|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2015 - 17:00 schreef FR-Henk het volgende:[..] Twee keer onjuist. Beperkt geld, naderhand blijken spelers niet te voldoen. In september geloofden velen (jij ook) dat deze selectie kampioen kon worden. De (beste)basis elf wel, de selectie niet. En helaas hebben we nu wel schorsingen en blessures |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2015 - 17:22 schreef van geil het volgende:[..] Ik hoop het, heeft er echt geen kijk op vind ik. Veel meer debet aan de selectie als Gio. Eens! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Is ook onbegrijpelijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nou met een Ziyech wel.
Of geen miljoenen spenderen aan een spits die iets beter is dan Te Vrede
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 december 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Word de verrassing tegen PSV. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2015 - 17:24 schreef van geil het volgende:[..] De (beste)basis elf wel, de selectie niet. En helaas hebben we nu wel schorsingen en blessures Telt wel mee, maar dat het verval zo groot is...Het spel oogt zo vaak chaotisch. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2015 - 17:29 schreef MMM het volgende:[..] Nou met een Ziyefh wel. Of geen miljoenen spenderen aan een spits die iets beter is dan Te Vrede De druk was toen ook wel enorm op Van Geel. Dus ik begrijp wel dat hij gehandeld heeft. Ten aanzien van Ziyech is het jammer dat Twente toen zoveel salaris mocht bieden. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2015 - 17:29 schreef MMM het volgende:[..] Nou met een Ziyech wel. Of geen miljoenen spenderen aan een spits die iets beter is dan Te Vrede Opzouten met die landverrader. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2015 - 17:32 schreef Els het volgende:[..] De druk was toen ook wel enorm op Van Geel. Dus ik begrijp wel dat hij gehandeld heeft. Ten aanzien van Ziyech is het jammer dat Twente toen zoveel salaris mocht bieden. + sportieve plaatje dat geschetst werd was bedroevend. Omdat we Immers al hadden
De druk was zeker groot, maar daar heeft hij het zelf naar gemaakt. Waar is zijn netwerk Els? Iedere boerenlul die je van straat plukt kan komen op oud-Feyenoorderd, Nederlanders of Eredivisie spelers. Geen enkele onbekende gehaald die een succes was, oke Gustafson ziet er goed uit. 1 iemand in 5 jaar! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Beter dan alle middenvelders bij ons |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Men is hier bijzonder kort van memorie. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Interesseert me geen reet... laat maar lekker naar Marokko verhuizen. En dat ie meteen paspoort inlevert. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2015 - 17:35 schreef MMM het volgende:[..] + sportieve plaatje dat geschetst werd was bedroevend. Omdat we Immers al hadden De druk was zeker groot, maar daar heeft hij het zelf naar gemaakt. Waar is zijn netwerk Els? Iedere boerenlul die je van straat plukt kan komen op oud-Feyenoorderd, Nederlanders of Eredivisie spelers. Geen enkele onbekende gehaald die een succes was, oke Gustafson ziet er goed uit. 1 iemand in 5 jaar! Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij echt een netwerk heeft. Geld is van doorslaggevend belang. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik denk dat hij in het verleden al bewezen heeft dat hij over een netwerk beschikt.
Geld is in de voetballerij altijd van doorslaggevend belang. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Mooiste kerstkado. thx Leon 😉 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kramer...Dat vind ik een fout. En nog wat spelers moeten lozen. Voor de rest een voldoende overvafgelopen zomer. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Kramer is geen fout. Was een bewuste keuze waar veel mensen achter stonden. De andere optie was nóg een seizoen met Kazim in de spits. En als je Kramer voortdurend goed aanspeelt, wat iedereen al lang weet, dan kopt ie er 20 in. De aanvoer is onvoldoende, structureel.
Overigens behoor ik tot de groep mensen die Kramer sowieso al niet wilde hebben, maar dat terzijde. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Al eerder gezegd, de laatste jaren kon ik me wel vinden in de aangetrokken spelers. De praktijk bleek anders. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Sluit ik me bij aan... kan niet anders, is de waarheid. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Precies zoals MMM zegt, je mag van van Geel iets meer verwachten als van n gemiddelde forum ganger. En n gemiddelde van de straat af gerukte boerenlul. Om even zijn woorden er bij te halen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 december 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Van Bronckhorst is de ideale schoonzoon. Jammer, maar nog niet het niveau wat wij nodig hebben. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Van Geel heeft het goed gedaan toen we geen geld hadden. Hij kan alleen de stap niet maken die we nu nodig hebben. Van mij mag er een nieuwe komen die die stap wel kan maken. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Martin van Geel: denk de feestdagen maar eens goed naar over Tapia wat hij afgelopen vrijdagavond tegen Vitesse lied zien was nog geen topklasse waard nooit kopen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2015 - 23:21 schreef Fart het volgende:Van Geel heeft het goed gedaan toen we geen geld hadden. Hij kan alleen de stap niet maken die we nu nodig hebben. Van mij mag er een nieuwe komen die die stap wel kan maken. Kom op zeg, dachten we niet allemaal dat dit een geweldige selectie zou zijn? Van Geel valt niet alles te verwijten. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2015 - 23:54 schreef FR-Henk het volgende:[..] Kom op zeg, dachten we niet allemaal dat dit een geweldige selectie zou zijn? Van Geel valt niet alles te verwijten. Vanaf begin af aan wordt er al gezegd dat hij geen netwerk heeft, allemaal transfervrij of goedkoop. Saneren is hij goed in. Nu kan hij wat geld uitgeven en komt hij met de meest voor de hand liggende spelers die niets toevoegen.
