|
|
FR-Henk
|
|
|
Utrecht, Vitesse, PEC, 020, Twente, Excelsior. En vast nog wel tegen de amateurs in de oefencampagne. Haha!
Laatste goede langere fase is dus alweer een maand terug. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Toch vreemd. Velen riepen begin van het seizoen dat Van Geel een kampioenswaardige selectie had neergezet en moord en brand toen de doelstelling "Europees voetbal" werd uitgesproken. Ik ben nog steeds van mening dat we leuk mee kunnen doen maar nog te kort komen voor de titel. Van Geel gaat doorselecteren en ik verwacht dat we volgend seizoen pas echt mee gaan doen ... Mogelijk met een andere trainingsstaf als het verval verder doorzet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Yep. Hoe kun je eerst roepen: geweldige kampioenswaardige selectie, en vervolgens 3 maanden later de td verwijten dat ie z'n werk niet goed gedaan heeft. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Met een event. Tapia die op 6 en 8 kan spelen,en een aanvallende versterking kan het zomaar gebeuren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: quote: Jazeker. Daarom kan je nog wel kampioen worden, ondanks deze middelmaat. Kan je nagaan hoe je had gestaan met echt goede spelers |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 december 2015 - 09:09 schreef Stylzz het volgende:Je mag t gezeik vinden, maar de hoeveelheid goede wedstrijden zijn op de vingers van 1 hand te tellen. Misschien kom ik wel tot nul. Er is geen wedstrijd geweest die van begin tot eind echt goed was. We zijn met Gio een half seizoen bezig en branden alles af, ondanks de behaalde punten echt om een puntneus van te krijgen. Geef het toch een kans zolang de mogelijkheden daar zijn, hoop dat het na de winterstop steeds beter ga lopen. Ik sta redelijk versteld hoe snel het in negativisme omslaat tegenwoordig. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Als iedereen hier positief zou zijn is het geen donder aan:)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 december 2015 door ar -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 december 2015 - 11:03 schreef VVout het volgende:[..] We zijn met Gio een half seizoen bezig en branden alles af, ondanks de behaalde punten echt om een puntneus van te krijgen. Geef het toch een kans zolang de mogelijkheden daar zijn, hoop dat het na de winterstop steeds beter ga lopen. Ik sta redelijk versteld hoe snel het in negativisme omslaat tegenwoordig. De punten. Dat is positief, zeggen we allemaal.
T voetbal is dramatisch en wordt alleen maar slechter. Hoe wil je dat positief benaderen? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 december 2015 - 11:20 schreef Stylzz het volgende:[..] De punten. Dat is positief, zeggen we allemaal. T voetbal is dramatisch en wordt alleen maar slechter. Hoe wil je dat positief benaderen? Door te hopen dat dit het dipje is die je elk seizoen wel een moment hebt en het na de winterstop alleen maar beter wordt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat meer dynamiek met name op het middenveld zou welkom zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 december 2015 - 11:23 schreef VVout het volgende:[..] Door te hopen dat dit het dipje is die je elk seizoen wel een moment hebt en het na de winterstop alleen maar beter wordt. We hopen al 13 jaar. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Je weet zelf ook waarom, we zijn weer aardig uit dat dal geklommen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jazeker, maar t vijfjarenplan is na dit jaar achter de rug. En zoals t dit seizoen zich ontwikkelt, baart mij het zorgen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 december 2015 - 11:39 schreef Stylzz het volgende:Jazeker, maar t vijfjarenplan is na dit jaar achter de rug. En zoals t dit seizoen zich ontwikkelt, baart mij het zorgen. Het is ook ergerlijk, vooral van die verliespunten tegen Grun ben ik nog steeds ziek. Was tijdens Willempie bij een maat op bezoek en hebben daar een feuerzange bowl gemaakt, ging ff tussendoor naar de tussenstand kijken en maar gelijk nog een glas achterover gekapt. Ik snap best wel dat het niet lekker gaat nu, hopelijk gaat er snel verbetering in komen. Ik geef het nog even de tijd... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wedstrijden wat minder kan ik ook mee leven hoor.
