|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Het bombardement aan jeugdspelers die worden vastgelegd zal niet gebeuren met megacontracten. Wanneer er eentje doorbreekt en een transfer kan maken zijn de kosten daarvan meer dan gecompenseerd. Penny foolish, pound wise. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op woensdag 02 december 2015 - 21:59 schreef Stylzz het volgende:Realistisch als er elk jaar 5 spelers doorstromen naar de A-selectie, doe je t opleidtechnisch goed. 5? Is wel heel veel hoor... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op woensdag 02 december 2015 - 22:14 schreef FR-Henk het volgende:Met meer financiele mogelijkheden vraagt dat ook een visie op aankoop- in relatie/balans van instroom van nieuwe (jeugd)spelers in de selectie. Kijk, Henkie onze kampioen open deuren intrappen... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Geduld is een schone zaak. Of denk je dat ze deze jongens nu al hebben afgeschreven. Geduld best Barry, geduld. Hier in Nederland krijgen talenten veel eerder de kans in het eerste te spelen dan in het buitenland. In Duitsland kom je pas net kijken als je 22 bent. Dan ben je niet meer dan een talent. Bij ons ben je dan al ervaren.... |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
quote: wou ik net zeggen zou zelfs een krankzinnig aantal zijn... geen club ter wereld die dat kan en kan blijven presteren... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Als je er drie overhevelt per seizoen zou ik al knap vinden. Wel en ik er voorstander van jeugd een kans te geven, maar dan moet je ze niet drie jaar laten spartelen. Gewoon elk jaar drie plekken inruimen voor talenten. Ze pikken aan of haken af, klaar. |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
quote:Op donderdag 03 december 2015 - 10:05 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Geduld is een schone zaak. Of denk je dat ze deze jongens nu al hebben afgeschreven. Geduld best Barry, geduld. Hier in Nederland krijgen talenten veel eerder de kans in het eerste te spelen dan in het buitenland. In Duitsland kom je pas net kijken als je 22 bent. Dan ben je niet meer dan een talent. Bij ons ben je dan al ervaren.... jazeker moet een talent geduld hebben maar als vilhena dan straks weggaat en je haalt een fer... of je haalt serieus ziyech... sja dan werp je ze wel steeds ver terug in de pikorde... in geval van ziyech zou je zelfs gustaffson kunnen afschtijven want die is meteen dan z'n plek kwijt... wat dat betreft heb ik het idee dat die balans tussen aankopen en eigen jeugd langzaam aan het verdwijnen is... ik bedoel de grotendells vaste basis heeft maar 3 spelers die echt uit de opleiding komen... en die staan ook nog is allemaal in de verdediging... dat is toch wel anders geweest afgelopen jaren... dus ja dan rijst de vraag in hoeverre de technische staf vertrouwen in die jongens heeft... want dezelfde generatie loopt in amsterdam wel gewoon op het veld... |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
quote:Op donderdag 03 december 2015 - 11:36 schreef Arie.Klooster het volgende:Als je er drie overhevelt per seizoen zou ik al knap vinden. Wel en ik er voorstander van jeugd een kans te geven, maar dan moet je ze niet drie jaar laten spartelen. Gewoon elk jaar drie plekken inruimen voor talenten. Ze pikken aan of haken af, klaar. mwo ik denk dat er ook gewoon spelers naar de juiste clubs moeten worden uitgeleend... hahn een goed voorbeeld had alleen gewoon lekker nog een jaar moeten worden uitgeleend... |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
ik krijg soms zo het idee dat er maar word geremd in de ontwikkeling... naar mijn idee gaat dat toch echt het snelst als je ergens kan spelen... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Volgens mij wou Van Geel dat ook wel, alleen Mulder wou niet blijven. Je hebt natuurlijk wel een volwaardige keeper nodig. Trouwens, kun je je van Dijk nog herinneren? Jarenlang reservekeeper geweest om in zijn nadagen nog geweldig te keepen. Maar goed, voor velen is een uitleenperiode best goed (mooi voorbeeld hiervan is Clasie). De besten kunnen direct blijven (Van Beek/Karsdorp/Kongolo) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Pas een speler halen als er vanuit de jeugd niets beters of gelijkwaardigs beschikbaar is. En dan de factor ervaring afwegen. We spelen maar in de Eredivisie, dus met veel jonge spelers redden we het ook wel. |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