Dat er een verwachting is begin van het seizoen staat daar los van Henk, die is er bij mij elk seizoen. Bewijst nu alleen maar dat hij faalt in het opbouwen van het team. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 21 december 2015 - 10:19 schreef Fart het volgende:[..] Vanaf begin af aan wordt er al gezegd dat hij geen netwerk heeft, allemaal transfervrij of goedkoop. Saneren is hij goed in. Nu kan hij wat geld uitgeven en komt hij met de meest voor de hand liggende spelers die niets toevoegen. Dat er een verwachting is begin van het seizoen staat daar los van Henk, die is er bij mij elk seizoen. Bewijst nu alleen maar dat hij faalt in het opbouwen van het team. Ik ga niet zeggen dat van Geel foutloos is. Maar iedereen had toch meer verwacht van deze selectie? En logisch. En vergeet de hand van een trainer niet. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op maandag 21 december 2015 - 10:27 schreef FR-Henk het volgende:[..] Ik ga niet zeggen dat van Geel foutloos is. Maar iedereen had toch meer verwacht van deze selectie? En logisch. En vergeet de hand van een trainer niet. Tuurlijk had iedereen meer verwacht, dat was toch ook de toon die gezet werd? Ik praat ook Gio niet goed, want valt mij best tegen. Maar had ook niet verwacht dat hij het foutloos zou doen als beginnende hoofdtrainer.
Van Geel daarentegen valt mij wel tegen vanaf het moment dat hij geld uit mocht geven. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 21 december 2015 - 10:30 schreef Fart het volgende:[..] Tuurlijk had iedereen meer verwacht, dat was toch ook de toon die gezet werd? Ik praat ook Gio niet goed, want valt mij best tegen. Maar had ook niet verwacht dat hij het foutloos zou doen als beginnende hoofdtrainer. Van Geel daarentegen valt mij wel tegen vanaf het moment dat hij geld uit mocht geven. Huh? Feyenoord sprak over Europees voetbal halen als doelstelling, de pers maakte er evt. kampioenschap van. Zelfs op dit Forum werd Feyenoord's ambitie als ridicuul ervaren. Ook wel door van Geel zelf hoor, het jaar daarvoor blaatte hij over zal lang mogelijk meestrijden voor de bovenste posities.
van Geel is zoals je zegt een goed saneerder gebleken. Pas afgelopen zomer kon Feyenoord ook financieel de regie nemen. Deze winterstop moet hij spelers lozen en 1 of 2 versterkingen scoren. Kan ie wat mij betreft nog even voort. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als je ziet hoeveel van zijn aankopen zwaar door de mand vallen.. Dan heeft hij zijn langste tijd in De Kuip gehad.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 21 december 2015 - 11:02 schreef MMM het volgende:Als je ziet hoeveel van zijn aankopen zwaar door de mand vallen.. Dan heeft hij zijn langste tijd in De Kuip gehad.. Eens. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Misschien eens kijken naar de oorzaak daarvan. Vejinovic speelt met lood in zijn poten. Ik geloof niet dat hij kwaliteit mist, maar wel dat hij de druk van het niveau wat wij nastreven niet aankan. Wanneer je dan ook nog eens door de eigen publiek wordt uitgefloten zoals tegen Willem II, zal dat niet tot een verbetering leiden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op maandag 21 december 2015 - 10:37 schreef FR-Henk het volgende:[..] Huh? Feyenoord sprak over Europees voetbal halen als doelstelling, de pers maakte er evt. kampioenschap van. Zelfs op dit Forum werd Feyenoord's ambitie als ridicuul ervaren. Ook wel door van Geel zelf hoor, het jaar daarvoor blaatte hij over zal lang mogelijk meestrijden voor de bovenste posities. van Geel is zoals je zegt een goed saneerder gebleken. Pas afgelopen zomer kon Feyenoord ook financieel de regie nemen. Deze winterstop moet hij spelers lozen en 1 of 2 versterkingen scoren. Kan ie wat mij betreft nog even voort. Paar weken geleden kwam hij nog met het verhaal dat wanneer we in de winterstop mee zouden doen om de titel, we gerichte aankopen zouden doen. En dan komt hij met Tapia aanzetten. Hij wekt continu de indruk dat we mee gaan doen, maar spreekt het dan niet uit. