|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is toch die bankwarmer? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Als ik van Geel was dan probeer ik Immers, Vilhena en Kazim in de winterstop te verkopen en voor dat geld een zeer goeie scorende spits te kopen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voor 2,8 miljoen koop je weinig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Nou, ik zou Vilhena niet weg doen, maar juist proberen te behouden... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: We beuren toch veel meer dan 2,8 miljoen voor drie spelers |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Dan heb ik lieve dat ze blijven en dan ze straks gratis de kuip uit lopen |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Schijnt best te kunnen ballen hoor... Nooit gezien? Er is vast wel wat over hem te vinden.... Is een Zweed geloof ik... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Voor deze drie niet eens dat denk ik |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Je mag al blij zien als iemand hun wil hebben. Zijn we in ieder geval van een aardige salarispost af. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Els! Even goed lezen meisje. Ik heb een tijdje terug een aardig talentje gezien. Deed het wel aardig met jong Zweden... dacht ik.... Stond daar in de spits. Misschien wel wat voor ons... Guidetti of zo heet die gozer. Misschien wel wat voor ons? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 november 2015 - 14:22 schreef Arie.Klooster het volgende:Els! Even goed lezen meisje. Ik heb een tijdje terug een aardig talentje gezien. Deed het wel aardig met jong Zweden... dacht ik.... Stond daar in de spits. Misschien wel wat voor ons... Guidetti of zo heet die gozer. Misschien wel wat voor ons? Arie, even opletten. Ben altijd een warm pleitbezorger van Guidetti geweest. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ook, al speelt die nog meer dan Guid€tti? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 november 2015 - 13:29 schreef Arie.Klooster het volgende:Schijnt best te kunnen ballen hoor... Nooit gezien? Er is vast wel wat over hem te vinden.... Is een Zweed geloof ik... Ik stem voor.. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Die is een stuk goedkoper op de bank ja. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: En 't is ook zo indrukwekkend als Kazim van de bank komt. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Aha. Een kenner. Enig idee wat Kazim ons per doelpunt kost? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, maar maak me gek. Zeg jij het eens? Enig idee welk salaris Guidetti wilde toucheren? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Jij brengt in dat Kazim goedkoper is. Dus je kunt het blijkbaar vergelijken. Ik breng in dat hij nutteloos is. Voor een spits die niet scoort, lijkt me dat een redelijke stelling. Dus ik kijk uit naar jouw onderbouwing. Ik vind trouwens elke euro die aan Kazim wordt besteed teveel. Speler met de hoogste kromme tenen factor sinds Lurling. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Wat mij betreft kost Guidettie meer dan die drie of vier bij elkaar als we dan kampioen worden en europa in gaan verdiend die knul zich vanzelf terug.Maar meneertje blokland de club van vijf ziet het liever anders de zogenaamde feijenoord vriend.Feijenoord had tentijden van Rutten nog zo n 7miljoen tegoed van de knvab reclame en tv rechten plus een klein eigen vermogen had dit mogelijk geweest.Nee we halen lekker kut en klaziem binnen die kosten niks en brengen niks dat leverd feijenoord dus ook niks op.goeie vriend hoor en een uitstekend zakenman pfffff. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Jorien AUB komt terug bij ons. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Wanneer de aandelen terug gekocht zijn van die mensen wil ik wel eens zien waar zij mee aan komen .Ik denk en heb een zwaar vermoeden dat zij helemaal op de achtergrond verdwijnen.jajaja ik weet het zij hebben feijenoord enig sinds geholpen maar er ook heel veel voor terug geeist en dat is niet tengoede van de club.Helpen uit liefde voor de club stel ik mij toch heel anders voor maar goed dat het geen liefdadigheids instelling is dat begrijp ik wel maar dat is feijenoord in zijn hoogste nood ook niet.Guidettie lag voor de hand dan hadden we nu zeker europacup gespeeld en ajax flink op zijn klote kunnen geven.Al zetje dan met zulke wedstrijden 10 kuipen neer dan is het ook uitverkocht en daar kunnen ze in amsterdam alleen maar van dromen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 november 2015 - 18:14 schreef Els het volgende:[..] Jij brengt in dat Kazim goedkoper is. Dus je kunt het blijkbaar vergelijken. Ik breng in dat hij nutteloos is. Voor een spits die niet scoort, lijkt me dat een redelijke stelling. Dus ik kijk uit naar jouw onderbouwing. Ik vind trouwens elke euro die aan Kazim wordt besteed teveel. Speler met de hoogste kromme tenen factor sinds Lurling. Wat nutteloos is, is deze discussie. Guid€tti wilde niet naar ons, maar wilde munten halen in Spanje. Dat heeft hij nu, prima. Kazim wilde wel voor Feyenoord spelen. Mag je hem niets vinden, is prima.
