van Geel heeft verklaring gegeven |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Okee, kan dat nog niet vinden. Wacht ik nog ff met oordeel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Gezien zijn status hebben we dit uitgebreid intern besproken. We hebben te maken met een team dat naar elkaar toe aan het groeien is. In dat proces achten wij het niet goed als er iemand bij komt met een geheel andere focus en doel, hoe logisch ook.
Feyenoord volgt die lijn ook met eigen geblesseerde spelers zoals in het geval van Rodney Cabral. Het is puur vanwege Ron zijn grote verdienste voor Feyenoord dat we het nog wel zeer serieus hebben bekeken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Thanx. Zwakke verklaring en verraadt ook een zwakte bij technische staf. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
''Hij is Feyenoordman in hart en nieren, een gemiste kans''
Ron Vlaar is herstellende van zijn blessure en hoopt zijn revalidatie op korte termijn te kunnen afronden. De verdediger, die transfervrij is vertrokken bij Aston Villa, had gehoopt mee te mogen trainen bij zijn ex-club Feyenoord. De club stemde daar echter niet mee in en Vlaars privétrainer Hans Kroon kan daar geen enkel begrip voor opbrengen. Vlaar heeft inmiddels onderdak gevonden bij AZ.
Keihard hebben we gewerkt in de gym om fysiek weer topfit te worden. Dat is allemaal heel voorspoedig gegaan, gaf Kroon aan in een inmiddels verwijderd bericht op zijn Facebook-account. Ron Vlaar is klaar voor de volgende stap in zijn volledige herstel en dat is de doorschakeling naar het veldwerk. Ron is Feyenoordman in hart en nieren, woont in Rotterdam, doet zijn fysieke training in Rotterdam en wilde niks liever dan bij Feyenoord het laatste gedeelte invullen om speelklaar te worden.
Dat bleek er echter niet in te zitten. Feyenoord had twee weken nodig om antwoord te geven. Helaas was dat negatief. Een gemiste kans voor open doel, vervolgt Kroon. Ron is een topspeler, topsporter pur sang die voor ieder team meerwaarde heeft op zowel het veld als de kleedkamer. Trek zelf maar je conclusies. Daarna hebben we contact gezocht met Robert Eenhoorn van AZ en toen was het binnen drie minuten geregeld. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Verdient dit nou geen aandacht in de Kuip, of zou het merendeel hier vrede mee hebben. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Als het zo doorgaat kunnen we een apart topic 'negatieve propaganda' aanmaken. Zoals ik al zei de molen draait, more media shit to come! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
AZ geeft El Hamdaoui ook de ruimte, probeerde hem vast te leggen en dat lukte uiteraard niet. Zullen ze bij Ron ook proberen, maar waarschijnlijk is zijn beoogde salaris nóg hoger. Falen ze opnieuw. Proberen mag altijd, Van den Brom heeft er blijkbaar geen probleem mee (of heeft niks te vertellen). Onze technische staf wel. En ik reken erop dat MvG het met Ron ook over de toekomst heeft gehad en omdat hij toch nooit een verbintenis zou tekenen is tot deze uitkomst besloten. Wij kunnen nu eenmaal geen miljoenen salaris betalen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 07 oktober 2015 - 18:40 schreef R()b het volgende:Als het zo doorgaat kunnen we een apart topic 'negatieve propaganda' aanmaken. Zoals ik al zei de molen draait, more media shit to come! Precies. Kunnen ze dit weer mooi gebruiken om te kunnen roepen wat Martin nu weer verkeerd heeft gedaan. Niemand is zonder fouten, maar om steeds weer zijn integriteit in twijfel te trekken door een bericht van de een of andere broodschrijver is niet slim. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Wat mij betreft prima beslissing |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Grappig dat er mensen denken dat er miljoenen betaald worden aanmensen die om een gunst vragen. Nog grappiger als het waar is. Heb ik toch het verkeerde vak gekozen. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Kijk dit is nu het risico van een speler die niet wil bijtekenen in de hoop op een beter contract met dito tekengeld. Dan zit je met de gebakken peren. Vorm van ondernemersrisico. Het is me een raadsel waarom mensen denken dat Feyenoord zich maar coulant naar hem moet opstellen. Wanneer je met een defensie bezig bent die nog op elkaar ingespeeld moet raken, kun je daarbij een vreemde eend in de bijt niet gebruiken. Ik kan me de positie van Ron Vlaar in een partijvorm niet goed voorstellen. Daar ligt denk ik ook het probleem en dus de grond voor de weigering. Ik vind dat Feyenoord in dit geval verstandig handelt. Jammer dat zo'n privétrainer gaat lopen jankmuilen. Dezelfde kerel die destijds De Vrij ook heeft behandeld buiten wetenschap van Feyenoord om. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lopen gigantisch veel contracten af zeg in 2017. Tijd om een flink deel te verlengen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: 2016 Tonny Vilhena lijkt in de winter te vertrekken bij Feyenoord. De middenvelder heeft een aflopend contract in Rotterdam en heeft besloten deze niet te verlengen. Martin van Geel hoopt de aanvoerder van Jong Oranje in de winter te verkopen om nog een transfersom voor hem te ontvangen. Dirk Kuyt tekende afgelopen zomer voor één seizoen bij Feyenoord, maar heeft tijdens zijn presentatie aangegeven dat hij verwacht langer in De Kuip te zullen spelen. "Mijn intentie is om nog vijf jaar het shirt van Feyenoord aan te hebben," reageerde hij. Lopes Cabral heeft samen met Kuyt en Vilhena ook nog een contract dat dit seizoen afloopt. Het is afwachten wat de vleugelverdediger, die worstelt met een blessure, laat zien op de training na de winterstop. De verwachtingen zijn dat de hij na de winterstop aan kan sluiten bij de selectie.