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Dat geloof ik nou niet. Spelers die het bij andere clubs wel laten zien en bij Feyenoord niet. We hebben in het verleden op het stukje van de kleedkamer naar het oude trainingsveld wel meer spelers kapotgemaakt. Soms heb je het als tegenstander van Feyenoord makkelijker dan als eigen speler. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Maar diep in ons hard wisten we het allemaal en iedereen, het is er niet uitgekomen.Dus Mart van mij magjeblijven om datje ineens plots moest handelen,je stopte met middenvelders te kopen en kocht zowaar tweeverdedigers in.Als ik het mag zeggen de enige aankoop waar je goed mee zit is Gustafson trouwens toch een middnevelder zo ook Vejinovic die hoord daar helemaal niet te staan in de verdediging.Dus ik had er een uit de jeugd neer gezet,doet hij het beter mag hij blijven staan zo niet dan de volgende net zo als ajax gewoon snel handelen maar het lijkt wel dikke strond die hersen.Trouwens de hele staf is een aanfluiting helaas pindakaas.Het is dit halve seisoen gewoon van af het begin niet goed geweest er mankeerd zo veel aan, wij zien het en we weten het maar daar waar het vuurtje moet zijn is niet eens een vonkje aanwezig het is echt onbegrijpelijk en niet te geloven .Nou je kan kopen watje wil als er geen bezieling is word het op een enkeling na helemaal niets.Gio wacht te lang met wissels en had Kramer er niet uit hoeven te halen,wat hij deed was lood om oud ijzer .Had dan kaziem er ingezet om het te breken daar voor in.Maar goed Gio ik denk niet dat jij de ware bent voor feijenoord je bent een aardig knul en te zoet sappig maar als trainer nee voor mij benje het niet.feijenoord heeft een type aad de mos of v.Gaal nodig die de boel op kan zwepen jagen hoeje het noemen wil maar wat er nu gebeurd is een zacht gekookt eitje.Leuk hoor tegen ajax tweekeer maar dat hoord elke wedstrijd zo te zijn en dat zijn ze even vergeten. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Echt trainen en er voor gaan heb ik alleen tegen ajax gezien voor de rest was het gewoon bagger billen knijpen bizar voor woorden En zij denken dat ze nog goed gevoetbalt hebben ookmet kut we hebben er alles aan gedaan .Hij heeft helemaal geen invloed op de rest dat blijkt toch maar.Ze laten hem stiekum links liggen en lullen gewoon met hem mee. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 21 december 2015 - 11:17 schreef Fart het volgende:[..] Paar weken geleden kwam hij nog met het verhaal dat wanneer we in de winterstop mee zouden doen om de titel, we gerichte aankopen zouden doen. En dan komt hij met Tapia aanzetten. Hij wekt continu de indruk dat we mee gaan doen, maar spreekt het dan niet uit. Moet je voor de grap je eigen reactie nog eens lezen. Beetje het niveau van de teleurgestelde puber. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 december 2015 - 09:31 schreef Barabas het volgende:[..] Moet je voor de grap je eigen reactie nog eens lezen. Beetje het niveau van de teleurgestelde puber. Oja joh. Spannend |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik ben het wel eens met Tapia. Dat is wel een goeie hoor. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zal wel weer voor de toekomst zijn. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Peru toch? Zuid- en Midden-Amerikanen plots populair omdat ze bij psv ook lekker gaan? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nee Gewoon een goede speler met pit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
T moet gewoon beter Martin. Anders maar n ander baantje zoeken. Twente bv. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Beste td die je kunt wensen. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
FEIJENOORD DE EEUWIGE DERDE ZAL NOOIT NIET MEER GLIMMEN,DAT MOGEN ZE OOK NIET ANDERS HAD KOEMAN NOOIT WEGGEGAAN. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Zo Fer, nog geen nieuw keyboard gekregen voor sinterklaas. Hopen dat het wel met de Kerst lukt. Eentje met een goede Caps Lock. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 23 december 2015 - 00:00 schreef Fer 1 het volgende:FEIJENOORD DE EEUWIGE DERDE ZAL NOOIT NIET MEER GLIMMEN,DAT MOGEN ZE OOK NIET ANDERS HAD KOEMAN NOOIT WEGGEGAAN. Tsssss |
|
|
|