Het jaar van Guid€tti was fantastisch, maar in t boekje van Guid€tti staat 1 ding bovenaan en dat is Guid€tti zelf. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 november 2015 - 18:14 schreef Els het volgende:[..] Jij brengt in dat Kazim goedkoper is. Dus je kunt het blijkbaar vergelijken. Ik breng in dat hij nutteloos is. Voor een spits die niet scoort, lijkt me dat een redelijke stelling. Dus ik kijk uit naar jouw onderbouwing. Ik vind trouwens elke euro die aan Kazim wordt besteed teveel. Speler met de hoogste kromme tenen factor sinds Lurling. Op basis van aantal doelpunten zou Guidetti minimaal het dubbele van Kazim's aantal gescoord moeten hebben. Dat feit gerelateerd aan het minimaal dubbele salaris (of tekengeld) dat Guidetti wenste. Op basis van de laatste 3 jaar zou Guidetti dan een dure jongen zijn. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
O ja, ik ben niet pro-Kazim. Ik ben voor een betere spits. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Gewoon ditjaar weer miljoenen over de balk gegooid zeker vijf spelers die gehaald zijn voldoen niet aan een kampioenschap.wel europacup maar voor de rest net weer niet.Martin en Gudde zijn twee kanjers die er alles aangedaan hebben om met feijenoord het beste voor te hebben dat is mij nu wel duidelijk geworden gezien de achtergrond verhalen van de club van vijf. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Guidettie was de beste en goedkoopste optie voor Feijenoord op dat moment. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij was helemaal niet goedkoop. En of hij de beste optie was, valt ook te betwijfelen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Martin moet wat meer contracten gaan verlengen nu.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 november 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Wanneer we hem nu zouden halen kost hij het dubbele dus niet haalbaar meer voor onze zo mooie club ongelooflijke blunders die steeds op de achtergrond gemaakt worden. Is het de knvab niet dan doen we er zelf alles aan om te mislukken.Ik ben geen fan van rene v de gijp maar wat hij vertelde op rijnmond is wel de waarheid .Wat verwachtje nu van een spits van 2 miljoen gaat helemaal nergens over je had net zo goed tevreden kunnen laten staan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hij denkt na. Da's vooruitgang. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 november 2015 - 18:48 schreef Fer 1 het volgende:Wanneer we hem nu zouden halen kost hij het dubbele dus niet haalbaar meer voor onze zo mooie club ongelooflijke blunders die steeds op de achtergrond gemaakt worden. Is het de knvab niet dan doen we er zelf alles aan om te mislukken.Ik ben geen fan van rene v de gijp maar wat hij vertelde op rijnmond is wel de waarheid .Wat verwachtje nu van een spits van 2 miljoen gaat helemaal nergens over je had net zo goed tevreden kunnen laten staan. Waarom kost hij nu het dubbele? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Heeft meer bank ervaring |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zal de grote Fer het met je eens zijn? Spannend..,. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Toch opmerkelijk dat er een selectie forummers is die op basis van aannames mogen redeneren en dat diezelfde selectie ieder ander op het matje roept zodra die persoon een aanname doet. Primus inter pares?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 november 2015 door Els -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Alsof Stylzz daar op zit te wachten.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nou, ik wacht met spanning. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 november 2015 - 19:26 schreef Els het volgende:Toch opmerkelijk dat er een selectie forummers is die op basis van aan ames mogen redeneren en dat diezelfde selectie ieder ander op het matje roept zodra die persoon een aanname doet. Primus inter pares? Dat is een aanname. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Onderschat De Grote Fer niet. Hij zal ons verbazen! |
|
|
|