|
|
Barabas
|
|
|
quote: Nee, niet opgelet bij de les over interpunctie. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ja en dat ook nog zondersnuif of pil gewoon je zelf zijn, adhd wat is dat trouwens ?te veel aan energie of zo laat m niet lachen joh.en die mensen die achter de vuilwagen liepen dan met die ijzeren emmers aan het gooien waren om de straten en huizen schoon te houden dat waren gewoon werkpaarden kunnen ze tegenwoordig nietmeer ouwemannentjes.Zielig gewoon. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ook mét interpunctie onnavolgbaar.... of niet te volgen.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En dat 'vroeger was alles beter' gelul. Bwaggghhh. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je moet aan de bak. kwaliteit er bij!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Eerst rotzooi dumpen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zou op het forum ook eens goed zijn hahahahah |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ga nou in de winterstop met Fer Praten Hij MOET komen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kan je beter met zn vrouw praten |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Op de kop van Zuid bij het oude appartement van Cruz zit zo'n groot balkon daar kun je wel een paardje of 4 kwijt, kan hij ook mooi met zo'n knol naar de training, goed voor t milieu ook. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Rot op met leeroy dan liever Tannane . |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Geen Ziyech...valt me mee. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Zo zie je maar deze ouwe man heeft weer gelijk te laag tempo en geen bezieling voor het kampioenschap.Man van de wedstrijd Karsdop en kuyt. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ziyech altijd beter dan Leeroy nog jong en nog niet buiten wezen spelen en ook geen verader. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Werken voor je geld. Geen smoesjes meer. De supporters verdienen beter. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wel weer leuk genoeg voor op het podium. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Welk podium van de afgang voor de zo veelste keer,ik weet het niet meer ik ben even stil .Gewoon helemaal verbaasdvan dat ze de uitslagen wisten van psv en ajas ongelovelijk,dat ze nu nog niet gelijk staan met ajxs en 3punten boven psv. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Versterkingen Martin en oppleuren met middelmaat |
|
|
|
|
ar
|
|
|
nou.. Doe maar wel wat halen dadelijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vind het intussen meer een gio-tje. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dus indirect een trio-tje Henk? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een middelmaat heeft deze man binnen gehaald. En dan ook nog verlengd. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Begin seizoen: met deze selectie moeten we kampioenschap nastreven, blablabla. En nu heeft van Geel het ineens niet meer goed gedaan. Onzin. Dan kun je alleen de trainer hierin nog verantwoordelijk stellen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Met de huidige spelers moet t prima kunnen. Ze moeten alleen op de juiste plaats staan en Gio moet niet zo veel veranderen bij een blessure of schorsing. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
/
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 december 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ach er zijn altijd periodes dat het minder loopt, als dit het dieptepunt was kan ik er mee leven. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Martin Middelmaat
van der Heijden, Nelom, Immers, Kazim, Vejinovic (vooralsnog), Kramer (vooralsnog), Bilal (vooralsnog)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 december 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Niet zeuren over Kramer. We kenden zijn beperkingen en toch moest hij komen. Voor de Eredivisie een prima spits. Moet alleen wel goed worden aangespeeld, anders werkt het niet met hem. Gaat toch op 15-20 goals eindigen dit seizoen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 december 2015 door Barabas -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ben nooit voorstander geweest van zijn komst, ik vond en vind het een Te Vrede 2.0. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En met jou velen, maar sommigen vonden het geweldig. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Helemaal mee eens. Heb ik destijds ook vaak geschreven.
Maar nu is hij er.... in zo'n prachtig shirt in dat mooie oude stadion. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2015 - 12:44 schreef MMM het volgende:Belachelijke doelstelling, zeker als je naar vorig jaar kijkt. Met dit elftal MOET je om de titel strijden, als de coach de juiste opstelling maakt. Hee MMM, herinner je je deze nog? Of is Martin echt een kut? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 december 2015 - 11:22 schreef MMM het volgende:Martin Middelmaat van der Heijden, Nelom, Immers, Kazim, Vejinovic (vooralsnog), Kramer (vooralsnog), Bilal (vooralsnog) En dan nu dit. Kan toch niet joh. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het zit 'm in de coach. Niet in van Geel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Het zit hem vooral in de tegenstand. Ajax laat weinig punten liggen, zeker voor het voetbal wat ze spelen. Geldt overigens ook voor ons.
