|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 - 09:23 schreef lijdensweg het volgende:[..] Leuk hé om je je er onderuit te lullen zodat Mulder geen blaam treft . . . Ik mag hopen dat er bij Martin nu een 'lampje' gaat branden betreft de kwaliteiten van Erwin Mulder en ze zo snel als het mogelijk is op zoek gaan naar een andere keeper ! ! ! Kan jij wel lezen, pisnicht..? Ik zeg toch dat het zijn hoek was.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: En bij die 1ste en 3de mocht ie zeker ook wel meer mee doen . . . Maar een dooie mus in de goal heeft nog NOOIT iets opgeleverd ! ! ! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 - 18:15 schreef lijdensweg het volgende:[..] En bij die 1ste en 3de mocht ie zeker ook wel meer mee doen . . . Maar een dooie mus in de goal heeft nog NOOIT iets opgeleverd ! ! ! Dat heb ik niet gezegd, jij bent een meester in woorden verdraaien.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Geel wil Clasie, De Vrij en Martins Indi belonen
Stefan de Vrij heeft een eerste gesprek gevoerd met Feyenoord over verlenging van zijn in 2014 aflopende contract. De club wil graag verder met de centrale verdediger, die dit seizoen Ron Vlaar opvolgde als aanvoerder. Ook Jordy Clasie en Bruno Martins Indi kunnen binnen afzienbare tijd een aanpassing in hun contract tegemoet zien.
Feyenoord wil als tegenprestatie dat deze spelers hun verbintenis verlengen, maar de vraag is of ze daarvoor openstaan. Feyenoord wil heel ver gaan om bepalende spelers met een duidelijke meerwaarde te belonen', zegt technisch directeur Martin van Geel. Daarvoor zijn wij bereid de grens van onze mogelijkheden op te zoeken. Clasie sprak al eerder met Van Geel, maar kwam destijds niet tot een akkoord.
Ook Martins Indi die vastligt tot medio 2016 klopte al aan. Het mag duidelijk zijn dat wij deze spelers heel lang willen binden, maar ook dat we voor niemand over de door ons bepaalde grens zullen gaan. Feyenoord is op weg een gezonde club te worden, een situatie zoals een paar jaar geleden, met financiële problemen, wil niemand meer. Bron:VI |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 30 januari 2013 - 17:09 schreef RenatoBos het volgende:Van Geel wil Clasie, De Vrij en Martins Indi belonen[ afbeelding ] Stefan de Vrij heeft een eerste gesprek gevoerd met Feyenoord over verlenging van zijn in 2014 aflopende contract. De club wil graag verder met de centrale verdediger, die dit seizoen Ron Vlaar opvolgde als aanvoerder. Ook Jordy Clasie en Bruno Martins Indi kunnen binnen afzienbare tijd een aanpassing in hun contract tegemoet zien.Feyenoord wil als tegenprestatie dat deze spelers hun verbintenis verlengen, maar de vraag is of ze daarvoor openstaan. Feyenoord wil heel ver gaan om bepalende spelers met een duidelijke meerwaarde te belonen', zegt technisch directeur Martin van Geel. Daarvoor zijn wij bereid de grens van onze mogelijkheden op te zoeken. Clasie sprak al eerder met Van Geel, maar kwam destijds niet tot een akkoord. Ook Martins Indi die vastligt tot medio 2016 klopte al aan. Het mag duidelijk zijn dat wij deze spelers heel lang willen binden, maar ook dat we voor niemand over de door ons bepaalde grens zullen gaan. Feyenoord is op weg een gezonde club te worden, een situatie zoals een paar jaar geleden, met financiële problemen, wil niemand meer. Bron:VI ze klopten al aan...
