|
|
van geil
|
|
|
Dus zal ook wel in het Twente fraude pakket zitten. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Maakt geen reet uit allemaal..niet relevant. Het is een mietje en dat hij komt lijkt mij vrijwel uitgesloten. Doe mij maar Gus. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 26 november 2015 - 19:57 schreef van geil het volgende:[..] Dit bericht is ook weer achterhaald. de laatste weken diverse berichten dat Twente tonnen meer betaalde dan Feyenoord. Jan Dirk stouten bij rijnmond, FR fans.nl, Feijenoordnieuws.nl etc etc. Ja, bedankt voor je opmerkzaamheid, daar ging t ook over. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat ie ook (niet) heeft gezegd... Hij kan Feyenoord versterken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gefeliciteerd ouwe glijer! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Vergeleken bij van Geil wel. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Zeker en vast, maar van mij mag ie wegblijven. Heb liever een spits en een goede linksback. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Martin van hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag samen met je vrouw en nodig Fer en Rob Jansen even uit om alles af te ronden |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wellicht is er een beter of mooier cadeau beschikbaar?! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij krijgt wel een mooi cadeau van mevr v. Geel denk ik. De jaarlijkse bj |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Weer een nietszeggend dingetje gedaan vandaag. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Lamme tak die Van Geel: grootste talent tot 2020 aan ons binden. Waarom niet tot 2025 ????? |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Fer sorry mijn naam genoot blijf waarje nu bent en kom aub never com back please stay .En M.v.Geel je doet het goed zonder roet in het eten te gooien hou de centen vast en koop wat mij betreft een kanjer van een spits .Haal de rest uit onze eigen jeugd die zijn goed genoeg voor onze club. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Fer beloofd niet veel goeds dus? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gewoon een pluim deze man. Beste td die we kunnen wensen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Jij bedoeld Leroy..? :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Fertel ik lekker niet ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 november 2015 - 17:24 schreef Fer 1 het volgende:Fer sorry mijn naam genoot blijf waarje nu bent en kom aub never com back please stay .En M.v.Geel je doet het goed zonder roet in het eten te gooien hou de centen vast en koop wat mij betreft een kanjer van een spits .Haal de rest uit onze eigen jeugd die zijn goed genoeg voor onze club. Doe je kist maar weer dicht. Het stinkt nogal. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Kunnen we tussentijds openbreken... Zijn vorige contract liep per slot van rekening ook tot 2017... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat mij betreft wel zo ver dat Martin per jaar afgerekend moet worden op zijn daden. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Ho, ho,ho. Je hebt het wel over het doorgaans goed ingelichte voetbal.com. :-) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Goed gedaan inderdaad.
Maar waar blijft de verlenging van Kongolo?
Gefaald met Vilhena.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 november 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vilhena heeft zelf gefaald..heeft het nooit echt waar gemaakt.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Inderdaad gefaald met Vilhena, had al veel eerder een schop moeten krijgen en op moeten tiefen die Vilhena. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nou nou wat zijn we weer lief voor elkaar..😉 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Wanneer gaat ie er een lozen... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Viel je ook al bijna van je stoel?! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Is er n linksback geboren ? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vraag me af of de jeugd over twee jaar nog net zo snel mag/kan aanpikken bij de basis. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hoezo? Schuurman en Verdonk mogen ook niet spelen.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vanuit dat licht bezien is het nu dus al duidelijk dat inkoop van vooral ervaring veroorzaakt dat het streven naar een hoger niveau gevolgen heeft voor de instroom van jeugdtalenten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 02 december 2015 - 21:08 schreef FR-Henk het volgende:Vanuit dat licht bezien is het nu dus al duidelijk dat inkoop van vooral ervaring veroorzaakt dat het streven naar een hoger niveau gevolgen heeft voor de instroom van jeugdtalenten. Precies, en die transfers kosten geld. Evenals t bombardement aan jeugdspelers die momenteel vastgelegd worden, en dus waarschijnlijk geen van allen zullen doorbreken . Tel uit je winst. Vandaar dat ik absoluut niet juich voor elke speler die vastgelegd wordt. Dat krijgt pas enige waarde als hij doorbreekt , en die kans wordt kleiner en kleiner. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Realistisch als er elk jaar 5 spelers doorstromen naar de A-selectie, doe je t opleidtechnisch goed. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Met meer financiele mogelijkheden vraagt dat ook een visie op aankoop- in relatie/balans van instroom van nieuwe (jeugd)spelers in de selectie. |
|
|
|