Maar t is op dit moment echt harken tot de winterstop.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 december 2015 - 11:39 schreef Stylzz het volgende:Jazeker, maar t vijfjarenplan is na dit jaar achter de rug. En zoals t dit seizoen zich ontwikkelt, baart mij het zorgen. Over een jaar kan het helemaal anders zijn.... zwartkijkert! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Maar verder vind je het wel lekker gaan de laatste weken? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ach..nu is het ruk maar na de winterstop kan het allemaal anders zijn. Fris in de koppies,misschien wat nieuwe en uitgaande gezichten. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Misschien zelfs beter spel. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 december 2015 - 12:31 schreef ar het volgende:Ach..nu is het ruk maar na de winterstop kan het allemaal anders zijn. Fris in de koppies,misschien wat nieuwe en uitgaande gezichten. Dat zeg ik ook, hopelijk komt alles weer aan het rollen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Nee hoor. Maar ik loop ook niet rond met te hooggespannen verwachtingen, haatgevoelens naar selectiespelers of complottheorieën. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Pec ook een helft goed. Twente, maar meer omdat Twente onthutsend zwak was. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vind dat de tweede helft tegen zowel Groningen als Willem II ook wel redelijk tot goed was. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Hallo daar ben ik weer Gio kappen nu met dat gelanterflanter luie kolereleiers wanneer gaan we nu eens werken voor die paar rot centen EN DAN WEL VAN AF DE AFTRAP PUNT.geen Tapia of ziyech ga nu eens door met watje hebt en de technise staf moet die jongens beter maken als ze al zijn nu lijkt het nergens op.Had lekker Guidettie gehaald voor die tien miljoen hadden we nu wel een gede spits.er is nog een optie Haller lijkt mij ook niet verkeerd beter als Kramer meer voetbal vermogen en kan ook nog eens verdedigen.Exit Klazientje v.der Heijden Vejinovic Kramer en Haller als eerste spits en anas op de bank . |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Weer genoten van al je aankopen en contractverlengingen Martin. Kanjer! Geef jezelf nog even een vet contract |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Nou het zo ver we zijn en blijven de eeuwige derde.Het heeft nog lang geduurd maar nu hebben de clubs het door onderdruk houden die klojo s en je kan winnen nou goed gezien.Gio met jouw ben ik nu ook even klaar je kan er geen eenheid van maken dat blijkt nu maar.Waar we al heellang bang voor zijn heeft zich nu voltrokken. GEFELICITEERD |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Op naar de volgende 12 middenvelders |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Martin Middelmaat, weer genoten van jouw spelers? |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Boodschappen doen Dagobert. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Boehoe....
Zeker vergeten dat we 4,5 jaar terug bijna failliet waren?
Slachtoffer van jullie eigen overschatting van de selectie. Komt voort uit enthousiasme en liefde voor de club, maar realistisch is het niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2015 - 16:54 schreef Barabas het volgende:Boehoe.... Zeker vergeten dat we 4,5 jaar terug bijna failliet waren? Slachtoffer van jullie eigen overschatting van de selectie. Komt voort uit enthousiasme en liefde voor de club, maar realistisch is het niet. Helemaal mee eens. Post van de maand. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2015 - 16:54 schreef Barabas het volgende:Boehoe.... Zeker vergeten dat we 4,5 jaar terug bijna failliet waren? Slachtoffer van jullie eigen overschatting van de selectie. Komt voort uit enthousiasme en liefde voor de club, maar realistisch is het niet. Je gaat me toch niet vertellen dat jij nou juichend door je huiskamer aan het rennen ben? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2015 - 16:56 schreef Tjabba het volgende:[..] Je gaat me toch niet vertellen dat jij nou juichend door je huiskamer aan het rennen ben? Is daar aanleiding toe dan? |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Ja man geld uitgeven aan 3 prutsers is beter dan 1 goede speler kopen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2015 - 16:56 schreef Tjabba het volgende:[..] Je gaat me toch niet vertellen dat jij nou juichend door je huiskamer aan het rennen ben? Dat zegt ie toch niet. Lees nou eens wat ie schrijft. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2015 - 16:54 schreef Barabas het volgende:Boehoe.... Zeker vergeten dat we 4,5 jaar terug bijna failliet waren? Slachtoffer van jullie eigen overschatting van de selectie. Komt voort uit enthousiasme en liefde voor de club, maar realistisch is het niet. Er was geld! En zoals wel vaker bij Feyenoord door de jaren heen, verkeerd besteed. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Die prutsers uit eerdere jaren of die nu prutsers blijken te zijn? |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Kramertje was iig een gok . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Twee keer onjuist. Beperkt geld, naderhand blijken spelers niet te voldoen.
In september geloofden velen (jij ook) dat deze selectie kampioen kon worden. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: En dan hadden we de titel wel gepakt... laat me niet lachen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: En we wisten allemaal dat ie niet kan voetballen. Maar een seizoen met Kazim wilden we ook niet.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Had ie niet moeten doen idd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Laatste seizoen voor Martin. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Volgens mij ook. Dus dat van die gok komt echt uit de lucht vallen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik hoop het, heeft er echt geen kijk op vind ik. Veel meer debet aan de selectie als Gio. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2015 - 17:22 schreef van geil het volgende:[..] Ik hoop het, heeft er echt geen kijk op vind ik. Veel meer debet aan de selectie als Gio. Hoewel ik het wel jammer vind, dat Gio het niet een keer met Achahbar probeert. |
|
|
|