jep snap je maar na die uitleen moet je dan wel de kans krijgen clasie kreeg die na excelsior. Steenvoorden bv die het bij dordrecht niet slechter deed dan clasie bij exc. kreeg die kans niet. en ja sorry hoor maar ga je nou echt zeggen dat je nergens een 2e keeper had kunnen opsnorren... ik bedoel ajax heeft boer psv pasveer... dan kunnen wij ook wel zo iemand vinden ook al wil de heer mulder niet... |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
ik denk dat coutinho bv die transfervrij was van de zomer zo blind had getekend... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 03 december 2015 - 11:29 schreef Voetbalgek het volgende:[..] wou ik net zeggen zou zelfs een krankzinnig aantal zijn... geen club ter wereld die dat kan en kan blijven presteren... Valt mee hoor, bij de selectie betekent nog niet dat ze uiteindelijk ook basisspeler worden. De selectie bestaat ook uit de jong Feyenoord spelers |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op donderdag 03 december 2015 - 12:02 schreef Barabas het volgende:Pas een speler halen als er vanuit de jeugd niets beters of gelijkwaardigs beschikbaar is. En dan de factor ervaring afwegen. We spelen maar in de Eredivisie, dus met veel jonge spelers redden we het ook wel. Klopt, helemaal mee eens. Ik ben dan ook blij dat we de laatste 15 al zes keer kampioen zijn geworden met louter eigen jeugd..... poef, en toen werd ik wakker.... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Martin: heb je al contact gehad met Leroy Fer |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik weet niet of het nou zo'n betrouwbaar medium is, maar het volgende kwam ik tegen op "voetbalcentraal":
Leroy Fer werd onlangs in verband gebracht met Feyenoord. De middenvelder verwacht echter niet op korte termijn weer in de Kuip te spelen: ''Maar zeg nooit nooit. Mijn grootste dromen moeten nog uitkomen. En dat gaat gebeuren ook, hoor.''
De speler van Queens Park Rangers heeft nog steeds warme gevoelens voor de Rotterdammers, zo blijkt uit zijn interview met De Telegraaf: ''Ja, Feyenoord is mijn nummer-één-club, ondanks dat andere mensen het misschien raar vinden dat ik destijds naar Twente ben gegaan. Dat was een keuze in mijn leven, gebaseerd op hoe het toen bij Feyenoord én bij Twente was. Ik had ambities, dacht die daar beter te kunnen realiseren.''
''Ik heb destijds nog even getwijfeld, toen Ronald Koeman opeens kwam'', vervolgt Fer. ''Ik maakte hem vier duels mee, had de beslissing eigenlijk al genomen. Toch zei hij tegen mij: Blijf nou, blijf nou. Ik speelde ook goed in die maand. Natuurlijk twijfelde ik, Koeman is geen kleine jongen, hè. Als hij je vraagt te blijven..''
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 december 2015 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 03 december 2015 - 14:31 schreef Arie.Klooster het volgende:Ik weet niet of het nou zo'n betrouwbaar medium is, maar het volgende kwam ik tegen op "voetbalcentraal": Leroy Fer werd onlangs in verband gebracht met Feyenoord. De middenvelder verwacht echter niet op korte termijn weer in de Kuip te spelen: ''Maar zeg nooit nooit. Mijn grootste dromen moeten nog uitkomen. En dat gaat gebeuren ook, hoor.'' De speler van Queens Park Rangers heeft nog steeds warme gevoelens voor de Rotterdammers, zo blijkt uit zijn interview met De Telegraaf: ''Ja, Feyenoord is mijn nummer-één-club, ondanks dat andere mensen het misschien raar vinden dat ik destijds naar Twente ben gegaan. Dat was een keuze in mijn leven, gebaseerd op hoe het toen bij Feyenoord én bij Twente was. Ik had ambities, dacht die daar beter te kunnen realiseren.'' ''Ik heb destijds nog even getwijfeld, toen Ronald Koeman opeens kwam'', vervolgt Fer. ''Ik maakte hem vier duels mee, had de beslissing eigenlijk al genomen. Toch zei hij tegen mij: Blijf nou, blijf nou. Ik speelde ook goed in die maand. Natuurlijk twijfelde ik, Koeman is geen kleine jongen, hè. Als hij je vraagt te blijven..'' Dat verhaal in de 020 krant zegt al genoeg
Fer gewoon terug komen naar de KUIP |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 03 december 2015 - 13:40 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Klopt, helemaal mee eens. Ik ben dan ook blij dat we de laatste 15 al zes keer kampioen zijn geworden met louter eigen jeugd..... poef, en toen werd ik wakker.... Onzin. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ik copieer je. meer niet. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hij doet gewoon een aanname en gaat ermee aan de haal.