Wij hebben 36 punten uit 16 wedstrijden. Das omgerekend 77 punten na een heel seizoen. Das vaak genoeg om kampioen te worden. Niet afgelopen seizoen, want PSV had er 88, maar wel de vier seizoenen ervoor. Toen werd Ajax met respectievelijk 73, 76, 76 en 71 kampioen.
Qua spel kan en moet het beter, maar vergeet tegelijk niet dat we de nodige nieuwe spelers hebben moeten inpassen in de basis. Een compleet nieuwe voorhoede, 2 nieuwe middenvelders + gemiddeld 1 nieuwe verdediger. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het aantal punten is okee. Het spelpeil daalt. Dat is wat zorgen oproept. Elk seizoen moet je daarin vooruitgang boeken. Intussen lijkt het wel achteruitgang. In oktober was het beter om aan te zien, niet geweldig. De laatste wedstrijden zijn hemeltergend. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 december 2015 - 00:07 schreef FR-Henk het volgende:Het aantal punten is okee. Het spelpeil daalt. Dat is wat zorgen oproept. Elk seizoen moet je daarin vooruitgang boeken. Intussen lijkt het wel achteruitgang. In oktober was het beter om aan te zien, niet geweldig. De laatste wedstrijden zijn hemeltergend. Ik denk dat de vergelijking met afgelopen seizoenen niet zo relevant is als er bijna een compleet ander elftal staat. Welke spelers spelen nu al langer dan anderhalf seizoen achtereen in het eerste van Feyenoord, die ook daadwerkelijk met regelmaat in actie komen?
Alleen Van Beek en Kongolo. En vooruit Vilhena. Nelom en Immers komen nauwelijks in actie.
Kuyt, Kramer, Elia, Gustafson, Vejinovic, Botteghin en Van der Heijden zitten een half seizoen bij de club. Karsdorp, El Ahmadi, Vermeer, Toornstra en Bila sinds anderhalf seizoen.
Maar het peil gaat er niet op vooruit richting de winterstop. Dat ben ik wel met je eens, maar tegelijkertijd kun je je afvragen of het hele elftal ondermaats speelt of dat een aantal spelers het vereiste niveau niet kan brengen. Trouwens ook de afgelopen weken worden grote gedeeltes van wedstrijden redelijk tot goed gespeeld. Weliswaar vaak pas bij achterstand, maar toch. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Alleen de stand is goed. Het voetbal is dramatisch. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Martin van Geel: wat belachelijk dat je 2 miljoen wilt uitgeven voor een middelmatige voetballer als Tapia |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vorig jaar was het na de winterstop een drama, nu zitten we vroeger beneden peil. Ik hoop dan ook dat iedereen weer in vorm is na de winterstop en we dat laatste wedstrijdje nog mee pakken. Nu al een beetje vroeg om te gaan zitten zeuren dat het weer niets wordt, hooguit een beetje ergerlijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je mag t gezeik vinden, maar de hoeveelheid goede wedstrijden zijn op de vingers van 1 hand te tellen. Misschien kom ik wel tot nul. Er is geen wedstrijd geweest die van begin tot eind echt goed was. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 december 2015 - 09:09 schreef Stylzz het volgende:Je mag t gezeik vinden, maar de hoeveelheid goede wedstrijden zijn op de vingers van 1 hand te tellen. Misschien kom ik wel tot nul. Er is geen wedstrijd geweest die van begin tot eind echt goed was. Ik kom op 8 a 10 goede helften. Maar idd nooit een hele wedstrijd. Zelfs geen 60 minuten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik kom niet eens tot dat Henk.
Er staan maar een paar helften op mijn netvlies. Heerenveen. Ajax. Ehh. Geen idee. |
|
|
|