klinkt meer als onvrede. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 30 januari 2013 - 17:09 schreef RenatoBos het volgende:Van Geel wil Clasie, De Vrij en Martins Indi belonen[ afbeelding ] Stefan de Vrij heeft een eerste gesprek gevoerd met Feyenoord over verlenging van zijn in 2014 aflopende contract. De club wil graag verder met de centrale verdediger, die dit seizoen Ron Vlaar opvolgde als aanvoerder. Ook Jordy Clasie en Bruno Martins Indi kunnen binnen afzienbare tijd een aanpassing in hun contract tegemoet zien.Feyenoord wil als tegenprestatie dat deze spelers hun verbintenis verlengen, maar de vraag is of ze daarvoor openstaan. Feyenoord wil heel ver gaan om bepalende spelers met een duidelijke meerwaarde te belonen', zegt technisch directeur Martin van Geel. Daarvoor zijn wij bereid de grens van onze mogelijkheden op te zoeken. Clasie sprak al eerder met Van Geel, maar kwam destijds niet tot een akkoord. Ook Martins Indi die vastligt tot medio 2016 klopte al aan. Het mag duidelijk zijn dat wij deze spelers heel lang willen binden, maar ook dat we voor niemand over de door ons bepaalde grens zullen gaan. Feyenoord is op weg een gezonde club te worden, een situatie zoals een paar jaar geleden, met financiële problemen, wil niemand meer. Bron:VI Moeten we dat wel doen? Ik vind vooral de Vrij en BMI de laatste tijd zeer tegen vallen . . . |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 31 januari 2013 - 23:55 schreef lijdensweg het volgende:[..] Moeten we dat wel doen? Ik vind vooral de Vrij en BMI de laatste tijd zeer tegen vallen . . . Het zijn goede spelers, alleen spelen ze even wat minder. Kan gebeuren. Stabiliteit komt met de jaren. Lijkt me juist een uitgelezen moment om te gaan verlengen. Ze zullen nu wellicht minder noten op hun zang hebben. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Op dit moment alleen Clasie belonen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 februari 2013 - 00:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Het zijn goede spelers, alleen spelen ze even wat minder. Kan gebeuren. Stabiliteit komt met de jaren. Lijkt me juist een uitgelezen moment om te gaan verlengen. Ze zullen nu wellicht minder noten op hun zang hebben. we verwachten meer van ze. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Maar dat mag toch ook, ze spelen wedstrijd na wedstrijd nu een aantal jaartjes, het is nu aan hun om te laten zien of ze tot de top behoren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Geel begrijpt Clasie en De Vrij: "Wij hebben ook geen haast"
Martin van Geel, de technisch directeur van Feyenoord, vindt het niet erg dat Jordy Clasie en Stefan de Vrij nog niet willen praten over het verlengen van hun contracten. De eerstgenoemde speler heeft nog een contract tot medio 2015, terwijl De Vrij tot medio 2014 onder contract staat bij de Rotterdammers.
Van Geel begrijpt dat beide spelers zich momenteel op voetballen willen concentreren. "Het is het goed recht van die jongens even niet te willen praten", vertelt Van Geel in Voetbal International. "Zodra het seizoen voorbij is, zullen we de gesprekken weer oppikken."
"Wij hebben ook geen haast, want onze selectie ligt langdurig vast ,maar Stefan is de eerste met een aflopend contract", vervolgt Van Geel. "Wij willen dat graag verlengen, zoals met al onze bepalende spelers. Ik herhaal nog maar eens wat ik hierover eerder heb gezegd: we zijn bereid de grens van onze financiële middelen op te zoeken voor deze spelers, maar zullen er nooit meer overheen gaan." Bron:FR12 |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Martin Martin waarom heb je lex en jorris nou gehaald? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Vroeg je 5 maanden geleden anders niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Geel: 'Van Gastel goede opvolger Ronald Koeman'
Feyenoord's assistent-trainer Jean-Paul van Gastel is een goede opvolger van trainer Ronald Koeman. Dat zegt Martin van Geel, technisch directeur van Feyenoord, bij BNR. Ronald Koeman verlengde in januari zijn contract tot medio 2013 en noemde Van Gastel eerder al een geschikte opvolger. Ook de technisch directeur ziet in Van Gastel een potentiële hoofdtrainer van Feyenoord. 'Hij zal in ieder geval kandidaat zijn. Op het moment dat Ronald ooit zal vertrekken, laten we hopen dat het nog lang gaat duren, zal Jean-Paul van Gastel een kandidaat zijn.'
