|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ik opteer voor een educated guess. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat is een mooie omschrijving van een aanname. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
een aanname kan ook non-educated zijn.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Martin is aardig wat talenten langer aan het vast leggen momenteel, goed bezig Martin.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Verdonk, Hamer, Vente. Lekkere oogst. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nu kijken of hij ook Chong binnen kan houden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 november 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nu Hahn, Kongolo, Vilhena en Schuurman verlengen. Lopen allemaal in 2017 al af, op Vilhena na (2016) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Die scoorde n mooie goal , zie headliner. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hahahahaha. Hij is best wel makkelijk voor lul te zetten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nou, poeh, ik lig in n deuk. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En Nieuwkoop tot 2020. Wat een eikel hè die Van Geel! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Woorden schieten tekort..wat een kunst om jeugd spelers n contract aan te bieden..dat flikt geen enkele andere TD. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 november 2015 - 10:32 schreef van geil het volgende:Woorden schieten tekort..wat een kunst om jeugd spelers n contract aan te bieden..dat flikt geen enkele andere TD. Je doet er nogal makkelijk over, zeker gezien er al andere gegadigde waren met een aanzienlijk grotere beurs. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het gaat pas inhoud krijgen als de spelers echt doorbreken en er flink winst op gepakt gaat worden. Alles daar voor is verheerlijking om niets. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 november 2015 - 10:32 schreef van geil het volgende:Woorden schieten tekort..wat een kunst om jeugd spelers n contract aan te bieden..dat flikt geen enkele andere TD. Er zaten legio clubs achter deze jongens aan, dus ja, dit is knap. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 november 2015 - 11:09 schreef van geil het volgende:Het gaat pas inhoud krijgen als de spelers echt doorbreken en er flink winst op gepakt gaat worden. Alles daar voor is verheerlijking om niets. Zucht |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 november 2015 - 19:04 schreef van geil het volgende:Worden jullie niet ontzettend moe van die 10.000 anti Vilhena posts? Ik word al aangesproken als ik van Geel twee keer n veeg geef. Twee keer schreef je toch? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Precies, en ik geef niet eens kritiek. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Er zijn andere onderwerpen waar harder over doorgezaagd wordt. Ik noem die Drontenaar die voor Marokko wil spelen en de kwestie Kramer, Nee-lom en uiteraard het functioneren van Gudde.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gudde - okee Nelom - Nee Zyich - okee Kramer - ach en wee. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dat bedoel ik nou... gezever! 😉 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Je kunt me beter niet motiveren. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
beter niet of niet beter? :-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord verwacht snel akkoord met Dirk Kuyt
Feyenoord en Dirk Kuyt lijken snel in gesprek te gaan over een verlenging van zijn aflopende contract. In eerste instantie zouden beide partijen na de winterstop pas in gesprek gaan, maar technisch directeur Martin van Geel denkt dat een akkoord voor de jaarwisseling ook mogelijk is.
''Het zou inderdaad zomaar kunnen dat we er al eerder met elkaar uit zijn'', aldus Van Geel tegen Voetbal International. ''Al hebben we daar niet een bepaalde deadline aan gekoppeld. Feit is dat we heel tevreden zijn met elkaar. Dat geldt voor Dirk en dat geldt voor ons. Dus het moet wel heel gek lopen willen we onze samenwerking niet verlengen.''
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 november 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ligt en lag al in de lijn der verwachtingen... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Van Geel durft investering in winterse aankoop aan'
Bij Feyenoord denken ze mogelijk aan een winterse versterking om de kampioensdroom kracht bij te zetten. Die discussie leeft althans binnen de clubleiding van de Rotterdammers, zo meldt RTV Rijnmond-journalist Jan Dirk Stouten zondagmiddag.
Volgens de verslaggever en radiocommentator zou technisch directeur Martin van Geel een dergelijke investering wel aandurven. Hakim Ziyech wordt in ieder geval niet aangetrokken. Binnen de Feyenoord-top wordt de aanvoerder van FC Twente gezien als een onverantwoorde investering. Stouten vertelde verder dat hij 'zeker weet' dat Ziyech, die Feyenoord eerder al afwees, in Enschede tonnen meer kon verdienen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Een spits dan. Van Wolfswinkel. Verpietert toch maar in Sevilla. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Haller zou ik het ook nog maar mee moeten zien. Janssen van AZ vind ik ook middelmaat |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Haller...Zoveel potten breekt ie dit seizoen niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Inderdaad... Overigens denk ik dat ook Ricky niet haalbaar is wegens zijn salaris. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Moet ie maar een Eliaatje doen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
van Wolfswinkel zou volgens mij kruipend naar de Kuip komen. Maar dan wel voor een normaal salaris. Ver beneden de miljoen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Er ver beneden.... en kruipend.... Nou, als dat de contractueel vastgelegde eisen zijn dan wil ie vast graag komen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Natuurlijk. Tis dat of verpieteren. Zo best presteert ie ook niet laatste jaren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 23 november 2015 - 11:32 schreef FR-Henk het volgende:van Wolfswinkel zou volgens mij kruipend naar de Kuip komen. Maar dan wel voor een normaal salaris. Ver beneden de miljoen. Denk dat ie ook graag wilt.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 22 november 2015 - 23:24 schreef RenatoBos het volgende:'Van Geel durft investering in winterse aankoop aan'[ afbeelding ] Bij Feyenoord denken ze mogelijk aan een winterse versterking om de kampioensdroom kracht bij te zetten. Die discussie leeft althans binnen de clubleiding van de Rotterdammers, zo meldt RTV Rijnmond-journalist Jan Dirk Stouten zondagmiddag.Volgens de verslaggever en radiocommentator zou technisch directeur Martin van Geel een dergelijke investering wel aandurven. Hakim Ziyech wordt in ieder geval niet aangetrokken. Binnen de Feyenoord-top wordt de aanvoerder van FC Twente gezien als een onverantwoorde investering. Stouten vertelde verder dat hij 'zeker weet' dat Ziyech, die Feyenoord eerder al afwees, in Enschede tonnen meer kon verdienen. Inmiddels heeft Ziyech gezegd dat hij op zijn besluit wil terugkomen.(plus dat hij perse weg wil) Dat drukt dan ook gewoon de prijs. Denk zelf dat 7miljoen redelijk is, als je er nog andere spelers bij kunt betrekken(bv Immers/Kazim)dan wordt het gewoon aantrekkelijk voor beide partijen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 november 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Verdorie...Eens met de geile man. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ziyech is niet nodig. 7 miljoen is teveel,en persoonlijk zou ik van dat geld een goede aanvaller halen. En welke speler van ons wilt er in vredesnaam naar een club die richting jupiler gaat? |
|
|
|