|
|
MightyAce
|
|
|
Als Ziyech zou komen, gaat Gustafsson banken? Plus dan is Kramer en miskoop, die kan alleen voorzetten inkoppen...steekpass controleren zie ik niet gebeuren... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 23 november 2015 - 18:30 schreef MightyAce het volgende:Als Ziyech zou komen, gaat Gustafsson banken? Plus dan is Kramer en miskoop, die kan alleen voorzetten inkoppen...steekpass controleren zie ik niet gebeuren... Nee, die moet je beide opstellen met een controleur. Dan scheelt het ineens veel goals. Schuurman als reserve .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 november 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gustafson laten banken is nu ondenkbaar lijkt me. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 23 november 2015 - 18:35 schreef van geil het volgende:[..] Nee, die moet je beide opstellen met een controleur. Dan scheelt het ineens veel goals. Schuurman als reserve . Wie zie je als controleur in deze? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: En zou Ziyech zo veel beter presteren dan Simon? Kunnen we niet beter of een topspits kopen of investeren in selectie intact houden? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Kan per wedstrijd verschillen. Er zijn drie gegadigden, El vd Heijden en Vejinovic. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dan ga je er daar dus twee van banken? Da's wel zonde van de centjes |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Een zit er al op , de andere geregeld en speelt ook niet best. vd Heijden heb je dan als reserve verdediger en controleur. Vejinovic als controleur en aanvallende middenvelder ( naast schuurman)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 november 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eerst maar eens kijken of d'r nog wat weggaat op het middenveld. Ik ga met ar mee in deze, een aanvaller/afmaker is harder nodig. Doelpunten moeten we hebben.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 23 november 2015 - 18:45 schreef RenatoBos het volgende:Eerst maar eens kijken of d'r nog wat weggaat op het middenveld. Ik ga met ar mee in deze, een aanvaller/afmaker is harder nodig. Doelpunten moeten we hebben.. Ideeën? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 23 november 2015 - 18:45 schreef RenatoBos het volgende:Eerst maar eens kijken of d'r nog wat weggaat op het middenveld. Ik ga met ar mee in deze, een aanvaller/afmaker is harder nodig. Doelpunten moeten we hebben.. Onze aanvallers scoren genoeg.de rest blijft achter. En hoe meer scorende spelers hoe meer keuzes en moeilijker te verdedigen waardoor je aanvallers uiteraard nog meer in positie komen.
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Onze aanvallers kunnen nog meer scoren, waardoor je je het veel makkelijker maakt dit seizoen. De meeste wedstrijden moeten we er keihard voor knokken, terwijl dat eigenlijk niet nodig is. Ik geef nog steeds de voorkeur aan van Wolfswinkel of Haller.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zie hierboven , het is veel te voorspelbaar. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 23 november 2015 - 18:39 schreef MightyAce het volgende:[..] En zou Ziyech zo veel beter presteren dan Simon? Kunnen we niet beter of een topspits kopen of investeren in selectie intact houden? Dat eerste denk ik dus ook niet. Simon doet het nu prima,die moet je nu helemaal niet weghalen daar.Idd investeren in een goede spits.En op de vleugels is het ook zuinig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We scoren nooit van afstand, nooit uit vrije trappen dat is ongekend slecht. Alle verdedigers kunnen zich concentreren op de aanvallers , de rest schiet niet en scoort nooit of nauwelijks. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
7 miljoen is veel te veel. Sterker nog, hij zou nu minder moeten kosten dan toen hij naar Twente ging. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 23 november 2015 - 18:56 schreef van geil het volgende:We scoren nooit van afstand, nooit uit vrije trappen dat is ongekend slecht. Alle verdedigers kunnen zich concentreren op de aanvallers , de rest schiet niet en scoort nooit of nauwelijks. Opzich hebben we aardig wat goede passes in huis. Als je nu ook een spits hebt die kan voetballen ziet de wereld er heel anders uit. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Immers... Kazim... alsof ze daar intuinen in Enschede |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die kunnen ze ook niet betalen qua salaris. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Juist wel, Ziyech betalen ze veel meer. En ondanks alles betalen ze in Twente nog fors meer als de meeste andere clubs in NL. Plus dan hoeven ze geen transfergeld uit te geven. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat is nu wel over en uit bij twente Geile. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wat jij een goed idee of plan vindt hoeft de td van Twente nog niet aantrekkelijk te vinden... toch? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 23 november 2015 - 20:30 schreef van geil het volgende:[..] Juist wel, Ziyech betalen ze veel meer. En ondanks alles betalen ze in Twente nog fors meer als de meeste andere clubs in NL. Plus dan hoeven ze geen transfergeld uit te geven. Kazim en Lex verdienen ook geen spiegels en kralen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zeker niet , helaas. Maar niet het topsalaris wat Ziyech daar heeft. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Is het bij MvG wel bekend dat Feyenoord Fer wilt huren. Ik lees het nergens
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 november 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote:Op maandag 23 november 2015 - 18:35 schreef van geil het volgende:[..] Nee, die moet je beide opstellen met een controleur. Dan scheelt het ineens veel goals. Schuurman als reserve . Met Fer erachter. Dat wordt een baas boven baas situatie :D |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 november 2015 - 11:09 schreef van geil het volgende:Het gaat pas inhoud krijgen als de spelers echt doorbreken en er flink winst op gepakt gaat worden. Alles daar voor is verheerlijking om niets. heeft vandaag weer zoiets onbenulligs geregeld :) |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Dit jaar weer dik tevreden over hoe Van Geel de selectie heeft samengesteld. Toegegeven: Veji en Kramer spelen niet fanstastisch maar zowel op het veld als op de bank zijn we er dik op vooruit gegaan.