'Dat wil niet zeggen dat hij de enige kandidaat is,' legt Van Geel uit. 'Die weeg je dan ten opzichte van andere kandidaten. We zullen altijd voor de allerbeste kandidaat gaan voor Feyenoord. Maar Jean-Paul heeft heel veel dingen die een nieuwe hoofdtrainer/coach van Feyenoord zou moeten beheersen. We gaan voor het beste maar hij zal een kandidaat zijn.'
Assistenten langer vastgelegd
Van Geel maakte op BNR ook bekend dat de club de twee assistenten Van Bronckhorst en Van Gastel langer aan zich heeft weten te binden. 'Wij zijn er uit met Jean-Paul van Gastel en Giovanni van Bronckhorst. Daar hebben we een akkoord mee bereikt en dat zijn we nu op papier aan het zetten en fijn aan het slijpen. Er is nog niet getekend. Jean-Paul van Gastel zal voor twee jaar bijtekenen en Giovanni van Bronckhorst voor één jaar.'
Randvoorwaarden steeds gunstiger bij Feyenoord
Het is voor de spelers van de club ook een belangrijk signaal. Want de randvoorwaarden die voor spelers belangrijk zijn, worden steeds gunstiger bij de Rotterdamse club, vindt Van Geel. Hij stelt dat de club stappen heeft gemaakt om dat voor elkaar te krijgen. 'Toen ik hier kwam wilden spelers als Leroy Fer en Georgino Wijnaldum wilden per se Feyenoord verlaten voor een andere Nederlandse club. Zij wilden naar PSV en Twente omdat ze de ambitie, mogelijkheden en toekomstperspectieven waarschijnlijk niet zagen bij Feyenoord. Die stap hebben we inmiddels gemaakt.'
Van Geel is realistisch en denkt wel dat er veel spelers van de huidige selectie in beeld zijn bij buitenlandse clubs. Maar hij zou de jongere spelers die bij de club zitten, graag aanraden om langer bij Feyenoord te blijven. 'De Nederlandse competitie is kwalitatief niet de beste van Europa, maar het is een zeer interessante competitie waar heel veel strijd is en veel spanning.'
Feyenoord doet mee in de top
Argumenten die Van Geel vaak hoorde om niet naar Feyenoord te gaan of er als speler langer te blijven, zijn volgens hem dan ook niet meer terecht. 'In het verleden werd wel eens gezegd; Feyenoord doet niet mee in de top; maar nu wel. Er werd gezegt; je kunt via Feyenoord niet het Nederlands elftal halen. Maar dat kan dus wel. Je kunt er een, twee, drie jaar op een goed niveau spelen en dan een stap maken.'
'Financieel kunnen wij het nooit winnen, want in het buitenland worden salarissen betaald die het tiendubbele zijn van wat wij kunnen bieden. Geld is ook belangrijk, dat weten we. Maar dat is één argument en wij hebben er daarnaast nog een hele hoop anderen. Daarmee proberen wij om deze spelers een aantal jaren binnen Feyenoord in de Nederlandse competitie te houden, om daarna wel een stap te maken naar de Premier League.'
Feyenoord als titelkandidaat
Volgens de technisch directeur is Feyenoord dit seizoen wél titelkandidaat, maar is het niet aannemelijk dat de club ook daadwerkelijk op de Coolsingel staat aan het einde van dit voetbalseizoen. 'Omdat Feyenoord nog altijd veel minder mogelijkheden heeft, ook een mindere selectie heeft dan PSV of Ajaks en misschien ook wel Twente. [...] Wij zullen absoluut reëel blijven. Wij hebben vanaf het begin af aan gezegd, en dat was als ambitieus genoeg, dat wij ons rechtstreeks willen plaatsen voor Europees voetbal en bij de eerste vier eindigen. Als we dat doen, voldoen wij keurig aan onze doelstelling. En die is al ambitieus genoeg.' Bron:BNR.nl |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Interesse in Clasie en Janmaat. Beide maar een contract tot 2015. Verhaal Clasie is bekend, wilt nog wachten tot na het seizoen om te praten over een verlenging.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 februari 2013 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Doe maar een bom duiten voor ze allebei. Dan ben je uit de zorgen en kunnen ze nooit meer goedkoop bij ons shoppen.