Arie-style |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ook hij heeft recht op z'n eigen onbenul. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op woensdag 02 december 2015 - 22:14 schreef FR-Henk het volgende:Met meer financiele mogelijkheden vraagt dat ook een visie op aankoop- in relatie/balans van instroom van nieuwe (jeugd)spelers in de selectie. Lulkoek Henk dat je mij gewoon kopieert. Ik geef alleen maar aan dat dit een open deur is. Logica van de eerste orde. Verder bedoelde ik er niets mee. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Op donderdag 03 december 2015 - 12:02 schreef Barabas het volgende: Pas een speler halen als er vanuit de jeugd niets beters of gelijkwaardigs beschikbaar is. En dan de factor ervaring afwegen. We spelen maar in de Eredivisie, dus met veel jonge spelers redden we het ook wel.
Klopt, helemaal mee eens. Ik ben dan ook blij dat we de laatste 15 al zes keer kampioen zijn geworden met louter eigen jeugd..... poef, en toen werd ik wakker....
. . . . .
. .
En Barry, ik zal het je even uitleggen: ik was hier sarcastisch.......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 december 2015 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
We hadden verder geweest als we de jongere spelers die doorbraken een fatsoendelijk contract hadden kunnen aanbieden, ook hier had de financiële malaise natuurlijk zijn doorslag. Ik vind ook dat we gewoon eerst onze jeugd moeten aanspreken en hooguit in een duidelijk geval een betere speler van buitenaf moeten halen. Z'n gevalletje van der Heyden zou je mischien beter in de toekomst kunnen laten. Het blijft natuurlijk wel koffiedik kijken, soms verrast je een speler gewoon en heb je een verbluffend resultaat.
Laten we nou niet weer op grote voet gaan shoppen om een keer kampioen te worden of toch net niet, et gaat je weer de kop kosten. Laten we die club blijven en de lijn voortzetten met een eerste klas jeugdopleiding en er optimaal van profiteren. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 december 2015 - 08:53 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Lulkoek Henk dat je mij gewoon kopieert. Ik geef alleen maar aan dat dit een open deur is. Logica van de eerste orde. Verder bedoelde ik er niets mee. Goh joh, heb jij de visie van Feyenoord hierop al gezien dan? Ik niet. En dat zou ik wel willen weten: hoe ziet Feyenoord dat beleid komende jaren? En effe niet de slimme jongen uithangen. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik hoef de slimme jongen niet uit te hangen Henkiepenkie, maar het is toch logisch dat als je meer uit te geven hebt, eerder zult kopen, waardoor je nog beter moet afwegen of je gaat kopen of dat je jeugd inpast... Je vertelt niets nieuws. Nou, dat is toch een open deur? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 december 2015 - 15:27 schreef Arie.Klooster het volgende:Ik hoef de slimme jongen niet uit te hangen Henkiepenkie, maar het is toch logisch dat als je meer uit te geven hebt, eerder zult kopen, waardoor je nog beter moet afwegen of je gaat kopen of dat je jeugd inpast... Je vertelt niets nieuws. Nou, dat is toch een open deur? Nee. Je zet als bedrijf, als club een visie uit voor de komende jaren, bij gewijzigde omstandigheden. Jij kent die van Feyenoord al? Nee. Je neemt het aan. Wel daar is menig bedrijf al de mist mee in gegaan. Daar heb ik het over. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Verantwoorde investeringen met enige ervaring op cruciale posities,aangevuld met jeugd. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
De balans qua leeftijd in het elftal is ook erg belangrijk. Bij Feyenoord is deze uitstekend op dit moment. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 december 2015 - 15:32 schreef FR-Henk het volgende:[..] Nee. Je zet als bedrijf, als club een visie uit voor de komende jaren, bij gewijzigde omstandigheden. Jij kent die van Feyenoord al? Nee. Je neemt het aan. Wel daar is menig bedrijf al de mist mee in gegaan. Daar heb ik het over. Een bedrijf zet altijd een visie uit omdat de situatie altijd aan het veranderen is. Daarvoor hoef ik de visie van Feyenoord niet eens te kennen. Jij doet er heel interessant over dat Feyenoord nu maar eens een visie moet hebben omdat ze nu wel geld hebben om uit te geven, maar dat hadden ze ongetwijfeld ook wel toen er geen geld was...