2017 Kamil Miazek Warner Hahn Terence Kongolo Calvin Verdonk Stef Gronsveld Karim El Ahmadi Bart Nieuwkoop Jari Schuurman Colin Kazim-Richards Eljero Elia Anass Achahbar Lex Immers
2018 Kenneth Vermeer Rick Karsdorp Sven van Beek Miquel Nelom Jan-Arie van der Heijden Jens Toornstra Michiel Kramer Bilal Basaçikoglu
2019 Eric Botteghin Simon Gustafson Marko Vejinovic |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Geen zorgen kerel. Ze gaan echt wel op tijd met Lexie om de tafel zitten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ah ! Ken je m ook ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Geel: ''Van alle deals, was dit de mooiste''
Gustafson is na zijn geweldige optreden in de uitwedstrijd tegen Heerenveen het gespreksonderwerp geworden in De Kuip. Martin van Geel geeft vandaag aan in De Telegraaf dat de transfer van de Zweed naar Feyenoord de mooiste deal is in zijn tijd bij de Rotterdamse club.
In heel Europa waren veel kapers op de kust. Financieel kon Gustafson ook nog meer uit de markt halen, maar hij gaf de voorkeur aan zijn ontwikkeling. ''Dat deze transfer is gelukt, is aan veel mensen binnen Feyenoord te danken. Er is op alle fronten aan gewerkt. Van alle deals die we sloten, was dit daarom de mooiste.''
Van Geel had meer dan twintig rapporten van Gustafson in zijn lade toen hij samen met Zweden-expert Jan Mastenbroek de familie opzocht in Zweden. ''We brachten een fraai boek over Rotterdam mee, een shirt van Feyenoord met zijn naam erop en we vertelden hem alles over de club. Daarna bracht hij met zijn vriendin in het geheim een bezoek aan Rotterdam. Daar heeft nooit iemand van geweten,'' aldus de technisch directeur. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Wat zal Martin v Geel van de uitspraak vinden ik heb er nog nergens niks van gelezen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Denk dat ie wel in zijn nopjes is.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die is het toilet nog niet af geweest. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Geel: ''Geen clausules in contracten''
Na Rick Karsdorp heeft nu ook Bart Nieuwkoop zijn contract tot 2020 verlengd. Feyenoord kan in de toekomst dus flink gaan cashen voor beide talenten, afkomstig van Varkenoord. "Er bestaan geen clausules in de contracten," zegt Martin van Geel tegenover De Telegraf.
Met uitzondering van Vilhena lopen alle contracten in De Kuip meerdere jaren door. Vilhena kan dus als enige aan het eind van het seizoen gratis vertrekke |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Die van Kuyt loopt toch ook dit seizoen af? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Tot eind volgend seizoen, tekende voor twee jaar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Om dat ronnie betonnie de boel samen met zijn vriendjes lee roy en wijnaldum feijenoord en been verkwanseld hebben aan psv.Zulke saboteurtjes kan Martin missen als kiespijn en gelijk heeft hij.Ik was het nooit eens met hem maar de laatste tijd doet hij uitstekende zaken dus weer een tien met een griffel.Niet dat feijenoord al echt overtuigend voetbal speeld, maar de cijfers liegen er niet om .Een beet lucky ajakes dit jaar maar goed we gaan door en pakken ook nog de dubbel ook hoooooop ik van harte.Ik mag ook bidden dat Blokland zijn lesje geleerd heeft gezien de vrijheid die Martin gekregen heeft om zijn ware gezicht te tonen met het in kopen van de juiste spelers. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hey Fer, weekendverlof..? |
|
|
|