Ik denk dat deze twee op te vangen zijn. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Wie wil je dan als vervanger van Janmaat op rechts?
Ondanks dat we goede spelers voor het middenveld op de bank hebben zitten, zou ik Clasie niet graag zien vertrekken. Hij is toch wel een stukkie beter dan de rest... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je zal er een ander voor moeten halen of jeugd inpassen. Dat is het lot van Feyenoord. En tegelijkertijd de zegen. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Voor Van Beek is het nog te vroeg denk ik, maar misschien als hij gewoon opgesteld wordt, dat hij het best aardig zal doen, maar dan heb je er nog één nodig en als we willen meedoen, moet er dus wat gehaald worden.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Verkoop spelers is reserves opbouwen na schuldaflossing. Vanaf seizoen 2014-2015 werkelijk oogsten. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ja, maar het is toch zonde als je enkele spelers, die momenteel steeds geselecteerd worden door van Gaal, nu al verkoopt? Durf ze te behouden en je haalt er veel meer uit. Als oranje het slecht doet of als ze uiteindelijk toch niet worden geselecteerd, is het jammer, maar juist met zulke talenten als bij ons lopen, moet Van Geel durven investeren in wat er komen gaat. Als ik Van Geel was, zou ik in ieder geval Clasie, BMI, De Vrij, Vilhena, en Boëtius (misschien Achahbar ook) zo lang mogelijk aan de club binden. Uiteindelijk zul je het gross beter verkopen dan wat je er nu voor krijgt. Dat is te vroeg... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 - 10:12 schreef Arie.Klooster het volgende:Wie wil je dan als vervanger van Janmaat op rechts? Ondanks dat we goede spelers voor het middenveld op de bank hebben zitten, zou ik Clasie niet graag zien vertrekken. Hij is toch wel een stukkie beter dan de rest... eens met Clasie.niet op te vangen met nivobehoud.
Janmaat ,,als je m goed kun verkopen.DOEN. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overigens, naar Tottenham ga je als Feyenoorder nooit he. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 - 13:04 schreef van geil het volgende:[..] eens met Clasie.niet op te vangen met nivobehoud. Janmaat ,,als je m goed kun verkopen.DOEN. Mee eens, als je een waardige vervanger hebt, maar dat geldt natuurlijk voor iedere speler die je verkoopt... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Behalve om te winnen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 - 13:04 schreef van geil het volgende:[..] eens met Clasie.niet op te vangen met nivobehoud. Janmaat ,,als je m goed kun verkopen.DOEN. Oneens, beide spelers passen in de trede hoger die Feyenoord moet willen maken, volgend seizoen. Maar goed, geld maakt alle andere dingen óók mogelijk. |
|
|
|
|
Roffa5314
|
|
|
DEZE TOPIC KLOPT NIET !! ER MOET //HELD ACHTERSTAAN ! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Goed idee:
FR-HENK/HELD!
Zo goed? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
kan aan de bak met z'n 25 miljoen pond. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Geel: 'Onszelf niet gek maken'
Titelhouder Ajaks voetbalt het beste, bij PSV slaat de stress op de benen en Feyenoord heeft de grootste 'gunfactor' in de race om de landstitel. Zelfs in Amsterdom klinkt er waardering voor de Rotterdamse ploeg vol zelfopgeleide spelers. De vraag is: gaat het de komende weken een rol spelen?