Kortom: open deur intrappen... |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Nee henk je zit goed met de analise die je neer zet helemaal goed, mee eens een paar ouwetjes er tussen houden en verder met onze eigen jeugd verder gaan.Klaziem ,Vijenovic is toch tegen gevallen of je moet hem op het middenveld posteren voor de rest komt er niet uit wat hij bij vitesse heeft laten zien.Van der heijden iedem we hebben een goede jeugd zie maar woudenberg presteerd goed bij NEC en heeft een basis plek veroverd.ik vind ook dat we daar mee verder moeten gaan. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ik bedoelde Wout,sorry Henk maar vooruit zien en al weten hebje op tv al die zogenaamde helder ziende vrouwen al voor.Mischien moeten we die raad plegen hoe het is de in toekomst van feijenoord in hun horoscoop te horen.Een bedrijf op en uitzetten met een voor uit ziende blik is en zijn verlangens die men dan in het vizier hebben en daar mee aan het werk gaan.Het kan in vele gevallen goed uit pakken en ook kanje je daar lelijk in vergissen zie Klaziem en van der heijden zo ook vejinovic.En Kramer nee dat is het toch ook niet .zonde van al dat geld beter had toen geweest voor Feijenoord Guidettie en wat we toen ook nog hadden ook houden.Later kunje altijd nog inpassen veranderen maar dit is allemaal achteraf gelul uiteraard.Maar het had in mijn oude ogen althans meer opgeleverd dan nu het totaalbeeld is.Mischien kampioen of europa cup voetbal maar zo als het er nu uit ziet hooguit 1e ronde en dan mogen we weer verder zeiken bouwen. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ik probeer positief te blijven maar heb er grote moeite mee net zo als onze Willem hij ziet het gewoon zo als het is het is niet anders.de beker is mischien het enigste waar we op kunnen hopen.Dan europa in met de slechtste corners en vrije trappen plus de mazzels die we hier in de competie hebben.Nou kijk hier zelf maar wat je er van vind hoe ver je daar in komt.Wanneer Gio hier geen verandering in brengt valt er weinig te hopen helaas .Ik hoop op nog meer geluk en dat we de cup pakken ihave een dream yeaaaaa im dreaming. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 09 december 2015 - 10:10 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Een bedrijf zet altijd een visie uit omdat de situatie altijd aan het veranderen is. Daarvoor hoef ik de visie van Feyenoord niet eens te kennen. Jij doet er heel interessant over dat Feyenoord nu maar eens een visie moet hebben omdat ze nu wel geld hebben om uit te geven, maar dat hadden ze ongetwijfeld ook wel toen er geen geld was... Kortom: open deur intrappen... Mooi, dan ga jij ons maar eens vertellen wat van Geel in de volgende zomertransfer-window gaat doen: meer inkopen, minder jeugd, of eigen jeugd eerst en aanvullend inkopen. En...Vertel even of Feyenoord voor het kampioenschap gaat of zo lang mogelijk meedoen... Kom maar op. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ze doen uiteraard hun best maar ze hebben geen echte killer voor in, ik dacht heel even aan Gustafson in de spits maar dat is hem ook niet,Wel een hele goede middevelder.Het kampioenschap na het spel gezien te hebben tegen heracles geloof ik niet in het kampioenschap.Wanneer ze 1-1 hadden gescoord was het over en uit met de drie punten.De beker daar maken we nog enig sinds kans op mits zij van af het begin steeds scherp beginnen en dat 2x driekwartierin een hoog tempo de tegen partij overlopen dan ga je op zeker van je eigen kunnen.Inkopen adviseer ik alsje het mij vraagd koop ene goede spits dus geen type ricardo cruz wel een pelle of een Guidettie met voetballend vermogen.Verdergaan met de jeugd is een pre ,de staf moet ze beter trainen op strafschoppen vrije trappen en korners, er moet veel strenger opgetreden worden en scherp op letten dat ze ook doen wat hun opgedragen worden.Zo Henk ditwas het een beetje zo als ik het zelf ook meegemaakt hebt anders stond ik er naast. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