Hopen dat ie zich niet gek laat maken en deze lijn voortzet. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op maandag 23 november 2015 - 18:39 schreef MightyAce het volgende:[..] En zou Ziyech zo veel beter presteren dan Simon? Kunnen we niet beter of een topspits kopen of investeren in selectie intact houden? Wel eens bij nagedacht dat je ze ook gewoon beiden kunt opstellen? Misschien in een systeem met El Ahmadi op een middenveld met de punt naar achteren? Dadelijk vertrekt Vilhena, waardoor we eigenlijk alleen Toornstra maar achter de hand hebben, maar laten we eerlijk wezen dat Toornstra hooguit goed genoeg voor de bank is. Wanneer we top willen zijn, hebben we wat beters nodig... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 25 november 2015 - 16:14 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Wel eens bij nagedacht dat je ze ook gewoon beiden kunt opstellen? Misschien in een systeem met El Ahmadi op een middenveld met de punt naar achteren? Dadelijk vertrekt Vilhena, waardoor we eigenlijk alleen Toornstra maar achter de hand hebben, maar laten we eerlijk wezen dat Toornstra hooguit goed genoeg voor de bank is. Wanneer we top willen zijn, hebben we wat beters nodig... Eens |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote:Op woensdag 25 november 2015 - 16:14 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Wel eens bij nagedacht dat je ze ook gewoon beiden kunt opstellen? Misschien in een systeem met El Ahmadi op een middenveld met de punt naar achteren? Dadelijk vertrekt Vilhena, waardoor we eigenlijk alleen Toornstra maar achter de hand hebben, maar laten we eerlijk wezen dat Toornstra hooguit goed genoeg voor de bank is. Wanneer we top willen zijn, hebben we wat beters nodig... Als Ziyech of Fer komt dan gaat die op de plaats van Veji spelen. Gustafson en El Ahmadi blijven sowieso staan. Veji presteert nog niet wat ie kan |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 25 november 2015 - 15:25 schreef BertusBadeend het volgende:Dit jaar weer dik tevreden over hoe Van Geel de selectie heeft samengesteld. Toegegeven: Veji en Kramer spelen niet fanstastisch maar zowel op het veld als op de bank zijn we er dik op vooruit gegaan. Hopen dat ie zich niet gek laat maken en deze lijn voortzet. Daar ben ik het wel mee eens. Over het laatste maak ik me geen zorgen: In de winter een buitenkansje scoren en 1-2-3 spelers lozen en dan in de zomer flink investeren op de juiste posities. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Van Geel doet het naar behoren, ondanks enige missers. En er liggen miljoenen in reserve. Stabiele groei, heeft ook hij een hand in. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote:Op woensdag 25 november 2015 - 19:28 schreef FR-Henk het volgende:Van Geel doet het naar behoren, ondanks enige missers. En er liggen miljoenen in reserve. Stabiele groei, heeft ook hij een hand in. Elke TD zal die missers uiteindelijk hebben. Het is altijd afwachten wat een speler doet. Kan negatief uitpakken, maar ook een gouden zet blijken te zijn (zie Pelle).
Gewoon Immers en Vilhena verkopen deze winter. Wanneer er geen directe versterking te halen valt, gewoon doorgaan met de huidige groep. We hebben toch 8 middenvelders voor 3 posities. Geld uitgeven voor de bank zou zonde zijn en ik zie weinig directe versterkingen (behalve ziyech en fer).