'Je merkt heel erg dat de mensen het ons gunnen', zegt technisch directeur Martin van Geel. 'Al was dat vorig jaar nóg sterker. Toen kwamen we uit een situatie dat er soms zelfs medelijden was. Na de tweede plaats van vorig seizoen worden we weer echt als een topclub gezien. Er valt eer te behalen tegen ons. Dat maakt het wel weer anders.'
Het directielid gelooft echter niet dat de 'gunfactor' een rol gaat spelen in de komende acht duels van de competitie. 'Als ze het ons het meest gunnen, dan zal dat ná het seizoen zijn. Voorlopig strijdt iedereen voor zijn eigen kans. En zo hoort het.'
De huidige positie van Feyenoord, op één punt van de koploper, maakt ook een nieuw soort druk los. 'Het is bovenal zaak om de rust te bewaren', aldus Van Geel. 'Dat anderen nu anders naar ons gaan kijken, is prima. Dat hoort erbij. Zolang we onszelf maar niet gek maken.' Bron:AD |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Geplaatst op woensdag 13 maart 2013 om 13:57 · 0 Reacties · Wedden?
Feyenoord zal komende zomer spelers moeten verkopen, wil het weer structureel tot de topdrie in de Eredivisie behoren.
Gezien het budget ten opzichte van de andere (top)clubs in Nederland is de club uit Rotterdam-Zuid aan een uitstekend seizoen bezig, waarbij de titel nog altijd mogelijk is.
'Wat we doen is heel bijzonder', aldus technisch directeur Martin van Geel in Voetbal International. 'Wij werken met een budget van ongeveer 36 miljoen euro. Ajax, PSV, FC Twente hebben meer. En Vitesse ook, op zijn eigen bijzondere manier. Daar hebben we wel mee te maken.'
'Het is duidelijk dat de exploitatie omhoog moet willen we structureel bij de top in Nederland behoren. Daar staan we weliswaar al twee seizoenen, maar realistisch is het niet', vervolgt de td. 'Nu doen we mee om de titel met een elftal dat bij elkaar nog geen drie miljoen euro heeft gekost.'
'Maar je moet altijd afvragen: is dit succes structureel? Dat is het in mijn beleving nog niet. Daarvoor moet de club meer geld generen. In een nieuw stadion kan de begroting worden opgekrikt naar het niveau van de concurrentie. Maar het snelste verdienmodel is vooralsnog via een transfer.'
Beleid Onder meer AC Milan, Bayer Leverkusen en VfL Wolfsburg houden de verrichtingen van de Feyenoord-talenten nauwlettend in de gaten. 'Ik hoop iedereen binnenboord te houden. Dan zouden we echt de volgende stap kunnen zetten', aldus trainer Ronald Koeman over de mogelijkheden van zijn selectie in de nabije toekomst.
'Maar ik sluit mijn ogen niet voor de realiteit. Soms moet je wel eens een speler verkopen om met de opbrengst beleid te kunnen maken', vervolgt de oefenmeester. 'Op zich heb ik daar geen moeite mee, al moet de club wel voorkomen dar er te veel spelers vertrekken en dat je helemaal opnieuw moet beginnen.'
'Maar zover laten wij het niet komen. In ieder geval hebben we in korte tijd voor elkaar gekregen dat onze spelers de club niet meer verlaten voor een andere Nederlandse club. Ik denk als Leroy Fer en Georginio Wijnaldum nu voor Feyenoord hadden gespeeld, ze nooit naar PSV of Twente waren gegaan', besluit Koeman.
Martijn Krabbendam.