En nog even dit het had ook nog succes van hoofdklasse in een jaar tijd naar derdeklas knvb. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
De laaste wedstrijd zo als tegen ajax wil ik iedere week zien ,inzet en hoogtempo voetbal ,dan ga ik pas geloven in een kampioenschap ajax werkt op de zelfde manier. Daar van daan het verschil van 3 punten.En als ze maar even verslappen wat ik vaak ziet gebeuren benje weer twee punten verder achter op ajax.Geloof mij maar dat ik zit te vloeken en te ergeren voor dat gene wat ik gezien heb afgelopen zondag.Het is goed afgelopen voor de zoveelste keer maar niet overtuigend ,zie schorsing Gustafson niet slim genoeg. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Kun je niet beter naar ajakkes gaan dan? Daar krijg je te zien wat je graag wilt zien... als ik dat zo lees... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op woensdag 09 december 2015 - 18:29 schreef FR-Henk het volgende:[..] Mooi, dan ga jij ons maar eens vertellen wat van Geel in de volgende zomertransfer-window gaat doen: meer inkopen, minder jeugd, of eigen jeugd eerst en aanvullend inkopen. En...Vertel even of Feyenoord voor het kampioenschap gaat of zo lang mogelijk meedoen... Kom maar op. Geen idee, ik ben een legionair, geen visionair... Maar mocht Martin mijn visie graag willen horen, moet hij me maar even bellen. Dan zal ik het hem vertellen.... |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Kretiek is een schonezaak arie een feijenoord bril is een wereld van verschil ,en die heb jaren geleden afgedaan. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Nou, wat doe je hier nog dan? Jij bent zo te lezen meer idolaat van 020 dan van ons... |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Nee ik ben en blijft Feijenoorder al van af 1960 en toen was ik 8jaar de wedstrijden tegen ajax 9-5 en 4-9 in het voordeel van Feijenoord kan jij voorlopig nog efkens van dromen maar ik heb het meegemaakt.en de 14-0 in de europa cup wedstrijd tegen reyakavik heb ik dus ook van mogen genieten .Er word in 020 gezegd dat wij hebben leren voetballen van hun dan zijn ze die periode zeker vergeten.Maar goed het is nu allemaal anders door veel manupilaties door scheidsrechters van de KNAVB en zeker ook door dat wijf R. Verdonk door kalou geen nederlands paspoort te geven maar er kwamen wel 60duizend van die vluchtelingen binnen geeft niet maar droom maar lekker door dan vergeetje tenminste waar het aan gelegen heeft waarom Feijenoord zo n grote achterstand heeftop gelopen .En nu weer met een nieuwe kuip dat was in 93 al terspraken geweest maar nee de gemeente wilde liever renoveren Inplaats van een nieuwe kuip geld is hier in nederland nooit geen probleem geweest in Rotterdam maar de politiek in nederland dus Amsterdam die scheiten op het moment peultjes stelje voor zeg Feijenoord die de toon aan gaat geven en van huis uit geen joodse club is .Jaaaa daar moet even over nagedacht worden in nederland .Vind het nog steeds vreemd dat Guidettie voor dat geld en lo en yoen niet gehaald is van wat zij nu uitgeven aan die klaplopers. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
Fer 1