Zo spaar je een volledig jaarsalaris uit die je van de zomer weer kan besteden |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ziyech kon destijds meer verdienen bij Feyenoord dan bij Twente, betwijfel of hij echt zoveel verdiend daar. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op woensdag 25 november 2015 - 19:35 schreef BertusBadeend het volgende:[..] Elke TD zal die missers uiteindelijk hebben. Het is altijd afwachten wat een speler doet. Kan negatief uitpakken, maar ook een gouden zet blijken te zijn (zie Pelle). Gewoon Immers en Vilhena verkopen deze winter. Wanneer er geen directe versterking te halen valt, gewoon doorgaan met de huidige groep. We hebben toch 8 middenvelders voor 3 posities. Geld uitgeven voor de bank zou zonde zijn en ik zie weinig directe versterkingen (behalve ziyech en fer). Zo spaar je een volledig jaarsalaris uit die je van de zomer weer kan besteden Je kunt toch nooit van tevoren weten of iemand zich zal ontwikkelen zoals je hoopt? Het is altijd maar afwachten of het lukken gaat en zo heeft elke td wel zijn missers. Het is achteraf pas te zien of een td er feeling voor heeft of niet. Ik denk dat Van Geel het nog niet zo slecht doet. En we moeten niet vergeten dat een beslissing een momentopname is, waar wij fans continu kijken naar het aankoopgebeuren. Verschil is dat wij na de tijd zien of iets anders had gekund, waar een td die mogelijkheid op het beslissingsmoment natuurlijk nog niet heeft. En ik geloof niet dat Van Geel een glazen bol heeft ondanks dat 'Jomanda' altijd naast hem zit op de tribune... |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op woensdag 25 november 2015 - 19:40 schreef moa het volgende:[..] Ziyech kon destijds meer verdienen bij Feyenoord dan bij Twente, betwijfel of hij echt zoveel verdiend daar. Wanneer ben jij wakker geworden, voor zover dat al gebeurd is? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Nou... ik kan me wel een uitspraak herinneren van deze meneer. Zoiets van "Als ik voor het geld was gegaan dan had ik wel voor Feyenoord getekend".... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hakim Ziyech verkiest FC Twente boven Feyenoord. Volgens De Telegraaf en Voetbal International tekent de aanvallende middenvelder van sc Heerenveen een contract voor vier seizoenen in Enschede.
"Het sportieve aspect heeft de doorslag gegeven", vertelt Mustapha Nakhli, zaakwaarnemer van Ziyech, aan De Telegraaf. "Bij FC Twente bleek de kans wat groter om op ziijn favoriete positie, de nummer 10-plek, te spelen. In Rotterdam zou hij vaker als linkshalf of buitenspeler worden gebruikt.
"Hakim heeft een uitstekend gesprek gehad met Feyenoord-trainer Fred Rutten en de onderhandelingen met technisch directeur Martin van Gaal verliepen perfect. Het contract dat Feyenoord aanbood, was geweldug, zelfs beter dan dat van FC Twente. Maar hij heeft niet voor het geld, maar de sportieve uitdaging gekozen."
Ziyech moet in Enschede Quincy Promes doen vergeten. Promes vertrok onlangs naar Spartak Moskva. Het vertrek van Ziyech naar Twente is een streep door de rekening van Feyenoord. De Rotterdammers wilden Ziyech graag naar Rotterdam-Zuid halen. Afgelopen vrijdag was Ziyech in De Kuip nog trefzeker voor Heerenveen.
http://www.voetbal.com/news/_n1221649_/ziyech-kiest-toch-twente-boven-feyenoord/
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 november 2015 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Nou... dat is dan ook weer de wereld uit... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Mooi trouwens... dat sportieve aspect bij Plösköt. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Maar als dat artikel klopt, was hij desttijds dus ook wel geïnteresseerd in Feyenoord... Dus dat velen zeggen dat hij niet wou, is niet helemaal correct. Ja, hij wou niet omdat hij elders meer kans op zijn favoriete plek zou krijgen. Maar op zich wou hij wel naar ons komen. Anders ging hij toch niet praten? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Nou... Ik kan me ook nog een uitspraak herinneren dat hij meer heeft met 020.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Is ook niet zo volgens mij. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 26 november 2015 - 15:40 schreef Stylzz het volgende:Hakim Ziyech verkiest FC Twente boven Feyenoord. Volgens De Telegraaf en Voetbal International tekent de aanvallende middenvelder van sc Heerenveen een contract voor vier seizoenen in Enschede. "Het sportieve aspect heeft de doorslag gegeven", vertelt Mustapha Nakhli, zaakwaarnemer van Ziyech, aan De Telegraaf. "Bij FC Twente bleek de kans wat groter om op ziijn favoriete positie, de nummer 10-plek, te spelen. In Rotterdam zou hij vaker als linkshalf of buitenspeler worden gebruikt. "Hakim heeft een uitstekend gesprek gehad met Feyenoord-trainer Fred Rutten en de onderhandelingen met technisch directeur Martin van Gaal verliepen perfect. Het contract dat Feyenoord aanbood, was geweldug, zelfs beter dan dat van FC Twente. Maar hij heeft niet voor het geld, maar de sportieve uitdaging gekozen."Ziyech moet in Enschede Quincy Promes doen vergeten. Promes vertrok onlangs naar Spartak Moskva. Het vertrek van Ziyech naar Twente is een streep door de rekening van Feyenoord. De Rotterdammers wilden Ziyech graag naar Rotterdam-Zuid halen. Afgelopen vrijdag was Ziyech in De Kuip nog trefzeker voor Heerenveen. http://www.voetbal.com/news/_n1221649_/ziyech-kiest-toch-twente-boven-feyenoord/ Dit bericht is ook weer achterhaald. de laatste weken diverse berichten dat Twente tonnen meer betaalde dan Feyenoord. Jan Dirk stouten bij rijnmond, FR fans.nl, Feijenoordnieuws.nl etc etc. |
|
|
|