Van Geel zegt: "Soms moet je wel eens een speler verkopen om met de opbrengst beleid te kunnen maken". Persoonlijk verwacht ik alleen de verkoop van BMI en misschien De Vrij (als de niet bij wil tekenen). |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Stefan gaat ook niet bijtekenen denk ik.. Dus dan is het in de zomer tijd om afscheid te nemen. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Martin zal het halve elftal weer verkopen en dan spelers als Beugelsdijk en Fränkel daar voor terughalen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 maart 2013 door Wim2 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
quote: Vind ik ook. Tot nu toe niets op aan te merken. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op woensdag 13 maart 2013 - 17:42 schreef tomson het volgende:Stefan gaat ook niet bijtekenen denk ik.. Dus dan is het in de zomer tijd om afscheid te nemen. Na 1 jaar aanvoerder? Ik denk dat ie nog een herkansing wil om met zijn team Europees spelen Plus wat ie al heeft aangegeven hij wil duidelijkheid dat als die weg wil en kam dat Feyenoord dan niet dwars gaat doen en hij wil geen leegloop van de selectie Hij heeft eerst castaignos fer en Wijnaldum ineens zien vertrekken Daarna vlaar guidetti el Ahmadi bakkal en cabral ik snap best dat hij aangeeft dat de huidige selectie intact moet blijven |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
als feijenoord kampioen wordt blijven ze allemaal! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Van Geel: 'Verkoop is niet noodzakelijk voor Feyenoord'
Door JOEY KNOBBEN __ Foto: ORANGE PICTURES __ gepubliceerd op 15 maart '13 19:19
Martin van Geel denkt met de huidige Feyenoord-selectie ook komend seizoen mee te kunnen strijden om de landstitel. De technisch directeur laat weten dat verkoop van spelers niet per se nodig is.
"Ik wil graag benadrukken dat verkopen niet noodzakelijk is, maar het zou van naïviteit getuigen om niet met geïnteresseerde clubs te praten", vertelt de beleidsbepaler in gesprek met NUsport.
"Tot nu toe heeft nog niemand zich bij ons gemeld, maar als de grote clubs uit het buitenland komen, kunnen spelers daar positief tegenover staan. Dan zullen we praten, maar dan wel omdat die speler dat wil en niet uit de gedachte dat we moeten verkopen", vervolgt de directeur zijn verhaal.
"Als er niks gebeurt qua transfers, zijn wij nu al klaar voor volgend seizoen. Anders gaan we naar ons schaduwteam dat we één keer in de drie weken actualiseren in het technische scoutoverleg", besluit Van Geel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat een weelde, wat een luxe. Was 2 jaar terug 180 graden anders. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
in ieder geval geen 360 graden |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Precies wat ik ook denk..en de komende twee seizoenen verder aan hun cv werken.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Geel over vertrek Hiele en Brard: 'We kunnen aan de bak'
De wegen van Joop Hiele en Feyenoord scheiden aan het einde van dit seizoen. Beide partijen hebben 'een flink verschil in visie'. Technisch directeur Martin van Geel moet dus aan de bak. Het directielid zal de jeugdopleiding moeten versterken met een nieuwe hoofd keepersacademie en hoofd opleiding, aangezien het vertrek van Stanley Brard ook op enkele details na rond is.
Van Geel realiseert zich dat twee belangrijke pionnen binnen de goedlopende Rotterdamse jeugdopleiding vertrekken. 'Bij Brard en FC Gabala gaat het nog om enkele details. En Hiele moet ook een opvolger krijgen. We kunnen aan de bak', zegt Van Geel tegenover het Algemeen Dagblad.
Brard, die nog tot de zomer hoofd opleidingen op Varkenoord blijft, concludeerde na een goed gesprek met Hiele dat het beter was om uit elkaar te gaan. 'Dat was moeilijk en dat heb ik Joop ook verteld. Voor 1 april moest iedereen duidelijkheid hebben over volgend seizoen. Die duidelijkheid is er nu. Ik heb jarenlang met Joop gevoetbald en nu werken wij ook alweer vijf jaar samen op Varkenoord. Maar soms is het beter om uit elkaar te gaan.'
Aan het aanstaande vertrek van Brard liggen andere redenen ten grondslag. De 54-jarige oud-voetballer kan een lucratief contract in Azerbeidzjan tekenen. 'Het gaat nog om details, maar wel heel belangrijke details', zegt hij. 'Maar dat neemt niet weg dat ik nu al bezig ben om de opleiding van Feyenoord voor volgend jaar weer helemaal in orde te hebben.' Bron:FR12 |
|
|
|